Jij kunt een koeienvlaai gelijkmatig door je haar verdelen zonder dat er wat drupjes vallen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:16 schreef shmoopy het volgende:
Jemig de pemig, vrouw, wat ben jij een knoeikont!
Jah. Stomme downtime.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:31 schreef Dipkip het volgende:
Het is trouwens wel jammer dat we pas morgen kunnen laten zien hoe het geworden is door de downtime
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:43 schreef Dipkip het volgende:
Ik word GEK van de jeuk op mn hoofd en ik kan er NIET bij door de caca. Ik heb zelfs al met een satehspies onder mn cellofaan door zitten friemelen zoals bij een arm die in het gips zit![]()
AAAAAARGH!!!!![]()
Ik wil het er uit wassen!!! Zal ik?? Het zit er nu denk ik bijna 4 uur in...
quote:
Oh, en welke kleur heb je nu en welke caca heb je besteld?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:53 schreef Cat22 het volgende:
Oooo... jammer dat het tegenviel Dippie.Mijn caca is net besteld, ik zie wel wat het doet.
Maar waar blijven die foto's?
Vertel ik pas als ik jouw foto's heb gezien.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, en welke kleur heb je nu en welke caca heb je besteld?
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:31 schreef EilandjeOnline het volgende:
Hoelang duurt het voor je een online geplaatste bestelling -betaald met ideal- thuis hebt ?
Zal ik je ook nog een keer quoten? Het duurt al 2 uur voor iemand antwoord geeft, dus de apocalyps zal wel naderenquote:
nou idd !quote:Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zal ik je ook nog een keer quoten? Het duurt al 2 uur voor iemand antwoord geeft, dus de apocalyps zal wel naderen
Stukje afsnijden zodat ie zacht en vers is en dan onder droge oksels aanbrengenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:13 schreef shmoopy het volgende:
Ja, mevrouw, ik wil graag weten hoe je die deoblokken gebruikt.
Gewoon wrijven met dat stukje dus?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stukje afsnijden zodat ie zacht en vers is en dan onder droge oksels aanbrengen
Die poederblokken zoals Teo en Oxeo Cube kunnen harde stukjes er in krijgen na een tijdje gebruiken en daardoor worden ze ruw en schraperig onder je oksels. Zeker als je net onthaart hebt NIET fijn. Sommigen schrapen er dan langs met een mesje en sommigen stampen heel het blok fijn en gebruiken het zoals de poeders.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef shmoopy het volgende:
Gewoon wrijven met dat stukje dus?
Ik las bij eentje nl dat je 'm moest verkruimelen, en dat vond ik al gedoe.
|En werkt het een beetje? Vind het wel grappig nl, en die ongezonde spuitbussen ben ik wel zat nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |