Waarom moet dit in het 360 topic?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:26 schreef devv05 het volgende:
PS3 nog later??
En het grappige is, ik zie het nog wel gebeuren ook
Omdat er mensen zijn die sony graag slecht zien verkopen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom moet dit in het 360 topic?
Domme mensen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:43 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die sony graag slecht zien verkopen...
Ziet er echt vet uit.. Hopelijk word het alleen niet meer een schiet alles wat beweegt game maar blijft het nog wel lekker sluipen.. Want op het filmpje dat ik heb gezien zie ik toch iets teveel gevechtenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:31 schreef Atuniel het volgende:
Nog meer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil je online spelen? Zo ja, dan valt de Core pack al weg.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:46 schreef Greetings het volgende:
Ik wil een Xbox 360 gaan kopen. Waar is die het goedkoopst? Dit zou ik graag voor zowel het Core Pack als het Console Pack als het Saints Row Premium Pack willen weten.
De prijzen die ik nu zie zijn respectievelijk 299, 399 en 429 euro.
Bij Megawebshop heb je de Core voor 275 en de premium voor 375, de saints row pack heb ik zelf niet goedkoper gezien dan 429.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:46 schreef Greetings het volgende:
Ik wil een Xbox 360 gaan kopen. Waar is die het goedkoopst? Dit zou ik graag voor zowel het Core Pack als het Console Pack als het Saints Row Premium Pack willen weten.
De prijzen die ik nu zie zijn respectievelijk 299, 399 en 429 euro.
Ok, dat wil ik inderdaad ja. En je abonnement voor Live voor de gewone Xbox is ook gewoon geldig op de 360 neem ik aan he?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Wil je online spelen? Zo ja, dan valt de Core pack al weg.
Klaar.
Niet relevant. Alle games die binnenkort classic worden kosten nu al <30 euro.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wanneer kwamen die classics eig op de markt?
Je kunt je xbox live abonnement meenemen naar je 360.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:51 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ok, dat wil ik inderdaad ja. En je abonnement voor Live voor de gewone Xbox is ook gewoon geldig op de 360 neem ik aan he?
Dit is de gewone advies prijzen die zijn onveranderd zins launch.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:54 schreef Greetings het volgende:
Zijn deze prijzen eigenlijk de openingsprijzen? Of zijn ze al een keer gedaald t.o.v. het begin?
play n charge babyquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:01 schreef Greetings het volgende:
Is het trouwens niet irritant om met die draadloze controller om de 40 uur de batterijen te moeten verwisselen? Hebben jullie niet liever een controller met draad?
Play & Chargequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:01 schreef Greetings het volgende:
Is het trouwens niet irritant om met die draadloze controller om de 40 uur de batterijen te moeten verwisselen? Hebben jullie niet liever een controller met draad?
Heb ik ook hoor. In Hoorn zitten de FRS en Intertoys en Bart Smit etc. Dat is 15-20 minuten met de auto. Dichtsbijzijnde Mediamarkt is Alkmaar, dat is zeker een half uur met de auto.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Waar woon je dan in godsnaam?!
Dat is een kabel + Adapter. Die adapter stop je in je controller, waar je niets van merkt. En als die leeg is kabel aan je controller, en in de usb port stoppen en hij laad op.quote:
Je kunt natuurlijk ook naar een winkel gaan en daar gaan kijkenquote:
Die kabel is er bij mij nog niet afgeweest sind ik hem hebquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kabel die je erin plugt en waarmee die oplaadt terwijl je aan het spelen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |