Het enige verschil tussen die kabels voor zover ik kan zien is het merk. Verder maakt het dus niet uit welke van de 2 je neemt.quote:Op maandag 25 september 2006 11:58 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=4414317&posted=1#post4414317
Als iemand me kan helpen met de onderste posts?
Ik zit dus tussen die 2 kabels te twijfelen
De kabel die meegeleverd wordt verstuurd geen RGB signalen over scartquote:Op maandag 25 september 2006 14:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de Microsoft Xbox 360 Advanced Scart Kabel & de Kabel die meegeleverd wordt bij het Premium Systeem?
Thanks! Zit er op de Advanced Scart Kabel ook een Optische aansluiting?quote:Op maandag 25 september 2006 14:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen die kabels voor zover ik kan zien is het merk. Verder maakt het dus niet uit welke van de 2 je neemt.
[..]
De kabel die meegeleverd wordt verstuurd geen RGB signalen over scartMet scartblokje wat erbij zit kun je hooguit een composite signaal naar je TV sturen wat een veel lagere kwaliteit geeft dan RGB. De los verkrijgbare advanced scart kabel stuurt wel een RGB signaal over de scart-aansluiting en is de beste kabel voor een tv zonder component-ingang.
Ja.quote:Op maandag 25 september 2006 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Thanks! Zit er op de Advanced Scart Kabel ook een Optische aansluiting?
Thanks again. Nog een vraag:quote:
Da's niet de bedoeling inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2006 18:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb nu deze kabel gekocht:
[afbeelding]
Alleen als ik em aansluit op de Scart Kabel die bij de 360 zit krijg ik em op zich wel aangesloten alleen hij zit zo los dat de kabel er bij de kleinste beweging weer uitschiet
Tis al geluktquote:Op maandag 25 september 2006 19:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Da's niet de bedoeling inderdaad.Ik heb zelf meerdere optische kabels en verschillende apparaten met optische ingangen/uitgangen, maar ik heb nooit het probleem dat de kabels los zitten.
Misschien een overbodige vraag, maar weet je zeker dat je de kabel stevig vast geklikt hebt?
Goed punt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:46 schreef EvilWasp het volgende:
Misschien handig om in de OP te zetten dat met de herfst update de 360 t/m 1080P kan outputten over VGA?
Waarom wel vga en niet over component ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:46 schreef EvilWasp het volgende:
Misschien handig om in de OP te zetten dat met de herfst update de 360 t/m 1080P kan outputten over VGA?
Even linkje.
Vanwege bepaalde beveiligingstechnieken tegen kopiëren die component niet ondersteunt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:34 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Waarom wel vga en niet over component ?
TV is binnen, wat een verschil met gamen, zie de bochten gewoon een stuk eerder aankomen in PGR3quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:50 schreef -Struikrover- het volgende:
TVP
Nog steeds niemand een Sony 32v2000 hier ?
[afbeelding]
Ga `m over 3 weekjes halen
Hieronder een (naar mijn mening) geweldige review.
Sony BRAVIA KDL-32V2000 32" LCD HDTV
Plus hij is uitgeroepen tot LCD TV van het Jaar 2006
[afbeelding]
Jesus wat staat de tv hoogquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
TV is binnen, wat een verschil met gamen, zie de bochten gewoon een stuk eerder aankomen in PGR3![]()
[afbeelding]
Hij hangt maar goedquote:
Kabel die erbij zit ondersteund geloof ik geen RGB, de advanced wel. Ik heb er 4 maanden geleden eentje gekocht ( Advanced RGB ) en van een weekend een HDTV dus ik heb er niks meer aanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb een Samsung LE32R71B gekocht, en ga morgen een Xbox 360 premium pack erbij kopen.
Zijn de kabels die bij het premium pack zitten goed genoeg, of kan ik beter meteen andere kopen?
Zijn TV heeft een component ingang, dus een RGB kabel is nutteloosquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kabel die erbij zit ondersteund geloof ik geen RGB, de advanced wel. Ik heb er 4 maanden geleden eentje gekocht ( Advanced RGB ) en van een weekend een HDTV dus ik heb er niks meer aan
Je mag `m hebben voor 20 euro (incl bezorgkosten) , heb er zelf 30 voor betaald bij Dimplus.
En daarom word de Wii populairquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:48 schreef nexhil het volgende:
je vriendin lijkt me mijne wel, 3 frikkin cores en wat doen die vrouwen!! uno'en!! lol
Een SDtv is een tv die geen HD signalen kan weergeven.. EDtv is een tv die beelden in progressive kan weergeven (dus nog geen HD resolutie, maar wel tig keer zo scherp beeld als een SD-tv).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
Bedankt voor de info, weer wat geleerd![]()
Maaruh.. wat is nou een SD-tv?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |