Be still my heart!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:04 schreef Cat22 het volgende:
@Shmoop: er schijnt deze zomer een Night in for Hair te komen. Zelfde idee, maar dan kleine potjes shampoo en zo.
Was die in de winkel?????quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Huh, is de night in for toes al niet meer te krijgen?
ook niet hier in de winkels gewoon???
Nee hoor, volgens mij is nu gewoon de Two for toes in de winkel...quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Was die in de winkel?????
*gasp*
Of ben je in de war met Night in for 2?
Jaaa, graag, laat het me weten, ik ben in staat er een vrije dag voor te nemen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij is nu gewoon de Two for toes in de winkel...
Toch?
Ik trippel dr morgen wel weer es heen!
Ik had 'm in mijn wishlist gezet, via de wishlist kun je hem nog wel vinden: https://www.lush.co.uk/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=795&Itemid=80quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:24 schreef supkaa het volgende:
Is A Night in for Two nou wel weg? Zie hem niet meer op de website
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mijn arme beurs... maar wie weet kan ik me net zo goed beheersen als bij de laatste party.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:32 schreef Dipkip het volgende:
Ik hoor net dat er een forum party komt eind juli!!! Whoooo!!!
Je wacht maar op de foto's.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:40 schreef shmoopy het volgende:
CacaCat.
Zo, nu kun je vertellen wat je kleur en je caca is.
Hoe lang ga je het er in laten zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |