abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70064719
Die au bain marie foto lijkt wel een heksenketel!

Maar inderdaad weinig resultaat voor zoveel werk en ongemak. Ik kan me je frustratie goed voorstellen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70064842
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:43 schreef Cat22 het volgende:
Die au bain marie foto lijkt wel een heksenketel!
Zo rook het ook!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:22:50 #128
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_70067965
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:17 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

nou idd ! ik kwam de website van Lush gister tegen en heb meteen 4-5 dingen besteld, ik had graag gehoopt dat alles morgen al in huis lag
ik had nog nooit van lush gehoord
En je bent nog nooit in 1 van de winkel geweest?

Ik zou niet eens iets durven bestellen als ik t nog niet had geroken/gevoeld
  dinsdag 16 juni 2009 @ 20:39:23 #129
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_70072534
Vandaag nog eens in de lush winkel geweest. Heb gekocht:
- angels on bare skin
- retread
- joy of jelly
- soak'n float shampoo bar
Begin nu langzamerhand een lush verzameling te krijgen en voel steeds beter de verslavende werking
pi_70174939
JA VERDORIE SJMOEPS WE WILLEN FOTO'S NU!!!
pi_70177687
De vorige keer geen enkele reactie gekregen dus nog maar 1x dan iemand interesse in:
-emotie bomb too drunk
-beer shower jellie
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:19:48 #132
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70181503
Ik zou wel eens een emotibomb willen proberen, is er iets wat jij nog graag zou willen proberen waar ik je mss blij mee kan maken?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:22:19 #133
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_70181581
Ik heb gisteravond voor het eerst(en meteen voor het laatst denk ik) een emotibomb geprobeerd.
Ik kreeg dat kreng niet aan het schuimen! Geur afgeven deed ie al helemaal niet. Toen ik met de douchekop erop spoot rook ik het een beetje. Zonde dat ik um gebruikt heb! Hij rook wel heerlijk in mijn kast trouwens.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:32:29 #134
176471 oh-oh
pi_70181854
Moeten die schuimen dan?
Ik dacht dat ze gewoon soort van stoomden?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_70182203
Volgens mij hoort het niet te schuimen, het is een soort ballistic voor onder de douche.
  Moderator zaterdag 20 juni 2009 @ 00:17:58 #136
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_70185310
Hij hoort niet te schuimen, geeft alleen essentiele olieen af

zijn jullie je trouwens bewust van de extra koopavond in de kalverstraat morgen ivm vaderdag?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_70188598
Shmoopy! Waar blijven jouw caca fotoooos!

De stand van zaken bij mij:
- fototoestel: (als de accu is opgeladen)
- folie
- clipjes
- vaseline
- handschoenen
- oude handdoek
- caca Maarrrrrrrrrrrr..... mijn bestelling is in Nederland. Ik kan hem alleen pas maandag gaan ophalen. Ik wil mijn caca en coco NU.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70189378
@oh-oh wat heb je in de aanbieding? Ik heb geen bad.eventueel heb ik nog mijn curly wurly voor je in de aanbieding 2x geprobeerd maar is niet echt iets voor mij.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 12:19:39 #139
176471 oh-oh
pi_70191363
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 10:33 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh wat heb je in de aanbieding? Ik heb geen bad.eventueel heb ik nog mijn curly wurly voor je in de aanbieding 2x geprobeerd maar is niet echt iets voor mij.
Oh echt?
Darn , heb ik net nieuwe gekocht afgelopen week , maar ik wil hem wel , hij gaat hard hier!
Wat wil je graag?
Ik heb nog wat shampoos, sptjes, maskers ,van alles wel.
Is er iets wat je echt graag wil?
( Groucho Marx )
pi_70192158
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:22 schreef GotC het volgende:

[..]

En je bent nog nooit in 1 van de winkel geweest?

Ik zou niet eens iets durven bestellen als ik t nog niet had geroken/gevoeld
Dat is nou het nadeel als je helemaal in Rotterdam woont en de winkels helemaal in Den Haag en Amsterdam gevestigd zijn.
Maar mn bestelling is inmiddels binnen in 4 dagen
3 van de 4 deo's die ik besteld had zijn wel ok.
Aromarant, Coconut powder en de Oxeo cube ruiken erg lekker
Ik ben vandaag begonnen met Aromarant. Tis makkelijk uit te smeren op je oksels maar je merkt wel dat het uit olie bestaat: voorzichtig zijn met kleding aantrekken dus. Het heeft door de sandelhout een beetje een mannelijk luchtje
De Coconut powder ruikt ook lekker en de Oxeo ruikt wel erg bloemig.
1 deo - Aromacrerme stinkt gewoon vind ik.
Er zat nog een shampoo monstertje bij, "reincarnation". Ruikt ook lekker en dat test ik 1 dezer weken nog wel.
pi_70192380
Dat proefje heet Reincarnate. Beetje vreemd dat ze die er voor je bij hebben gedaan want die verdwijnt heel binnenkort uit de winkels. In de UK is hij online al niet meer te bestellen geloof ik. Als je hem lekker vindt moet je dus maar snel een paar blokken inslaan nu het nog kan. Ik vind hem geweldig en heb alvast twee blokken ingeslagen.

Enne.... 'helemaal in Rotterdam'? Moet je eens in het zuiden van het land wonen, of - erger nog- het noorden. Dan ben je minimaal een uur onderweg naar een winkel.
pi_70192562
Ik zou tricomania nog wel een keer willen proberen. Staat ook op het lijstje dat mijn ouders meegekregen hebben.
Ik ben fan van american cream
En een body butter wil ik ook nog wel een keer proberen. Zepen heb ik genoeg en doe ik eigenlijk te weinig mee.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:08:40 #143
176471 oh-oh
pi_70192571
Helemaal in het zuiden is natuurlijk wel een winkel he!
Rotterdam - en Haag is idd niet dramatisch ver toch?
Ik had trouwens een proefje, zeep, iets met lemon?
Nooit van gehoord, ook niet echt geweldig lekker, ligt in de keuken als handzeep nu.
( Groucho Marx )
pi_70192618
den haag-rotterdam is toch goed te doen? zeker met de trein. En de lush winkel zit ook echt in het centrum van den haag. Mijn zus en ik gingen vroeger vaak zat van den-haag naar rotterdam. Volgens mij ook nog wel met de bus.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:11:29 #145
176471 oh-oh
pi_70192638
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zou tricomania nog wel een keer willen proberen. Staat ook op het lijstje dat mijn ouders meegekregen hebben.
Ik ben fan van american cream
En een body butter wil ik ook nog wel een keer proberen. Zepen heb ik genoeg en doe ik eigenlijk te weinig mee.
Ik heb nog wel wat tricomania denk ik!
En ik heb ook een american cream solid perfume waar nog niet heel veel uit is!
Ik gebruik alleen nog maar mn vanillary en mn HIWTK.
Bodybutters heb ik niet, die vind ik echt helemaal niks.
Ik heb wel ook nog een paar massagebars waar ik wel halfjes van wil maken.
Business time en heavanilly geloof ik.

Edit, ben even gaan kijken, ik heb nog 53 gram tricomania, en ok nog een therapy massagebar!
En een seanik en een soak and float shampoo bar eventueel en een halve babyface en twee toner tabs en twee kleine blikjes ultrabland.

[ Bericht 12% gewijzigd door oh-oh op 20-06-2009 13:17:02 ]
( Groucho Marx )
pi_70192740
ik bedoel dc als conditioner. Solid parfums gebruik ik niet van lush blijft toch de gewone parfums trouw. pm mijn maar even wat je hebt enzo en hoeveel je wilt ruilen.
pi_70192898
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:02 schreef Cat22 het volgende:
Dat proefje heet Reincarnate. Beetje vreemd dat ze die er voor je bij hebben gedaan want die verdwijnt heel binnenkort uit de winkels. In de UK is hij online al niet meer te bestellen geloof ik. Als je hem lekker vindt moet je dus maar snel een paar blokken inslaan nu het nog kan. Ik vind hem geweldig en heb alvast twee blokken ingeslagen.

Enne.... 'helemaal in Rotterdam'? Moet je eens in het zuiden van het land wonen, of - erger nog- het noorden. Dan ben je minimaal een uur onderweg naar een winkel.
Vanaf mijn huis naar Den Haag is ook minimaal een uur met OV .. en ik ben ook nog eens gewoon 15 euro kwijt aan reizkosten, dan betaal ik liever die 6.50 verzendkosten
Die aromacreme verkoop ik wel weer op marktplaats ofzo
Bedankt voor de Reincarnate tip
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:25:20 #148
176471 oh-oh
pi_70193003
Tis echt zonde van de reincarnate, dat is een hele hele fijne goede shampoo, ik snap nog steeds niet waarom die nou juist dr uit gaat .
( Groucho Marx )
pi_70193928
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:02 schreef Cat22 het volgende:
Vanaf mijn vorige woonplaats is de reistijd 3 uur en 22 minuten naar de dichtstbijzijnde lush winkel...
  zaterdag 20 juni 2009 @ 15:39:37 #150
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_70196519
Als iemand weinig tijd heeft om naar Lush Den Haag te gaan:

http://www.shoppingnight.nl/
quote:
shopping night den haag 2009
Winkelen tot middernacht, spectaculaire kortingen, een mega catwalk van wel 45 meter lang, designer fashion shows, dj en street dance optredens, live Music, gratis beauty en styling advies, fingerfood kookdemonstraties,
relaxing massages …

Donderdagavond 25 juni a.s. is de Haagse Binnenstad één groot shopping paradijs, dan vindt de 3e editie van ShoppingNight plaats.

In 2008 bezochten meer dan 60.000 shoppers de Haagse Binnenstad op deze speciale avond.
Lush heeft de volgende ShoppingNight actie:
Tijdens de ShoppingNight houdt Lush een speciale ‘pin-up evening’ waarbij een DJ voor de muziek zorgt.

Wal lachen toch?
Ik zit in het buitenland dan, maar zou er anders zeker even naartoe gegaan zijn (niet naar Lush alleen, want daar hou ik niet van )
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')