Hetzelfde hier ook!! Maar de nummer 2 staat nu op gelijkspel! Duimen!!quote:
Zekers goed gezindquote:Op zondag 18 juli 2010 18:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De scouts zijn dus goed gezind vandaag, dit is die van mij:
[..]
Niet iedere matig allrounder heeft fr potentie om goed te worden in een skill. En zoals koekje al zegt zn leeftijd bepaalt daar ook een hoop in.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb een matig allrounder laten lopen. Geen idee waarom
Ok mn 1e international.quote:18-07-2010 Ziad Itani
21:23 Van: DevonRex
Ciao! :-)
I am the Goalkeeper Scout of Al Iraq.
You bought Ziad Itani ((201616281)).
What are your project with him?
Do you train keeper or...?
Please update your player in the site:
(HT-World.org - Global tracker) --> Submit Players
Thank you for collaboration,
Devon - A Iraq GK Scout
Mooie timing, mn andere toptrainee is net verkocht voor bijna 1,2M. Alle training op deze jongen dus. Helaas wel 15jr104dgn, maar klagen doen we maar nietquote:Lester Zander heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Hmzzz balen van je mots nu zeker?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:08 schreef Drassss het volgende:
Hmm als ik verlies volgende week promoveer ik misschien niet...
Ofja dan speel ik een kwali pot.
Gefeliciteerd!!quote:
Toppertje!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef GotC het volgende:
Nou, ik sta nog altijd gelijk met de nr. 2, alleen is mijn doelsaldo een stuk beter. Volgende week moeten we tegen elkaar![]()
Oeh goed bezig dus!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooie timing, mn andere toptrainee is net verkocht voor bijna 1,2M. Alle training op deze jongen dus. Helaas wel 15jr104dgn, maar klagen doen we maar niet
Mn eisen liggen nu eenmaal hoogquote:Op zondag 18 juli 2010 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh goed bezig dus!![]()
Al snap ik nog niet dat je maar 1 topper hebt in je jeugd.
Mja als goed hoog is bij jou...... Ik heb daar 4 spelers van lopen in mn jeugd..... 1 die goed kan worden in verdedigen en scoren, 1 die ik vandaag gescout heb, 1 (met bij skills) die goed kan worden in vleugelspel en 1 (met bij skills) die goed kan worden in passen.quote:
Mja zondag motsen kan natuurlijk nog steeds, de 6e is idd niet verkeert en 5e is echt een stap hoger.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef Drassss het volgende:
[quote]Op zondag 18 juli 2010 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz balen van je mots nu zeker?
[..]
Mhaw dat moest eigenlijk wel, want anders had ik deze misschien niet gewonnen. Nu heb ik tenminste een kampioenschap en het blijven in de 6 is prima voor mijn clubje.
Deze week maar eens navragen of een aantal managers hun middenvelders willen verkopen
Ja, ik heb al eens in de 5 gebald, maar dat was niet met dit nieuwe project. Het probleem is gewoon dat ik geen middenveld heb dus daar hoop ik dit tussenseizoen iets aan te kunnen doen...quote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet als pochen maar zo van hoe kan ik nou zoveel talent hebben als jij er maar 1 van hebt?
[..]
Mja zondag motsen kan natuurlijk nog steeds, de 6e is idd niet verkeert en 5e is echt een stap hoger.
Als je wil mee ballen in de 5e zal je toch echt flink wat miljoenen moeten hebben wil je mee kunnen doen daar. Zeker als je nu al zegt geen mid te hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik heb al eens in de 5 gebald, maar dat was niet met dit nieuwe project. Het probleem is gewoon dat ik geen middenveld heb dus daar hoop ik dit tussenseizoen iets aan te kunnen doen...
Een goede mid moet (vind ik) middenveld en passen hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:02 schreef Jetfly het volgende:
Wat zijn eigenlijk de belangrijkste eigenschappen voor een goede middenvelder?
Cheers!
BEZIG MET HET OMGOOIEN VAN MIJN ELFTAL!!!!!!!!!!
Misschien heb je niet gelezen hoe mijn team eruit ziet. Al mijn spelers heten Prent van achter dus de bak van spelers die ik kan kopen is niet zo grootquote:Op zondag 18 juli 2010 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je wil mee ballen in de 5e zal je toch echt flink wat miljoenen moeten hebben wil je mee kunnen doen daar. Zeker als je nu al zegt geen mid te hebben.
Het is je gegunt.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:09 schreef BrandX het volgende:
IK ga promoveren!!!!![]()
![]()
na 168 wedstrijden in VII.829 ga ik eindelijk promoveren naar VI.
Ik sta nu een door zelf te winnen en mijn twee directe concurrenten die gelijk hebben gespeeld. Volgende week moet winst mogelijk zijn, waarmee ik dan voor het eerst in de clubgeschiedenis van FC James's een kampioensschaal mee naar huis neemIk kon vandaag PIC-en dus volgende week vol er tegen aan met MOT voor de winst!
Duim met mij mee dat het lukt! Oh en mijn topscorer is gedeeld topscorer met nog twee. Met wat mazzel maakt hij volgende week voldoende puntjes om ook topscorer te wordendat zou cool zijn.
Ik heb mn gezicht hier al tijden niet meer laten zien dus ja dat kan kloppen ja. Hoe kom je in hemels naam zo in de 6e div dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Misschien heb je niet gelezen hoe mijn team eruit ziet. Al mijn spelers heten Prent van achter dus de bak van spelers die ik kan kopen is niet zo grootVandaar dat het lastig is om een beter middenveld te krijgen.
Geld is gelukkig geen probleem, nu nog de spelers op de TL krijgen om ze te kopen!
Nog 1 die goed bezig is!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:09 schreef BrandX het volgende:
IK ga promoveren!!!!![]()
![]()
na 168 wedstrijden in VII.829 ga ik eindelijk promoveren naar VI.
Ik sta nu een door zelf te winnen en mijn twee directe concurrenten die gelijk hebben gespeeld. Volgende week moet winst mogelijk zijn, waarmee ik dan voor het eerst in de clubgeschiedenis van FC James's een kampioensschaal mee naar huis neemIk kon vandaag PIC-en dus volgende week vol er tegen aan met MOT voor de winst!
Duim met mij mee dat het lukt! Oh en mijn topscorer is gedeeld topscorer met nog twee. Met wat mazzel maakt hij volgende week voldoende puntjes om ook topscorer te wordendat zou cool zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |