quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Geinig filmpje over de fabriek in Engeland.
Yep, kiwipitjes.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Kiwipitjes?
Bij mijn weten niks wat nu nog in het assortiment zit.
Of mss een van de retro zepen, maar geen die ik ken ieg.
Temptation Soap is een fruitig groen zeepje, maar ik heb die thuis en daar zitten bij mijn weten geen kiwipitjes in ( is retro inmiddels ).quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Yep, kiwipitjes.Het was een fruitig (goh!) lichtgroen zeepje, en ik kocht het twee jaar geleden bij een Lush in Frankrijk.
Jawel, mij.quote:
Mirandaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Yep, kiwipitjes.Het was een fruitig (goh!) lichtgroen zeepje, en ik kocht het twee jaar geleden bij een Lush in Frankrijk.
Oh jammerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:42 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jawel, mij.![]()
En je collega (op de bon stond Simone) heeft me prima geholpen. Ze gaf me de tip dat Ultrabland ook als lippenbalsem gebruikt kan worden, en dat werkt inderdaad heel goed.
Dames, de caca zit in een plukje haar nu (een recht overeind staand staartje midden op m'n hoofd) en ik kan niet wachten tot morgen als m'n hele hoofd in de poep gaat.
Jaaaaaa, die was het!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:59 schreef MaJo het volgende:
Mirandamijn favoriete zeep
zit inderdaad kiwi in
Jah, ik had je nog geroepen in het topic.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh jammermaar simone is een goede vervanging
was je lieve zoontje ook weer mee? Kom maar gauw weer langs als ik werk
Ah je jongste klinkt ook als een moppiequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah, ik had je nog geroepen in het topic.
Volgende keer stemmen we het even op elkaar af.
En dit keer had ik de jongste bij me, die nogal Lush-fan is, hij wilde er gaan wonen.
Hij mocht een shampoo en een zeep uitkiezen, dus die gaat me nog heel wat kosten de komende bezoekjes.
De vorige keer kreeg mijn oudste een klein stukje groene zeep mee van je, die heeft z'n broertje dus ingepikt en op zijn kamertje heeft ie al een kleine Lush-verzameling. Mánnelijke geurtjes uiteraard, hé, mánnelijke geurtjes.![]()
@Tokay, de Miranda is er gewoon, hoor.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:37 schreef Dipkip het volgende:
Ik overweeg morgen met je mee te doen. Mn vriend is er niet en ik kan de hele dag rondhangen met die meuk op mn hoofd. Ik twijfel alleen hoe ik het moet doen, want alles op mn hoofd stapelen zorgt er voor dat ik constant moet liggen vanwege het gewicht![]()
Misschien met een hoop cellofaan en elastiekjes dat ik het toch in mn nek kan doen? Ik heb een oude pareo gevonden om er omheen te wikkelen.
Metaal + henna is niet zo handig he? Kun je hem niet klein snijden met een mesje? Ik heb ook nog een tip gelezen van iemand: het bakje henna in heet water zetten, blijft hij langer warm tijdens het opbrengen. En sommigen zetten water+ henna een uurtje in de oven.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:52 schreef shmoopy het volgende:
Ja, dat raspen is een beetje een dilemma, want dat werkt als een tiet heb ik gisteren bij het proefplukje gemerkt, maar da's wel metaal, zou dat erg zijn?
Ik zal kijken of mijn camera nog bruikbare batterijen heeft, dan doe ik wel de achterkant van m'n hoofd op de foto.
En MaJo, de jongste is bijna 10, en die demo's vindt ie leuk!
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:09 schreef Dipkip het volgende:
Een mesje is toch ook metaal![]()
Volgens mij maakt het niet zo uit omdat het dan nog droog is. Ik heb het geraspt en ga het nu verwarmen. Ik heb al een foto
Hoe oud is je andere zoontje dan? Dacht ook een jaar of 10quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:52 schreef shmoopy het volgende:
Ja, dat raspen is een beetje een dilemma, want dat werkt als een tiet heb ik gisteren bij het proefplukje gemerkt, maar da's wel metaal, zou dat erg zijn?
Ik zal kijken of mijn camera nog bruikbare batterijen heeft, dan doe ik wel de achterkant van m'n hoofd op de foto.
En MaJo, de jongste is bijna 10, en die demo's vindt ie leuk!
Hoe lang heb je het laten intrekken? Das wel vreemdquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb het hele ding gebruikt (6 blokjes) en het was niet genoeg
Het zit er nog in - ben van plan het pas na het avondeten uit te spoelen. Maar de hoeveelheid smurrie was niet genoeg om al mn haar te bedekken. Er zitten hele stukken droog, schoon haar tussen die niet eens aangeraakt worden door de caca.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:20 schreef MaJo het volgende:
Hoe lang heb je het laten intrekken? Das wel vreemd
wil het eigenlijk ook wel eens doen maar vind het zonde van mijn rode lokken
Jij kunt een koeienvlaai gelijkmatig door je haar verdelen zonder dat er wat drupjes vallen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:16 schreef shmoopy het volgende:
Jemig de pemig, vrouw, wat ben jij een knoeikont!
Jah. Stomme downtime.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:31 schreef Dipkip het volgende:
Het is trouwens wel jammer dat we pas morgen kunnen laten zien hoe het geworden is door de downtime
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:43 schreef Dipkip het volgende:
Ik word GEK van de jeuk op mn hoofd en ik kan er NIET bij door de caca. Ik heb zelfs al met een satehspies onder mn cellofaan door zitten friemelen zoals bij een arm die in het gips zit![]()
AAAAAARGH!!!!![]()
Ik wil het er uit wassen!!! Zal ik?? Het zit er nu denk ik bijna 4 uur in...
quote:
Oh, en welke kleur heb je nu en welke caca heb je besteld?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:53 schreef Cat22 het volgende:
Oooo... jammer dat het tegenviel Dippie.Mijn caca is net besteld, ik zie wel wat het doet.
Maar waar blijven die foto's?
Vertel ik pas als ik jouw foto's heb gezien.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, en welke kleur heb je nu en welke caca heb je besteld?
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:31 schreef EilandjeOnline het volgende:
Hoelang duurt het voor je een online geplaatste bestelling -betaald met ideal- thuis hebt ?
Zal ik je ook nog een keer quoten? Het duurt al 2 uur voor iemand antwoord geeft, dus de apocalyps zal wel naderenquote:
nou idd !quote:Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zal ik je ook nog een keer quoten? Het duurt al 2 uur voor iemand antwoord geeft, dus de apocalyps zal wel naderen
Stukje afsnijden zodat ie zacht en vers is en dan onder droge oksels aanbrengenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:13 schreef shmoopy het volgende:
Ja, mevrouw, ik wil graag weten hoe je die deoblokken gebruikt.
Gewoon wrijven met dat stukje dus?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stukje afsnijden zodat ie zacht en vers is en dan onder droge oksels aanbrengen
Die poederblokken zoals Teo en Oxeo Cube kunnen harde stukjes er in krijgen na een tijdje gebruiken en daardoor worden ze ruw en schraperig onder je oksels. Zeker als je net onthaart hebt NIET fijn. Sommigen schrapen er dan langs met een mesje en sommigen stampen heel het blok fijn en gebruiken het zoals de poeders.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef shmoopy het volgende:
Gewoon wrijven met dat stukje dus?
Ik las bij eentje nl dat je 'm moest verkruimelen, en dat vond ik al gedoe.
|En werkt het een beetje? Vind het wel grappig nl, en die ongezonde spuitbussen ben ik wel zat nu.
Jamaar jamaar mevrouw de deo expert! Die harde blokken zoals Oxeo cube en zo, die moet je niet gaan snijden, toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stukje afsnijden zodat ie zacht en vers is en dan onder droge oksels aanbrengen
Vast iets met een zandkuil.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef shmoopy het volgende:
Tnx voor de info.
Maar wat is Duits douchen?
Gewoon smeren jaquote:Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Gewoon wrijven met dat stukje dus?
Ik las bij eentje nl dat je 'm moest verkruimelen, en dat vond ik al gedoe.
|En werkt het een beetje? Vind het wel grappig nl, en die ongezonde spuitbussen ben ik wel zat nu.
Bij blokken denk ik aan de aromaco en aromarantquote:Op maandag 15 juni 2009 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar jamaar mevrouw de deo expert! Die harde blokken zoals Oxeo cube en zo, die moet je niet gaan snijden, toch?![]()
Ik zweer zelf bij Aromacreme. Geweldig spul. Stukje (erwtje) eraf halen, warm laten worden tussen je vingers en je smeert het zo weg. Sommige mensen krijgen gevoelige oksels ervan: Dream Cream smeren schijnt dan goed te helpen.
Dat je niet doucht maar alleen veel deo opdoet.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef shmoopy het volgende:
Tnx voor de info.
Maar wat is Duits douchen?
Een collega vertelde gisteren dat ze steeds stukjes eraf haalt met de kaasschaaf, dat vond ik wel een goeiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb aromant en aromaco en ik doe daar altijd cocospoeder over.
En idd, ik snij de deo in stukken en dan met het stukje wrijven en dan poeder op je hand en er op doen nog.
Je moet wel elke dag je badkamer poetsen
Huh? Nou dan lijk ik wel grijs ben ik bangquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef MaJo het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je de body powders ook in je haar kunt doen?het werkt namelijk ontvettend. Ik leer echt elke dag nog bij
Het is parfum, geen eau de whatever. En of het op die geur lijkt, geen idee, die ken ik niet. Maar je kunt voor 5 euro zo'n miniflesje kopen in de winkel, dan kun je het testen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:17 schreef Tokay het volgende:
Kunnen de Lush-experts in dit topic mij misschien vertellen of de Karma eau de toilette (of is het eau de parfum?) enigszins lijkt op de geur Aromatics Elixer van Clinique?
Ja wist ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef MaJo het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je de body powders ook in je haar kunt doen?het werkt namelijk ontvettend. Ik leer echt elke dag nog bij
Als je het goed inmasseert dan zie je er niets meer vanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:41 schreef -Peach het volgende:
[..]
Huh? Nou dan lijk ik wel grijs ben ik bang
De blokken hebben de neiging om nogal snel uit te drogen. Als je daar geen last van hebt kun je inderdaad gewoon het hele blok gebruikenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:57 schreef Shan_Savan het volgende:
Waarom zou je bv de aromaco in plakjes snijden?
Ik gebruik gewoon het hele blok, snap de meerwaarde niet van er een stukje afsnijden?
4 uur heeft het er in gezeten....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Wat ongelooflijk veel werk voor weinig resultaat zeg.
Hoe lang heb je het er in laten zitten?
Fijn dat ik weet dat ik dat ieg echt nooit hoef te proberen
Zo rook het ook!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:43 schreef Cat22 het volgende:
Die au bain marie foto lijkt wel een heksenketel!![]()
En je bent nog nooit in 1 van de winkel geweest?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:17 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
nou idd !ik kwam de website van Lush gister tegen en heb meteen 4-5 dingen besteld, ik had graag gehoopt dat alles morgen al in huis lag
ik had nog nooit van lush gehoord
Oh echt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:33 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh wat heb je in de aanbieding? Ik heb geen bad.eventueel heb ik nog mijn curly wurly voor je in de aanbieding 2x geprobeerd maar is niet echt iets voor mij.
Dat is nou het nadeel als je helemaal in Rotterdam woont en de winkels helemaal in Den Haag en Amsterdam gevestigd zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:22 schreef GotC het volgende:
[..]
En je bent nog nooit in 1 van de winkel geweest?
Ik zou niet eens iets durven bestellen als ik t nog niet had geroken/gevoeld
Ik heb nog wel wat tricomania denk ik!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zou tricomania nog wel een keer willen proberen. Staat ook op het lijstje dat mijn ouders meegekregen hebben.
Ik ben fan van american cream
En een body butter wil ik ook nog wel een keer proberen. Zepen heb ik genoeg en doe ik eigenlijk te weinig mee.
Vanaf mijn huis naar Den Haag is ook minimaal een uur met OVquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:02 schreef Cat22 het volgende:
Dat proefje heet Reincarnate. Beetje vreemd dat ze die er voor je bij hebben gedaan want die verdwijnt heel binnenkort uit de winkels. In de UK is hij online al niet meer te bestellen geloof ik. Als je hem lekker vindt moet je dus maar snel een paar blokken inslaan nu het nog kan. Ik vind hem geweldig en heb alvast twee blokken ingeslagen.
Enne.... 'helemaal in Rotterdam'?Moet je eens in het zuiden van het land wonen, of - erger nog- het noorden. Dan ben je minimaal een uur onderweg naar een winkel.
Vanaf mijn vorige woonplaats is de reistijd 3 uur en 22 minuten naar de dichtstbijzijnde lush winkel...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:02 schreef Cat22 het volgende:
Enne.... 'helemaal in Rotterdam'?Moet je eens in het zuiden van het land wonen, of - erger nog- het noorden. Dan ben je minimaal een uur onderweg naar een winkel.
Lush heeft de volgende ShoppingNight actie:quote:shopping night den haag 2009
Winkelen tot middernacht, spectaculaire kortingen, een mega catwalk van wel 45 meter lang, designer fashion shows, dj en street dance optredens, live Music, gratis beauty en styling advies, fingerfood kookdemonstraties,
relaxing massages …
Donderdagavond 25 juni a.s. is de Haagse Binnenstad één groot shopping paradijs, dan vindt de 3e editie van ShoppingNight plaats.
In 2008 bezochten meer dan 60.000 shoppers de Haagse Binnenstad op deze speciale avond.
Die had ik ook meegekregen, maar was er ook niet zo kapot van. Heb hem bij de wasbak op de wc gelegdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik had trouwens een proefje, zeep, iets met lemon?
Nooit van gehoord, ook niet echt geweldig lekker, ligt in de keuken als handzeep nu.
als je lush verslaafd ben is het maar goed dat je daar dan niet meer woontquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vanaf mijn vorige woonplaats is de reistijd 3 uur en 22 minuten naar de dichtstbijzijnde lush winkel...
Och, eigenlijk zou het me alleen de verse maskers schelenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:02 schreef EilandjeOnline het volgende:
als je lush verslaafd ben is het maar goed dat je daar dan niet meer woont
Nee idd niet schuimen. bruisen bedoelde ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Moeten die schuimen dan?
Ik dacht dat ze gewoon soort van stoomden?
Dat is niet zo vreemd hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:02 schreef Cat22 het volgende:
Dat proefje heet Reincarnate. Beetje vreemd dat ze die er voor je bij hebben gedaan want die verdwijnt heel binnenkort uit de winkels. In de UK is hij online al niet meer te bestellen geloof ik. Als je hem lekker vindt moet je dus maar snel een paar blokken inslaan nu het nog kan. Ik vind hem geweldig en heb alvast twee blokken ingeslagen.
Het is wel vreemd want wat heb je in hemelsnaam aan testers als je het produkt daarna toch niet kan gaan kopen.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd hoorwij geven de discons nu ook mee als testers omdat we ze uit de winkel willen hebben. Tenminste van de producten waar niet veel meer van is. Anders heb je nog maar een paar blokken liggen en dat ziet er ook niet uit
Ik vind eigenlijk dat je blij mag zijn dat je wat mee krijgt.. Ze hoeven het niet te doen (in Engeland doen ze het dan in veel winkels ook niet). Anders zou je het even aan moeten geven dat je een specifiek produkt zou willen proberen, daar doen ze (naar mijn ervaring) meest niet zo moelijk over.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is wel vreemd want wat heb je in hemelsnaam aan testers als je het produkt daarna toch niet kan gaan kopen.
Ik vind dat niet echt klantvriendelijk hoor
Maar in de UK is Lush ook helemaal ingeburgerd en gevestigd , in NL willen ze toch graag nieuwe klanten werven.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je blij mag zijn dat je wat mee krijgt.. Ze hoeven het niet te doen (in Engeland doen ze het dan in veel winkels ook niet). Anders zou je het even aan moeten geven dat je een specifiek produkt zou willen proberen, daar doen ze (naar mijn ervaring) meest niet zo moelijk over.
Precies! Je wil toch juist produkten laten testen zodat mensen ze gaan kopen? Dat werkt niet echt als je discons meegeeft.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar in de UK is Lush ook helemaal ingeburgerd en gevestigd , in NL willen ze toch graag nieuwe klanten werven.
Het werkt imo niet echt bevorderlijk als je mensen produkten mee geeft om te testen die ze dan vervolgens niet eens meer kunnen aanschaffen![]()
Ik weet hoe fijn reincarnate is, als ik twee weken mn haren zou wassen met zo een sample zou ik echt helemaal lyrisch naar de winkel rennen om het te kopen, en dan sta je daar mooi zo van
Anders zouden we het weg moeten gooien, dat is toch ook zondequote:Op zondag 21 juni 2009 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is wel vreemd want wat heb je in hemelsnaam aan testers als je het produkt daarna toch niet kan gaan kopen.
Ik vind dat niet echt klantvriendelijk hoor
Amen!quote:
Die zullen er ongetwijfeld ook zijn, maar dat is echt relatief maar een kleine groep. Het is daarom voor ons voordeliger om discons weg te geven in plaats van andere producten die nog goed zijn. Hoewel we ook juist bestsellers weggeven, en daarvoor komen mensen dan vaak wel weer terugquote:Op zondag 21 juni 2009 14:19 schreef Cat22 het volgende:
Hier hoor je in ieder geval al 2 mensen die juist zouden terugkomen omdat het testertje zo fijn was. En wellicht zijn er dan nog meer.![]()
[..]
Amen!
Ook datquote:Op zondag 21 juni 2009 15:34 schreef RandomMoron het volgende:
soms is er nog best veel van een discon en vind ik het leuk om het weg te geven zodat mensen de kans krijgen om voordat het op is alsnog iets te kopen als het lekker was.
Kalverstraatquote:
Wij met de paasdagen, echt niemandquote:Op zondag 21 juni 2009 17:51 schreef RandomMoron het volgende:
hm.. dat hadden wij met een van die open dagen..ohja koninginnedag..ook zo'n dag dat niemand de winkel in kwam.
Okee, dan wil ik nú je werkrooster voor de komende 3 weken, want dan kom ik nog even langs voor ik op verkansie ga.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Okee, dan wil ik nú je werkrooster voor de komende 3 weken, want dan kom ik nog even langs voor ik op verkansie ga.
Lieve Lushies, ik durfde niet meer te posten omdat ik foto's had beloofd, en dat was nog niet gelukt, maar ik ga volgende week nog een keer in de caca om het effect wat te versterken, dus dan heeft het wat meer zin om een foto te maken.
Ik schaamde me heul erg.
Heb al besteld, kan ik dat nog veranderen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Nog een UK convert!![]()
Mijn belangrijkste trick is: NO POPCORN PLEASE. Popcorn is nasty, evil, zorgt ervoor dat alles, ik herhaal ALLES naar popcorn gaat ruiken, kruipt onder randjes van potjes zodat je daar ook popcorn prut krijgt en eet je zeepjes op. Je kunt het beter laten inpakken in shredded newspaper. Enorme stuifzooi, maar je spullies blijven wel lekker ruiken.![]()
Sjips, ik wilde het nog pretty please vragen in het opmerkingenveld.quote:Met proefjes zijn ze niet gul, maar als je erom vraagt komt er allicht wat bij. Heel veel pretty pleases lijken te helpen.![]()
Check!quote:Als je onder de 2 kilo blijft: laten bezorgen via Royal Mail (RM), kost 4,95. Is goedkoper en je pakketje komt daadwerkelijk aan bij je huis of, als je twee keer niet thuis bent, op het postkantoor ipv op zo'n godverlaten depot ergens op een industrieterrein 50 km verderop.
Tegen die tijd weet ik je te vinden.quote:Verder is bestellen in de UK heel leuk hoor.![]()
Als je een kortingsbon hebt kun je die online gebruiken, is een trucje voor via e-mail, krijg je 10% korting.
I'm proud.quote:Ik heb mijn before-haar foto al gemaakt. Zou net iets voor mij zijn: kop vol caca en er dan achter komen dat ik dat vergeten was.
en dan moeten wij van HO wel? Lekker zeg!quote:Op zondag 21 juni 2009 18:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij met de paasdagen, echt niemand
met koninginnedag waren we niet open, te gevaarlijk in amsterdam
Da's wel heel slordig. Maar Lush kennende gaan ze dat zeker goed maken zonder gedoe. Maar dan blijft het evengoed zuur dat je nu nog niet al je spulletjes kunt gebruiken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:03 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik ben boos op Lush en goed ook! Ik heb voor 70 pond zooi besteld, vandaag kwam het pakket binnen (Engeland). Ik blij, aangezien ik vrijdag pas besteld heb en dit dus erg snel was.
Maar meer dan de helf ontbreektEr zit een kapotte bubble bar in die ik niet besteld had, en er zat geen pakbon/rekening bij. Ik heb een mail gestuurd, maar mocht ik morgenmiddag nog geen antwoord hebben ga ik bellen.
Ik heb echt vaak besteld en nog nooit meegemaakt dat een bestelling incompleet was. Ik zat nog te graaien in die doos in de hoop dat ik er blind overheen keek.. Acht items t.w.v. 50 pond mis ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's wel heel slordig. Maar Lush kennende gaan ze dat zeker goed maken zonder gedoe. Maar dan blijft het evengoed zuur dat je nu nog niet al je spulletjes kunt gebruiken.
Da's wel heel erg balen als je je zo op je spulletjes verheugd hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb echt vaak besteld en nog nooit meegemaakt dat een bestelling incompleet was. Ik zat nog te graaien in die doos in de hoop dat ik er blind overheen keek.. Acht items t.w.v. 50 pond mis ikMaar ik heb wél poezelige voetjes, dankzij night in for toes. Die trouwens ook niet compleet was, er mistte een running for the embassy
(dus 9 items eigenlijk).
Nou, als je hem dan toch krijgt dan MOET je er eentje proeven.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:49 schreef shmoopy het volgende:
Cat, ze zijn wel heul snel bij Lush.
Ik kreeg vanmorgen een mailtje terug van Sophia dat mijn pakketje al in the warehouse stond for picking and packing, "we're just too quick here!"
Nou, ben benieuwd wanneer mijn pakketje hier is, en hoe ik de popcorn ga vervloeken.
Be still my heart!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:04 schreef Cat22 het volgende:
@Shmoop: er schijnt deze zomer een Night in for Hair te komen. Zelfde idee, maar dan kleine potjes shampoo en zo.
Was die in de winkel?????quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Huh, is de night in for toes al niet meer te krijgen?
ook niet hier in de winkels gewoon???
Nee hoor, volgens mij is nu gewoon de Two for toes in de winkel...quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Was die in de winkel?????
*gasp*
Of ben je in de war met Night in for 2?
Jaaa, graag, laat het me weten, ik ben in staat er een vrije dag voor te nemen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij is nu gewoon de Two for toes in de winkel...
Toch?
Ik trippel dr morgen wel weer es heen!
Ik had 'm in mijn wishlist gezet, via de wishlist kun je hem nog wel vinden: https://www.lush.co.uk/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=795&Itemid=80quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:24 schreef supkaa het volgende:
Is A Night in for Two nou wel weg? Zie hem niet meer op de website
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mijn arme beurs... maar wie weet kan ik me net zo goed beheersen als bij de laatste party.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:32 schreef Dipkip het volgende:
Ik hoor net dat er een forum party komt eind juli!!! Whoooo!!!
Je wacht maar op de foto's.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:40 schreef shmoopy het volgende:
CacaCat.
Zo, nu kun je vertellen wat je kleur en je caca is.
Hoe lang ga je het er in laten zitten?
Hoe zag het meisje eruit die je hielp?quote:
Dat ligt er aan wat je bestelling weegt...quote:
Hmm valt best meequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je bestelling weegt...
https://www.lush.co.uk/index.php?option=com_content&id=16896&catid=43&view=article
(of in de search op de site 'shipping' intypen)
Caca is eruit! Die operatie viel me trouwens ontzettend mee. Een keer of drie wassen met een flinke scheut I love juicy en het was geregeld.quote:
Durf jij al?quote:
Ik heb al best vaak gehenna'd (dat is vast geen woordquote:
Ja, je hebt me al bijna overgehaald hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 @ 20:02 schreef shmoopy het volgende:
Ik vond de caca vergeleken met mijn gewone rode henna ook best duur, maar mijn haar valt tot over mijn schouders en ik heb aan 2 blokjes (van de 6) meer dan genoeg, jij waarschijnlijk aan 3, jouw haar is langer.
Daarbij is het ook echt heel verzorgend, een soort haarmasker, niet zoals gewone henna.
En ik bestel het voortaan in de UK, dat scheelt potdorie de helft.
Het ruikt een beetje mannelijk hequote:Op zondag 28 juni 2009 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Is er hier iemand die aromarant gebruikt?
Ik heb nog driekwart stuk over, ik hou het liever bij aromaco, die geur ligt mij beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |