abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70420230
Ik hoop het ook.

Gisteren werd ik trouwens beslopen door een vriendin die opeens een grijze haar bij me uit trok. Noes!!! Die had felrood mee moeten opkleuren! Ik had ze juist de afgelopen weken opgespaard.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70424887
Ik heb vandaag voor het eerst wat gekocht van Lush. Ik zocht een goede shampoo + conditioner voor mijn fijne en megadroge haar, en ik kom regelmatig langs de winkel, dus ik dacht; ik ga maar eens een keer Lush proberen!
tbh ik vind in die winkel wel een erg verkoop sfeertje hangen, verkoopster kwam met allerlei producten aandraven en zat net iets teveel te hinten naar andere producten, zelfs toen ik stond af te rekenen kwam er iemand bij die die kleine potjes bij de kassa helemaal begon te promoten.
Anyway, ik heb een shampoo gekocht, idk welke, groen is het en met veel kruiden, en de vegan conditioner. Ik ben dus benieuwd, was toch 20 euro samen.
pi_70426216
Jammer dat je winkel ervaring niet helemaal perfect was. Ik vind in de Lush winkels een soort Disney sfeertje hangen. Allemaal happy people. De verkoopsters willen je graag laten kennismaken met de produkten, en omdat die er vaak anders uitzien dan wat het gemiddelde publiek gewend is doen ze meer demonstraties.
Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij je gestalkt voelt en dat je produkten opgedrongen worden.
In welke winkel was je geweest?
Hopelijk bevallen je aankopen je, als de Lush liefde echt is toegeslagen kun je overwegen in de UK te bestellen: veel goedkoper!

Ik ben mijn caca hoofd bijna zat. Het heeft er nu zo'n 6 uur in gezeten, wordt warm (logisch, het heeft net in het zonnetje geroosterd) en het stinkt. Dadelijk afspoelen. Ben benieuwd!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70426876
Was in Den Haag.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 16:38:55 #230
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_70426913
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:37 schreef Syytön het volgende:
Was in Den Haag.
Hoe zag het meisje eruit die je hielp?
Ik weet nog wel de 1e keer dat ik daar kwam, was compleet weggeblazen door haar enthousiasme en aansmeerkunde. Nu vind ik dr en kunnen we goed praten over Lush enzo
pi_70427673
Cat! Fotooooooooo's!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:07:31 #232
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_70427704
Wat zijn de verzendkosten vanuit de UK?
pi_70428161
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:07 schreef supkaa het volgende:
Wat zijn de verzendkosten vanuit de UK?
Dat ligt er aan wat je bestelling weegt...

https://www.lush.co.uk/index.php?option=com_content&id=16896&catid=43&view=article

(of in de search op de site 'shipping' intypen)
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:27:01 #234
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_70428315
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:21 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat ligt er aan wat je bestelling weegt...

https://www.lush.co.uk/index.php?option=com_content&id=16896&catid=43&view=article

(of in de search op de site 'shipping' intypen)
Hmm valt best mee Denk toch dat ik wat in de UK ga bestellen dan, want het scheelt nogal in verzendkosten en ze hebben daar allemaal spulletjes die ze hier niet hebben
pi_70428398
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:06 schreef shmoopy het volgende:
Cat! Fotooooooooo's!
Caca is eruit! Die operatie viel me trouwens ontzettend mee. Een keer of drie wassen met een flinke scheut I love juicy en het was geregeld.

Het resultaat... gemengde gevoelens.

VOLUME!

Maar de kleur is niet wat ik ervan had verwacht: in plaats van een diepe dondkere roodkleurige ondertoon op mijn donkerbruine haar leverde Marron (zo, nu weet je alles ) eerder een iets lichter bruine kleur op, meer richting gelig als naar kastanje. Niet lelijk, maar ik vind het niet mooier dan mijn originele kleur.

Ik heb net foto's gemaakt, en daarop zie je eigenlijk helemaal geen verschil, terwijl ik het zelf wel zie. En, op die foto's ontdekte ik nog een paar grijze haren. Foto's met flits geven een andere kleur dan foto's zonder flits, maar beiden doen niet echt recht aan de realiteit.

Ik laat het nog helemaal drogen, eens kijken of er dan verschil is., En caca kleur ontwikkelt zich gedurende een paar dagen he?

* Cat22 gaat foto's uploaden*
pi_70428662
Het restant van mijn bestelling is binnen, ik ben zo opgelucht De bestelling was in 2 doosjes verstuurd en dit doosje was even zoek zeg maar. Maar maakt niet uit, ik ben allang blij dat het er is
pi_70428675
Foto's!

Voor de caca:

Na de caca:

En deze is zonder flits:

Het werkelijke resultaat zit er zo'n beetje tussenin.
pi_70429065
Lijkt een beetje op het effect wat het bij mij ook had als je zo die foto's ziet!!!
pi_70429207
En ik had gelijk: mijn grijze haren zijn NIETS opgekleurd. Ik heb er net eentje uitgetrokken, nog net zo lijkwit als voor de kleuring. Hoezo juichende teksten in het begeleidende briefje over grijze haren die mooi rood opkleuren!?

Zou ik Lush UK eens mailen? Want van jullie hoorde ik ook al niet zo'n enthousiaste verhalen.....
pi_70429261
Ik heb het niet gedaan, gaan ze vast zeiken over strand tests en natuurproducten...
pi_70431301
Jeetje, Cat, wat zit er een verschil tussen de met en zonder flits-foto's!
Wel mooi, hoor.
Ik las dat het nog beter schijnt te pakken als je het een week (of 2) later herhaalt, dan wordt de kleur nog dieper, vandaar dat ik volgende week ook weer onder de smurrie ga.

Viel mee, hé?

Ik ga de brun die ik nu heb combineren met de noir, om de overgang wat minder shocking te maken. Verkering en ik zaten net na te tafelen in de tuin, en ik kreeg zowaar een compliment over de kleur, hij vond het erg mooi omdat er toch schakeringen in zitten, op sommige plekken is het wat donkerder en elders diep roodbruin.

Als je wil kan ik je wel een blokje brun opsturen, misschien als je die met de marron doet, dat het effect meer is wat je wil?
Jij had ook aan 1 a 2 blokjes genoeg, las ik.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:17:13 #242
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70431475
Mooie glans Cat
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_70431553
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:17 schreef MissBliss het volgende:
Mooie glans Cat
Durf jij al?
pi_70431918
Het hele proces viel me wel mee, maar de volgende keer ga ik het 's nachts doen. Want de hele dag met je kop in de stinkende smurrie is ook niet alles.
Dankjewel voor je brun aanbod! Ik wacht nog even af wat de kleur de komende dagen doet, en anders maak ik graag gebruik van je aanbod. Herhaal ik het over twee weken en gooi er dan paprikapoeder bij.
Zou je er marron voor terug willen? En anders heb ik nog heul veul Lush goodies om op te sturen.

MissBliss: ik ben inderdaad erg tevreden met de glans. En het volume, maar dat zie je niet goed op de foto's.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:49:05 #245
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70432384
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:19 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Durf jij al?
Ik heb al best vaak gehenna'd (dat is vast geen woord ), maar dan niet met Caca, want dat vind ik zo duur vergeleken met andere henna
Ook een paar keer gehad dat er amper resultaat is, maar ook dat het echt prachtig werd van kleur
Ik las dat je noir met brun gaat mengen? Ik heb een keer indigo (zwart) met henna (rood) gemengd en dat werd een prachtige kleur donkerbruin, dus ik ben benieuwd naar jouw resultaat
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_70432683
Ik vond de caca vergeleken met mijn gewone rode henna ook best duur, maar mijn haar valt tot over mijn schouders en ik heb aan 2 blokjes (van de 6) meer dan genoeg, jij waarschijnlijk aan 3, jouw haar is langer.
Daarbij is het ook echt heel verzorgend, een soort haarmasker , niet zoals gewone henna.

En ik bestel het voortaan in de UK, dat scheelt potdorie de helft.
pi_70435367
Ik vind gewone henna minstens net zo verzorgend, maar ik maak van mijn hennapoeders ook altijd maskers (met o.a. olijfolie).
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:34:06 #248
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70436006
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 @ 20:02 schreef shmoopy het volgende:
Ik vond de caca vergeleken met mijn gewone rode henna ook best duur, maar mijn haar valt tot over mijn schouders en ik heb aan 2 blokjes (van de 6) meer dan genoeg, jij waarschijnlijk aan 3, jouw haar is langer.
Daarbij is het ook echt heel verzorgend, een soort haarmasker , niet zoals gewone henna.

En ik bestel het voortaan in de UK, dat scheelt potdorie de helft.
Ja, je hebt me al bijna overgehaald hoor
Ziggy played guitar
  zondag 28 juni 2009 @ 13:40:13 #249
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70445690
Is er hier iemand die aromarant gebruikt?
Ik heb nog driekwart stuk over, ik hou het liever bij aromaco, die geur ligt mij beter.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_70446012
quote:
Op zondag 28 juni 2009 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Is er hier iemand die aromarant gebruikt?
Ik heb nog driekwart stuk over, ik hou het liever bij aromaco, die geur ligt mij beter.
Het ruikt een beetje mannelijk he
Aromaco heb ik nog niet uitgeprobeert. Wel heb ik coconut powder getest, je zweet er zo weer doorheen dus kan je dat beter als dusting powder gebruiken, T'eo heb ik ook nog in huis -ruikt een beetje te veel naar bloemenzaak- en aromacreme vind ik gewoon vies ruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')