quote:Je hebt 4 niet-bekeken wedstrijden. Bekijk nu! Sluiten
quote:Het team is de laatste 7 officiële duels ongeslagen. Hiervan werden de laatste 7 gewonnen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:36 schreef Drassss het volgende:
Ik moet het van mijn collectief hebben ofzoiets zeggen ze altijden niet van mijn TSI/Loon hehe.
Hier niet. Het zal niet veel lager worden. Hooguit kan ik nieuwe talentjes spotten op het middenveld, want die ik nu heb kunnen net overeind blijven met 2 wandelstokken.....quote:Op maandag 12 juli 2010 12:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Over een paar weken zal het er dan ook heel anders uit zien.
wat ga je eigenlijk doen als je kampioen wordt en rechtstreeks promoveert?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Over een paar weken zal het er dan ook heel anders uit zien.
Alles verkopen.quote:Op maandag 12 juli2010 15:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat ga je eigenlijk doen als je kampioen wordt en rechtstreeks promoveert?
370/390 bij redelijk staat voor 90% gelijk aan 1 training voor een pop.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vraagje aan de def-trainers/traders:
Wie heeft een indicatie van salaris/stats bij een 'gegarandeerde' pop (TI 100%, conditie 10%)? Heb na vorige week woensdag een geblesseerde trainee die 1 wedstrijd gaat missen. Zou mooi zijn om dat op te kunnen vullen met een skilltrade
Alvast bedankt!
Ik ga 550 spelen, dus competitief zal het waarschijnlijk niet worden.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en dan afzakken? of wel een competitief team bij elkaar kopen?
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
370/390 bij redelijk staat voor 90% gelijk aan 1 training voor een pop.
quote:Ad de Jonge (292222885)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 02-11-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 13-07-2010)
Total Skill Index (TSI): 1 930
Loon: 470 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Welke spelers je zou moeten kopen om goed positiespel te kunnen trainen kan ik je zo niet vertellen, maar je hoeft niet van training te wisselen omdat je middenveld niet goed genoeg is. Je kan ook een paar van je verdedigers verkopen, deze vervangen door jongere, goedkopere trainees en het geld wat je overhoudt steken in het verbeteren van je middenveld (en later wellicht andere linies). Zo hoef je niet telkens van training te wisselen omdat een bepaalde linie achter begint te lopen...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:24 schreef vanpers het volgende:
Train al een tijdje Verdedigen en deze stats zijn nu wel op het niveau waarop ik het wil hebben. Wil nu overstappen naar positiespel omdat mijn middenveld gewoon te matig is.
Eerst ga ik mijn verdediging tainees verkopen, daarna moet ik dus nieuwe mids gaan kopen(praat dan alleen over 3 centrale, woensdag met speel ik met 3 mids en zondags met 2). Heb al 2 geschikte jeugdspelers die ik bijna kan promoveren met 2x goed positiespel en de een met uitstekend vleugelspel(technisch) en een met redelijk verdedigen voor de woensdag.
Nu ben ik dus opzoek voor 2 basis mids die iets meer dan 5 sterren moeten gaan halen voor de basis maar ook wat aan de training moeten hebben en 1 speler die ik als reserver vollop kan trainen. Ik speel nu 7de klasse en wordt daarin 3de. Dus volgend jaar wil ik voor promotie gaan.
Met al jullie ervaring vraag ik jullie hulp, welke specialiteit bevelen jullie aan en welk niveau positiespel. Kwa geld zit ik nu nog rond de 2 mil. Moet mijn trainees nog verkopen.
Weet dat die verandering niet noodzakelijk is maar wil toch graag overstappen op positiespel om na verloop van tijd scoren te trainen zo blijf ik op en neer gaan, alleen is dit de eerste keer dat ik positiespel ga trainen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:05 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Welke spelers je zou moeten kopen om goed positiespel te kunnen trainen kan ik je zo niet vertellen, maar je hoeft niet van training te wisselen omdat je middenveld niet goed genoeg is. Je kan ook een paar van je verdedigers verkopen, deze vervangen door jongere, goedkopere trainees en het geld wat je overhoudt steken in het verbeteren van je middenveld (en later wellicht andere linies). Zo hoef je niet telkens van training te wisselen omdat een bepaalde linie achter begint te lopen...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:11 schreef vanpers het volgende:
[..]
Weet dat die verandering niet noodzakelijk is maar wil toch graag overstappen op positiespel om na verloop van tijd scoren te trainen zo blijf ik op en neer gaan, alleen is dit de eerste keer dat ik positiespel ga trainen.
Zelf ben ik dus benieuwd naar wat voor specialiteit goed is voor een middenvelder. Ook wil ik dus minimaal 1 jonge goede middenvelder aanschaffen. Geloof dat passen ook zeer belangrijk is voor een middenvelder, dus hou ik daar ook rekening mee. Het liefst moet ie altijd minimaal 5 sterren halen als hij zwak in vorm is. Dacht dat jullie me misschien konden helpen met welke kwaliteiten hij dan moet hebben.
quote:Diederik van Baerle (82679999)
15 years and 73 days, Next birthday: 22-08-2010
Speciality: Unpredictable Team: Kleintje Pils
Nationality: Nederland
First day with club: 11-07-2010 10:12 (3 days ago)
Warnings: 0
Injuries: Healthy
I think I have spotted a future star here, to be honest. He told me his name is Diederik van Baerle and is 15 years old.
Without any further training, this player will remain with poor Winger. If he develops well, I would say this chap can emerge with solid Scoring before joining the senior squad.
Well, what can I say? He keeps you guessing - it's an unpredictable player, if you know how to use him he might be of interest to you.
What do you say? Should we give him a chance?
Denk het niet. Ik heb dus weer veel gemist zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:31 schreef GotC het volgende:
Ik dacht dat bij de jeugd de sterren van de spitsen nog niet klopte? Of is dit inmiddels hersteld?
troost je, bijna iedere beginner maakt zulk soort foutenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:56 schreef Jetfly het volgende:
Echt een k*tfout gemaakt! In het begin, voor die Managers License moet je kleine dingen voor doen. Dus ook bieden op een speler. Echt stom, bied ik 200.000 euro voor een 35 jarige routinier met een uitmuntend voor scoren.. Die is binnengehaald maar wel 200.000 euro weg die ik nu niet meer kan verkopen. Damn..
Idd, misschien valt hij zelfs nog wat te trainen op vleugelspel. Hij heeft iig veel potentie. (Nee, Vullie, nee!)quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ze zijn in ieder geval bij spitsen nog veel te hoog. Tenminste, wanneer een speler met 3x matig (Scoren, Passen enVleugelspel) 7* haalt klopt er iets niet imho.. Rest heb ik af en toe ook twijfels bij maar à la.
Hopen voor je dat 'ie nog wat leuk Passen heeft Scud, dat i.c.m. 17j0d, goed Scoren en Onvoorspelbaar is erg leuk verkoop en/of trainingsmateriaal
Dan duurt het wel even voordat hij echt een A speler zal zijn gok ik zo?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:08 schreef vanpers het volgende:
Het is vooral de insteek dat hij mijn team gaat versterken natuurlijk.
Mag, DLC De Leeuwenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:05 schreef Xummon het volgende:
iemand nog een supporter nodig, heb weer een slot vrij
donequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mag, DLC De LeeuwenIk krijg er eind Juli 1tje dan zal ik je supporteren.
TSI 618 650quote:Op maandag 12 juli 2010 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Teamtotaal
TSI 537 390
Loon 351 248
Nationaliteiten 11
Geblesseerd 2
Rode kaarten 0
Gele kaarten 5
Komt voor de bakker.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Koekje/Xummon/pekel:
Iemand van jullie in staat de competitie te sluiten en een nieuwe te openen? Ik ben vandaag overdag weg, kan eind van de middag/vanavond pas inloggen/openen/accepteren..
Alvast bedankt!
okequote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
De nieuwe competitie is gemaakt. Als Xummon nu even de comp sluit, dan kan ik iedereen uitnodigen.
checkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
De nieuwe competitie is gemaakt. Als Xummon nu even de comp sluit, dan kan ik iedereen uitnodigen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Geaccepteerd en verstuurd
Lekker overwinning trouwens van je vanmiddag, 0-3
edit: pekel is ook alweer binnen
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:12 schreef Xummon het volgende:
sorry kon vandaag pas accepteren omdat ik gister in de kroeg zat
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:26 schreef Drassss het volgende:
Nou, vanavond kan ik kampioen worden.. Alles of niks en op papier moet ik gewoon dik winnen.
Uiteraard. Ik speel ook thuis en heb normaal gesproken het middenveld ( 60% ). Mijn aanval is ook niet zo slecht dus het zou echt heel lelijk zijn als ik deze verliesquote:
1e scout en meteen raak!quote:Bel Yannick Waasdorp
|Hallo baas, goed je weer te spreken.
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Job Hellendoorn en hij is 15 jaar en 103 dagen.
Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Deze speler is slecht in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' goed op het gebied van Verdedigen!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:
quote:Laurent Ikkersheim heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar (108 dagen) en lijkt iets extra's te hebben.
Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb een matig allrounder laten lopen. Geen idee waarom
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik speel ook thuis en heb normaal gesproken het middenveld ( 60% ). Mijn aanval is ook niet zo slecht dus het zou echt heel lelijk zijn als ik deze verlies
Dank, jij ook. Als ik kampioen ben kan ik de laatste ronde met 11 Prents gaan ballen. Altijd mooiquote:Op zondag 18 juli 2010 19:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mooi. Veel succes dan vanavond. Als de nummer 2 vandaag puntjes laat liggen, dan wordt ik ook kampioen. Vandaag is verliezen vrijwel uitgesloten aangezien mijn tegenstander zijn team verkocht heeft.
10 vingers in je neus dus. Hopelijk scoor ik er snel nog een paar. Wil kampioen zijnquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
10 vingers in je neus dus. Hopelijk scoor ik er snel nog een paar. Wil kampioen zijn
Helaas ga ik dan misschien promoveren en zo sterk is mijn team nu ook weer niet......
Mhaw, met dit team heb ik echt weinig te zoeken. Ik heb 2 mids van 31 en 33, daarmee haal ik een redelijk middenveld. Het is voor mij wachten op de talenten die getraind worden ( jong ) die ik dan kan kopen.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Indien je kan promoveren, doe dat. Je kunt altijd in een zwakke divisie terecht komen.
Feest ook meequote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
De nummer 2 staat achter.
Virtueel kampioen op dit moment.
Hetzelfde hier ook!! Maar de nummer 2 staat nu op gelijkspel! Duimen!!quote:
Zekers goed gezindquote:Op zondag 18 juli 2010 18:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De scouts zijn dus goed gezind vandaag, dit is die van mij:
[..]
Niet iedere matig allrounder heeft fr potentie om goed te worden in een skill. En zoals koekje al zegt zn leeftijd bepaalt daar ook een hoop in.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb een matig allrounder laten lopen. Geen idee waarom
Ok mn 1e international.quote:18-07-2010 Ziad Itani
21:23 Van: DevonRex
Ciao! :-)
I am the Goalkeeper Scout of Al Iraq.
You bought Ziad Itani ((201616281)).
What are your project with him?
Do you train keeper or...?
Please update your player in the site:
(HT-World.org - Global tracker) --> Submit Players
Thank you for collaboration,
Devon - A Iraq GK Scout
Mooie timing, mn andere toptrainee is net verkocht voor bijna 1,2M. Alle training op deze jongen dus. Helaas wel 15jr104dgn, maar klagen doen we maar nietquote:Lester Zander heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Hmzzz balen van je mots nu zeker?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:08 schreef Drassss het volgende:
Hmm als ik verlies volgende week promoveer ik misschien niet...
Ofja dan speel ik een kwali pot.
Gefeliciteerd!!quote:
Toppertje!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef GotC het volgende:
Nou, ik sta nog altijd gelijk met de nr. 2, alleen is mijn doelsaldo een stuk beter. Volgende week moeten we tegen elkaar![]()
Oeh goed bezig dus!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooie timing, mn andere toptrainee is net verkocht voor bijna 1,2M. Alle training op deze jongen dus. Helaas wel 15jr104dgn, maar klagen doen we maar niet
Mn eisen liggen nu eenmaal hoogquote:Op zondag 18 juli 2010 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh goed bezig dus!![]()
Al snap ik nog niet dat je maar 1 topper hebt in je jeugd.
Mja als goed hoog is bij jou...... Ik heb daar 4 spelers van lopen in mn jeugd..... 1 die goed kan worden in verdedigen en scoren, 1 die ik vandaag gescout heb, 1 (met bij skills) die goed kan worden in vleugelspel en 1 (met bij skills) die goed kan worden in passen.quote:
Mja zondag motsen kan natuurlijk nog steeds, de 6e is idd niet verkeert en 5e is echt een stap hoger.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef Drassss het volgende:
[quote]Op zondag 18 juli 2010 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz balen van je mots nu zeker?
[..]
Mhaw dat moest eigenlijk wel, want anders had ik deze misschien niet gewonnen. Nu heb ik tenminste een kampioenschap en het blijven in de 6 is prima voor mijn clubje.
Deze week maar eens navragen of een aantal managers hun middenvelders willen verkopen
Ja, ik heb al eens in de 5 gebald, maar dat was niet met dit nieuwe project. Het probleem is gewoon dat ik geen middenveld heb dus daar hoop ik dit tussenseizoen iets aan te kunnen doen...quote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet als pochen maar zo van hoe kan ik nou zoveel talent hebben als jij er maar 1 van hebt?
[..]
Mja zondag motsen kan natuurlijk nog steeds, de 6e is idd niet verkeert en 5e is echt een stap hoger.
Als je wil mee ballen in de 5e zal je toch echt flink wat miljoenen moeten hebben wil je mee kunnen doen daar. Zeker als je nu al zegt geen mid te hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik heb al eens in de 5 gebald, maar dat was niet met dit nieuwe project. Het probleem is gewoon dat ik geen middenveld heb dus daar hoop ik dit tussenseizoen iets aan te kunnen doen...
Een goede mid moet (vind ik) middenveld en passen hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:02 schreef Jetfly het volgende:
Wat zijn eigenlijk de belangrijkste eigenschappen voor een goede middenvelder?
Cheers!
BEZIG MET HET OMGOOIEN VAN MIJN ELFTAL!!!!!!!!!!
Misschien heb je niet gelezen hoe mijn team eruit ziet. Al mijn spelers heten Prent van achter dus de bak van spelers die ik kan kopen is niet zo grootquote:Op zondag 18 juli 2010 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je wil mee ballen in de 5e zal je toch echt flink wat miljoenen moeten hebben wil je mee kunnen doen daar. Zeker als je nu al zegt geen mid te hebben.
Het is je gegunt.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:09 schreef BrandX het volgende:
IK ga promoveren!!!!![]()
![]()
na 168 wedstrijden in VII.829 ga ik eindelijk promoveren naar VI.
Ik sta nu een door zelf te winnen en mijn twee directe concurrenten die gelijk hebben gespeeld. Volgende week moet winst mogelijk zijn, waarmee ik dan voor het eerst in de clubgeschiedenis van FC James's een kampioensschaal mee naar huis neemIk kon vandaag PIC-en dus volgende week vol er tegen aan met MOT voor de winst!
Duim met mij mee dat het lukt! Oh en mijn topscorer is gedeeld topscorer met nog twee. Met wat mazzel maakt hij volgende week voldoende puntjes om ook topscorer te wordendat zou cool zijn.
Ik heb mn gezicht hier al tijden niet meer laten zien dus ja dat kan kloppen ja. Hoe kom je in hemels naam zo in de 6e div dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Misschien heb je niet gelezen hoe mijn team eruit ziet. Al mijn spelers heten Prent van achter dus de bak van spelers die ik kan kopen is niet zo grootVandaar dat het lastig is om een beter middenveld te krijgen.
Geld is gelukkig geen probleem, nu nog de spelers op de TL krijgen om ze te kopen!
Nog 1 die goed bezig is!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:09 schreef BrandX het volgende:
IK ga promoveren!!!!![]()
![]()
na 168 wedstrijden in VII.829 ga ik eindelijk promoveren naar VI.
Ik sta nu een door zelf te winnen en mijn twee directe concurrenten die gelijk hebben gespeeld. Volgende week moet winst mogelijk zijn, waarmee ik dan voor het eerst in de clubgeschiedenis van FC James's een kampioensschaal mee naar huis neemIk kon vandaag PIC-en dus volgende week vol er tegen aan met MOT voor de winst!
Duim met mij mee dat het lukt! Oh en mijn topscorer is gedeeld topscorer met nog twee. Met wat mazzel maakt hij volgende week voldoende puntjes om ook topscorer te wordendat zou cool zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |