Denk niet dat MS GoW gaat uitstellen en Ubisoft gaat RS:V niet uitstellen. Die kerst verkopen zijn voor beide spellen te belangrijk denk ikquote:Op maandag 25 september 2006 11:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat M$ die release toestaat,... laat staan de uitgevers zelf.... ik denk persoonlijk dat 1 van de 2 wat uitgesteld gaat worden. Maar als ik moet kiezen,... ja dan moet GoW even wachten.....
Dan gaat 1 van de 2 hinder daarvan ondervinden....!quote:Op maandag 25 september 2006 11:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk niet dat MS GoW gaat uitstellen en Ubisoft gaat RS:V niet uitstellen. Die kerst verkopen zijn voor beide spellen te belangrijk denk ik
Dan vrees ik voor RS aangezien GoW onzettend gehyped wordt overal. Na verloop van tijd komt RS er misschien wel weer bovenop omdat GoW niet de game is die iedereen verwacht.quote:Op maandag 25 september 2006 11:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan gaat 1 van de 2 hinder daarvan ondervinden....!
Prutserquote:Op maandag 25 september 2006 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
[url="http://www.xbox-attitude.com/videosaffichage-3405-Preview-Prelude.html"]Prelude[/url]
[url="http://www.xbox-attitude.com/videosaffichage-3404-Preview-Plongeon.html"]Plunge[/url]
[url="http://www.xbox-attitude.com/videosaffichage-3402-Preview-Incursion.html"]Incursion[/url]
[url="http://www.xbox-attitude.com/videosaffichage-3406-Preview-Prison-Break.html"]Prison Break[/url]
[url="http://www.xbox-attitude.com/videosaffichage-3407-Preview-Violences-Policieres.html"]Lock Picking[/url]
[url="http://www.xbox-attitude.com/videosaffichage-3399-Preview-Arrivee-au-J-B-A-.html"]J.B.A[/url]
[url="http://www.xbox-attitude.com/videosaffichage-3403-Preview-Mouchard.html"]Mouchard[/url]
[url="http://www.xbox-attitude.com/videosaffichage-3400-Preview-Chute-Libre.html"]Parachute[/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik dacht dat het om een prisonbreak game gingquote:Op maandag 25 september 2006 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.xbox-attitude.(...)ew-Prison-Break.html
De release niet toestaat?quote:Op maandag 25 september 2006 11:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat M$ die release toestaat,... laat staan de uitgevers zelf.... ik denk persoonlijk dat 1 van de 2 wat uitgesteld gaat worden. Maar als ik moet kiezen,... ja dan moet GoW even wachten.....
wel handig zo een posterquote:Op maandag 25 september 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik dacht dat het om een prisonbreak game gingik vond het al kansloos
De meeste vijanden zijn gewoon zo geript uit de Unreal engine 3 tech demo van 2 of 3 jaar geleden, dus daar hebben ze eigenlijk geen werk aan gehadquote:Op maandag 25 september 2006 12:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Verwacht van GoW eigenlijk niet een heel sterk verhaal, maar wel een korte gameplay eerlijk gezegd. Ze moeten toch ergens op in leveren als je zulke gfx neerzet
Ik weet niet hoor, maar ik heb de meeste trailers van gametrailers bekeken en er wordt aardig wat gesproken. Het zal me niet verbazen dat er toch wel een aardig verhaaltje in zit met wat drama erin verwerkt (verlies van een kompaan bijvoorbeeld, gezien de ontwikkelaar een beetje de 'band of brothers' sfeer wilde hebben).quote:Op maandag 25 september 2006 12:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
...Verwacht van GoW eigenlijk niet een heel sterk verhaal, maar wel een korte gameplay eerlijk gezegd. Ze moeten toch ergens op in leveren als je zulke gfx neerzet...
Denk dat veel mensen of GoW kopen of RS:V en niet beiden zoals sommigen hier en dan scheelt het een stuk aan inkomsten voor MS en voor Ubisoft.quote:Op maandag 25 september 2006 12:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
De release niet toestaat?
Tuurlijk wel.. kan hun het schelen, kopen mensen ze toch allebei.. dat moet je goed beseffen![]()
![]()
Best lastig om te zeggen wat beter is, als GoW een hele goede MP heeft over Live zie ik weinig mensen 2 weken later een ander spel kopen wat ook een live topper zou moeten worden.quote:Nee, serieus.. vlgs mij kan de Ubisoft het beste wachten.. totdat iedereen GoW na een week of 2 heeft uitgespeeld en dan releasen.
Ligt eraan hoelang ze voor al die dingen hebben uitgetrokken en hoeveel mensen er op elke afdeling werken. Je kan prima een goed verhaal met mooie gfz combineren als ze er de mensen voor hebbenquote:Verwacht van GoW eigenlijk niet een heel sterk verhaal, maar wel een korte gameplay eerlijk gezegd. Ze moeten toch ergens op in leveren als je zulke gfx neerzet
De gameplay is wel anders dan een standaard shooter, maar ik weet niet of ik het ook beter ga vinden.quote:Op maandag 25 september 2006 12:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Tot nu toe komt het allemaal erg clichematig op me over dat GoW.
Ja, ga ik downloaden en testen zodra ik thuis ben.quote:Op maandag 25 september 2006 13:17 schreef devv05 het volgende:
FEAR demo? Iemand?
zolang het maar tof isquote:Op maandag 25 september 2006 12:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Tot nu toe komt het allemaal erg clichematig op me over dat GoW.
Die lost planet heeft gewoon iets... de creatures zijn echt mooi, leuk "mech"-gebruik, en die sfeer als je in de sneeuw buiten rondloopt en dan "vlekkeloos" naar binnen ergens kan lopen...quote:Op maandag 25 september 2006 14:18 schreef Tain het volgende:
Lost Odyssey gameplay/trailer
Lost Planet trailer
De MP beelden zien er ook wel tof uit vind ikquote:Op maandag 25 september 2006 14:38 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Die lost planet heeft gewoon iets... de creatures zijn echt mooi, leuk "mech"-gebruik, en die sfeer als je in de sneeuw buiten rondloopt en dan "vlekkeloos" naar binnen ergens kan lopen...![]()
Die beelden nodigde je idd uit om mee te knallen...vond die grappling hooks wel leuk overkomen in de MP gedeelte (deed me denk aan quake).quote:Op maandag 25 september 2006 14:41 schreef Tain het volgende:
[..]
De MP beelden zien er ook wel tof uit vind ik
Idd, maar looking good. Staat bovenaan mijn must-haves lijstje.quote:Op maandag 25 september 2006 15:22 schreef SToRM81 het volgende:
Mooi, maar volgens mij is alleen de 2de screen ingame
Christman is ours!quote:Op maandag 25 september 2006 14:14 schreef peristilius het volgende:
Forza 2
[afbeelding]
Gears of War
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PES 6
[afbeelding]
[afbeelding]
Gundam gameplay
Virtua Tennis 3 gameplay
Armored Core 4 trailer
tvp
Wii says hi!quote:
Christman hates Wii! Christman only likes shoters, racing & soccer gamesquote:
Het is wel de SP. Precies dezelfde demo als de PC versie dus.quote:Op maandag 25 september 2006 18:16 schreef Chocobo het volgende:
FEAR demo is zeker de MP? Niet de SP?
Beetje kale omgeving, donker, simpel.quote:Op maandag 25 september 2006 17:46 schreef Niek. het volgende:
Ga vanavond maar weer eens alle nieuwe dingen op xbl downloadenziet fear er wel beetje leuk uit? en hoe speeld het?
Mmmm,... nou ja tegenvallen is natuurlijk goed nieuws voor me eigenlijk.... genoeg andere games zeg maarquote:Op maandag 25 september 2006 18:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Beetje kale omgeving, donker, simpel.
Schieten is wel cool, ze gaan ook niet zomaar neer.. en dan die creepy dingen he.. die eigenlijk niet echt creepy zijn vond ik.
Ja je moet m eerst zelf spelen natuurlijk.. demo ben je in 10 minuten wel doorheen... maar klopt, vergeleken bij de rest is dit een lachertje naar mijn mening.quote:Op maandag 25 september 2006 19:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mmmm,... nou ja tegenvallen is natuurlijk goed nieuws voor me eigenlijk.... genoeg andere games zeg maar![]()
Goed is hij he?quote:Op maandag 25 september 2006 20:29 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Man man man, net Ninja Gaiden Black op mijn 360 gespeeld.
Wow...
Al sinds Viewtifull Joe op de GC heb ik zitten wachten tot ik weer een spel had waar je écht goed in moest worden voordat je verder kon. En hoewel ik de semi-futuristische setting niet helemaal ten volste kan waarderen speelt het als een droom en steekt het geweldig in elkaar.
* Forau_Diavolina is weer de ninja uithangen.
Ja, hier zelfde...valt tegen..quote:Op maandag 25 september 2006 17:34 schreef Atuniel het volgende:
FEAR demo net gespeeld.. ach ja.. ik had er al niet veel van verwacht, nu nog minder eigenlijk
5 minuten spelen, dan heb je het wel uitgespeeld zeker.quote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef Niek. het volgende:
Heb na 5minuten spelen fear demo van mn hd gegooid, niet mijn type spel, ziet er redelijk uit, ai is erg coolmaar vind het verder niet leuk/interresant.
Tell me about itquote:
Nee.........niet weer.........quote:
Nee, maar had toen al genoeg gezien/gespeeld om door te hebben dat het niet mijn type spel is:) Al vond ik de AI wel indrukwekkend, Ik schoot op CPU en hij dook door het raam heen een kamertje uit, rende weg, ging achter een soort kast staan herladen en kwam toen in mn richting om me neer te schieten. Zo waren er nog een paar situaties die echt mooi waren om te zien, naar mijn idee wel de beste AI die ik ooit heb gezien.quote:Op maandag 25 september 2006 21:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
5 minuten spelen, dan heb je het wel uitgespeeld zeker.
Teaserquote:Rockstar komt met detective-game L.A. Noire
Rockstar Games heeft vandaag L.A. Noire aangekondigd, een 'interactieve detecitve' die zich situeert in het Los Angeles van de jaren 40. Het spel wordt ontwikkeld door Team Bondi, een studio opgericht door Brendan McNamara, bekend van The Getaway. Het spel zal waarschijnlijk voor Playstation 3 en Xbox 360 verschijnen, al heeft Rockstar alleen nog het wat algemenere 'next-gen consoles' bevestigd. Een releasedatum is er nog niet, maar we verwachten de game ergens in 2007.
L.A. Noire kent een vrij toegankelijke stad die helemaal naar de tijdsperiode waarin het spel zich afspeelt, is ontworpen. Je zult dan ook geen grote snelwegen aantreffen in het L.A. van 1940, maar wel veel actie, corruptie, drugs en jazzmuziek. Fans van de film L.A. Confidential kunnen zich alvast opmaken voor een game die volgens Rockstar zelf 'games en film met elkaar zal vermengen'.
Bij Eurogamer is een heel kort teaserfilmpje te bekijken die doet vermoeden dat het hele game in zwart-wit zal zijn! Iets anders was eigenlijk ook niet te verwachten met 'noire'. Een volledige trailer zal volgens de teaserwebsite van het spel op 5 oktober verschijnen.
Tof een Game Noir. Erg vet en kan zeker een mooie game gaan opleveren.quote:
Ik vind het vooral spannend dat je weinig kogels hebt. Al kun je wel de wapens van je vijanden jatten.quote:Op maandag 25 september 2006 22:02 schreef Morthill het volgende:
demo FEAR is en blijft vet. Op pc kwam ik niet ver, nu heb ik in 1 ruk de demo uitgespeeld. Zweet stond op mijn handen enzo. Sfeer is echt vet.
Idd vandaag op een HDTV gespeeld en godsamme wat is die game mooi in HD.quote:Op maandag 25 september 2006 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goed is hij he?
En hij kan zo voor een next-gen game doorgaan.
Condemned is wel een stuk enger vind ik.quote:Op maandag 25 september 2006 22:05 schreef devv05 het volgende:
Maar naar aanleiding van de demo betwijfel ik of deze game zich aan Condemnedkan meten. Er is nog een hoop werk te verzetten in ieder geval mocht ik deze willen gaan halen bij de release.
Ja en daar had je niet van die stomme aliens. Wordt dan toch al gauw over-the-top. Behalve die kut eindbaas danquote:Op maandag 25 september 2006 22:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Condemned is wel een stuk enger vind ik.
Het ligt wel aan jouquote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef devv05 het volgende:
Ik kan echt voor geen meter aimen met die wapens en dat ligt toch echt niet aan mij alleen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |