Jep, voor video en voor audio. En dat dan even apart behandeld.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:33 schreef teh_m0nkey het volgende:
2 keer HDMI?
Staat in de eerste alinea van de OPquote:Op donderdag 14 september 2006 19:05 schreef Burbo het volgende:
Wat gebeurt er precies in deze topicreeks?
Ja, we hebben 'm in de winkel staan, prima beeld opzich, zeker met HD bronnen, maar ze hebben nogal vaak last van geometrische fouten, oftewel het beeld in de hoeken kan de tv heel slecht stabiel houden bij onrustige beelden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:08 schreef Stressbal het volgende:
Iemand ervaring met Slim Fit hd-ready televisies? Ze maken gebruik van beeldbuizen dus het heeft de voor- en nadelen van crt schermen.
http://www.samsung.com/nl/products/tv/slimfittv/ws_32z409t.asp
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:08 schreef Stressbal het volgende:
Iemand ervaring met Slim Fit hd-ready televisies? Ze maken gebruik van beeldbuizen dus het heeft de voor- en nadelen van crt schermen.
http://www.samsung.com/nl/products/tv/slimfittv/ws_32z409t.asp
Samsung heeft een aantal modellen met verschillende letter in de naam, hoe zit het daarmee? Het prijs verschil tussen de versies is ook aanzienlijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:43 schreef Skull-splitter het volgende:
32 inch samsung, of als je iets meer wil betalen iets groter. Maar ga vooral zelf kijken.
Verschil zitten hem in aansluitingen, contrast en lichtwaardes.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:09 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Samsung heeft een aantal modellen met verschillende letter in de naam, hoe zit het daarmee? Het prijs verschil tussen de versies is ook aanzienlijk.
vorbeeld:
LE32S71
LE32R71B
Verschil is dus de S en de R..B en de prijs
Met de officiële kan het in ieder geval wel, daar zit de optische uitgang op de connector die in de console gaat, waar je vervolgens een los verkrijgbare optische kabel in kunt proppen. Hoe het met de kabel zit die je hier afbeeldt weet ik niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag m'n Xbox 360 gehaald. Daarbij direct een Advanced RGB Scart Kabel gehaald. Daaraan zit ook een aansluiting voor geluid bij. Alleen met zo'n aansluiting is het toch onmogelijk om DD5.1 geluid te genereren
Deze is het:
[afbeelding]
jawel hoor, direct na de aansluiting op de 360quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bedankt. Maar op de kabel die erbij zit, zit toch geen optische ingang?
Scart (officiele) en optische kabel kopen... Ben je klaar. Standaard CRT's hebben het niet zo fijn met composiet...quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ooooh I see. Thnx. Dan maar een Optische Kabel kopen. Die zijn wel duur
Alleen die kabel die je erbij krijgt schijnt niet het beste beeld te geven op een RGB TV. Of is dat alleen bij de Core Versie?
Het enige verschil tussen die kabels voor zover ik kan zien is het merk. Verder maakt het dus niet uit welke van de 2 je neemt.quote:Op maandag 25 september 2006 11:58 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=4414317&posted=1#post4414317
Als iemand me kan helpen met de onderste posts?
Ik zit dus tussen die 2 kabels te twijfelen
De kabel die meegeleverd wordt verstuurd geen RGB signalen over scartquote:Op maandag 25 september 2006 14:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de Microsoft Xbox 360 Advanced Scart Kabel & de Kabel die meegeleverd wordt bij het Premium Systeem?
Thanks! Zit er op de Advanced Scart Kabel ook een Optische aansluiting?quote:Op maandag 25 september 2006 14:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen die kabels voor zover ik kan zien is het merk. Verder maakt het dus niet uit welke van de 2 je neemt.
[..]
De kabel die meegeleverd wordt verstuurd geen RGB signalen over scartMet scartblokje wat erbij zit kun je hooguit een composite signaal naar je TV sturen wat een veel lagere kwaliteit geeft dan RGB. De los verkrijgbare advanced scart kabel stuurt wel een RGB signaal over de scart-aansluiting en is de beste kabel voor een tv zonder component-ingang.
Ja.quote:Op maandag 25 september 2006 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Thanks! Zit er op de Advanced Scart Kabel ook een Optische aansluiting?
Thanks again. Nog een vraag:quote:
Da's niet de bedoeling inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2006 18:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb nu deze kabel gekocht:
[afbeelding]
Alleen als ik em aansluit op de Scart Kabel die bij de 360 zit krijg ik em op zich wel aangesloten alleen hij zit zo los dat de kabel er bij de kleinste beweging weer uitschiet
Tis al geluktquote:Op maandag 25 september 2006 19:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Da's niet de bedoeling inderdaad.Ik heb zelf meerdere optische kabels en verschillende apparaten met optische ingangen/uitgangen, maar ik heb nooit het probleem dat de kabels los zitten.
Misschien een overbodige vraag, maar weet je zeker dat je de kabel stevig vast geklikt hebt?
Goed punt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:46 schreef EvilWasp het volgende:
Misschien handig om in de OP te zetten dat met de herfst update de 360 t/m 1080P kan outputten over VGA?
Waarom wel vga en niet over component ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:46 schreef EvilWasp het volgende:
Misschien handig om in de OP te zetten dat met de herfst update de 360 t/m 1080P kan outputten over VGA?
Even linkje.
Vanwege bepaalde beveiligingstechnieken tegen kopiëren die component niet ondersteunt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:34 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Waarom wel vga en niet over component ?
TV is binnen, wat een verschil met gamen, zie de bochten gewoon een stuk eerder aankomen in PGR3quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:50 schreef -Struikrover- het volgende:
TVP
Nog steeds niemand een Sony 32v2000 hier ?
[afbeelding]
Ga `m over 3 weekjes halen
Hieronder een (naar mijn mening) geweldige review.
Sony BRAVIA KDL-32V2000 32" LCD HDTV
Plus hij is uitgeroepen tot LCD TV van het Jaar 2006
[afbeelding]
Jesus wat staat de tv hoogquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
TV is binnen, wat een verschil met gamen, zie de bochten gewoon een stuk eerder aankomen in PGR3![]()
[afbeelding]
Hij hangt maar goedquote:
Kabel die erbij zit ondersteund geloof ik geen RGB, de advanced wel. Ik heb er 4 maanden geleden eentje gekocht ( Advanced RGB ) en van een weekend een HDTV dus ik heb er niks meer aanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb een Samsung LE32R71B gekocht, en ga morgen een Xbox 360 premium pack erbij kopen.
Zijn de kabels die bij het premium pack zitten goed genoeg, of kan ik beter meteen andere kopen?
Zijn TV heeft een component ingang, dus een RGB kabel is nutteloosquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kabel die erbij zit ondersteund geloof ik geen RGB, de advanced wel. Ik heb er 4 maanden geleden eentje gekocht ( Advanced RGB ) en van een weekend een HDTV dus ik heb er niks meer aan
Je mag `m hebben voor 20 euro (incl bezorgkosten) , heb er zelf 30 voor betaald bij Dimplus.
En daarom word de Wii populairquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:48 schreef nexhil het volgende:
je vriendin lijkt me mijne wel, 3 frikkin cores en wat doen die vrouwen!! uno'en!! lol
Een SDtv is een tv die geen HD signalen kan weergeven.. EDtv is een tv die beelden in progressive kan weergeven (dus nog geen HD resolutie, maar wel tig keer zo scherp beeld als een SD-tv).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
Bedankt voor de info, weer wat geleerd![]()
Maaruh.. wat is nou een SD-tv?![]()
Standaard Definition ( Lees crt tv) ipv High Definition ( Plasma / LCD tv )quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[quote]Op woensdag 4 oktober 2006 09:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Zijn TV heeft een component ingang, dus een RGB kabel is nutteloos![]()
De 360 word geleverd met een component (HD) kabel.. Pas als je op een SD-tv gamed heb je een RGB kabel nodig.
[..]
Bedankt voor de info, weer wat geleerd![]()
Maaruh.. wat is nou een SD-tv?![]()
Er bestaan genoeg CRT tv's die HD signalen kunnen weergeven.. En er zijn ook SD plasma's & LCD schermenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Standaard definition ( Lees crt tv) ipv High Definition ( Plasma / LCD tv )
Had er overheen gelezen dat je ook een lcd had gekocht![]()
Ik zeg al niks meerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Er bestaan genoeg CRT tv's die HD signalen kunnen weergeven.. En er zijn ook SD plasma's & LCD schermen
Het rijtje van bagger naar beter:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:56 schreef JanaX het volgende:
Ik heb van de week een xbox 260 pakket gekocht, nu lees ik van die advanced scart kabel, ik snap alleen niet precies wat het verschil is tussen die kabel die ik erbij gekregen heb (hdtv kabel+scart converter) en die advanced scart kabel.
kan iemand dit voor mij uitleggen? want als ik eht goed begrijp is dus die advanced scart kabel beter dan de mee geleverde kabel + converter?
Als je de samsung 32Z409 bedoeld, lees dan dit maar eens;quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:24 schreef nietteveranderen het volgende:
Ik zie telkens bij de LCD's een resolutie van 1388x 768 ofzo, maar dat is toch helemaal geen HD? IIG geen 1080i.
Dus is eigenlijk de CRT van samsung (die ik ook heb gehaald) meer HD, want ik heb ook native 720p (1280x720, resolutie van Xbox360, hoeft dus niet uitgerekt te worden) en native 1080i.
Klopt. Bijna alle LCD-tv's hebben tegenwoordig een resolutie van 1366x768. Dus alle signalen die binnenkomen worden gescaled. Ze kunnen echter wel 720p en 1080i signalen verwerken en mogen zich daarom HD-schermen noemen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:24 schreef nietteveranderen het volgende:
Ik zie telkens bij de LCD's een resolutie van 1388x 768 ofzo, maar dat is toch helemaal geen HD? IIG geen 1080i.
Ben bezig nu, maar ik ben wel tevreden over het beeld en hij heeft wel native 1080iquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Als je de samsung 32Z409 bedoeld, lees dan dit maar eens;
http://gathering.tweakers(...)ge/26512170#26512170
met andere woorden ik kan het beste in de winkel zon advanced scart kabel halen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Het rijtje van bagger naar beter:
Composite
s-video
RGB
VGA
Component/HDMI
Een tv werkt met RGB waarden.. bla bla.. RGB kabel is het beste als je een normale (geen HD) tv hebt. Composite (geel, wit & rood) met een scartblokje blijft een composite signaal en is dus kut.
Als je geen HDtv hebt.. Ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:45 schreef JanaX het volgende:
[..]
met andere woorden ik kan het beste in de winkel zon advanced scart kabel halen?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Zolang je er geen tv (SD) op gaat kijken is het een cool ding.
Oh come on... Dat is best te doen op zo'n scherm... Dat jij liever 10 jaar wacht...quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:43 schreef BMH het volgende:
[..]
De oplossingquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is geen oplossing. De zenders blijven interlaced (op de HD zenders na).quote:
Ik ben nu een 10" CRT monitor gewent uit 1992 ofzo van Phillips. Het lijkt me dat zowat alles een vooruitgang is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb even in de handleiding gekeken en je moet gebruik maken van de EXT3 ingang aan de achterkant. De kabel die je moet gebruiken is de componentkabel:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:59 schreef N-E-R-D het volgende:
Heb het probleem wel beeld maar geen geluid met me xbox 360. maar heb geen idee wat voor kabel ik nodig heb(heb de HD-AV kabel).
heb deze tv Klik
-edit-
Klopt het dat ik een digitale audiokabel nodig heb?
Ja hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:15 schreef MaximumRush het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C12571A10050D957.htm
Is deze tv een beetje geschikt in combinatie met een xbox 360?
Idd..Mijn moeder + vriend hebben dus een PRACHTIGE sharp tv gekocht. Digitale tv en alles erbij. Nu hebben ze dat kastje weggedaan omdat ze geen Digitale tv hoevenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is geen oplossing. De zenders blijven interlaced (op de HD zenders na).
Imo is het upscalen van een 576i signaal naar 1080i (native) echt afschuwelijk.. En ik las ook nog eens dat het traag is.. Dus als je een oude console achter die tv sluit krijg je lag bij het spelen (gelezen, zelf nog niet geprobeerd)
Up/downscaling maakt de kwaliteit minder. Dat is een feit. Zolang je enkel tv of dvd's bekijkt is een HD(ready) tv gewoon geen goede keus. Voor HD gaming is het natuurlijk wel de juiste weg.
Hoe ver zit je bij vandaan? ik zit ook aan deze tv te denken maar ik weet nog niet welk formaatquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:15 schreef MaximumRush het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C12571A10050D957.htm
Is deze tv een beetje geschikt in combinatie met een xbox 360?
Ik snap je vraag niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:02 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Hoe ver zit je bij vandaan? ik zit ook aan deze tv te denken maar ik weet nog niet welk formaat
Gewone digitale TV maakt het beeld met name stabieler, maar niet zozeer scherper... Das pas als HD hier echt ondersteund wordt...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd..Mijn moeder + vriend hebben dus een PRACHTIGE sharp tv gekocht. Digitale tv en alles erbij. Nu hebben ze dat kastje weggedaan omdat ze geen Digitale tv hoeven. Godsamme wat zien normale zenders er LELIJK uit op een hdtv!
Idd.. Digitale tv in Nederland is eigenlijk te schandalig voor woorden. De compressie waarmee het beeld op je scherm word gespoten is abnormaal erg.. Sommige zenders zien eruit als regelrechte youtube videos (beetje overdrijven mag natuurlijk).quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gewone digitale TV maakt het beeld met name stabieler, maar niet zozeer scherper... Das pas als HD hier echt ondersteund wordt...
Er staan 2 HD resoluties tussen, dus hoe simpel wil je het hebben?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:47 schreef UNDERTAKER het volgende:
hmm lees net dit:
Ondersteunde beeldschermresolutie
Computerformaten : 640 x 480, 60, 67, 72, 75 Hz, 800 x 600, 56, 60, 72, 75 Hz, 1024 x 768, 60, 70, 75 Hz
Videoformaten : 640 x 480p - 2Fh, 720 x 576p - 2Fh, 1280 x 720p - 3Fh, 1920 x 1080i - 2Fh
betekend dat dat ie de resolutie van hd wel aankan?
Dat ze het eens gewoon simpel houden!
Houd er wel rekening mee dat de Xbox 360 alleen als mediacenter extender gebruikt kan worden. Je hebt dus in eerste instantie een pc nodig die mediacenter draait. Werkt trouwens prima.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:46 schreef UNDERTAKER het volgende:
Gisteren deze TV gekocht bij de mediamarkt in Eindhoven, leuke aanbideing voor 1200,- Dat ie maar 1024 res. aankan kan me, na wat gezoek op internet niet zo boeien gezien het feit dat ik het onderscheid waarschijnlijk toch niet zie!
Nu wilde ik er eigenlijk ook een 360 bijkopen, mede om de mediacenter functionaliteit.
Nu heb ik een vraagje, gaat het streamen van films over een 100 mb netwerkje snel genoeg?
Heb met mediacenter echt 0,0 ervaring..
Ah, mooi dat vroeg ik me dus af, of dat streamen wel lekker gaat over 100mbit.. Mediacenter is zo geinstalleerd op mijn pc da's het probleem niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:28 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat de Xbox 360 alleen als mediacenter extender gebruikt kan worden. Je hebt dus in eerste instantie een pc nodig die mediacenter draait. Werkt trouwens prima.
Films streamen over 100 Mbit gaat ook prima.
Ja. Hij kan de signalen aan, maar niet weergeven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:17 schreef UNDERTAKER het volgende:
Hmm denk dak het al weet..
Scherm resolutie is 1024 x 768p maar hij ondersteund de overige resoluties, wat inhoudt dat hij de hogere resoluties zal 'scalen'naar 1024? Waardoor je dus kwaliteitsverlies zal krijgen die mij niet opvalt?
Mooi!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja. Hij kan de signalen aan, maar niet weergeven.
Als je plasma een VGA ingang heeft kun je de 360 daarmee aansluiten voor een resolutie van 1024x768p.
Perfect dus![]()
Dan kun je 720p doen... Resolutie word dan automatisch verlaagd naar 1024x768p.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:37 schreef UNDERTAKER het volgende:
[..]
Mooi!
Hij heeft alleen geen VGA![]()
Heeft mijn 'oude' Sony wel![]()
Als ik die 360 aansluit op de component ingang dan?...
Kijk eens of Pal50-60 een verschil maakt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:52 schreef UNDERTAKER het volgende:
Thuis geweest
TV is erg![]()
![]()
Beeldkwaliteit is ook erg![]()
![]()
Alleen op de oude Xbox kun je niet instellen op welke resolutie ofzo hij moet functioneren..
Dus pes4 zag er erguit helaas
En sowieso loop die oude xbox een beetje 'schokkerig' over het beeldscherm heen?
Toch maar een 360 halen dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |