Je moet zelf voor een doos zorgen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:03 schreef Legendkiller het volgende:
Nog even een laatste vraagje over de kapotte Xbox 360 dat ik niet kon achterhalen, dan gaan we het weer lekker hebben over de aankomende toppertjes: tegen mij zei die vent dat je zelf voor een doos moet zorgen, van iemand anders hoor ik weer dat UPS een doos ervoor had. Iemand die kan bevestigen dat je van UPS een doos krijgt om het in te doen?
Bedankt weerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je moet zelf voor een doos zorgen.
niet nakomen, ze zeiden hetzelfde bij GR:AWquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:11 schreef Legendkiller het volgende:
"Ongeveer een maand voor de release"
Aldus Ubisoft. Ze gaan dus óf hun belofte niet nakomen óf de game een maand uitstellen.
maar iedereen die ik ken die niet zo op internet zit die denkt dat de ps3 de bom gaat wordenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:03 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
http://www.thisiswaiting.com/
Hahahhahaha! Internet community heeft echt de schijt gekregen aan de PS3
En als Snakes on a Plane al een hit was dankzij internet...
[afbeelding]
HAHAHAH So true!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:03 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
http://www.thisiswaiting.com/
Hahahhahaha! Internet community heeft echt de schijt gekregen aan de PS3
En als Snakes on a Plane al een hit was dankzij internet...
[afbeelding]
HAHAHAH So true!
Idd...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:43 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
maar iedereen die ik ken die niet zo op internet zit die denkt dat de ps3 de bom gaat worden![]()
Dat valt mij inderdaad ook op, je hebt natuurlijk het zooitje hardcore sony fans. Maar het grootste gedeelte van de mensen die de PS3 een warm hart toe dragen, hebben totaal geen verstand van games. Van die mensen, die dan de E3 filmpjes van 2 jaar terug hebben gezien en roepen, ja moet je kijken hoe mooi dat is... Niet wetende dat die filmpjes niet ingame waren...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:46 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Idd...
Maar de PS3 is dan ook echt een "gangsta" console
Meeste mensen die ik ken die denken dat de PS3 een succes zal worden, zijn nog eens geen echte gamers
Het went gelukkig gauwquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:20 schreef N-E-R-D het volgende:
Is wel ff wennen zon controller na 10 jaar alleen maar pc, de laatste controller die ik in me handen heb gehad is die van de ps geloof ik
Ik denk dat het inderdaad veel handiger is om te gaan lopen rellen in het PS3 topicquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:36 schreef Fliepke het volgende:
ben ik hier in het 360 topic?
Zo ja, zullen we het daar over hebben?
En jij kan alle spellen in een maand uitspelen? Ben het met je eens hoor, de prijzen van games en dergelijke zijn veel te hoog. Ook ik heb op mijn pc echt niet alleen legale games en software, maar aan mijn 360 word niet geprutst hij is me veel te dierbaar...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja waarom niet? kost 50 euro en ik speel nu alle spellen. Beter dan demo's proberen.
quote:Games van id Software die in theorie in aanmerking zouden kunnen komen voor een release op Xbox Live Arcade zijn ondermeer Doom II, Final Doom, Hexen, Heretic, Wolfenstein 3D en de Commander Keen-games.
id Software CEO Todd Hollenshead liet weten dat ze zeer positieve reacties hebben gekregen op de aankondiging van DOOM voor Xbox Live Arcade en dat dit het zeker interessant zal maken om ook andere games naar XBLA te brengen. Ze zullen echter eerst kijken hoe het met DOOM gaat voordat ze verdere beslissingen nemen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Remember remember ze update in November.
Ja zo kwam het bij mij ook overquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Nu ik me een beetje heb lopen inlezen lijkt de MP van CoD3 me nog het leukst...beetje Battlefield 1941 gevoel![]()
Kut, dan moet ik m hebbenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Nu ik me een beetje heb lopen inlezen lijkt de MP van CoD3 me nog het leukst...beetje Battlefield 1941 gevoel![]()
Wat een ruk achievementsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:59 schreef jorienvdherik het volgende:
de achievements van Fifa:
1. Winning streak. - Have a 60 game Winning Streak on Semi-Professional difficulty. ( 90 )
2. 10 Goal Match Wonder. - Score more than 10 Goals in a match on Semi-professional difficulty. ( 100 )
3. 300 Game winner. - Win 300 games in all competitions on any level difficulty. ( 200 )
4. Defender Man of the Match. - Win Man of Match for a Defender more than 50 times in Semi-professional difficulty. ( 50 )
5. Midfielder Man of the Match. - Win Man of Match for a Midfielder more than 50 times in Semi-professional difficulty. ( 50 )
6. Striker Man of the Match. - Win Man of Match for a Striker more than 50 times in Semi-professional difficulty. ( 40 )
7. Goal Getter. - Get an average of 4 goals per game over 50 game on Semi-Professional difficulty. ( 40 )
8. Undefeated. - Remain undefeated for 50 games in Semi-Professional difficulty. ( 50 )
9. World XI Master. - Win 20 games with the World XI team on Professional difficulty. ( 80 )
10. Fair Play Award. - 20 Games without a card being shown in Semi - Professional difficulty. ( 100 )
11. Undefeated Manager. - Remain undefeated for 1 season in any league in Manager mode on any difficulty level. ( 200 )
een gangsta console?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:46 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Idd...
Maar de PS3 is dan ook echt een "gangsta" console
Meeste mensen die ik ken die denken dat de PS3 een succes zal worden, zijn nog eens geen echte gamers
En dat is erg ongeloofwaardig omdat Epic altijd heeft zitten ontkennen dat er een demo zou komen voor de release.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:52 schreef koentje.k het volgende:
http://www.xbox.com/games/g/gearsofwar/48hdemo.htm
GEARS OF WAR DEMO IS ONLINE!!!!!
Ik draai enkel legale software hier hoor, anders nog iets?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Omdat het zijn keuze is of hij wel of niet illegaal games speelt op z'n 360. Iedereen hier draait illegale software (op z'n PC).
Goed plan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:56 schreef Fliepke het volgende:
Zo, dit is weer voorbij. Snel terug ontopic voordat we de modjes op ons dak krijgen
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:56 schreef Fliepke het volgende:
Zo, dit is weer voorbij. Snel terug ontopic voordat we de modjes op ons dak krijgen
verspreid.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:02 schreef Cubewoods het volgende:
Auto's worden niet vrij versprijd over internet, zodat je zo overal kan downloaden.
Arcade heeft niet veel soeps naar mijn zin... maar pokeren doe ik veelvuldig.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:41 schreef Fliepke het volgende:
Goed, genoeg hierover.
Zullen we weer wat 360 nieuws bespreken of even hypen?
Ik heb eigenlijk wel weer behoefte aan een leuke arcade game. De laatste tijd is het niet zoveel soeps eigenlijk. Wachten, wachten, wachten
Gamen we wel eens?
ik kliktequote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:52 schreef koentje.k het volgende:
http://www.xbox.com/games/g/gearsofwar/48hdemo.htm
GEARS OF WAR DEMO IS ONLINE!!!!!
ik bedoel laten we weer over games praten
quote:More XBLA games from id?(News)
by Tom Bramwell Tom Bramwell
Game links:
xbox360 Doom
Publisher:
Microsoft
12/10/06 09:54
PlaySwapgames
It looks like DOOM might not be the last classic id Software game to make its way onto Xbox Live Arcade, with company CEO Todd Hollenshead saying that the reaction to it "bodes well" for others to follow in its wake.
Speaking to Firing Squad recently, Hollenshead admitted that id is "looking at bringing some of the other games to Xbox Live Arcade" but said "a lot is going to depend on the response to DOOM", which has been "fantastic so far" from what Microsoft's told him.
Although id is probably best known for the likes of DOOM and Quake, the company has a back catalogue rich with games that might be appropriate for conversion to Live Arcade, including the likes of Commander Keen, Wolfenstein 3D, Heretic and Hexen, with DOOM II and Final DOOM also potential releases.
Advertisement
Although obviously we're holding out for Dangerous Dave in the Haunted Mansion.
Hollenshead also suggested that, after the Apple-conference-esque surprise launch of DOOM at X06, the developer would probably remain quiet about anything new until it was almost upon us. Sounds good to us - we like surprises.
Maar binnekort komt Paperboyquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Arcade heeft niet veel soeps naar mijn zin... maar pokeren doe ik veelvuldig.
Arcade is tof aan het worden, maar de prijzen moeten echt omlaagquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar binnekort komt Paperboy
En vele andere leuke spellen, Hoopworld, die mini-auto racer.
Lijken steeds meer op betere spellen dan wat je nu hebt, 15 jaar oude troep spellen die je niet meer wilt spelen.
Dat wordt pas 2007 geloof ik. Ging niet zo goed met Steamline Studios.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:10 schreef Wessiej het volgende:
Precies, koop nu eigelijk alleen maar Arcade games van 400 punten, maar voor die grotere spellen heb ik wel 800 over, indien Hoopworld 1200.
Leuk om te lezenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:12 schreef =HellFire= het volgende:
Commander Keen op de 360 is een must-have!!!! Oh en Heretic en Hexen... supercool! Doom was ook een erg aangename verrassing. En Paperboy? VET!
Anyways, Splint0r c3ll04z d00ble A-gent preview. Scheelt me vragen beantwoorden.
Ik denk dat het bij de 360 net zo is hoor...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:01 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Dat valt mij inderdaad ook op, je hebt natuurlijk het zooitje hardcore sony fans. Maar het grootste gedeelte van de mensen die de PS3 een warm hart toe dragen, hebben totaal geen verstand van games.
De enige game die niet voldoet aan het filmpje van 2 jaar geleden is Motorstorm en de rest ziet er gelijk, zoniet beter uitquote:Van die mensen, die dan de E3 filmpjes van 2 jaar terug hebben gezien en roepen, ja moet je kijken hoe mooi dat is... Niet wetende dat die filmpjes niet ingame waren...
Als je zoveel nieuws leest had je ook wel kunnen zien dat de PS3 het grafisch behoorlijk goed doet.quote:Ik zeg niet dat ik er veel van af weet, maar ik probeer zoveel mogelijk over games te lezen op het net. Integenstelling tot de mensen die ik hier boven beschrijf, die het nieuws rond de consoles nauwelijks volgen...
Op die belachelijke drawdistance en de zieke hoeveelheden extreem hoog gedetailleerde mensen tegelijk op het scherm na dan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:22 schreef SToRM81 het volgende:
Van Killzone2 is het nog afwachten, maar grafisch zouden ze die target ook wel moeten kunnen halen.
Flashback wil ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:20 schreef Atuniel het volgende:
Ik wil alleen betalen voor een arcade spel als het "bubble bobble " is
Inderdaad. Tekken ziet er slecht uit zegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Op die belachelijke drawdistance en de zieke hoeveelheden extreem hoog gedetailleerde mensen tegelijk op het scherm na dan.
Overigens heeft Tekken ook bij lange na niet de render gehaald.
Ik weet niet of de getoonde beelden wel echt warenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Op die belachelijke drawdistance en de zieke hoeveelheden extreem hoog gedetailleerde mensen tegelijk op het scherm na dan.
Overigens heeft Tekken ook bij lange na niet de render gehaald.
Ik lees (en hoor op gamekings (TGS report)) anders niet anders dan dat de graphics tot nu toe niet veel beter zijn dan die van de 360...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:22 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij de 360 net zo is hoor...
[..]
De enige game die niet voldoet aan het filmpje van 2 jaar geleden is Motorstorm en de rest ziet er gelijk, zoniet beter uitVan Killzone2 is het nog afwachten, maar grafisch zouden ze die target ook wel moeten kunnen halen.
[..]
Als je zoveel nieuws leest had je ook wel kunnen zien dat de PS3 het grafisch behoorlijk goed doet.
Ik wel, V.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:07 schreef koentje.k het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe verzin je het?!
![]()
![]()
![]()
Volgens mij snapt niemand um![]()
Al die games hadden echter een royaal betere uitgangspositie dan Tekken 6.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:30 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de getoonde beelden wel echt warenEn veel games zijn trouwens de laatste maanden grafisch enorm verbeterd, dus dan verwacht ik dat bij Tekken niet anders.
Ik ook wel, de meeste mensen wel lijkt mequote:
Tja, dat is 1st gen PS3 t.o.v. 2nd gen 360, maar dat mag geen argument zijn. Het loopt nu nog vrij gelijk ja. Wat ze bij gamekings zeiden over framerate problemen en dergelijke...tja, bij GoW op de 360 is het net zo.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:30 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Ik lees (en hoor op gamekings (TGS report)) anders niet anders dan dat de graphics tot nu toe niet veel beter zijn dan die van de 360...
Maar ja het heeft geen zin om er over te discusieren, de één vind de 360 beter, de ander de ps3. Ik ben zelf dat blij dat ik van mijn wens om een PS3 in bezit te krijgen ben afgestapt na de laatste E3. Ik zit nu al een aantal maanden heerlijk te gamen op mijn 360 en als ik zie wat er allemaal nog aan komt, ben ik hier meer dan tevreden mee.
Whehe dat filmpjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Al die games hadden echter een royaal betere uitgangspositie dan Tekken 6.
Die game zag er grondig current-gen uit op E3 2006.
Namco had al gezegd dat het uiteindelijke spel er beter uit ging zien (dat mag ook welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik zat laatst ook nogeens dat filmpje te kijken en ik snap ook niet dat mensen kunnen denken dat alles daaraan ingame isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Whehe dat filmpje
Wel triest als je die beelden van Motorstorm ziet hoe niet-ingame dat wel neit is
Rainbow Six: Los Angeles?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:07 schreef koentje.k het volgende:
Is er al wat meer bekend over de Achievments in GoW? of RS: LA?
geniaal ge-edit filmpje met altijd bij het stukje "tell me lies" zo'n baas van sony in beeldquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
en 30 euro armerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:43 schreef devv05 het volgende:
Keen, Wolfenstein, Quaken op Live Arcade![]()
Checkquote:
Bij Gamekings beweerden ze ook dat DMC4 naar de 360 zou komen, dus ik neem alles wat ze zeggen maar met een korrel zout.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:30 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Ik lees (en hoor op gamekings (TGS report)) anders niet anders dan dat de graphics tot nu toe niet veel beter zijn dan die van de 360...
Ik neem aan dat Capcom zoveel mogelijk geld wil verdienen...en de 360 heeft inmiddels een behoorlijke install base.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:48 schreef SToRM81 het volgende:
Bij Gamekings beweerden ze ook dat DMC4 naar de 360 zou komen, dus ik neem alles wat ze zeggen maar met een korrel zout.
Weet je, ik geloof er geen flikker van.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:39 schreef SToRM81 het volgende:
En over KZ2...Ik lees her en der geruchten dat Sony zo rond het einde van deze maand KZ2 gaat laten zien
Dat is waar ja, maar het omzetten naar 360 kost ook geld lijkt me. En die 100.000 xbox360 bezitters in Japan, daar gaan ze ook niet veel aan verdienen denk ik zo. Maar buiten Japan zal ie op de 360 wel goed kunnen verkopen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Capcom zoveel mogelijk geld wil verdienen...en de 360 heeft inmiddels een behoorlijke install base.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:12 schreef =HellFire= het volgende:
Anyways, Splint0r c3ll04z d00ble A-gent preview. Scheelt me vragen beantwoorden.
Dat kan als ik niet zou moeten werken en het scheelt af en toe een hoop geldquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:28 schreef Myers het volgende:
Waarom pre-orderen jullie al die games? Je kan toch ook gewoon om 9 uur 's morgens voor de winkel staan? Weet je zeker dat je 'em op tijd in huis hebt.
En pre orderen wil ook nog wel eens leuke bonussen mee brengen. Gratis Faceplates voor xbox games, dat je in de beta mag spelen, dat je bij guildwars een gratis wapen krijgt etc. En als je van 8 tot half 5 moet werken is het wel fijn het spel op je deurmat te vinden en nog goedkoper dan in de winkel dan dat je dan nog halsoverkop naar de winkel moetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:28 schreef Myers het volgende:
Waarom pre-orderen jullie al die games? Je kan toch ook gewoon om 9 uur 's morgens voor de winkel staan? Weet je zeker dat je 'em op tijd in huis hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |