Wat is ermee, kan dat filmpje niet tjekken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:14 schreef ErwinB het volgende:
Interview Forza 2
Wat ziet dat er toch verdomd goed uit.......en dat stuur..........![]()
Je moet even geduld hebben.........filmpje start automatisch...quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wat is ermee, kan dat filmpje niet tjekken?
Nee, me windows media player is fucked. Kan het gewoon niet tjekkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:13 schreef ErwinB het volgende:
[..]
Je moet even geduld hebben.........filmpje start automatisch...
Ja is hier al langsgekomen, dit of vorige topic.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Hebben jullie al een COD 3 MP filmpje gezien
Oke, had 1 of 2 topics overgeslagen. Wat vindt je van de style naar BF1942. ( Online voertuigen besturen )quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja is hier al langsgekomen, dit of vorige topic.
Volgens mij zat dit in United Offensive ook al. Ik heb alle delen (voor de pc) maar vond zelf de voertuigen wat minder. Ik denk zelf dat het vaak de balans wat verstoort in de multiplayer. Ook doet het vaak niet echt realistisch aan, dus wat mij betreft mag dat wel weggelaten worden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke, had 1 of 2 topics overgeslagen. Wat vindt je van de style naar BF1942. ( Online voertuigen besturen )
Ja inderdaad, je krijgt veel van die overij doods zoals in FarCryquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij zat dit in United Offensive ook al. Ik heb alle delen (voor de pc) maar vond zelf de voertuigen wat minder. Ik denk zelf dat het vaak de balans wat verstoort in de multiplayer. Ook doet het vaak niet echt realistisch aan, dus wat mij betreft mag dat wel weggelaten worden.
Dead Risingquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef NrSiX het volgende:
tvp, ga morgen een xbox360 aanschaffen, nog aanraders qua games?(saints row zit erbij morgen)
Ninja gaiden Blackquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef NrSiX het volgende:
tvp, ga morgen een xbox360 aanschaffen, nog aanraders qua games?(saints row zit erbij morgen)
Tomb Raider is erg goed, maar korter dan ik had gedacht.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo. Klaar met Saints Row, op naar Tomb Raider
Ja als je van hakken en rammen houd is Dead Rising zeker een aanrader. Heb me er gister al aardig mee vermaaktquote:
Genoeg aanraders, maar het hangt er meer vanaf waar je van houdt. Ik kan je wel Test Drive Unlimited aanraden, maar wanneer jij een schijthekel aan racegames hebt kun je daar weinig meequote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef NrSiX het volgende:
Vind TDU echt wel beter dan Burnout.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:44 schreef Diablos79 het volgende:
Als je een race spel neemt zou ik eerder voor Burnout gaan.
Ik vond van niet. Vind dat burnout betere/leukere gameplay heeft. Je kan natuurlijk ook altijd nog kiezen voor NFS of PGR3 wanneer je een race spel wilt nemen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vind TDU echt wel beter dan Burnout.
TDU heeft meer inhoud.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:34 schreef peristilius het volgende:
Forza 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rondjes rijden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik vond van niet. Vind dat burnout betere/leukere gameplay heeft. Je kan natuurlijk ook altijd nog kiezen voor NFS of PGR3 wanneer je een race spel wilt nemen.
Rondjes rijdenquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Rondjes rijden.
Vind met TDU gewoon mooi dat je complete vrijheid hebt, maakt niet uit wat je doet.
Beetje dingen kopen kleren,auto's,motoren en huizen.
Of gewoon lekker cruisen en als je iemand tegen komt die uitdagen.
Voor mij wel een top spelletje.
PGR3 vond ik tegen vallen vergeleken met deel 2, NFSMW niet gespeeld.
Het wachten is nu op Forza 2.
De animaties zijn juist goed, voor de rest ziet het er niet echt goed uit.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
PES 6
Toch vind ik het nog steeds niet mijn game. Het lijkt zo houterig. ( niet om een discussie te lokken ) Ben toch wel benieuwd naar de demo. Daarna kan ik goed oordelen
je zeurt echt al 20 topics over die fucking demoquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
PES 6
Toch vind ik het nog steeds niet mijn game. Het lijkt zo houterig. ( niet om een discussie te lokken ) Ben toch wel benieuwd naar de demo. Daarna kan ik goed oordelen
PES 6 is juist minder houterig dan FIFA. Overigens vind ik het er grafisch niet echt heel top uitzien en dat muziekje op de achtergrond is zo vreselijk, totaal geen sfeer. Maarja, ik krijg sowieso FIFA en PES binnen dus ik zal wel een leuke vergelijking gaan maken danquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
PES 6
Om den donder dat die wel bestaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:15 schreef Heintje het volgende:
FTP kabels bestaan niet eens. Ik heb er iig niet van gehoord.
En de UTP kabel die er bij zit is 5 meter lang.
ja, ftp is gewoon utp met eenfolielaagjequote:Op zaterdag 23 september 2006 14:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Om den donder dat die wel bestaan
Vast, maar is dat niet gewoon UTP met een beschermlaagje? FTP is best wel gewoon een protocol namelijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Om den donder dat die wel bestaan
FTP is een protocol, wat hij bedoelt is ftpquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vast, maar is dat niet gewoon UTP met een beschermlaagje? FTP is best wel gewoon een protocol namelijk
Dat dacht ik ook altijd van PESquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
PES 6
Ik had 2 oranje, maar ben niet gegaan. vraag me dus af waarvoor die witte is....quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:37 schreef donald_dick het volgende:
ik heb nou 2 kaartjes voor mission 360, een oranje butten en een witte. weet iemand waarom deze verschillend zijn? of krijg ik straks in de bus pek en veren over me heen
jepquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, ftp is gewoon utp met eenfolielaagje
UTP = unshielded twisted pairquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
FTP is een protocol, wat hij bedoelt is ftp
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:35 schreef SToRM81 het volgende:
Ziezo, net weer ff voor 3 maandjes XBL gold gekocht
Nou jammer vind ik het niet... tijd voor andere spellen dusquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:51 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Jammer dat ie pas in 2007 uitkomt![]()
Gekocht of voor een review site?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godfather ook binnen, ben benieuwd, morgen gamen
neequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
UTP = unshielded twisted pair
STP = shielded twisted pair, oftewel utp met een folielaagje.
bron: klikquote:Black Xbox 360 Coming?
Ok, so maybe we messed up on the Japanese maple leaf, but we know a black Xbox 360 when we see one. The above ad is featured on at least one Gamespot page if you keep refreshing - which has been confirmed by the extensive Gizmodo weekend research staff (all me of us). Is this simply a photoshop mishap? Is this an early leak? Is this just a freak accident from a wormhole? My money is on early leak. A black 360 would give the Xbox a nice push going into the holidays. And Microsoft could offer early adopters a black faceplate so we can pretend to be cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |