4 demo's? welke heb ik dan gemist???quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:58 schreef devv05 het volgende:
Niet zo gek dat de TGS weinig bijzonder was, alles wordt bewaard voor de X06, hun eigen evenement natuurlijk.
Overigens vind ik de TGS nog vrij aardig met 4 demo's en een hele hoop trailers.
Fuzion Frenzy 2quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:02 schreef Niek. het volgende:
[..]
4 demo's? welke heb ik dan gemist???
X06 hype -10quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:00 schreef Strolie75 het volgende:
TGS stond voor Microsoft gewoon in het teken van de twee games die voor de Japanse markt interessant zijn: Blue Dragon en Lost Odyssey.
Op de X06 presenteren ze de Westerse titels (de bulk).
Woensdag en donderdag, twee dagen dus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:38 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Hoelang duurt de X06?
+10 juist! Westerse games rulerenquote:
NBA en NHL had ik al eerder van de amerikaanse XBl... vond dat al zo vaag ze werden gepresenteerd als nieuwe demo's maar had ze toch echt al een paar dagen eerder.quote:
Hmm, op de Xbox regulare kon je gewoon opties bij die persoon en dan mute.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe kun je de stemmen op xbox live uitzetten.
Ik word gek van die kinders....
Smaken en meningsverschillenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
+10 juist! Westerse games rulerenEindelijk geen vage Japanse animatie stijl figuren
Leuk hequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Smaken en meningsverschillen
Lost Odyssey en Blue Dragon zijn goed genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik verwacht heel weinig van X06. Misschien 1 exclusive en een hoop hardware meuk. Wat nieuws over de herfstupdate en that's it.
Ik ben wat pessimistisch na TGS. Peter Moore die zegt dat als je dacht dat ze veel aangekondigd hadden op TGS (not) dat X06 dan Valhalla zou zijn.
Nou, zelfs het tienvoudige aan aankondigingen is dan nog niet voldoende om mij mezelf in de eeuwige Noorsche jachtvelden te wanen.
Ja valt allemal wel wat tegen, de E3 vond ik toffer kwa trailers.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Lost Odyssey en Blue Dragon zijn goed genoeg voor mij.
Als ze op de X06 nog wat van Mass Effect, Forza 2 en met een beetje geluk Fable 2 en Halo 3 laten zien ben ik dik tevreden.
Duh. MS eigen event start morgen, denk je nou echt dat ze de leukste dingen dan op de TGS bekend gaan maken? Dan kunnen ze net zo goed kappen met de X0.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja valt allemal wel wat tegen, de E3 vond ik toffer kwa trailers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |