Echt het enige voordeel van een controller met draad is het feit dat ie niet je hele huis doorstuitert als je em uit frustratie weggooit. Voorderest draadloze controller FTW!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:22 schreef BMH het volgende:
Controller met snoer.. Klaar.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
net een kwartier terug van Ubisoft, wat een geweldige dag.
Heel de middag Splinter Cell: Double Agent gezien en gespeeld. En nog toffe gadgets gekregen van Ubisoft, zometeen meer
Was met nog 2 anderen uitgeloot op de website van Insidegamer om een memberpreview bij te wonen op het hoofdkantoor van ubisoftquote:
in de hectiek vergetenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:01 schreef =HellFire= het volgende:
Je hebt toch wel de groeten gedaan he Jorien?. Ja, Splinter Cell is wel okee.
Dat heet nou enthausiasmequote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:22 schreef BMH het volgende:
Mensen die GoW leuk vinden..
zijn stereotypisch schreeuwende Amerikanen?
Nigga pleasequote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:16 schreef Chocobo het volgende:
Splinter Cell,.... verdomme... ook nog maar 2 weken
Ja,... dacht dat de meeste mensen moeten wachten tot 27 oktober.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nigga please![]()
Nog maar 1 week en dan ligt die in mijn 360.
Tyfus,...................... serieus cool filmpje hoor... die graphicsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:22 schreef BMH het volgende:
Mensen die GoW leuk vinden..
zijn stereotypisch schreeuwende Amerikanen?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... dacht dat de meeste mensen moeten wachten tot 27 oktober.
En ik ben blank
zal toch nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar hij komt iig de 19e, ben er blij om ook, heb er láááááng op moeten wachten
Tering....... op de meeste sites staat de 27e. Nou.... mooi meegenomenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar hij komt iig de 19e, ben er blij om ook, heb er láááááng op moeten wachten
360 = 19 oktoberquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tering....... op de meeste sites staat de 27e. Nou.... mooi meegenomen![]()
Welke gadgets had je?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
de 23e komt er een demo van splinter cell
zeker is zo tof spel, wel heel lastig op veteranquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:59 schreef Klonk het volgende:
ik heb net Call of Duty 2 gekocht, kreeg nog 10 % korting dus voor 40 euro mocht ie mee naar huis
, ik ga me wel vermaken denk ik zo
Ditquote:
dat is nieuw dan, bij mij toen niet in februariquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:03 schreef Klonk het volgende:
ik zie nu pas dat er nog een bonus dvd bij zit met extra multiplayer levels
staat heel groot boven op de hoes Game of the year edition, ik gok dat het daar iets mee te maken heeftquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat is nieuw dan, bij mij toen niet in februari![]()
Michiel en nog 2 van insidegamerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:17 schreef Smots het volgende:
hey jorien, toffe shit heb je meegekregen!
Wie heeft je verwelkomd bij Ubi?
Marcel? (Of anders Pim of Michiel?)
Buggyquote:
Multiplayer van DA gespeeld?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Pandora tommorow zit nu weer in me xbox 360, geweldig ff 1e level uitspelen. nooit echt serieus splintercell gespeeld. misschien voor 15 euro deel 3 nog kopen![]()
quote:Regarding the demo, I don't have any OFFICIAL information for you, but it looks like we might be close to getting ONE of the fabled demos (this means that not all the demos are coming at the same time). For all of you who have been getting your hopes up over and over again for the past month about any sort of SCDA demo, now I think you can safely get your hopes up and not have too much risk of getting burned.
Het is een early build uit april ofzo, de AI etc. werkt allemaal nog niet lekker, dat zie je ook duidelijk als die mannetjes blijven staan. Daar moet je even doorheen kijken. Verder lijkt het me echt een tof spelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Buggy
Grappig trouwens eigenlijk was die video gelekt, moest ie van het web af. Twee uur later komen ze erachter dat ze hem net zo goed kunnen laten staan.
nee helaas geen MPquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Multiplayer van DA gespeeld?
Over de Splinter cell demo:
[..]
Gooi je battery pack dan maar weg, die is nu nutteloos. Serieus, die zal het nu niet langer dan 2 uurtjes volhouden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:15 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Die kabel is er bij mij nog niet afgeweest sind ik hem heb
Nee, dat is niet rëeel, een game kost nieuw 50-60 euro. Dat is zo'n faceplate, hoe mooi die ook is, NOOIT waard. 20 euro, ok. Meer ook niet. Ruilen tegen een game............ Misschien een oude launchgame, ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ruilen voor een spel lijkt me wel wat misschien
geen idee, hoe dat ding werkt ook niet trouwensquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe een powerball? Krijg je zoveel kramp van het spelen dan?
Een echte kerel (of vrijgezel) kan dat zonder koordje.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Aandraaien met dat touw. Of anders met je duim.
je bedoeld een wankerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Een echte kerel (of vrijgezel) kan dat zonder koordje.Tis vrij simpel te doen.
Ik heb de blauwe met zo'n teller. Had je wel nodig dankzij Metroid Prime Hunters & een DS phat.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:54 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Jq0v8vZqAK4
iets als dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |