quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Geinig filmpje over de fabriek in Engeland.
Yep, kiwipitjes.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Kiwipitjes?
Bij mijn weten niks wat nu nog in het assortiment zit.
Of mss een van de retro zepen, maar geen die ik ken ieg.
Temptation Soap is een fruitig groen zeepje, maar ik heb die thuis en daar zitten bij mijn weten geen kiwipitjes in ( is retro inmiddels ).quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Yep, kiwipitjes.Het was een fruitig (goh!) lichtgroen zeepje, en ik kocht het twee jaar geleden bij een Lush in Frankrijk.
Jawel, mij.quote:
Mirandaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Yep, kiwipitjes.Het was een fruitig (goh!) lichtgroen zeepje, en ik kocht het twee jaar geleden bij een Lush in Frankrijk.
Oh jammerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:42 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jawel, mij.![]()
En je collega (op de bon stond Simone) heeft me prima geholpen. Ze gaf me de tip dat Ultrabland ook als lippenbalsem gebruikt kan worden, en dat werkt inderdaad heel goed.
Dames, de caca zit in een plukje haar nu (een recht overeind staand staartje midden op m'n hoofd) en ik kan niet wachten tot morgen als m'n hele hoofd in de poep gaat.
Jaaaaaa, die was het!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:59 schreef MaJo het volgende:
Mirandamijn favoriete zeep
zit inderdaad kiwi in
Jah, ik had je nog geroepen in het topic.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh jammermaar simone is een goede vervanging
was je lieve zoontje ook weer mee? Kom maar gauw weer langs als ik werk
Ah je jongste klinkt ook als een moppiequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah, ik had je nog geroepen in het topic.
Volgende keer stemmen we het even op elkaar af.
En dit keer had ik de jongste bij me, die nogal Lush-fan is, hij wilde er gaan wonen.
Hij mocht een shampoo en een zeep uitkiezen, dus die gaat me nog heel wat kosten de komende bezoekjes.
De vorige keer kreeg mijn oudste een klein stukje groene zeep mee van je, die heeft z'n broertje dus ingepikt en op zijn kamertje heeft ie al een kleine Lush-verzameling. Mánnelijke geurtjes uiteraard, hé, mánnelijke geurtjes.![]()
@Tokay, de Miranda is er gewoon, hoor.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:37 schreef Dipkip het volgende:
Ik overweeg morgen met je mee te doen. Mn vriend is er niet en ik kan de hele dag rondhangen met die meuk op mn hoofd. Ik twijfel alleen hoe ik het moet doen, want alles op mn hoofd stapelen zorgt er voor dat ik constant moet liggen vanwege het gewicht![]()
Misschien met een hoop cellofaan en elastiekjes dat ik het toch in mn nek kan doen? Ik heb een oude pareo gevonden om er omheen te wikkelen.
Metaal + henna is niet zo handig he? Kun je hem niet klein snijden met een mesje? Ik heb ook nog een tip gelezen van iemand: het bakje henna in heet water zetten, blijft hij langer warm tijdens het opbrengen. En sommigen zetten water+ henna een uurtje in de oven.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:52 schreef shmoopy het volgende:
Ja, dat raspen is een beetje een dilemma, want dat werkt als een tiet heb ik gisteren bij het proefplukje gemerkt, maar da's wel metaal, zou dat erg zijn?
Ik zal kijken of mijn camera nog bruikbare batterijen heeft, dan doe ik wel de achterkant van m'n hoofd op de foto.
En MaJo, de jongste is bijna 10, en die demo's vindt ie leuk!
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:09 schreef Dipkip het volgende:
Een mesje is toch ook metaal![]()
Volgens mij maakt het niet zo uit omdat het dan nog droog is. Ik heb het geraspt en ga het nu verwarmen. Ik heb al een foto
Hoe oud is je andere zoontje dan? Dacht ook een jaar of 10quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:52 schreef shmoopy het volgende:
Ja, dat raspen is een beetje een dilemma, want dat werkt als een tiet heb ik gisteren bij het proefplukje gemerkt, maar da's wel metaal, zou dat erg zijn?
Ik zal kijken of mijn camera nog bruikbare batterijen heeft, dan doe ik wel de achterkant van m'n hoofd op de foto.
En MaJo, de jongste is bijna 10, en die demo's vindt ie leuk!
Hoe lang heb je het laten intrekken? Das wel vreemdquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb het hele ding gebruikt (6 blokjes) en het was niet genoeg
Het zit er nog in - ben van plan het pas na het avondeten uit te spoelen. Maar de hoeveelheid smurrie was niet genoeg om al mn haar te bedekken. Er zitten hele stukken droog, schoon haar tussen die niet eens aangeraakt worden door de caca.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:20 schreef MaJo het volgende:
Hoe lang heb je het laten intrekken? Das wel vreemd
wil het eigenlijk ook wel eens doen maar vind het zonde van mijn rode lokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |