ja, komt door die roze deernequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:30 schreef Daph_ het volgende:
Ik zat echt te kijken: Wat is dit nou weer voor topic?![]()
dit soort reacties waardeer ik niet, onzin is de andere kant op.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:35 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik heb het ook wel eens geprobeerd, was heerlijk moet ik toegeven.. Maar wel erg prijzig.
Maar wat ik dan niet snap is..... Waarom dikke reclame maken voor een keten van een zeep winkel???
Verdien jij hier iets mee ofzo??
Riekt een beetje naar SPAM!!!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En Cat, ik weet niet wat je geflikt hebt, maar dit is baaad karma, hoor. ()
het is zeker geen onzin.. Het was een vraag..!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dit soort reacties waardeer ik niet, onzin is de andere kant op.
even recyclen maar:quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:40 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
het is zeker geen onzin.. Het was een vraag..!!
quote:Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mensen zouden eens niet zo krampachtig moeten doen w.b. posts. niet iedere lovende post over een product is spam.
niet iedere post met een linkje is spam.
niet iedere post met een foto van een product is spam.
er wordt de laatste tijd maar klakkeloos om het hardst spam gegild, beetje nutteloos.
bedankt, doei.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]![]()
pffffff succes met je reclame campagne!
neem je je goedgevulde pinpas mee?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:46 schreef Ole het volgende:
Oooohhhh, die zit hier gewoon om de hoek![]()
Ik me maar afvragen waar jullie het nou de hele tijd over hebben. Morgen maar even binnenlopen weer
die 13e maand vliegt er uit iddquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
neem je je goedgevulde pinpas mee?
nouja, nu je dat zo zegt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wanneer komt eer een lush meet?
Dat lijkt me tres sexyquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, nu je dat zo zegt.
ik denk dat als we een groepje hebben en een lush bellen, ze best de tent voor ons willen opengooien s'avonds? zoals een vip-avond? dat doen ze toch soms?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Lush meet in Curacao? Ik moet er toch iets ophalen naar het schijnt.
Ja hoor. Doen ze.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, nu je dat zo zegt.
ik denk dat als we een groepje hebben en een lush bellen, ze best de tent voor ons willen opengooien s'avonds? zoals een vip-avond? dat doen ze toch soms?
Gezellig! Komen we lekker ruikend terug ook. Hoop ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |