Gijs maak jij even een verzamel post van alle games incl. screens en clipsquote:Op donderdag 21 september 2006 14:02 schreef Atuniel het volgende:
Wat een heerlijk gamenieuws deze week, beter dan E3... ok daarvoor zou er iets bekend moeten worden over Halo3.
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:03 schreef Retuobak het volgende:
Screenshots van Assassin\'s Creed met HUD
Iedereen die allemaal al gezien?
Waarom niet gewoon de RAR posten waar ze vandaan komenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:03 schreef Retuobak het volgende:
Nog meer gelekt artwork: Far Cry 2 en Far Cry Wii
Screenshots van Assassin\'s Creed met HUD
[update]Artwork van Splinter Cell 5: Conviction
Iedereen die allemaal al gezien?
Niet.quote:Ninja Gaiden gaat naar de PS3
Dus Roy:quote:In the past, Team Ninja boss-man Tomonobu Itagaki has certainly thrown the PlayStation 3 a few measured compliments, but he's been adamant that his studio - currently working on Dead or Alive X2 - remains loyal to Microsoft's Xbox 360.
Speaking to IGN recently, he even dropped hints about a Ninja Gaiden sequel on the platform, noting that the multi-threading technology under the 360's bonnet works wonders.
"If you're working on a game like Ninja Gaiden 2, where it's really important that enemies are smart and challenging, then we might use up to two threads on AI," he noted, before clamming up on the subject.
Ik hoop dat je de HUD kunt uitzetten...lijkt me wat sfeervoller.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:06 schreef Chocobo het volgende:
Dit is ziek hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
screens kan wel, duurt 5 minuutjes ofzoquote:Op donderdag 21 september 2006 14:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs maak jij even een verzamel post van alle games incl. screens en clips
Het pause menu komt me niet middeleeuws over idd. Lijkt juist een beetje MGS achtigquote:Op donderdag 21 september 2006 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de HUD kunt uitzetten...lijkt me wat sfeervoller.![]()
Erhh,... zou het geweldig vinden Gijs maar het was een dis naar die klootzak toequote:Op donderdag 21 september 2006 14:08 schreef Tain het volgende:
[..]
screens kan wel, duurt 5 minuutjes ofzo
Het spel is niet wat het lijkt. Tijdreizen zal een grote rol spelen, en waarschijnlijk wordt het een hele reeks waarbij elk deel zich in een andere periode van de geschiedenis afspeelt.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:08 schreef Chocobo het volgende:
Het pause menu komt me niet middeleeuws over idd. Lijkt juist een beetje MGS achtig![]()
Ook is idd de HUD erg koud. Respect voor je gevoelens Gijs
Die klootzak mag de filmpjes enzo postenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erhh,... zou het geweldig vinden Gijs maar het was een dis naar die klootzak toe
Maarja wil hem wel spelen. Alles in realtime ( inclusief wat op de XBox CG was ), nieuwe wapens ala dual wielding katana's (quote:Op donderdag 21 september 2006 14:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet.Dat is een soort port van Ninja Gaiden Black met opgepoetste graphics en een nieuwe hoofdrolspeelster (type dertien in een dozijn blondje met dikke tieten maar geen charisma).
Van Eurogamer:
[..]
Dus Roy:
Ach, dual katana's komen ook wel in NG2.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:18 schreef MMaRsu het volgende:
Maarja wil hem wel spelen. Alles in realtime ( inclusief wat op de XBox CG was ), nieuwe wapens ala dual wielding katana's (!! ) meer cutscenes en nieuwe gebieden.
Precies, als ze hem nu naar de Wii hadden gebracht met Mario als playable character was het wat anders geweest. Dan hadden we Roy in elk geval niet meer horen klagen over Het spel.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar uiteraard zal NGS er beter uitzien. Maar niks om 660 euro aan te besteden iig
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, als ze hem nu naar de Wii hadden gebracht met Mario als playable character was het wat anders geweest. Dan hadden we Roy in elk geval niet meer horen klagen over Het spel.
Onbegonnen werk.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Die klootzak mag de filmpjes enzo posten
Wat remake? Het is eerder een spin-off met een andere hoofdpersoon.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:02 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Roy, even terugkomend op je laatste post over Ninja Gaiden.
Bel > klepel enzo.
De versie op de ps3 is een remake van de XBOX versie en NIET deel 2.
Nee je speelt ook gewoon met ninja manquote:Op donderdag 21 september 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat remake? Het is eerder een spin-off met een andere hoofdpersoon.
Hier, het hele verhaal:quote:Op donderdag 21 september 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat remake? Het is eerder een spin-off met een andere hoofdpersoon.
Je krijgt een maand gratis Gold, na die maand word je Gold account omgezet in een Silver account.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:24 schreef Diablos79 het volgende:
Krijg je bij een XBox360 premium packet ook XBL-gold? Of alleen silver?
Dank uquote:Op donderdag 21 september 2006 14:41 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Je krijgt een maand gratis Gold, na die maand word je Gold account omgezet in een Silver account.
Van mij mag ie komenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:04 schreef devv05 het volgende:
omg Assassin's Creed wat wordt die game ongelovelijk veeeeeeeeeeeeet! Hij stond al heel hoog op mn lijstje, maar staat nu zeker ergens bovenaan. Dat toekomst gebeuren en die reeks in verschillende tijdsperiodes klinkt me ook prima in de oren!!
Mij ook niet, en ik ben er bijna blij om. Anders had ik helemaal niet meer buiten gekomen de komende maanden jaren. Al hoewel Blue Dragon me wel weer leuk lijktquote:Op donderdag 21 september 2006 15:00 schreef Gajes het volgende:
DIe jrpg spreken mij ook totaal niet aan!
Ik weet dat Bart Smit wel wat centjes van Sony ontvangt om PS2 voor in de winkel te hebben. Maar MS en Free Record Shop lijkt me ook geen zuivere koffie, zij promoten de 360 weer wat te veel naar mijn mening.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:05 schreef Skull-splitter het volgende:
tis ook de reden waarom hier een Xbox staat en geen PS2 ofzo: ik kick er niet op. Maar als MS ze niet OOK gaat doen, dan laten ze een aanzienlijk aandeel in Japan liggen. Zowieso ben ik erg voor eerlijke concurrentie, maar als je de gemiddelde speelgoedfolder inkijkt dan heb je 2 pagina's PS2 en een half Xbox, en die wordt nu ook nog eens gedeeld met de nieuwe generatie. Achterflap van het Intertoys sinterklaas-gebeuren is ook zo mooi: wil je als eerste met de nieuwe generatie spelen? En dan gemakshalve alleen de PS3 en Wii erop zetten, want ja, die zijn nog niet uit en zijn dus nexter next gen dan de X360
Ik ruik de stank van smeergeld...
Doneer mij ook even mijn 13e maand...quote:Op donderdag 21 september 2006 15:18 schreef koentje.k het volgende:
Ik wil HD-TV NU!!!!!1
Lost Odessey, Blue Dragon, Eternal Sonata en nog een waar ik ff niet op kan komenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:25 schreef Oksel het volgende:
Roy, op welke RPG's doel je nu?
cry on? culdept saga? mass effect?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lost Odessey, Blue Dragon, Eternal Sonata en nog een waar ik ff niet op kan komen
Van een Nederlands bedrijf, toch?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:56 schreef Tain het volgende:
Overlord
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer
Keuze zatquote:Op donderdag 21 september 2006 16:18 schreef anima het volgende:
NU ik de xbox 360 prijsvraag gewonnen heb. Moet ik natuurlijk ipv om de dag iedere dag hier even checken.
Nu nog ff bepalen welke game ik erbij ga aanschaffen.
Ziet er vet uit! Komt ook m'n lijstje samen met Crackdown, Gears of War, Mass effect, Assasins Creed en weetikhoeveel anderen. Wat een vette games komen er toch uit.. Voelt goed om een 360 te hebben op zulke momenten!quote:
Coolquote:Op donderdag 21 september 2006 15:56 schreef Tain het volgende:
Overlord
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:18 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Van een Nederlands bedrijf, toch?
Netjes Teenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:11 schreef Tain het volgende:
Project Sylpheed
Japanse shooter
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Infinite Undiscovery
[afbeelding]
[afbeelding]
Lost Odyssey
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Culdcept Saga
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lost Planet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rainbow Six Vegas
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Viva Pinata
[afbeelding]
[afbeelding]
Battlestations: Midway
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trusty Bell (heet Eternal Sonata hier?)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo te zien is ie voorlopig al zeker exclusief voor de PS3...quote:Op donderdag 21 september 2006 19:08 schreef Gamedemon het volgende:
Die ninja gaiden sigma jeukt...
En Ninja Gaiden waarschijnlijk weer exclusief voor de 360, ach.. ik hoef beide games niet. En een remake lijkt me ook niet echt een systemseller.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:13 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Zo te zien is ie voorlopig al zeker exclusief voor de PS3...
Ik geloof er niks van, maar goed in oktober kunnen we het dus zelf ervaren.quote:EA: "Kwaliteit voor kwantiteit in FIFA 07 360"
Nieuws | 21 september 2006 - De reden dat de FIFA 360-versie het moet stellen met minder competities en stadions heeft te maken met de keuze de Electronic Arts heeft gemaakt voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Dat zegt René van der Vlist van EA Benelux in een reactie.
"Er is door het team gekozen om te komen met een volledig nieuwe engine en niet een poort te produceren van de PS2 versie. Als gevolg daarvan is er heel veel tijd gaan zitten in de productie en uitwerking van die engine. Ook is er optimaal gebruik gemaakt van de rekenkracht van de 360 om spelers kenmerken nog realistischer te krijgen. Zo zullen spelers naast goed gelijkende gezichten en lichamen, ook karakteristieke bewegingskenmerken vertonen. Daarnaast zullen ze zelfs voor hun kenmerkend spel vertonen. Heeft Thierry Henry in werkelijkeheid de neiging naar links uit te wijken in de aanval, dan zal dit in de 360 versie ook zijn voorkeur hebben. Ook zijn er tal van andere details enorm diep uitgewerkt. In de review-versie zal dit voor de pers zeker zichtbaar worden."
Verder benadrukt René dat de keuze niet ten koste is gegaan van de spelmodi. Sterker nog: de Xbox 360 heeft als exclusieve feature dat er over Xbox Live twee tegen twee gespeeld kan worden. De 'schade' blijft dus beperkt tot het schrappen van competities, teams en stadions.
Of dit de fans van de serie gerust kan stellen, blijft voorlopig de vraag. Hoewel de keuze voor gameplay FIFA op dat gebied naar voren kan helpen, verliest het wel het oude voordeel van de vele competities, waar concurrent Pro Evolution Soccer het altijd met een handje vol moest stellen.
"Wij gaan er vanuit dat de gamers ons het schrappen van de leagues en stadions na het spelen van de demo op marketplace (zodra deze beschikbaar is) zullen vergeven. De gameplay is enorm verbeterd en dit zal het spelplezier zodanig vergroten dat het geduld voor meer leagues waarschijnlijk kan worden opgebracht. Soms moet je een stapje terug doen om vooruit te kunnen."
Wanneer de FIFA 07 demo op marketplace verschijnt, is nog niet helemaal duidelijk. EA heeft echter goede hoop dat de demo begin oktober te downloaden zal zijn, maar zeker is dat niet.
Ik hou er ook niet van, maar voor mensen die er wel van houden is het zeker goed nieuws. Het is toch één van de beste xbox games in dat genre.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
En Ninja Gaiden waarschijnlijk weer exclusief voor de 360, ach.. ik hoef beide games niet. En een remake lijkt me ook niet echt een systemseller.
Dat vond ik ook een prutgamequote:Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van, maar voor mensen die er wel van houden is het zeker goed nieuws. Het is toch één van de beste xbox games in dat genre.
Een remake van bijvoorbeeld God of War op de 360 zou toch ook mooi zijn?
Ja, stond tijdje geleden een artikel over in de Spitsquote:
Geweldig!!!! ik hoop dat de kopstoot van Zidane ook als karakter gebonden eigenschap in de game zitquote:Op donderdag 21 september 2006 20:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, maar goed in oktober kunnen we het dus zelf ervaren.
Jij gaat een voetbalgame kopen zonder nederlandse competitie ?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef Niek. het volgende:
[..]
Geweldig!!!! ik hoop dat de kopstoot van Zidane ook als karakter gebonden eigenschap in de game zit![]()
![]()
![]()
Goed planquote:Op donderdag 21 september 2006 21:16 schreef Diablos79 het volgende:
SniffPS2 is kaput.. Gaat morgen ook maar een 360 halen denkt ie
![]()
gecondoleerd met je ps2 en gefeliciteerd met je aanschaf van morgenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:16 schreef Diablos79 het volgende:
![]()
Ja om nu weer een PS2 te halen is een beetje geldverspilling aangezien ik over een half jaar een PS3 ga halen. Dus neem ik maar 360, heb ik die vast voor erbijquote:Op donderdag 21 september 2006 21:21 schreef Tain het volgende:
[..]
gecondoleerd met je ps2 en gefeliciteerd met je aanschaf van morgen
Ikquote:Op donderdag 21 september 2006 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jij gaat een voetbalgame kopen zonder nederlandse competitie ?
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Goed plan![]()
Nu pasquote:Op donderdag 21 september 2006 21:16 schreef Diablos79 het volgende:
![]()
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef Niek. het volgende:
[..]
Geweldig!!!! ik hoop dat de kopstoot van Zidane ook als karakter gebonden eigenschap in de game zit![]()
![]()
![]()
Is al mijn 2equote:Op donderdag 21 september 2006 21:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja.
wat rot mij die mickey mouse competitie nou? ik wil gewoon ff snle een potje kunnen spelen met me vriendenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jij gaat een voetbalgame kopen zonder nederlandse competitie ?
Ben erg benieuwd naar jouw (objectievequote:Op donderdag 21 september 2006 21:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja om nu weer een PS2 te halen is een beetje geldverspilling aangezien ik over een half jaar een PS3 ga halen. Dus neem ik maar 360, heb ik die vast voor erbij.
Clamshell verpakkingen zijn gewoon gruwelijk kut.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:03 schreef Un4 het volgende:
Misschien een hele lompe vraag hoor, maar hoe krijg ik in godsnaam de batterijen weer uit dat plastic ding wat je onder je wireless controller klikt? Is daar een handigheidje voor ofzo want ik zit er al een tijdje mee te klooien..
Net als met het openen van de verpakking van m'n play & charge kit overigens..
Je kan ook eeen 2de handse 360 kopen, dan heb je meer voor minder geldquote:Op donderdag 21 september 2006 21:29 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Is al mijn 2e![]()
Denk dat ik hem nog wel kan fixen, als ik onderdelen kan vinden.. Maar haal toch maar een 360 erbij, anders heb ik niks te gamen(als ik mijn ps2 helemaal niet meer aan de praat krijg) totdat ik een PS3.. En niks te gamen kan natuurlijk niet![]()
Consoles enzo zou ik nooit 2e hands kopen, hooguit nieuw in doos waar nog (fabrieks)garantie op zit.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:56 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Je kan ook eeen 2de handse 360 kopen, dan heb je meer voor minder geld![]()
Ja mee eens, een console koop ik nooit 2e hands of ik moet weten van wie hij is en in welke staat hij verkeerd. En nieuw is toch altijd leukerquote:Op donderdag 21 september 2006 22:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Consoles enzo zou ik nooit 2e hands kopen, hooguit nieuw in doos waar nog (fabrieks)garantie op zit.
Mijn mening is altijd objectiefquote:Op donderdag 21 september 2006 21:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar jouw (objectieve) mening over de 360
Waarom koop je m als je de games niet leuk vindtquote:Op donderdag 21 september 2006 22:13 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Mijn mening is altijd objectief.. En omdat ik vind dat er niet zoveel games op de Xbox360 zijn die naar mijn smaak zijn wil nog niet zeggen dat ik de console opzich niet leuk vind
De sterren krijg je van anderen, dat is zeg maar hoe aardig ze jou vindenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:47 schreef Theebag het volgende:
Ik ben nieuw met het hele live gebeuren,
maar als ik een online wil racen met Burnout Revenge, dan wordt ik of direct gekicked, of meld het spel dat ik problemen heb met m'n verbinding. Kan iemand een lichtje voor me opsteken ?
Die 3 sterren rating gaat automatisch omhoog naarmate ik meer speel online ?
Eerste weet ik niet, sterren zijn afhankelijk van je reputatie. Als je goed gerate word gaat het omhoog, raten ze je slecht (bijvoorbeeld omdat je scheld, uit potjes loopt voordat ze afgelopen zijn, etc.) dan neemt het af.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:47 schreef Theebag het volgende:
Ik ben nieuw met het hele live gebeuren,
maar als ik een online wil racen met Burnout Revenge, dan wordt ik of direct gekicked, of meld het spel dat ik problemen heb met m'n verbinding. Kan iemand een lichtje voor me opsteken ?
Die 3 sterren rating gaat automatisch omhoog naarmate ik meer speel online ?
Het grote deel van de games spreken mij niet aan, maar er zijn er wel een paarquote:Op donderdag 21 september 2006 22:53 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Waarom koop je m als je de games niet leuk vindt
Er zijn zeker wel leuke games op zoals Tomb Raider Legend. Misschien is DOA4 iets voor je? (omdat je Tekken liefhebber bent)
Precies. En ik maak daar wel tijd voorquote:Op donderdag 21 september 2006 23:32 schreef SToRM81 het volgende:
Het mooie is dat je dan de beste games van de beide consoles kan spelen. Alhoewel ik niet weet waar ik de tijd vandaan moet gaan halen om zowel de goeie PS3 én 360 titels te gaan spelen...
Dude, praat geen poep: hier issie gewoon standaard straight aangesloten op de switch, en werkt als een trein...quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:56 schreef MMaRsu het volgende:
pff het is een cross cable, dus als je ermee op internet wil kun je beter een ftp kabel kopen
en die is inderdaad straight, kun je direct in router oid duwen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:15 schreef Heintje het volgende:
FTP kabels bestaan niet eens. Ik heb er iig niet van gehoord.
En de UTP kabel die er bij zit is 5 meter lang.
Is dat de X6 showquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuw interview met Peter Moore na de TGS conference (Major Nelson).
http://www.xbox.com/en-US(...)/tgs2006/default.htm
"If you think we announced a lot at TGS, we're going to announce a ton of stuff at Barcalona."
jaquote:
quote:
Op de een of andere manier moet ik altijd iets kijken als Peter Moore of J Allard iets te vertellen hebbenquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
"If you think we announced a lot at TGS, we're going to announce a ton of stuff at Barcalona."
Je kunt veel zeggen, maar Microsoft weet wel wat service is!quote:Extra jaar garantie voor Xbox 360 launchconsoles
Amerikanen die een Xbox 360 bezitten die voor januari 2006 gemaakt is, krijgen een extra jaar garantie op hun console. De dienst zal waarschijnlijk binnenkort ook voor de rest van de wereld gelden. De eerste consoles van een launch zullen altijd wel wat kinderziektes bevatten en dat heeft Microsoft ook gemerkt. Diegene die hun console al hebben laten repareren binnen de extra jaar garantie, krijgen hun geld terug van Microsoft.
Het extra jaar garantie telt vanaf de datum dat de console gemaakt is. Mocht je nog een bonnetje van je aankoop hebben, telt het vanaf de dag dat je de console gekocht hebt.
ohquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, praat geen poep: hier issie gewoon standaard straight aangesloten op de switch, en werkt als een trein...
Ehm Nintendo doet dit al jaren en dit is iets wat Microsoft vanaf het begin al had moeten doen imo.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar Microsoft weet wel wat service is!
En nu doen ze het alsnog, prima toch. De service van MS is gewoon uitstekend geregeld, daar kan niemand onder uit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm Nintendo doet dit al jaren en dit is iets wat Microsoft vanaf het begin al had moeten doen imo.
Mwah ik ken mensen hier die het daar niet helemaal mee eens zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
En nu doen ze het alsnog, prima toch. De service van MS is gewoon uitstekend geregeld, daar kan niemand onder uit.
En dan bij de DS lite mensen laten betalen voor de reparatie van scheuren terwijl er nog garantie op zit, zelfde iddquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm Nintendo doet dit al jaren en dit is iets wat Microsoft vanaf het begin al had moeten doen imo.
ook buiten de garantie-periode?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ach je kunt nooit 100% klanttevredenheid hebben. 90% lijkt me al een prima resultaat.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah ik ken mensen hier die het daar niet helemaal mee eens zijn.
Maar ik blijf bij m'n standpunt dat ze dit vanaf dag 1 hadden moeten doen.
http://support.microsoft.com/kb/908882/quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ola mensen.
Gister Ninja Gaiden Black en Jade Empire aangeschaft. Probleem is alleen dat ik die dus niet kan spelen zonder een update.
Kan gebeuren dus ik probeer mijn 360 via mijn chello modem aan te sluiten op live, alleen krijg ik de foutmelding dat ik de MTU test faal. Heeft iemand daar nog meer problemen mee gehad?
En zoja, hoe los ik die op?
Pick me, pick me!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah ik ken mensen hier die het daar niet helemaal mee eens zijn.
Maar ik blijf bij m'n standpunt dat ze dit vanaf dag 1 hadden moeten doen.
Ja die had ik ook gevonden, maar de link op die pagina doet het niet en echt veel wijzer wordt ik er niet van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:40 schreef Tain het volgende:
[..]
http://support.microsoft.com/kb/908882/
vaag, direct op het modem zou altijd moeten werken. Zit er een firewall op die poorten blokkeert ofzo?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gevonden, maar de link op die pagina doet het niet en echt veel wijzer wordt ik er niet van.
Ik heb hem direct aangesloten op het modem, dus problemen met een gedeelde pc of routerinstellingen heb ik niet.
Zou dat kreng van een modem van mij dan niet compatible zijn?
En zijn al goede RPG's voor de 360 die hier al in de winkel liggen?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lost Odessey, Blue Dragon, Eternal Sonata en nog een waar ik ff niet op kan komen
Oblivionquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:12 schreef Oksel het volgende:
[..]
En zijn al goede RPG's voor de 360 die hier al in de winkel liggen?
Dat is niet zo hoor, heb het zelf gezien bij de Makro. Valt gewoon onder de garantiequote:Op vrijdag 22 september 2006 10:28 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan bij de DS lite mensen laten betalen voor de reparatie van scheuren terwijl er nog garantie op zit, zelfde idd
Amerikanen moesten gewoon 50 dollar betalen voor de reparatiequote:Op vrijdag 22 september 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is niet zo hoor, heb het zelf gezien bij de Makro. Valt gewoon onder de garantie
Doet dat er toe?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wij zijn geen Amerikanen.
Wij hebben toch niets met Amerikaanse garantie shit te maken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:40 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Doet dat er toe?
Nintendo is Nintendo.
Geen ervaring mee, m'n ps2 is nog nooit stuk gegaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Nintendo staat gelijk aan goede service, net als Microsoft met de Xbox.
Sony daarentegen...
quote:TGS 2006: Metal Slug Heads to Xbox Live Arcade
SNK Playmore title going to the 360's XBLA.
by Luke Smith, 09/22/2006
According to a pamphlet being handed out at the Tokyo Game Show by SNK Playmore, a version of Metal Slug is being brought to Xbox Live Arcade. From the look of the art in the pamphlet this may be Metal Slug 1 coming to XBLA. The text on the pamphlet translates to "the original."
SNK Playmore does not list a release date in the pamphlet for the Metal Slug title. Given the sketchy history Microsoft's had with Xbox Live Arcade titles of late (hello, Lumines) -- we're betting Metal Slug will appear on Xbox Live Arcade in 2007.
ik vind dat het weer eens tijd word voor een nieuwe xbox arcade game..quote:
Aan die ports ga ik mijn geld ook niet uitgeven, leuk voor de liefhebber, maar ik heb geen 360 om 20 jaar oude games te kunnen spelenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind dat het weer eens tijd word voor een nieuwe xbox arcade game..
Al die ports van die antieke games van 20 jaar oud heb ik nou wel gezien.
Word weer tijd voor een cloning clyde, outpost kaloki x, hexic, geometry wars of weet ik veel wat.
Iets nieuws iig!
vind ze sowieso te duur voor wat je er voor terug krijgt, het meeste is al shareware en gratis te downloaden voor de pc.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Aan die ports ga ik mijn geld ook niet uitgeven, leuk voor de liefhebber, maar ik heb geen 360 om 20 jaar oude games te kunnen spelen
quote:Microsoft's Tokyo Game Show demonstration of Forza Motorsport 2 has quietly confirmed speculation that the game won't be out until the first quarter of 2007.
Producers in Japan are reportedly saying the code's about 60 percent finished.
That's a bit of a shame then, and probably won't do sales of the Wireless Racing Wheel, due out this Christmas, any favours.
Then again the first Forza, on Xbox 1, was a bit special, despite people predicting its catastrophic failure pre-release, so it's fair to say that the chaps at Turn 10 deserve the benefit of the doubt.
Leaderboardsquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vind ze sowieso te duur voor wat je er voor terug krijgt, het meeste is al shareware en gratis te downloaden voor de pc.
Het zijn allemaal van die games die je 10 minuten speelt en denkt "Ah kijk dat ken ik nog van vroeger!"
om het vervolgens nooit meer op te starten
Frogger heb ik vele uren gespeeld andersquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vind ze sowieso te duur voor wat je er voor terug krijgt, het meeste is al shareware en gratis te downloaden voor de pc.
Het zijn allemaal van die games die je 10 minuten speelt en denkt "Ah kijk dat ken ik nog van vroeger!"
om het vervolgens nooit meer op te starten
Offtopic maar inderdaad ik heb het er ook niet zo op, met xbox live arcade games op geometry wars na heb ik steeds zo iets gehad van tis 5 minuten nostalgisch en daarna start ik het niet meer opquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
Daarom heb ik ook niks met Virtual Console van Nintendo. Games spelen die allemaal zwaar verouderd zijn (en dus vaak niet eens meer echt leuk spelen) zonder dat er ook maar iets is toegevoegd. Denk dat het een hoop mensen tegen gaat vallen. Hoop het niet voor hun uiteraard.
Modem gereset? Want bij mij deed die dat ook toen ik hem rechtstreeks op modem had aangesloten! Na reset deed hij het wel!quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gevonden, maar de link op die pagina doet het niet en echt veel wijzer wordt ik er niet van.
Ik heb hem direct aangesloten op het modem, dus problemen met een gedeelde pc of routerinstellingen heb ik niet.
Zou dat kreng van een modem van mij dan niet compatible zijn?
handmatig je ip adres instellen en het werkt als een zonnetjequote:Op vrijdag 22 september 2006 15:52 schreef Frag_adder het volgende:
Mmm ik heb een tijdje terug mijn xbox opgestuurd en heb dezelfde terug gekregen maar nu zonder het eerdere deffect. Alleen telkens als ik nu op xbox live wil moet ik eerst uitloggen met alle accounts zo een test laten uitvoeren, dan vind ie niks, en daarna kan ik weer met mijn account online en op xbox live in loggen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of moet ik de helpdesk weer eens bellen... heu half uur wachten
dat heb ik ook !quote:En bij saven bij elk spel vraagt ie eerst om het medium te selecteren (de hd is de enige die er staat) is dit normaal dit kan ik me neit herinneren?
deze GoW trailer spreekt me enorm aan: http://www.gametrailers.com/player.php?id=8195&type=wmv&pl=gamequote:Op vrijdag 22 september 2006 12:48 schreef Atuniel het volgende:
Die GoW interview op marketplace is wel praat moet ik zeggen
Bioshock wordt sowieso een topper, kan gewoon niet mis gaan met de mensen van System Shock.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Geef mij maar Bioshock
Hoe heb je hem aangesloten op internet? draadloos, dan heb je namelijk al snel snelheidsverlies.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb vanmiddag m'n Xbox 360 gehaald. Gelijk op internet aangesloten alleen het downloaden van Demo's gaat echt ontiegelijk sloom terwijl ik een snelle verbinding heb. Iemand trucjes om dat sneller te laten gaan? Bij voorbaat dank
Nee gewoon met draad...quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:29 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hoe heb je hem aangesloten op internet? draadloos, dan heb je namelijk al snel snelheidsverlies.
Ben je toevallig ook veel aan het download op je PC terwijl je bezig bent op XBL.. Dat kan namelijk ook wel snelheid kosten.quote:
M'n PC staat wel aan maar ik internet er alleen op, ik download niks oid. Tis wel zo dat er nog 2 routers voor zitten...misschien moet ik enkele poorten openzetten ofzo?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:40 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook veel aan het download op je PC terwijl je bezig bent op XBL.. Dat kan namelijk ook wel snelheid kosten.
2 routers? 2 routers gebruiken is opzich al nooit wenselijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
M'n PC staat wel aan maar ik internet er alleen op, ik download niks oid. Tis wel zo dat er nog 2 routers voor zitten...misschien moet ik enkele poorten openzetten ofzo?
1 router weghalen en het probleem moet dan verholpen zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
M'n PC staat wel aan maar ik internet er alleen op, ik download niks oid. Tis wel zo dat er nog 2 routers voor zitten...misschien moet ik enkele poorten openzetten ofzo?
Met een switch moet het ook gewoon goed gaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja heb ik liever ook maar dat gaat niet lukken. Ik kan wel ipv de Router een Switch neerzetten
Jep, zo is het ook de bedoeling router > switch.. router > router geeft bijna altijd problemen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja heb ik liever ook maar dat gaat niet lukken. Ik kan wel ipv de Router een Switch neerzetten
ik zag 'm hier al gewoon in de winkel liggen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:32 schreef Niek. het volgende:
Nog een week en Just Cause is uit
Welke winkel? en de 360versie?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:09 schreef taart het volgende:
[..]
ik zag 'm hier al gewoon in de winkel liggen?
Ehm zijn al best veel reviews van hoor...quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:12 schreef Niek. het volgende:
[..]
Welke winkel? en de 360versie?, wacht wele eerst een paar reviews af, voor de zekerheid.
Ja, heb er net een aantal gelezen en denk dat ik de game niet ga halen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm zijn al best veel reviews van hoor...
www.gamerankings.com
Je loopt het spel weeeeeken te hypen en zeggen dat je niet kunt wachten, ligt ie in de winkel en dan plots haal je 'm nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:23 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ja, heb er net een aantal gelezen en denk dat ik de game niet ga halen.
Conclusie na het lezen van aantal reviews:
Het is leuk, ziet er goed uit, is redelijk vermakelijk maar de mssies komen vrijwel altijd op hetzelfde neer, daarom krijgt het op veel sites een 7, het is dus gewoon een gemiddelde game, niet goed niet slecht. Ik denk dus neit dat het 60euro waard is, zeker niet aangezien er nog zoveel goede games uit gaan komen, ik koop hem dus voorlopig niet, misschien een keer 2de hands of afgeprijsd.
Net gespeeld. moet zeggen dat het best vermakelijk is. Ik hoop dat er genoeg variatie in de minigames zit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:30 schreef Parajeweet het volgende:
Fuzion Frenzy 2 demo staat op marketplace!
idd, maar 3 minigames, maarja, wel vandaag de eerste trailer en meteen een demo er achter aan, ik hoop dat het de komende dagen zo door gaat!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Party game toch?
Ja dus. Karige demo.
Je kan toch hebben dat je een review leest en denkt... nee dat is niet wat ik er van had verwacht.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je loopt het spel weeeeeken te hypen en zeggen dat je niet kunt wachten, ligt ie in de winkel en dan plots haal je 'm niet
Moet je zelf weten hoor, maar dan kun je voortaan beter je mond houden.
Wat is ermee, kan dat filmpje niet tjekken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:14 schreef ErwinB het volgende:
Interview Forza 2
Wat ziet dat er toch verdomd goed uit.......en dat stuur..........![]()
Je moet even geduld hebben.........filmpje start automatisch...quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wat is ermee, kan dat filmpje niet tjekken?
Nee, me windows media player is fucked. Kan het gewoon niet tjekkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:13 schreef ErwinB het volgende:
[..]
Je moet even geduld hebben.........filmpje start automatisch...
Ja is hier al langsgekomen, dit of vorige topic.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Hebben jullie al een COD 3 MP filmpje gezien
Oke, had 1 of 2 topics overgeslagen. Wat vindt je van de style naar BF1942. ( Online voertuigen besturen )quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja is hier al langsgekomen, dit of vorige topic.
Volgens mij zat dit in United Offensive ook al. Ik heb alle delen (voor de pc) maar vond zelf de voertuigen wat minder. Ik denk zelf dat het vaak de balans wat verstoort in de multiplayer. Ook doet het vaak niet echt realistisch aan, dus wat mij betreft mag dat wel weggelaten worden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke, had 1 of 2 topics overgeslagen. Wat vindt je van de style naar BF1942. ( Online voertuigen besturen )
Ja inderdaad, je krijgt veel van die overij doods zoals in FarCryquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij zat dit in United Offensive ook al. Ik heb alle delen (voor de pc) maar vond zelf de voertuigen wat minder. Ik denk zelf dat het vaak de balans wat verstoort in de multiplayer. Ook doet het vaak niet echt realistisch aan, dus wat mij betreft mag dat wel weggelaten worden.
Dead Risingquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef NrSiX het volgende:
tvp, ga morgen een xbox360 aanschaffen, nog aanraders qua games?(saints row zit erbij morgen)
Ninja gaiden Blackquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef NrSiX het volgende:
tvp, ga morgen een xbox360 aanschaffen, nog aanraders qua games?(saints row zit erbij morgen)
Tomb Raider is erg goed, maar korter dan ik had gedacht.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo. Klaar met Saints Row, op naar Tomb Raider
Ja als je van hakken en rammen houd is Dead Rising zeker een aanrader. Heb me er gister al aardig mee vermaaktquote:
Genoeg aanraders, maar het hangt er meer vanaf waar je van houdt. Ik kan je wel Test Drive Unlimited aanraden, maar wanneer jij een schijthekel aan racegames hebt kun je daar weinig meequote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef NrSiX het volgende:
Vind TDU echt wel beter dan Burnout.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:44 schreef Diablos79 het volgende:
Als je een race spel neemt zou ik eerder voor Burnout gaan.
Ik vond van niet. Vind dat burnout betere/leukere gameplay heeft. Je kan natuurlijk ook altijd nog kiezen voor NFS of PGR3 wanneer je een race spel wilt nemen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vind TDU echt wel beter dan Burnout.
TDU heeft meer inhoud.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:34 schreef peristilius het volgende:
Forza 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rondjes rijden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik vond van niet. Vind dat burnout betere/leukere gameplay heeft. Je kan natuurlijk ook altijd nog kiezen voor NFS of PGR3 wanneer je een race spel wilt nemen.
Rondjes rijdenquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Rondjes rijden.
Vind met TDU gewoon mooi dat je complete vrijheid hebt, maakt niet uit wat je doet.
Beetje dingen kopen kleren,auto's,motoren en huizen.
Of gewoon lekker cruisen en als je iemand tegen komt die uitdagen.
Voor mij wel een top spelletje.
PGR3 vond ik tegen vallen vergeleken met deel 2, NFSMW niet gespeeld.
Het wachten is nu op Forza 2.
De animaties zijn juist goed, voor de rest ziet het er niet echt goed uit.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
PES 6
Toch vind ik het nog steeds niet mijn game. Het lijkt zo houterig. ( niet om een discussie te lokken ) Ben toch wel benieuwd naar de demo. Daarna kan ik goed oordelen
je zeurt echt al 20 topics over die fucking demoquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
PES 6
Toch vind ik het nog steeds niet mijn game. Het lijkt zo houterig. ( niet om een discussie te lokken ) Ben toch wel benieuwd naar de demo. Daarna kan ik goed oordelen
PES 6 is juist minder houterig dan FIFA. Overigens vind ik het er grafisch niet echt heel top uitzien en dat muziekje op de achtergrond is zo vreselijk, totaal geen sfeer. Maarja, ik krijg sowieso FIFA en PES binnen dus ik zal wel een leuke vergelijking gaan maken danquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
PES 6
Om den donder dat die wel bestaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:15 schreef Heintje het volgende:
FTP kabels bestaan niet eens. Ik heb er iig niet van gehoord.
En de UTP kabel die er bij zit is 5 meter lang.
ja, ftp is gewoon utp met eenfolielaagjequote:Op zaterdag 23 september 2006 14:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Om den donder dat die wel bestaan
Vast, maar is dat niet gewoon UTP met een beschermlaagje? FTP is best wel gewoon een protocol namelijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Om den donder dat die wel bestaan
FTP is een protocol, wat hij bedoelt is ftpquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vast, maar is dat niet gewoon UTP met een beschermlaagje? FTP is best wel gewoon een protocol namelijk
Dat dacht ik ook altijd van PESquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
PES 6
Ik had 2 oranje, maar ben niet gegaan. vraag me dus af waarvoor die witte is....quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:37 schreef donald_dick het volgende:
ik heb nou 2 kaartjes voor mission 360, een oranje butten en een witte. weet iemand waarom deze verschillend zijn? of krijg ik straks in de bus pek en veren over me heen
jepquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, ftp is gewoon utp met eenfolielaagje
UTP = unshielded twisted pairquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
FTP is een protocol, wat hij bedoelt is ftp
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:35 schreef SToRM81 het volgende:
Ziezo, net weer ff voor 3 maandjes XBL gold gekocht
Nou jammer vind ik het niet... tijd voor andere spellen dusquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:51 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Jammer dat ie pas in 2007 uitkomt![]()
Gekocht of voor een review site?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godfather ook binnen, ben benieuwd, morgen gamen
neequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
UTP = unshielded twisted pair
STP = shielded twisted pair, oftewel utp met een folielaagje.
bron: klikquote:Black Xbox 360 Coming?
Ok, so maybe we messed up on the Japanese maple leaf, but we know a black Xbox 360 when we see one. The above ad is featured on at least one Gamespot page if you keep refreshing - which has been confirmed by the extensive Gizmodo weekend research staff (all me of us). Is this simply a photoshop mishap? Is this an early leak? Is this just a freak accident from a wormhole? My money is on early leak. A black 360 would give the Xbox a nice push going into the holidays. And Microsoft could offer early adopters a black faceplate so we can pretend to be cool.
Early statement was ook "we're gonna bring cover to a whole new level"quote:Op zondag 24 september 2006 11:40 schreef SToRM81 het volgende:
Ik las trouwens dat het in GoW niet de bedoeling is dat je rond gaat rennen en schieten. Het hoofddoel is om niet geraakt te worden, dus achter objecten schuilen is heel belangrijk in de gameplay.
Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken
Zijn dat mieren?quote:Op zondag 24 september 2006 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
Dead Rising 2? Nee, de Tokyo Gameshow.![]()
[afbeelding]
Best wel druk bij Sony zo te zienquote:Op zondag 24 september 2006 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
Dead Rising 2? Nee, de Tokyo Gameshow.![]()
[afbeelding]
Wat is Portal? Een first person puzzle game? Lijk me wel interesant.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
Demo van NBA 2K7 is online.
Voor TGS content vandaag veel filmpjes alleen voor Japanners. De trailer van Portal en de demo van Fuzion Frenzy 2 zijn wel voor iedereen beschikbaar.
Daar ga ik wel vanuit... als het een leuk prijsje is wellichtquote:Op zondag 24 september 2006 16:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat is Portal? Een first person puzzle game? Lijk me wel interesant.
En Fuzion Frenzy 2 is volgens mij alleen leuk als je 4 controllers en 3 vrienden hebt. Of kan de full versie ook over live gespeeld worden?
Nee, Nintendo stond hier vlak in de buurtquote:Op zondag 24 september 2006 14:48 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Best wel druk bij Sony zo te zien
Nintendo was niet op TGS grapjasquote:Op zondag 24 september 2006 19:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, Nintendo stond hier vlak in de buurt
Portal lijkt me echt briljant als puzzle gamequote:Op zondag 24 september 2006 12:57 schreef Niek. het volgende:
Hebben jullie al die trailer op XBL van Portal gezien? Lijkt me erg originele en coole game te worden.
Kun je nagaan.quote:Op zondag 24 september 2006 19:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nintendo was niet op TGS grapjas
Er zijn nu iig 3 potentiele toppers in de maak, denk niet dat het daarbij zal blijven.quote:Op zondag 24 september 2006 19:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat het nog helemaal goed gaat komen met JRPG's op de 360!
Ik denk niet dat de Japanse devvers eeuwig hun steun zullen betuigen aan een console die niet eens verkoopt in hun eigen land.quote:Op zondag 24 september 2006 19:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Er zijn nu iig 3 potentiele toppers in de maak, denk niet dat het daarbij zal blijven.
Zolang het betaald zie ik het probleem niet...quote:Op zondag 24 september 2006 20:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Japanse devvers eeuwig hun steun zullen betuigen aan een console die niet eens verkoopt in hun eigen land.
Ik voorspel dat de 360 alsnog een succes wordt in Japan, maffe Japanners moeten alle JRPGs hebben.quote:Op zondag 24 september 2006 20:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Japanse devvers eeuwig hun steun zullen betuigen aan een console die niet eens verkoopt in hun eigen land.
Voor 30 is ie nog wel te doen denk ik zo.quote:Op zondag 24 september 2006 18:04 schreef Wessiej het volgende:
Fuzion Frenzy 2 is al bij de launch 30/40 euro
quote:Op zondag 24 september 2006 19:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nintendo was niet op TGS grapjas
Ik wou alleen ff zien wie er wel intrapte, helaas niemandquote:
Co op opties.quote:Op zondag 24 september 2006 23:24 schreef =HellFire= het volgende:
Oi cunts!
Iemand toevallig nog vragen aan Cliffy B. omtrent Gears of War? Moet de beste man interviewen op X06 en ik kan altijd nog wat extra vragen gebruiken.
Cheers.
Cliff, met GoW hebben jullie een nieuwe franchise gestart, op welke manier gaat deze een plaats vinden tussen de gevestigde titels, en in welke overeenkomsten en/of verschillen heeft GoW met jullie eerdere titels?quote:Op zondag 24 september 2006 23:24 schreef =HellFire= het volgende:
Oi cunts!
Iemand toevallig nog vragen aan Cliffy B. omtrent Gears of War? Moet de beste man interviewen op X06 en ik kan altijd nog wat extra vragen gebruiken.
Cheers.
Dag van te voren schapenhersens halen in de lokale supermarkt, mooi dressen in een com en meenemen naar interviewquote:Op zondag 24 september 2006 23:46 schreef =HellFire= het volgende:
Dat interview is trouwens om 9:30 's ochtends.
Hahah, ik kan hem wel mailen en vragen of HIJ dat kan doen, ik heb woensdag nog dingen te doen.quote:Op zondag 24 september 2006 23:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dag van te voren schapenhersens halen in de lokale supermarkt, mooi dressen in een com en meenemen naar interview
Vraag m of er GoW spin-offs mogelijk zijn op de DSquote:Op zondag 24 september 2006 23:24 schreef =HellFire= het volgende:
Oi cunts!
Cheers.
Mr. X. zal er niet zijn, die zit dan in Barcelona.quote:Op maandag 25 september 2006 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Woensdag naar Misson 360Ben benieuwd.
Ik las het. Ach, het is leuk met collega's, maar een 360 verkopen kan ik ook wel zonderquote:Op maandag 25 september 2006 00:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mr. X. zal er niet zijn, die zit dan in Barcelona.
Issie dan niet goedkoper?quote:Op maandag 25 september 2006 00:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik las het. Ach, het is leuk met collega's, maar een 360 verkopen kan ik ook wel zonder
quote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef Chocobo het volgende:
Was dit al gepost ________________O________________
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is zulks harde plasser werk gekquote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Ik kan echt nietwachtenquote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vertrouw alleen al de naam al niet van die websitequote:Op maandag 25 september 2006 09:13 schreef devv05 het volgende:
Via deze website kost het Xbox 360 Core System maar 199 euro, erg nette aanbieding.
zie de mp3 prijsvraag op de frontpage...quote:Op maandag 25 september 2006 09:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vertrouw alleen al de naam al niet van die website
Is wel betrouwbaar als Fok! er zaken mee doet hoor. En 199 euro maakt een Core dan wel weer redelijk interessant.quote:Op maandag 25 september 2006 09:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vertrouw alleen al de naam al niet van die website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |