Standaard Definition ( Lees crt tv) ipv High Definition ( Plasma / LCD tv )quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[quote]Op woensdag 4 oktober 2006 09:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Zijn TV heeft een component ingang, dus een RGB kabel is nutteloos![]()
De 360 word geleverd met een component (HD) kabel.. Pas als je op een SD-tv gamed heb je een RGB kabel nodig.
[..]
Bedankt voor de info, weer wat geleerd![]()
Maaruh.. wat is nou een SD-tv?![]()

Er bestaan genoeg CRT tv's die HD signalen kunnen weergeven.. En er zijn ook SD plasma's & LCD schermenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Standaard definition ( Lees crt tv) ipv High Definition ( Plasma / LCD tv )
Had er overheen gelezen dat je ook een lcd had gekocht![]()

Ik zeg al niks meerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Er bestaan genoeg CRT tv's die HD signalen kunnen weergeven.. En er zijn ook SD plasma's & LCD schermen

Het rijtje van bagger naar beter:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:56 schreef JanaX het volgende:
Ik heb van de week een xbox 260 pakket gekocht, nu lees ik van die advanced scart kabel, ik snap alleen niet precies wat het verschil is tussen die kabel die ik erbij gekregen heb (hdtv kabel+scart converter) en die advanced scart kabel.
kan iemand dit voor mij uitleggen? want als ik eht goed begrijp is dus die advanced scart kabel beter dan de mee geleverde kabel + converter?

Als je de samsung 32Z409 bedoeld, lees dan dit maar eens;quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:24 schreef nietteveranderen het volgende:
Ik zie telkens bij de LCD's een resolutie van 1388x 768 ofzo, maar dat is toch helemaal geen HD? IIG geen 1080i.
Dus is eigenlijk de CRT van samsung (die ik ook heb gehaald) meer HD, want ik heb ook native 720p (1280x720, resolutie van Xbox360, hoeft dus niet uitgerekt te worden) en native 1080i.

Klopt. Bijna alle LCD-tv's hebben tegenwoordig een resolutie van 1366x768. Dus alle signalen die binnenkomen worden gescaled. Ze kunnen echter wel 720p en 1080i signalen verwerken en mogen zich daarom HD-schermen noemen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:24 schreef nietteveranderen het volgende:
Ik zie telkens bij de LCD's een resolutie van 1388x 768 ofzo, maar dat is toch helemaal geen HD? IIG geen 1080i.

Ben bezig nu, maar ik ben wel tevreden over het beeld en hij heeft wel native 1080iquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Als je de samsung 32Z409 bedoeld, lees dan dit maar eens;
http://gathering.tweakers(...)ge/26512170#26512170

met andere woorden ik kan het beste in de winkel zon advanced scart kabel halen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Het rijtje van bagger naar beter:
Composite
s-video
RGB
VGA
Component/HDMI
Een tv werkt met RGB waarden.. bla bla.. RGB kabel is het beste als je een normale (geen HD) tv hebt. Composite (geel, wit & rood) met een scartblokje blijft een composite signaal en is dus kut.

Als je geen HDtv hebt.. Ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:45 schreef JanaX het volgende:
[..]
met andere woorden ik kan het beste in de winkel zon advanced scart kabel halen?

quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Zolang je er geen tv (SD) op gaat kijken is het een cool ding.

Oh come on... Dat is best te doen op zo'n scherm... Dat jij liever 10 jaar wacht...quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:43 schreef BMH het volgende:
[..]

De oplossingquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:43 schreef BMH het volgende:
[..]

Dat is geen oplossing. De zenders blijven interlaced (op de HD zenders na).quote:

Ik ben nu een 10" CRT monitor gewent uit 1992 ofzo van Phillips. Het lijkt me dat zowat alles een vooruitgang is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:43 schreef BMH het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |