quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb mn gezicht hier al tijden niet meer laten zien dus ja dat kan kloppen ja. Hoe kom je in hemels naam zo in de 6e div dan?![]()
![]()
![]()
[..]
Nog 1 die goed bezig is!
Wat zoek je?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:32 schreef Jetfly het volgende:
REPOST.
JAJA!
Wie kan mij een beetje helpen met het kopen van mijn spelers: http://www88.hattrick.org/Club/Players/?TeamID=69377.
Ah dat verklaart een hoop. Ik ben vorig seizoen op de counter kampioen (met rechtstreekse promotie) geworden. Vervolgens bleek halverwegen het seizoen dat ik (zoals van te voren verwacht) kansloos was en heb toen heel mn team (op mn trainies na) verkocht. Die aankoop van vanavond is de 1e ter herbouwing van mijn team. Al mn trainies en trainings switch aankopen gaan nog de deur uit en dan heb ik (hoop ik) geld genoeg om een team op de been te brengen waar ik mee mee kan doen in de 5e.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:26 schreef Drassss het volgende:
Reactie op Outpost:
Ik zat in de 5, maar ik kreeg al snel door dat het systeem wat ik had niet ging werkenVandaar dat ik alles verkocht heb en een familie team ben begonnen. Ik mis alleen nog een keeper ( heb alleen een redelijke.. ).
Ik had dat ook niet in de gaten en dacht kut nou moet ik een nieuw topic openen..... Ik alles gedaan heb jij er ook 1 geopend.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oh geeft niets
Ik zag je niet meer, dus ik dacht dat je niet in de gaten had dat je de lapo had. No worries
We gaan daar verder
Ik bedoel verkopen, sorry. Ik kan mijn eigen spelers natuurlijk niet kopen.quote:
Kijk even bij de spelregels en je vind :quote:Op zondag 18 juli 2010 23:37 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Ik bedoel verkopen, sorry. Ik kan mijn eigen spelers natuurlijk niet kopen.
Ik had even een vraagje, krijg je ook geld als je kampioen bent geworden en/of promotiegeld?
quote:Prijzengeld
Wie als eerste, tweede, derde of vierde eindigt in de competitie, ontvangt hiervoor prijzengeld. Hoeveel dit is, hangt af van je positie en de divisie waarin je speelt:
Divisieniveau 1 2 3 4
Divisie I 1 275 000 ¤ 495 000 ¤ 375 000 ¤ 188 000 ¤
Divisie II 550 000 ¤ 360 000 ¤ 270 000 ¤ 135 000 ¤
Divisie III 375 000 ¤ 240 000 ¤ 180 000 ¤ 90 000 ¤
Divisie IV 240 000 ¤ 150 000 ¤ 120 000 ¤ 60 000 ¤
Divisie V 150 000 ¤ 90 000 ¤ 75 000 ¤ 38 000 ¤
Divisie VI 90 000 ¤ 60 000 ¤ 45 000 ¤ 23 000 ¤
Overige divisies 60 000 ¤ 45 000 ¤ 30 000 ¤ 15 000 ¤
Ook wordt een bonus van 10 000 ¤ betaald aan het team met de topscorer van de competitie. Dit geld wordt na de laatste wedstrijd van het seizoen uitbetaald. Wanneer twee spelers hier gelijk eindigen, ontvangen beide huidige eigenaren van de spelers de prijs; indien echter twee van je eigen spelers gelijk eindigen, ontvang je slechts één prijs.
Promotiebonus
Wanneer je promoveert naar een divisie hoger ontvang je een promotiebonus, bovenop het prijzengeld. Bovendien levert promotie ook een stimulans op voor je supportersclub; je krijgt er 10% meer supporters bij (vergelijkbaar hiermee verlies je 10% van je supporters bij degradatie). Als je "gratis" promoveert, krijg je echter alleen maar de vergroting van je supportersclub.
Divisieniveau Automatisch gepromoveerde competitiewinnaars Automatisch gepromoveerde nummers 2 Gepromoveerd na kwalificatiewedstrijd
Divisie I - - -
Divisie II 380 000 ¤ - 120 000 ¤
Divisie III 260 000 ¤ - 80 000 ¤
Divisie IV 170 000 ¤ - 50 000 ¤
Divisie V 100 000 ¤ - 30 000 ¤
Divisie VI 60 000 ¤ - 20 000 ¤
VII 40 000 ¤ 10 000 ¤ -
VIII 40 000 ¤ - -
IX 40 000 ¤ 10 000 ¤ -
X 40 000 ¤ - -
XI 40 000 ¤ 10 000 ¤ -
Ja scherp he!!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:32 schreef NelisZ het volgende:
Duidelijke TT.
Zoals al gezegd: Bij mij blijft de spanning er nog in voor het kampioenschap... Volgende week tegen de nummer 2 voor de beslissende wedstrijd, het is verschil is nog slechts een paar doelpunten...
Dit is mijn Irakese international.quote:1. Ziad Itani
25 jaar en 97 dagen, TSI = 96 550
goed in vorm, conditie redelijk
Heeft bovennatuurlijk ervaring en is een zwak leider
Conditie: redelijk Keepen: mythisch
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
17-07-2010 ********b+b (Keeper)
Hoeveel sterren zijn dat? richting de 10?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
Ow voor de duidelijkheid :
[..]
Dit is mijn Irakese international.
8.5 in deze wedstrijdquote:Op maandag 19 juli 2010 00:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoeveel sterren zijn dat? richting de 10?
Dan is 3e niet slecht!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vandaag dus definitief 3e geworden in IX.282Maargoed, dus afgelopen dinsdag pas serieus (opnieuw) begonnen.
hij heeft tot nu toe max 8,5 gehaalt maar ik denk (hoop) dat dat wel beter gaat worden.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoeveel sterren zijn dat? richting de 10?
stond al derdequote:
7,65quote:Op maandag 19 juli 2010 00:08 schreef Drassss het volgende:
Lekker lekker. Maarja voor 7 miljoen mag je wel iets verwachten natuurlijk
quote:18-07-2010 (13/42) Ziad Itani Gekocht van Os Suspeitos F. C. voor 7 650 000 ¤
Klopt, maar hoop het niet, ben met mijn oude team 1 keer kampioen geworden, en dat is veel leuker dan 2e worden en promoverenquote:Op maandag 19 juli 2010 00:10 schreef Drassss het volgende:
Er bestaat zeker een kans dat de 9 weggaat.
True true, ik heb nu een grote mond omdat ik opeens wel geld genoeg hebquote:Op maandag 19 juli 2010 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op een bedrag van 7,65 niet veel maar voor veel hattrickers een berg!
Ja ik snap je gevoel. Ik hoop met je mee natuurlijk!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Klopt, maar hoop het niet, ben met mijn oude team 1 keer kampioen geworden, en dat is veel leuker dan 2e worden en promoverendan voelt het alsof je een divisie overslaat
De IX zal niet zo snel weg vallen. Sinds ik hattrick speel is dat maar 2x gebeurt tijdens een opschoning van bot team's en dat is net gebeurt dus volgend seizoen zie ik dat niet zomaar weer gebeuren.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
stond al derdezit in een competitie met alleenmaar botteams (of users die bijna niet inloggen) Dus hoop niet dat de IX wegvalt zodag ik volgend seizoen een kampioensschaal kan pakken
Ik heb ook geld genoefg. Geloof me want anders had ik nooit een bod gedaan op een speler voor 7,6 mil.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
True true, ik heb nu een grote mond omdat ik opeens wel geld genoeg heb
Baggerrrr ik zie dat er weer een familie lid voortaan snacks aan het maken is....
Hmzzz zo dwingt ie me eigenlijk om weer verdedigen te gaan trainen............quote:Whitout any training he will lost all the chances to be a NT player. :-((((
He will lost the flag in 3 weeks, at the end of season.
But if you could train Keeper, defending, or Set pieces
ziad itani will rest in NT and he could reach divine exp in 2-3 season.
and for you a lot of wage reduction for any matches played for NT Al Iraq.
In your plan there are not chances to train him?
Regards,
Devon
Ja 7,6 is behoorlijk ziek. Volgens mij heb ik er ooit 1 voor 5,6 ofzo gekocht ( ook een keeper ). Nu is mijn team toch iets minder waard. Duurste spelers is mijn linkshalf 4,9 miljoen. De rest schommelt netjes tussen de 1 en 3 miljoen.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ook geld genoefg. Geloof me want anders had ik nooit een bod gedaan op een speler voor 7,6 mil.
7,6 Kom op eigenlijk gewoon te belachelijk voor woorden maar ja zn tv zij al 7,2 dus zo veel hoger was t niet. Daarbij komt dat ik 2 uur voor zn deadline bood en dat niemand er meer overheen ging.
Blegh...waardeloos eigenlijk. Ik weet natuurlijk niet wat je doelen zijn in het spel en hoe je er precies voorstaat natuurlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz zo dwingt ie me eigenlijk om weer verdedigen te gaan trainen............
quote:Accepteren/afwijzen aanvraag
Sollicitaties - Lid
-niels- Afhaalchinees van Fok! Accepteren Afwijzen
Mijn duurste speler ooit was ook een keep en dat was 4+ mil. 7,6 is dus eigenlijk te belachelijk voor woorden. Mja qua loon kan ik m hebben nu dus dan hou ik m voorlopig maar.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja 7,6 is behoorlijk ziek. Volgens mij heb ik er ooit 1 voor 5,6 ofzo gekocht ( ook een keeper ). Nu is mijn team toch iets minder waard. Duurste spelers is mijn linkshalf 4,9 miljoen. De rest schommelt netjes tussen de 1 en 3 miljoen.
Hoe zit het eigenlijk met dat loon van die international. Ik ben te lui om het in de regels op te zoeken, maar je krijgt het 50 of 100% vergoed?
quote:Loon: 58 668 ¤/week inclusief 20% bonus is : 938 688 ¤ / seizoen
quote:– Je krijgt een salarisvermindering van 33 of 40% van het salaris van de speler, afhankelijk van de vraag of hij respectievelijk in een buitenlands team speelt of in zijn thuisland.
Dat dacht ik dus ook!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blegh...waardeloos eigenlijk. Ik weet natuurlijk niet wat je doelen zijn in het spel en hoe je er precies voorstaat natuurlijk.
Die link kan best lastig zijn op dit tijdstipquote:Op maandag 19 juli 2010 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goh echt? Ik had de link tussen Afhaalchinees en Afhaalchinees nog niet gelegd.
Ok maar dan gooi ik dus al mn huidige vleugel trainies weg...... Puur en all1 om hem te trainen.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ OP: Gewoon op Verdedigen gaan trainen joh, of anders SP. Biedt je in ieder geval qua opstellingen en samenstelling spelersgroep veel extra opties. Ik heb met mijn Flinterman-projectje (was nog iets duurder) dezelfde afweging gemaakt. Betekent nog 16 weken Verdedigen, 16 weken Spelhervatting en dan volle bak Keepen tot in het Nederlands NT (als alles goed gaat). Wel zonde voor een jeugdspeler als Tebbens die ik nog heb lopen, maar afijn.. Een speler het NT intrainen is ook wel erg tof
Vanavond 4-3 verloren. Tegenstander gooit er een MOTS uit en Mats gunt mij 2 gemiste counters en 3 (!!!) gemiste SE's, waarvoor dank
quote:Dave Christiaens [1 maal een kaart gekregen]
17 jaar en 65 dagen, TSI = 1 290
zwak in vorm, conditie matig [Koppen]
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:7. Ruperto das Neves
18 jaar en 5 dagen, TSI = 3 580
goed in vorm, conditie matig
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
quote:11. Jorge Gastea
17 jaar en 22 dagen, TSI = 1 650
redelijk in vorm, conditie matig
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
quote:10. Barry Wilhelmus [1 maal een kaart gekregen]
17 jaar en 97 dagen, TSI = 2 410
redelijk in vorm, conditie redelijk [Krachtig]
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Dat was mijn doel ooit ook. Maar ja mijn team was zo uitgerekt dat ik op een gegeven moment all1 maar spelers aan het kopen was om mijn spartelende team drijvende te houden. Toen ben ik dus weer gaan kijken naar buitenlanders.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:38 schreef Drassss het volgende:
Dank voor de uitleg. Ik doe eigenlijk niks met buitenlanders, omdat ik al seizoenen lang daarvan ben afgestapt. Ik zal altijd Nederlanders in mijn team hebben om mijn salarispost zo laag mogelijk te houden. Uiteraard niet zo moeilijk als ik alleen nog maar spelers met de achternaam Prent koop
Tja, ik weet niet of het handig is om nu alles weer om te gooien. Zuur gewoon, want eigenlijk zou je hem dan meteen weer moeten verkopen?
Daar heb je een goed punt!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die link kan best lastig zijn op dit tijdstip![]()
Die speler zit al in het Iraakse NT.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoewel ik weinig verstand van Vleugelspel-trainees heb, denk ik niet dat bij die 4 hierboven een echte topper zit. Dan is het even jammer dat je ze min of meer voor nop hebt aangeschaft, maar als je in ruil daarvoor een speler in Iraakse NT kunt krijgen, is toch ook niet verkeerd?
Uiteraard blijft het jouw afweging
Ik zal stoppen met spammen en ga dus mijn nest inquote:Op maandag 19 juli 2010 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
Zo klaagt men over de trage topic's gang en zo staan we in de top 5.
[ afbeelding ]
Goed plan!quote:Op maandag 19 juli 2010 01:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zal stoppen met spammen en ga dus mijn nest in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |