Ze gaan het alleen uitgeven hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een nieuwe Rockstar gameAlles wat die gasten maken veranderd toch in goud dus deze zal ook wel weer geniaal worden
Oh te snel gelezenquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze gaan het alleen uitgeven hoor.
Er zijn trouwens ook al geruchten geweest dat ie PS3 exclusive zou zijn. En mocht dít zo zijn, dan lijkt het me ook logisch dat ze bij MS daar niks over gaan zeggenquote:Hoewel het natuurlijk niet zo vreemd is dat iemand van Xbox dit niet wil ontkennen, zijn er meer aanwijzingen dat we te maken hebben met een exclusieve titel. Zo lijkt ontwikkelaar Capcom de laatste tijd nogal goede maatjes te zijn met Microsoft. Dit blijkt uit titels als Dead Rising en Lost Planet, die op dit moment ook nog exclusieve titels zijn voor de Xbox 360. Buiten dit feit is het natuurlijk ook erg opmerkelijk dat Resident Evil 5 niet te vinden was op de Tokyo Game Show.
MS heeft deze week nog een conferencequote:Op dinsdag 26 september 2006 11:21 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Er zijn trouwens ook al geruchten geweest dat ie PS3 exclusive zou zijn. En mocht dít zo zijn, dan lijkt het me ook logisch dat ze bij MS daar niks over gaan zeggen
Sony heeft naar het schijnt in oktober nog een conference, dus daar is er ook nog wel wat ruimte voor aankondigingen.
Geweldigquote:
Heeft Microsoft niet zeg maar de ontwikkeling van Lost Planet gefinancierd?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:07 schreef kepler het volgende:
Net als dat Dead Rising en Lost Planet uiteindelijk heus wel naar de PS3 zullen komen
De makers van Ninja Gaiden hebben al gezegd dat ze de Xbox trouw blijven, dus dat lijkt me sowieso niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:23 schreef kepler het volgende:
[..]
MS heeft deze week nog een conference
zouden Ninja Gaiden en RE van platform wisselen?
Bron: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=146558quote:Resi 5 exclusive denied
Tuesday 26-Sep-2006 11:02 AM Rumours from Japan that Resi 5 will be 360 exclusive have been shot down by Capcom
Word from Japan had suggested that Resident Evil 5 will be exclusive to Xbox 360 for a year but that's not the case, Capcom tells us this morning...
"Resident Evil 5 will release on PS3 and Xbox 360 as announced. There a no plans for an exclusive with the game", a spokesperson from the company told us.
They went on to add that it's still very early days for the sequel, which means, unfortunately, it's likely to be some considerable time before anything of the project is seen outside of Capcom HQ.
Anticipation surrounding Resi 5 is GARGANTUAN thanks to Capcom's incredible reinvention of the series with Resident Evil 4. We will, of course, bring you further news on Resident Evil 5 as and when we get it.
Ligt eraan waar je van houdt. Ik zou zeggen Burnout Revenge of PES6.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:30 schreef anima het volgende:
Ik wacht nog steeds met smart te wachten tot mijn gewonnen 360 binnen komt. Weet eigenlijk ook niet of die al opgestuurd is.
Maar goed uiteindelijk heb ik maar call of duty 2 gekocht (oudje maar wel leuk voor de instant action)
Iemand nog een advies voor een game dat in de nabije toekomst uit gaat komen, waar niet teveel tijd in gaat zitten. (tijd is mijn grootste belemmering, daar heb ik niet veel van.
Dus een btje in de trend van aanzetten en gaan.
Ik had niet anders verwacht. Gelukkig bevestigen ze dat ie ook zeker naar de 360 komt, volgens mij stond dat eerder nog niet vast? Of ie exclusief is zal me verder weinig uitmaken, zolang ik 'm maar kan spelenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=146558
Niets van waar dus
BMH heb je de vele gameplay video's die ik op de vorige pagina heb gepost niet gezienquote:
Ik vind het veel te pijnlijk om die filmpjes te kijken... Ze worden stuk voor stuk door randebielen gespeeld. De 1 speelt het als een first person shooter en de ander weet niet eens dat je ook geluid kunt maken in het spel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
BMH heb je de vele gameplay video's die ik op de vorige pagina heb gepost niet gezien
Ah, die ga ik maar eens downloaden danquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
*Fap*fap*fap*
Lego Star Wars II demo staat op marketplace.
Ik ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:50 schreef gijsje79 het volgende:
Wishlist:TW '07 RBS
Dan ben ik voor dit jaar wel klaar.
Your loss!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Echt zo'n lekker maak trailer.. maar ga hem toch niet halen.
Voor zoiets maak je tijdquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:11 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat snap ik ja
Ziet er geweldig uit hoor.. daar niet van, maar gewoon geen tijd voor.
Qua graphics?quote:Op maandag 25 september 2006 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goed is hij he?
En hij kan zo voor een next-gen game doorgaan.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:14 schreef nietteveranderen het volgende:
MMaRsu ??
Hou eens op met zulke afkortingen
Add Star Trek: Legacy en klaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:40 schreef Legendkiller het volgende:
Mijn wishlist in dit jaar:
- Pro Evolution Soccer 6
- Splinter Cell: Double Agent
- NBA 2k7
- Tiger Woods PGA Tour 07
- NFS: Carbon
- Crackdown
- WWE: Smackdown vs. Raw 2007
- Rainbow Six: Vegas
- Gears of War
- Call of Duty 3
- Viva Pinata
- Sonic the Hedgehog
- Tony Hawk's Project 8
- Brothers in Arms: Hell's Highway
...en dan vergeet ik er vast nog wel wat.
*Slik*
Welk een toeval! Ik ben op dit moment F.F. 2 aan het gamen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:59 schreef Dragonetti het volgende:
Heeft iemand hier toevallig Fatal Frame 1 en 2 gespeeld? beviel het?
Vond de hele SC reeks weinig aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |