Denk niet dat MS GoW gaat uitstellen en Ubisoft gaat RS:V niet uitstellen. Die kerst verkopen zijn voor beide spellen te belangrijk denk ikquote:Op maandag 25 september 2006 11:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat M$ die release toestaat,... laat staan de uitgevers zelf.... ik denk persoonlijk dat 1 van de 2 wat uitgesteld gaat worden. Maar als ik moet kiezen,... ja dan moet GoW even wachten.....
Dan gaat 1 van de 2 hinder daarvan ondervinden....!quote:Op maandag 25 september 2006 11:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk niet dat MS GoW gaat uitstellen en Ubisoft gaat RS:V niet uitstellen. Die kerst verkopen zijn voor beide spellen te belangrijk denk ik
Dan vrees ik voor RS aangezien GoW onzettend gehyped wordt overal. Na verloop van tijd komt RS er misschien wel weer bovenop omdat GoW niet de game is die iedereen verwacht.quote:Op maandag 25 september 2006 11:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan gaat 1 van de 2 hinder daarvan ondervinden....!
Prutserquote:Op maandag 25 september 2006 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
[url="http://www.xbox-attitude.com/videosaffichage-3405-Preview-Prelude.html"]Prelude[/url]
[url="http://www.xbox-attitude.com/videosaffichage-3404-Preview-Plongeon.html"]Plunge[/url]
[url="http://www.xbox-attitude.com/videosaffichage-3402-Preview-Incursion.html"]Incursion[/url]
[url="http://www.xbox-attitude.com/videosaffichage-3406-Preview-Prison-Break.html"]Prison Break[/url]
[url="http://www.xbox-attitude.com/videosaffichage-3407-Preview-Violences-Policieres.html"]Lock Picking[/url]
[url="http://www.xbox-attitude.com/videosaffichage-3399-Preview-Arrivee-au-J-B-A-.html"]J.B.A[/url]
[url="http://www.xbox-attitude.com/videosaffichage-3403-Preview-Mouchard.html"]Mouchard[/url]
[url="http://www.xbox-attitude.com/videosaffichage-3400-Preview-Chute-Libre.html"]Parachute[/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik dacht dat het om een prisonbreak game gingquote:Op maandag 25 september 2006 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.xbox-attitude.(...)ew-Prison-Break.html
De release niet toestaat?quote:Op maandag 25 september 2006 11:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat M$ die release toestaat,... laat staan de uitgevers zelf.... ik denk persoonlijk dat 1 van de 2 wat uitgesteld gaat worden. Maar als ik moet kiezen,... ja dan moet GoW even wachten.....
wel handig zo een posterquote:Op maandag 25 september 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik dacht dat het om een prisonbreak game gingik vond het al kansloos
De meeste vijanden zijn gewoon zo geript uit de Unreal engine 3 tech demo van 2 of 3 jaar geleden, dus daar hebben ze eigenlijk geen werk aan gehadquote:Op maandag 25 september 2006 12:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Verwacht van GoW eigenlijk niet een heel sterk verhaal, maar wel een korte gameplay eerlijk gezegd. Ze moeten toch ergens op in leveren als je zulke gfx neerzet
Ik weet niet hoor, maar ik heb de meeste trailers van gametrailers bekeken en er wordt aardig wat gesproken. Het zal me niet verbazen dat er toch wel een aardig verhaaltje in zit met wat drama erin verwerkt (verlies van een kompaan bijvoorbeeld, gezien de ontwikkelaar een beetje de 'band of brothers' sfeer wilde hebben).quote:Op maandag 25 september 2006 12:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
...Verwacht van GoW eigenlijk niet een heel sterk verhaal, maar wel een korte gameplay eerlijk gezegd. Ze moeten toch ergens op in leveren als je zulke gfx neerzet...
Denk dat veel mensen of GoW kopen of RS:V en niet beiden zoals sommigen hier en dan scheelt het een stuk aan inkomsten voor MS en voor Ubisoft.quote:Op maandag 25 september 2006 12:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
De release niet toestaat?
Tuurlijk wel.. kan hun het schelen, kopen mensen ze toch allebei.. dat moet je goed beseffen![]()
![]()
Best lastig om te zeggen wat beter is, als GoW een hele goede MP heeft over Live zie ik weinig mensen 2 weken later een ander spel kopen wat ook een live topper zou moeten worden.quote:Nee, serieus.. vlgs mij kan de Ubisoft het beste wachten.. totdat iedereen GoW na een week of 2 heeft uitgespeeld en dan releasen.
Ligt eraan hoelang ze voor al die dingen hebben uitgetrokken en hoeveel mensen er op elke afdeling werken. Je kan prima een goed verhaal met mooie gfz combineren als ze er de mensen voor hebbenquote:Verwacht van GoW eigenlijk niet een heel sterk verhaal, maar wel een korte gameplay eerlijk gezegd. Ze moeten toch ergens op in leveren als je zulke gfx neerzet
De gameplay is wel anders dan een standaard shooter, maar ik weet niet of ik het ook beter ga vinden.quote:Op maandag 25 september 2006 12:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Tot nu toe komt het allemaal erg clichematig op me over dat GoW.
Ja, ga ik downloaden en testen zodra ik thuis ben.quote:Op maandag 25 september 2006 13:17 schreef devv05 het volgende:
FEAR demo? Iemand?
zolang het maar tof isquote:Op maandag 25 september 2006 12:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Tot nu toe komt het allemaal erg clichematig op me over dat GoW.
Die lost planet heeft gewoon iets... de creatures zijn echt mooi, leuk "mech"-gebruik, en die sfeer als je in de sneeuw buiten rondloopt en dan "vlekkeloos" naar binnen ergens kan lopen...quote:Op maandag 25 september 2006 14:18 schreef Tain het volgende:
Lost Odyssey gameplay/trailer
Lost Planet trailer
De MP beelden zien er ook wel tof uit vind ikquote:Op maandag 25 september 2006 14:38 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Die lost planet heeft gewoon iets... de creatures zijn echt mooi, leuk "mech"-gebruik, en die sfeer als je in de sneeuw buiten rondloopt en dan "vlekkeloos" naar binnen ergens kan lopen...![]()
Die beelden nodigde je idd uit om mee te knallen...vond die grappling hooks wel leuk overkomen in de MP gedeelte (deed me denk aan quake).quote:Op maandag 25 september 2006 14:41 schreef Tain het volgende:
[..]
De MP beelden zien er ook wel tof uit vind ik
Idd, maar looking good. Staat bovenaan mijn must-haves lijstje.quote:Op maandag 25 september 2006 15:22 schreef SToRM81 het volgende:
Mooi, maar volgens mij is alleen de 2de screen ingame
Christman is ours!quote:Op maandag 25 september 2006 14:14 schreef peristilius het volgende:
Forza 2
[afbeelding]
Gears of War
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PES 6
[afbeelding]
[afbeelding]
Gundam gameplay
Virtua Tennis 3 gameplay
Armored Core 4 trailer
tvp
Wii says hi!quote:
Christman hates Wii! Christman only likes shoters, racing & soccer gamesquote:
Het is wel de SP. Precies dezelfde demo als de PC versie dus.quote:Op maandag 25 september 2006 18:16 schreef Chocobo het volgende:
FEAR demo is zeker de MP? Niet de SP?
Beetje kale omgeving, donker, simpel.quote:Op maandag 25 september 2006 17:46 schreef Niek. het volgende:
Ga vanavond maar weer eens alle nieuwe dingen op xbl downloadenziet fear er wel beetje leuk uit? en hoe speeld het?
Mmmm,... nou ja tegenvallen is natuurlijk goed nieuws voor me eigenlijk.... genoeg andere games zeg maarquote:Op maandag 25 september 2006 18:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Beetje kale omgeving, donker, simpel.
Schieten is wel cool, ze gaan ook niet zomaar neer.. en dan die creepy dingen he.. die eigenlijk niet echt creepy zijn vond ik.
Ja je moet m eerst zelf spelen natuurlijk.. demo ben je in 10 minuten wel doorheen... maar klopt, vergeleken bij de rest is dit een lachertje naar mijn mening.quote:Op maandag 25 september 2006 19:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mmmm,... nou ja tegenvallen is natuurlijk goed nieuws voor me eigenlijk.... genoeg andere games zeg maar![]()
Goed is hij he?quote:Op maandag 25 september 2006 20:29 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Man man man, net Ninja Gaiden Black op mijn 360 gespeeld.
Wow...
Al sinds Viewtifull Joe op de GC heb ik zitten wachten tot ik weer een spel had waar je écht goed in moest worden voordat je verder kon. En hoewel ik de semi-futuristische setting niet helemaal ten volste kan waarderen speelt het als een droom en steekt het geweldig in elkaar.
* Forau_Diavolina is weer de ninja uithangen.
Ja, hier zelfde...valt tegen..quote:Op maandag 25 september 2006 17:34 schreef Atuniel het volgende:
FEAR demo net gespeeld.. ach ja.. ik had er al niet veel van verwacht, nu nog minder eigenlijk
5 minuten spelen, dan heb je het wel uitgespeeld zeker.quote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef Niek. het volgende:
Heb na 5minuten spelen fear demo van mn hd gegooid, niet mijn type spel, ziet er redelijk uit, ai is erg coolmaar vind het verder niet leuk/interresant.
Tell me about itquote:
Nee.........niet weer.........quote:
Nee, maar had toen al genoeg gezien/gespeeld om door te hebben dat het niet mijn type spel is:) Al vond ik de AI wel indrukwekkend, Ik schoot op CPU en hij dook door het raam heen een kamertje uit, rende weg, ging achter een soort kast staan herladen en kwam toen in mn richting om me neer te schieten. Zo waren er nog een paar situaties die echt mooi waren om te zien, naar mijn idee wel de beste AI die ik ooit heb gezien.quote:Op maandag 25 september 2006 21:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
5 minuten spelen, dan heb je het wel uitgespeeld zeker.
Teaserquote:Rockstar komt met detective-game L.A. Noire
Rockstar Games heeft vandaag L.A. Noire aangekondigd, een 'interactieve detecitve' die zich situeert in het Los Angeles van de jaren 40. Het spel wordt ontwikkeld door Team Bondi, een studio opgericht door Brendan McNamara, bekend van The Getaway. Het spel zal waarschijnlijk voor Playstation 3 en Xbox 360 verschijnen, al heeft Rockstar alleen nog het wat algemenere 'next-gen consoles' bevestigd. Een releasedatum is er nog niet, maar we verwachten de game ergens in 2007.
L.A. Noire kent een vrij toegankelijke stad die helemaal naar de tijdsperiode waarin het spel zich afspeelt, is ontworpen. Je zult dan ook geen grote snelwegen aantreffen in het L.A. van 1940, maar wel veel actie, corruptie, drugs en jazzmuziek. Fans van de film L.A. Confidential kunnen zich alvast opmaken voor een game die volgens Rockstar zelf 'games en film met elkaar zal vermengen'.
Bij Eurogamer is een heel kort teaserfilmpje te bekijken die doet vermoeden dat het hele game in zwart-wit zal zijn! Iets anders was eigenlijk ook niet te verwachten met 'noire'. Een volledige trailer zal volgens de teaserwebsite van het spel op 5 oktober verschijnen.
Tof een Game Noir. Erg vet en kan zeker een mooie game gaan opleveren.quote:
Ik vind het vooral spannend dat je weinig kogels hebt. Al kun je wel de wapens van je vijanden jatten.quote:Op maandag 25 september 2006 22:02 schreef Morthill het volgende:
demo FEAR is en blijft vet. Op pc kwam ik niet ver, nu heb ik in 1 ruk de demo uitgespeeld. Zweet stond op mijn handen enzo. Sfeer is echt vet.
Idd vandaag op een HDTV gespeeld en godsamme wat is die game mooi in HD.quote:Op maandag 25 september 2006 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goed is hij he?
En hij kan zo voor een next-gen game doorgaan.
Condemned is wel een stuk enger vind ik.quote:Op maandag 25 september 2006 22:05 schreef devv05 het volgende:
Maar naar aanleiding van de demo betwijfel ik of deze game zich aan Condemnedkan meten. Er is nog een hoop werk te verzetten in ieder geval mocht ik deze willen gaan halen bij de release.
Ja en daar had je niet van die stomme aliens. Wordt dan toch al gauw over-the-top. Behalve die kut eindbaas danquote:Op maandag 25 september 2006 22:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Condemned is wel een stuk enger vind ik.
Het ligt wel aan jouquote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef devv05 het volgende:
Ik kan echt voor geen meter aimen met die wapens en dat ligt toch echt niet aan mij alleen..
En ik vind dit al engquote:Op maandag 25 september 2006 22:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Condemned is wel een stuk enger vind ik.
Aliens in F.E.A.R.?quote:Op maandag 25 september 2006 22:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja en daar had je niet van die stomme aliens. Wordt dan toch al gauw over-the-top. Behalve die kut eindbaas dan
Gaat bij mij ook niet echt goedquote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef devv05 het volgende:
Ik kan echt voor geen meter aimen met die wapens en dat ligt toch echt niet aan mij alleen..
Heb in het begin ook erg met de besturing lopen prutsen, verder zag het er wel aardig uit. Maar het heeft mij niet kunnen overtuigen, dan hou ik de centen nog maar liever even op zak want ik zal ze hard nodig hebben.quote:Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Gaat bij mij ook niet echt goed![]()
![]()
Nee man, met Condemned, CoD2, Hitman, etc. ging het allemaal veel soepelerquote:Op maandag 25 september 2006 22:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het ligt wel aan jou
Ik kan prima mikken namelijk
Oh dacht ikquote:Op maandag 25 september 2006 22:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Aliens in F.E.A.R.?
Wat weet jij dat ik niet weet?
Aliens in Condemned? Moeilijke eindbaas in Condemned?quote:Op maandag 25 september 2006 22:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja en daar had je niet van die stomme aliens. Wordt dan toch al gauw over-the-top. Behalve die kut eindbaas dan
Geen aliens zeg ik toch. En die eindbaas was kut, met zn stokjes.quote:Op maandag 25 september 2006 22:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Aliens in Condemned? Moeilijke eindbaas in Condemned?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga de FEAR demo maar niet downloaden..ik bedoel heb hem al op de PC gespeeld en was heerlijk, wil die ervaring niet bederven.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op maandag 25 september 2006 23:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ik doe Dead Rising trouwens weg, het liefst ruil ik em voor een mooie game. Heb em nu al drie keer uitgespeeld dus het is niet echt meer nodig om te houden
.
Hitman? Ik vind het spel te moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga de FEAR demo maar niet downloaden..ik bedoel heb hem al op de PC gespeeld en was heerlijk, wil die ervaring niet bederven.
Btw komen er wel erg veel spellen uit die ik wilGaan dure maanden worden, en dan heb ik sinds kort ook nog een vriendin
![]()
Oblivion dan ook vast en zeker al?quote:Op maandag 25 september 2006 23:15 schreef MMaRsu het volgende:
Nah hitman heb ik al uitgespeeld op pc ^_^
Ok, maar het is gewoon blocken, dan smacken, en dat steeds door totdat die op de grond ligt en dan moet je naar hem toelopen en wat doen (staat er dan wel)quote:Op maandag 25 september 2006 23:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Geen aliens zeg ik toch. En die eindbaas was kut, met zn stokjes.
Mja dat lukte dus nietquote:Op maandag 25 september 2006 23:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ok, maar het is gewoon blocken, dan smacken, en dat steeds door totdat die op de grond ligt en dan moet je naar hem toelopen en wat doen (staat er dan wel)
Tja, als je voor de silent assassin gaat is het eigenlijk meer een puzzel en observatiegame dan iets anders. Je moet gewoon goed kijken hoe bewakers patrouilleren, hoe je mensen kunt afleiden, hoe je ongemerkt ergens langs kunt komen etc.quote:Op maandag 25 september 2006 23:09 schreef devv05 het volgende:
Hitman is zo tofZelfs mn vriendin heeft 'm uitgespeeld, en die speelt normaal games als The Sims en Zoo Tycoon
En dan vindt jij 'm te moeilijk
Tuurlijk, je stapt uit de auto, demo afgelopenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hadden ze die FEAR demo niet nog iets korter kunnen maken?
Vond hem op de pc er ook beter uitzien.quote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef Retuobak het volgende:
Heb de F.E.A.R. demo ook ff geprobeerd, duidelijk een game die veeeeel beter tot z'n recht komt op de PC. Op het ene moment mis ik enorm draaisnelheid, en op het andere moment mis ik weer de precisie. Duidelijk een game die gebouwd is op de muis.
Ik ben veel te ongeduldig voor zo een spel, enige spel wat er op lijkt dat waar ik wel helemaal gek van ben zijn de MGS games.quote:Op maandag 25 september 2006 23:09 schreef devv05 het volgende:
Hitman is zo tofZelfs mn vriendin heeft 'm uitgespeeld, en die speelt normaal games als The Sims en Zoo Tycoon
En dan vindt jij 'm te moeilijk
Best cool maar serieus........ wat moet je ermeequote:Op dinsdag 26 september 2006 09:10 schreef Tain het volgende:
Skins voor Kameo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3154016quote:Rockstar, makers of the Grand Theft Auto series, announced a partnership with Team Bondi Pty Ltd (the guys behind The Getaway) to publish L.A. Noire -- an "interactive detective story set in the classic noir period of the late 1940s." As the title indicates, L.A. Noire is an L.A. Story, but don't think of the Steve Martin flick, instead think of a 1940s setting buzzing with jazz, dark night life and a gumshoe solving capers. Well, we're figuring you'll solve mysteries, the game is a detective story, after all.
At this time, Rockstar has not confirmed which platforms L.A. Noire will arrive on -- but we're assuming the game will come to next-gen platforms. Though, an interactive detective story certainly sounds like something that could work on Nintendo's Wii, right?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:03 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3154016
Staat ook een korte trailer bij de link
Pagina 2 van dit topicquote:
Dit is pagina 3 en hier stond het nog nietquote:
Mooi, zullen we het straks op pagina 4, 5 en 6 ook gaan posten en in elke volgende topicquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit is pagina 3 en hier stond het nog niet
Ik nog op pagina 1.quote:
Dat zou leuk zijnquote:Resident Evil wordt exclusieve Xbox 360-titel
Volgens de laatste geruchten zou Resident Evil 5 wel eens een exclusieve titel kunnen worden voor de Xbox 360. GamesIndustry.biz heeft deze geruchten voorgelegd aan Xbox-baas Sensui en die weigert ze te ontkennen.
Hoewel het natuurlijk niet zo vreemd is dat iemand van Xbox dit niet wil ontkennen, zijn er meer aanwijzingen dat we te maken hebben met een exclusieve titel. Zo lijkt ontwikkelaar Capcom de laatste tijd nogal goede maatjes te zijn met Microsoft. Dit blijkt uit titels als Dead Rising en Lost Planet, die op dit moment ook nog exclusieve titels zijn voor de Xbox 360. Buiten dit feit is het natuurlijk ook erg opmerkelijk dat Resident Evil 5 niet te vinden was op de Tokyo Game Show.
Misschien is Microsoft er dus in geslaagd om een zeer grote slag te slaan. Het feit dat exclusieve titels van third party developers eigenlijk niet meer lijken te bestaan doet ons echter vermoeden dat ook dit gerucht wel weer ontkracht zal worden. Wellicht hebben we in dat geval te maken met een timed exclusive en zal de game later ook op de PS3 verschijnen.
Ik las dat SCEE hier tientallen miljoenen in heeft gestopt, lijkt me sterk dat ie dan ineens ook naar de 360 komt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:03 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3154016
Staat ook een korte trailer bij de link
Ik wilde het net ook posten. Zou een slechte zaak zijn voor de PS3 fans.quote:
Inderdaad, al weet ik niet hoe betrouwbaar het is. Aan de ene kant kan ik me moeilijk voorstellen dat MS het voor elkaar zou krijgen, aan de andere kant zijn Dead Rising en Lost Planet natuurlijk ook al exclusives van Capcom.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:59 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik wilde het net ook posten. Zou een slechte zaak zijn voor de PS3 fans.
Neequote:Op dinsdag 26 september 2006 11:07 schreef kepler het volgende:
zou het MS dan toch lukken om voet aan de grond te krijgen in Japan![]()
Ze gaan het alleen uitgeven hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een nieuwe Rockstar gameAlles wat die gasten maken veranderd toch in goud dus deze zal ook wel weer geniaal worden
Oh te snel gelezenquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze gaan het alleen uitgeven hoor.
Er zijn trouwens ook al geruchten geweest dat ie PS3 exclusive zou zijn. En mocht dít zo zijn, dan lijkt het me ook logisch dat ze bij MS daar niks over gaan zeggenquote:Hoewel het natuurlijk niet zo vreemd is dat iemand van Xbox dit niet wil ontkennen, zijn er meer aanwijzingen dat we te maken hebben met een exclusieve titel. Zo lijkt ontwikkelaar Capcom de laatste tijd nogal goede maatjes te zijn met Microsoft. Dit blijkt uit titels als Dead Rising en Lost Planet, die op dit moment ook nog exclusieve titels zijn voor de Xbox 360. Buiten dit feit is het natuurlijk ook erg opmerkelijk dat Resident Evil 5 niet te vinden was op de Tokyo Game Show.
MS heeft deze week nog een conferencequote:Op dinsdag 26 september 2006 11:21 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Er zijn trouwens ook al geruchten geweest dat ie PS3 exclusive zou zijn. En mocht dít zo zijn, dan lijkt het me ook logisch dat ze bij MS daar niks over gaan zeggen
Sony heeft naar het schijnt in oktober nog een conference, dus daar is er ook nog wel wat ruimte voor aankondigingen.
Geweldigquote:
Heeft Microsoft niet zeg maar de ontwikkeling van Lost Planet gefinancierd?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:07 schreef kepler het volgende:
Net als dat Dead Rising en Lost Planet uiteindelijk heus wel naar de PS3 zullen komen
De makers van Ninja Gaiden hebben al gezegd dat ze de Xbox trouw blijven, dus dat lijkt me sowieso niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:23 schreef kepler het volgende:
[..]
MS heeft deze week nog een conference
zouden Ninja Gaiden en RE van platform wisselen?
Bron: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=146558quote:Resi 5 exclusive denied
Tuesday 26-Sep-2006 11:02 AM Rumours from Japan that Resi 5 will be 360 exclusive have been shot down by Capcom
Word from Japan had suggested that Resident Evil 5 will be exclusive to Xbox 360 for a year but that's not the case, Capcom tells us this morning...
"Resident Evil 5 will release on PS3 and Xbox 360 as announced. There a no plans for an exclusive with the game", a spokesperson from the company told us.
They went on to add that it's still very early days for the sequel, which means, unfortunately, it's likely to be some considerable time before anything of the project is seen outside of Capcom HQ.
Anticipation surrounding Resi 5 is GARGANTUAN thanks to Capcom's incredible reinvention of the series with Resident Evil 4. We will, of course, bring you further news on Resident Evil 5 as and when we get it.
Ligt eraan waar je van houdt. Ik zou zeggen Burnout Revenge of PES6.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:30 schreef anima het volgende:
Ik wacht nog steeds met smart te wachten tot mijn gewonnen 360 binnen komt. Weet eigenlijk ook niet of die al opgestuurd is.
Maar goed uiteindelijk heb ik maar call of duty 2 gekocht (oudje maar wel leuk voor de instant action)
Iemand nog een advies voor een game dat in de nabije toekomst uit gaat komen, waar niet teveel tijd in gaat zitten. (tijd is mijn grootste belemmering, daar heb ik niet veel van.
Dus een btje in de trend van aanzetten en gaan.
Ik had niet anders verwacht. Gelukkig bevestigen ze dat ie ook zeker naar de 360 komt, volgens mij stond dat eerder nog niet vast? Of ie exclusief is zal me verder weinig uitmaken, zolang ik 'm maar kan spelenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=146558
Niets van waar dus
BMH heb je de vele gameplay video's die ik op de vorige pagina heb gepost niet gezienquote:
Ik vind het veel te pijnlijk om die filmpjes te kijken... Ze worden stuk voor stuk door randebielen gespeeld. De 1 speelt het als een first person shooter en de ander weet niet eens dat je ook geluid kunt maken in het spel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
BMH heb je de vele gameplay video's die ik op de vorige pagina heb gepost niet gezien
Ah, die ga ik maar eens downloaden danquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
*Fap*fap*fap*
Lego Star Wars II demo staat op marketplace.
Ik ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:50 schreef gijsje79 het volgende:
Wishlist:TW '07 RBS
Dan ben ik voor dit jaar wel klaar.
Your loss!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Echt zo'n lekker maak trailer.. maar ga hem toch niet halen.
Voor zoiets maak je tijdquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:11 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat snap ik ja
Ziet er geweldig uit hoor.. daar niet van, maar gewoon geen tijd voor.
Qua graphics?quote:Op maandag 25 september 2006 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goed is hij he?
En hij kan zo voor een next-gen game doorgaan.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:14 schreef nietteveranderen het volgende:
MMaRsu ??
Hou eens op met zulke afkortingen
Add Star Trek: Legacy en klaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:40 schreef Legendkiller het volgende:
Mijn wishlist in dit jaar:
- Pro Evolution Soccer 6
- Splinter Cell: Double Agent
- NBA 2k7
- Tiger Woods PGA Tour 07
- NFS: Carbon
- Crackdown
- WWE: Smackdown vs. Raw 2007
- Rainbow Six: Vegas
- Gears of War
- Call of Duty 3
- Viva Pinata
- Sonic the Hedgehog
- Tony Hawk's Project 8
- Brothers in Arms: Hell's Highway
...en dan vergeet ik er vast nog wel wat.
*Slik*
Welk een toeval! Ik ben op dit moment F.F. 2 aan het gamen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:59 schreef Dragonetti het volgende:
Heeft iemand hier toevallig Fatal Frame 1 en 2 gespeeld? beviel het?
Vond de hele SC reeks weinig aan.quote:
Jammer dat het met buitenaardse wezens is, anders had ik het wel gekocht.quote:
Tering..... ja die ga ik halen hoor....... verdommequote:
Dan ben je...quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn wishlist voor dit jaar :
ehm nop
Neej....Max Payne zonder cool verhaal.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:24 schreef Atuniel het volgende:
Iets heel anders
Stronghold trailer
Ik denk dat het een spel is wat je op het puntje van je stoel speelt.. cool dus!
Dat ziet er vet uitquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:24 schreef Atuniel het volgende:
Iets heel anders
Stronghold trailer
Ik denk dat het een spel is wat je op het puntje van je stoel speelt.. cool dus!
Maybe heeft tie geen wishlist want koopt hij gewoon alles wat uitkomtquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan ben je...
a) een arme stakker
b) geen gamer
c) gay
make your bets please..
Overigens heb ik Fatal Frame 1 ooit op de PS2 gespeeld, wel toffe game
grappig gedaan leuk effect met je Jedi krachten richten op een trooperquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:31 schreef Wessiej het volgende:
Lego Star Wars II demo staat op marketplace.
Kheb Max Pain nooit gespeeldquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neej....Max Payne zonder cool verhaal.
En dat zeg ik als John Woo fan die dit spel op de E3 gezien heeft.
Ziet er goed uit vond de E3 trailer ook al gaaf.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:24 schreef Atuniel het volgende:
Iets heel anders
Stronghold trailer
Hint: Ook de emmers mollen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wil zo'n lopende robot in elkaar zetten maar dat lukt niet erg.
Ja, leuk, maar grafisch niets bijzonder, totdat ik gister bij een vriend speelde waar zijn tv het upscaled naar 1125i, jezus wat ziet elke game er dan mooi uitquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:11 schreef gijsje79 het volgende:
Zijn er al mensen bezig met "The Godfather" enzo ja is het wat?
Naja, hij speelt gewoon op 1080i, maar zijn mega tv upscaled dat naar 1125i, nog beter dusquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
1125i , is dat weer iets nieuws?
4 demo's? welke heb ik dan gemist???quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:58 schreef devv05 het volgende:
Niet zo gek dat de TGS weinig bijzonder was, alles wordt bewaard voor de X06, hun eigen evenement natuurlijk.
Overigens vind ik de TGS nog vrij aardig met 4 demo's en een hele hoop trailers.
Fuzion Frenzy 2quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:02 schreef Niek. het volgende:
[..]
4 demo's? welke heb ik dan gemist???
X06 hype -10quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:00 schreef Strolie75 het volgende:
TGS stond voor Microsoft gewoon in het teken van de twee games die voor de Japanse markt interessant zijn: Blue Dragon en Lost Odyssey.
Op de X06 presenteren ze de Westerse titels (de bulk).
Woensdag en donderdag, twee dagen dus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:38 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Hoelang duurt de X06?
+10 juist! Westerse games rulerenquote:
NBA en NHL had ik al eerder van de amerikaanse XBl... vond dat al zo vaag ze werden gepresenteerd als nieuwe demo's maar had ze toch echt al een paar dagen eerder.quote:
Hmm, op de Xbox regulare kon je gewoon opties bij die persoon en dan mute.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe kun je de stemmen op xbox live uitzetten.
Ik word gek van die kinders....
Smaken en meningsverschillenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
+10 juist! Westerse games rulerenEindelijk geen vage Japanse animatie stijl figuren
Leuk hequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Smaken en meningsverschillen
Lost Odyssey en Blue Dragon zijn goed genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik verwacht heel weinig van X06. Misschien 1 exclusive en een hoop hardware meuk. Wat nieuws over de herfstupdate en that's it.
Ik ben wat pessimistisch na TGS. Peter Moore die zegt dat als je dacht dat ze veel aangekondigd hadden op TGS (not) dat X06 dan Valhalla zou zijn.
Nou, zelfs het tienvoudige aan aankondigingen is dan nog niet voldoende om mij mezelf in de eeuwige Noorsche jachtvelden te wanen.
Ja valt allemal wel wat tegen, de E3 vond ik toffer kwa trailers.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Lost Odyssey en Blue Dragon zijn goed genoeg voor mij.
Als ze op de X06 nog wat van Mass Effect, Forza 2 en met een beetje geluk Fable 2 en Halo 3 laten zien ben ik dik tevreden.
Duh. MS eigen event start morgen, denk je nou echt dat ze de leukste dingen dan op de TGS bekend gaan maken? Dan kunnen ze net zo goed kappen met de X0.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja valt allemal wel wat tegen, de E3 vond ik toffer kwa trailers.
Ik pleeg een moord als daardoor Final Fantasy en Kingdom Hearts (quote:Square Enix wil haar krachten gelijk verdelen
Nieuws | 26 september 2006 - Senior Vice President van Square Enix, Michihiro Sasaki, heeft in een gesprek met de Wall Street Journal verteld hoe Square de verschillende consoles wil gaan ondersteunen.
Sasaki heeft gezegd dat Square Enix de PS3 gaat ondersteunen, omdat ze niet willen dat Sony de grote verliezer wordt in de next-genwedstrijd. Ze willen echter ook niet dat Sony de grote overwinnaar wordt en daarom zullen ze de PS3 niet exclusief gaan ondersteunen.
Het lijkt er dus op dat Square Enix haar games meer zal gaan verdelen onder de verschillende consoles en zich niet meer voornamelijk gaat richten op Sony, zoals met de PlayStation en PlayStation 2 het geval was.
Ik dacht dat je dat maar Japanse meuk vond?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik pleeg een moord als daardoor Final Fantasy en Kingdom Hearts () ook naar de 360 komen
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik pleeg een moord als daardoor Final Fantasy en Kingdom Hearts () ook naar de 360 komen
Bronquote:Earlier in the story, however, the journalists make mention of where various Square Enix franchises are landing, specifically noting the high-end Final Fantasy sequels will find themselves on PlayStation 3, but more importantly, they have yet to decide who will receive the next Kingdom Hearts.
We can't imagine Xbox 360 being on the publisher's radar, so Wii appears the only logical option, unless they take the route expected from Kingdom Hearts at the start: multiplatform.
Kingdom Hearts vond ik best tof, en mn vriendin was er helemaal gek van. Ze is nog steeds boos dat ik m'n PS2 verkocht heb want ze had 'm nog niet uitgespeeldquote:Op woensdag 27 september 2006 00:08 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat maar Japanse meuk vond?
En ik denk niet dat FF zomaar naar de 360 gaat komen.
Gebrek aan Japans publiek.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:15 schreef devv05 het volgende:
Ik zou echt niet weten waarom Kingdom Hearts niet naar de 360 zou kunnen komen. Sterker nog, ik zie het MS eerder flikken dan Nintendo.
Als je Kingdom Hearts en Final Fantasy X leuk vond moet er toch een hele hoop Japanse meuk zijn die je ook wel leuk vindt, ook genoeg niet turn-based games te vinden.quote:[..]
Kingdom Hearts vond ik best tof, en mn vriendin was er helemaal gek van. Ze is nog steeds boos dat ik m'n PS2 verkocht heb want ze had 'm nog niet uitgespeeld
En Final Fantasy X vond ik wel goed, alleen ik werd op een gegeven moment schijtziek van dat vechten elke keer (beetje te vaak) en ik vond die ene sport maar raar
Maar de uitzonderingen bevestigen de regel
Ze hebben Blue Dragon en die andere toch ook al exclusief weten te krijgen? Een grote zak geld doet wonderenquote:
Ik vond eerstgenoemde leuker dan de tweede, ik was vooral onder de indruk van die mooie graphics voor die tijdquote:Als je Kingdom Hearts en Final Fantasy X leuk vond moet er toch een hele hoop Japanse meuk zijn die je ook wel leuk vindt, ook genoeg niet turn-based games te vinden.
Net of er alleen RPG's uit japan komenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:19 schreef devv05 het volgende:
Ik vond eerstgenoemde leuker dan de tweede, ik was vooral onder de indruk van die mooie graphics voor die tijdIk ken verder geen JRPG's die ik leuk vind, wellicht Blue Dragon en die andere. De demo's zal ik zeker proberen.
Nee, maar we hebben het hier toch over Japanse RPG's?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:22 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Net of er alleen RPG's uit japan komen
Ik dacht jap spellen in het algemeen. Een zooi japanse spellen zou de xbox360 goed doen.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben het hier toch over Japanse RPG's?
Je kan maar beter van alles wat hebben voor een zo breed mogelijk doelgroep.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:26 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik dacht jap spellen in het algemeen. Een zooi japanse spellen zou de xbox360 goed doen.
Dat zeker. Maar japanse spellen zijn vaak anders dan westerse spellen. Om de een of andere reden trekken die mij meer. Maar ik vind opzich ook wel alle games tof. Spellen zoals burnout, ssx, GTA, tigerwoods kan me ook uiterst mee vermaken.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je kan maar beter van alles wat hebben voor een zo breed mogelijk doelgroep.
Ik vind zelf alle games tof, westers of Japans, als het maar goed uitgewerkt is.
Moet je een game als Shadow of the Colossus hebben, dat straalt wel rust uit.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:33 schreef devv05 het volgende:
De meeste Japanse games vind ik veel te druk en wazig. Ik word er altijd eerder gestressed van dan dat ik ontspannen zit te gamen
Zo dat is me ff verdraaien van woordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach, Fable, KotOR en Jade Empire vond ik prima sfeer en verhaal hebben (al is Fable nog steeds te kort).quote:Op woensdag 27 september 2006 00:36 schreef Diablos79 het volgende:
Druk en wazig? nou ja vaag zijn ze soms wel lol.. Maar ik vind dat westerse games vaak een beetje fantasieloos zijn. Net of we hier niks anders kunnen bedenken dan schieten in WW2. En ook westerse RPG's zijn vaak een beetje te standaard als het gaat om verhaal, magie en fantasie.
Het was een standaard Hero tale, maar ja, Final Fantasy games hebben er jaren om gedraaid dat er weer wat chrystallen gejat waren die je moest zoeken omdat de wereld anders verging, dat is ook niet echt geinspireerd.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable was zo standaard als het maar zijn kon
Meneer A vermoord dorp, jongetje overleefd en neemt wraak![]()
Ik wel.quote:Jade Empire was wat dat betreft beter, ik zag de pltotwist zelfs niet aankomen
Fable vond ik ook wel leuk.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach, Fable, KotOR en Jade Empire vond ik prima sfeer en verhaal hebben (al is Fable nog steeds te kort).![]()
En dan nog games als The Elder Scrolls en Gothic, vind ik ook geweldig (al vind ik TES games soms een beetje te uitgebreid/saai, maar met Oblivion gaan ze al de goede kant op).
Japanse games hebben inderdaad wel een aparte sfeer die ik ook bijna altijd wel goed vind.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:50 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Fable vond ik ook wel leuk.
Ik vond Oblivion echt saai. Helemaal qau verhaal(zover het erin zat). En alles is zo standaard D&D.. geen vleugje originaliteit.
En ik vind opzich een standaard basis verhaal niet erg. Kom meestal toch uit op goed tegen kwaad. Iemand neemt wraak om iets, iemand wil de wereld vernietigen enz enz. Maar het gaat erom hoe het verteld word. Ik vind dat japan over het algemeen verhalen kleurijker en origineler vertellen. Wil natuurlijk niet zeggen dat westerse games dat nooit doen. Ik heb dus echt over globaal, nier specifiek een spel.
Ik zeg ook niet dat het een slecht iets isquote:Op woensdag 27 september 2006 00:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het was een standaard Hero tale, maar ja, Final Fantasy games hebben er jaren om gedraaid dat er weer wat chrystallen gejat waren die je moest zoeken omdat de wereld anders verging, dat is ook niet echt geinspireerd.
[..]
De verwachte line-up, nu hopen dat er ook nog wat andere games bijkomen.quote:
Infinite Undiscovery ook alweer vergeten dus, die is van dezelfde makers als Project Sylpheed en wordt ook uitgegeven door S-Equote:Op woensdag 27 september 2006 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
Die S-E multiplatform support gaat echt niks voorstellen. Ik denk dat ze met FFXI en die space shooter voor 360 al wel tevreden zijn.
Wii krijgt een strontlading aan games, dat weet ik zeker. Maar de 360 laten ze zoveel mogelijk links liggen.
Tsja ieder z'n ding. Ik hou niet zo van Fastasie en zeker niet in Oosterse Stijl. Oblivion is wel een geniaal spelquote:Op woensdag 27 september 2006 00:36 schreef Diablos79 het volgende:
Druk en wazig? nou ja vaag zijn ze soms wel lol.. Maar ik vind dat westerse games vaak een beetje fantasieloos zijn. Net of we hier niks anders kunnen bedenken dan schieten in WW2. En ook westerse RPG's zijn vaak een beetje te standaard als het gaat om verhaal, magie en fantasie.
Geen verhaal? Jij hebt de hoofdquest lines helemaal niet gespeeld?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:50 schreef Diablos79 het volgende:
Ik vond Oblivion echt saai. Helemaal qau verhaal(zover het erin zat). En alles is zo standaard D&D.. geen vleugje originaliteit.
Begint tussen nu en een paar uurtjes denk ik, en ik verwacht wel een stuk of 4 demo'squote:Op woensdag 27 september 2006 09:29 schreef masterdave het volgende:
wanneer gaat dat van start dan?Gaan er dan meer demo's komen op marketplace?
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Begint tussen nu en een paar uurtjes denk ik, en ik verwacht wel een stuk of 4 demo's
Waaronder Splinter Cell en PES
OMG laat 't waar zijn, next-gen Killer Instinct.quote:En nou we het toch over aankondigingen hebben, volgens de laatste geruchten zal er een nieuwe Killer Instinct van Rare aangekondigd worden.Of dit daadwerkelijk zo is komen we dus morgen achter.
Rare komt iig met een nieuwe titelquote:Op woensdag 27 september 2006 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
OMG laat 't waar zijn, next-gen Killer Instinct.
Klinkt allemaal goedquote:Tommorow is the X06 conference in Barcelona. Some info has been leaked including some big surprises. Here is a list of what is going to be anounced tommorow. Tune in for the confernce at Xbox.com from 6pm GMT.
Gears of War single player and multiplayer videos shown. Playable on show floor.
HD-DVD anouncement. Release date and price for Europe and United States. £119.99/E149.99 and December 1st release in Europe.$199.99 USD and November 24th release in US.
All will be bundled with Universal Media Remote.
A new Halo 3 trailer is shown. Some multiplayer info revealed. Aiming for 50-64 player online. Announce that Halo 3 will be the first game to run natively on 1080p. They will make full use of this update. Available in 2007. Playable behind closed doors.
More info about 1080p and how it will be done. New dashboard announcement. Release date revealed for late November. Will allow users to try out homebrew content made with XNA game express.
More news on Live Anywhere and how it will function. Talk about function with Zune and XBLA titles.
Rare show off new version of Killer Instinct for the 360. Will support 4 player tag matches. Playable on show floor.
Alan Wake shown and fully playable. Will also be availble on Windows Vista. Coming this Spring.
Fable 2 trailer shown. Multiplayer confirmed.
Black Xbox 360 anounced. Available this Christmas around the world. New Xbox 360 core and premium bundles shown. Xbox 360 Classics game list. Kameo, PDZ included. More this spring including Oblivion.
Many more videos and games are playable. I have just listed some of the major ones.
Now here is a list of downloadble content on Xbox Live. As you know its Bringing it Home period. Much of what was shown at X06 will appear. This is from the 27th to midnight on the 29th.
Demos:
Splinter Cell Double Agent multiplayer
Crackdown
Forza Motorsport 2
Sonic the Hedghog
Viva Pinata
Need for Speed Carbon
Call of Duty 3
Pro Evolution Soccer 6
Mass Effect
+ MORE
Videos:
GOW single player and multiplayer
Halo 3 trailer
Fable 2
LOTS MORE....
Picture Packs and themes
Fable 2
COD3
Crackdown
X06
Community Pack
MUCH MORE
DONT FORGET TO WATCH THE CONFERENCE.
Zeg dan gewoon niets! Maar stiekem verwacht ik hem ook!quote:Op woensdag 27 september 2006 09:38 schreef Wessiej het volgende:
Verwacht ik hé, niet opeens dat iedereen gaat klagen als die demo van PES wéér niet komt.
Dat is samen met Halo3 mp 50/64 man het beste nieuwsquote:Op woensdag 27 september 2006 09:51 schreef devv05 het volgende:
150 euro voor HD-DVD addonDan haal ik 'm wel, nette prijs.
Ga der tussen in zitten en dan zit je goed denk ik! Maar is zeker wel een nette prijs!quote:Op woensdag 27 september 2006 09:53 schreef Tain het volgende:
150 euro lijkt me wel raar in Europa.
180 euro in de UK en 157 euro in de VS
pff, als zelfs maar de helft waar isquote:Op woensdag 27 september 2006 09:49 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goed!
kijk uit naar spul voor:
Halo3
Splinter cell
COD3
GoW
Crackdown
Mass Effect
Dit wordt een super event, iemand enig idee hoelaat die conference begint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |