Zo rook het ook!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:43 schreef Cat22 het volgende:
Die au bain marie foto lijkt wel een heksenketel!![]()
En je bent nog nooit in 1 van de winkel geweest?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:17 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
nou idd !ik kwam de website van Lush gister tegen en heb meteen 4-5 dingen besteld, ik had graag gehoopt dat alles morgen al in huis lag
ik had nog nooit van lush gehoord
Oh echt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:33 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh wat heb je in de aanbieding? Ik heb geen bad.eventueel heb ik nog mijn curly wurly voor je in de aanbieding 2x geprobeerd maar is niet echt iets voor mij.
Dat is nou het nadeel als je helemaal in Rotterdam woont en de winkels helemaal in Den Haag en Amsterdam gevestigd zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:22 schreef GotC het volgende:
[..]
En je bent nog nooit in 1 van de winkel geweest?
Ik zou niet eens iets durven bestellen als ik t nog niet had geroken/gevoeld
Ik heb nog wel wat tricomania denk ik!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zou tricomania nog wel een keer willen proberen. Staat ook op het lijstje dat mijn ouders meegekregen hebben.
Ik ben fan van american cream
En een body butter wil ik ook nog wel een keer proberen. Zepen heb ik genoeg en doe ik eigenlijk te weinig mee.
Vanaf mijn huis naar Den Haag is ook minimaal een uur met OVquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:02 schreef Cat22 het volgende:
Dat proefje heet Reincarnate. Beetje vreemd dat ze die er voor je bij hebben gedaan want die verdwijnt heel binnenkort uit de winkels. In de UK is hij online al niet meer te bestellen geloof ik. Als je hem lekker vindt moet je dus maar snel een paar blokken inslaan nu het nog kan. Ik vind hem geweldig en heb alvast twee blokken ingeslagen.
Enne.... 'helemaal in Rotterdam'?Moet je eens in het zuiden van het land wonen, of - erger nog- het noorden. Dan ben je minimaal een uur onderweg naar een winkel.
Vanaf mijn vorige woonplaats is de reistijd 3 uur en 22 minuten naar de dichtstbijzijnde lush winkel...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:02 schreef Cat22 het volgende:
Enne.... 'helemaal in Rotterdam'?Moet je eens in het zuiden van het land wonen, of - erger nog- het noorden. Dan ben je minimaal een uur onderweg naar een winkel.
Lush heeft de volgende ShoppingNight actie:quote:shopping night den haag 2009
Winkelen tot middernacht, spectaculaire kortingen, een mega catwalk van wel 45 meter lang, designer fashion shows, dj en street dance optredens, live Music, gratis beauty en styling advies, fingerfood kookdemonstraties,
relaxing massages …
Donderdagavond 25 juni a.s. is de Haagse Binnenstad één groot shopping paradijs, dan vindt de 3e editie van ShoppingNight plaats.
In 2008 bezochten meer dan 60.000 shoppers de Haagse Binnenstad op deze speciale avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |