Waarom koop je m als je de games niet leuk vindtquote:Op donderdag 21 september 2006 22:13 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Mijn mening is altijd objectief.. En omdat ik vind dat er niet zoveel games op de Xbox360 zijn die naar mijn smaak zijn wil nog niet zeggen dat ik de console opzich niet leuk vind
De sterren krijg je van anderen, dat is zeg maar hoe aardig ze jou vindenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:47 schreef Theebag het volgende:
Ik ben nieuw met het hele live gebeuren,
maar als ik een online wil racen met Burnout Revenge, dan wordt ik of direct gekicked, of meld het spel dat ik problemen heb met m'n verbinding. Kan iemand een lichtje voor me opsteken ?
Die 3 sterren rating gaat automatisch omhoog naarmate ik meer speel online ?
Eerste weet ik niet, sterren zijn afhankelijk van je reputatie. Als je goed gerate word gaat het omhoog, raten ze je slecht (bijvoorbeeld omdat je scheld, uit potjes loopt voordat ze afgelopen zijn, etc.) dan neemt het af.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:47 schreef Theebag het volgende:
Ik ben nieuw met het hele live gebeuren,
maar als ik een online wil racen met Burnout Revenge, dan wordt ik of direct gekicked, of meld het spel dat ik problemen heb met m'n verbinding. Kan iemand een lichtje voor me opsteken ?
Die 3 sterren rating gaat automatisch omhoog naarmate ik meer speel online ?
Het grote deel van de games spreken mij niet aan, maar er zijn er wel een paarquote:Op donderdag 21 september 2006 22:53 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Waarom koop je m als je de games niet leuk vindt
Er zijn zeker wel leuke games op zoals Tomb Raider Legend. Misschien is DOA4 iets voor je? (omdat je Tekken liefhebber bent)
Precies. En ik maak daar wel tijd voorquote:Op donderdag 21 september 2006 23:32 schreef SToRM81 het volgende:
Het mooie is dat je dan de beste games van de beide consoles kan spelen. Alhoewel ik niet weet waar ik de tijd vandaan moet gaan halen om zowel de goeie PS3 én 360 titels te gaan spelen...
Dude, praat geen poep: hier issie gewoon standaard straight aangesloten op de switch, en werkt als een trein...quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:56 schreef MMaRsu het volgende:
pff het is een cross cable, dus als je ermee op internet wil kun je beter een ftp kabel kopen
en die is inderdaad straight, kun je direct in router oid duwen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:15 schreef Heintje het volgende:
FTP kabels bestaan niet eens. Ik heb er iig niet van gehoord.
En de UTP kabel die er bij zit is 5 meter lang.
Is dat de X6 showquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuw interview met Peter Moore na de TGS conference (Major Nelson).
http://www.xbox.com/en-US(...)/tgs2006/default.htm
"If you think we announced a lot at TGS, we're going to announce a ton of stuff at Barcalona."
jaquote:
quote:
Op de een of andere manier moet ik altijd iets kijken als Peter Moore of J Allard iets te vertellen hebbenquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
"If you think we announced a lot at TGS, we're going to announce a ton of stuff at Barcalona."
Je kunt veel zeggen, maar Microsoft weet wel wat service is!quote:Extra jaar garantie voor Xbox 360 launchconsoles
Amerikanen die een Xbox 360 bezitten die voor januari 2006 gemaakt is, krijgen een extra jaar garantie op hun console. De dienst zal waarschijnlijk binnenkort ook voor de rest van de wereld gelden. De eerste consoles van een launch zullen altijd wel wat kinderziektes bevatten en dat heeft Microsoft ook gemerkt. Diegene die hun console al hebben laten repareren binnen de extra jaar garantie, krijgen hun geld terug van Microsoft.
Het extra jaar garantie telt vanaf de datum dat de console gemaakt is. Mocht je nog een bonnetje van je aankoop hebben, telt het vanaf de dag dat je de console gekocht hebt.
ohquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, praat geen poep: hier issie gewoon standaard straight aangesloten op de switch, en werkt als een trein...
Ehm Nintendo doet dit al jaren en dit is iets wat Microsoft vanaf het begin al had moeten doen imo.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar Microsoft weet wel wat service is!
En nu doen ze het alsnog, prima toch. De service van MS is gewoon uitstekend geregeld, daar kan niemand onder uit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm Nintendo doet dit al jaren en dit is iets wat Microsoft vanaf het begin al had moeten doen imo.
Mwah ik ken mensen hier die het daar niet helemaal mee eens zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
En nu doen ze het alsnog, prima toch. De service van MS is gewoon uitstekend geregeld, daar kan niemand onder uit.
En dan bij de DS lite mensen laten betalen voor de reparatie van scheuren terwijl er nog garantie op zit, zelfde iddquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm Nintendo doet dit al jaren en dit is iets wat Microsoft vanaf het begin al had moeten doen imo.
ook buiten de garantie-periode?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ach je kunt nooit 100% klanttevredenheid hebben. 90% lijkt me al een prima resultaat.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah ik ken mensen hier die het daar niet helemaal mee eens zijn.
Maar ik blijf bij m'n standpunt dat ze dit vanaf dag 1 hadden moeten doen.
http://support.microsoft.com/kb/908882/quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ola mensen.
Gister Ninja Gaiden Black en Jade Empire aangeschaft. Probleem is alleen dat ik die dus niet kan spelen zonder een update.
Kan gebeuren dus ik probeer mijn 360 via mijn chello modem aan te sluiten op live, alleen krijg ik de foutmelding dat ik de MTU test faal. Heeft iemand daar nog meer problemen mee gehad?
En zoja, hoe los ik die op?
Pick me, pick me!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah ik ken mensen hier die het daar niet helemaal mee eens zijn.
Maar ik blijf bij m'n standpunt dat ze dit vanaf dag 1 hadden moeten doen.
Ja die had ik ook gevonden, maar de link op die pagina doet het niet en echt veel wijzer wordt ik er niet van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:40 schreef Tain het volgende:
[..]
http://support.microsoft.com/kb/908882/
vaag, direct op het modem zou altijd moeten werken. Zit er een firewall op die poorten blokkeert ofzo?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gevonden, maar de link op die pagina doet het niet en echt veel wijzer wordt ik er niet van.
Ik heb hem direct aangesloten op het modem, dus problemen met een gedeelde pc of routerinstellingen heb ik niet.
Zou dat kreng van een modem van mij dan niet compatible zijn?
En zijn al goede RPG's voor de 360 die hier al in de winkel liggen?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lost Odessey, Blue Dragon, Eternal Sonata en nog een waar ik ff niet op kan komen
Oblivionquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:12 schreef Oksel het volgende:
[..]
En zijn al goede RPG's voor de 360 die hier al in de winkel liggen?
Dat is niet zo hoor, heb het zelf gezien bij de Makro. Valt gewoon onder de garantiequote:Op vrijdag 22 september 2006 10:28 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan bij de DS lite mensen laten betalen voor de reparatie van scheuren terwijl er nog garantie op zit, zelfde idd
Amerikanen moesten gewoon 50 dollar betalen voor de reparatiequote:Op vrijdag 22 september 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is niet zo hoor, heb het zelf gezien bij de Makro. Valt gewoon onder de garantie
Doet dat er toe?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wij zijn geen Amerikanen.
Wij hebben toch niets met Amerikaanse garantie shit te maken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:40 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Doet dat er toe?
Nintendo is Nintendo.
Geen ervaring mee, m'n ps2 is nog nooit stuk gegaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Nintendo staat gelijk aan goede service, net als Microsoft met de Xbox.
Sony daarentegen...
quote:TGS 2006: Metal Slug Heads to Xbox Live Arcade
SNK Playmore title going to the 360's XBLA.
by Luke Smith, 09/22/2006
According to a pamphlet being handed out at the Tokyo Game Show by SNK Playmore, a version of Metal Slug is being brought to Xbox Live Arcade. From the look of the art in the pamphlet this may be Metal Slug 1 coming to XBLA. The text on the pamphlet translates to "the original."
SNK Playmore does not list a release date in the pamphlet for the Metal Slug title. Given the sketchy history Microsoft's had with Xbox Live Arcade titles of late (hello, Lumines) -- we're betting Metal Slug will appear on Xbox Live Arcade in 2007.
ik vind dat het weer eens tijd word voor een nieuwe xbox arcade game..quote:
Aan die ports ga ik mijn geld ook niet uitgeven, leuk voor de liefhebber, maar ik heb geen 360 om 20 jaar oude games te kunnen spelenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind dat het weer eens tijd word voor een nieuwe xbox arcade game..
Al die ports van die antieke games van 20 jaar oud heb ik nou wel gezien.
Word weer tijd voor een cloning clyde, outpost kaloki x, hexic, geometry wars of weet ik veel wat.
Iets nieuws iig!
vind ze sowieso te duur voor wat je er voor terug krijgt, het meeste is al shareware en gratis te downloaden voor de pc.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Aan die ports ga ik mijn geld ook niet uitgeven, leuk voor de liefhebber, maar ik heb geen 360 om 20 jaar oude games te kunnen spelen
quote:Microsoft's Tokyo Game Show demonstration of Forza Motorsport 2 has quietly confirmed speculation that the game won't be out until the first quarter of 2007.
Producers in Japan are reportedly saying the code's about 60 percent finished.
That's a bit of a shame then, and probably won't do sales of the Wireless Racing Wheel, due out this Christmas, any favours.
Then again the first Forza, on Xbox 1, was a bit special, despite people predicting its catastrophic failure pre-release, so it's fair to say that the chaps at Turn 10 deserve the benefit of the doubt.
Leaderboardsquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vind ze sowieso te duur voor wat je er voor terug krijgt, het meeste is al shareware en gratis te downloaden voor de pc.
Het zijn allemaal van die games die je 10 minuten speelt en denkt "Ah kijk dat ken ik nog van vroeger!"
om het vervolgens nooit meer op te starten
Frogger heb ik vele uren gespeeld andersquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vind ze sowieso te duur voor wat je er voor terug krijgt, het meeste is al shareware en gratis te downloaden voor de pc.
Het zijn allemaal van die games die je 10 minuten speelt en denkt "Ah kijk dat ken ik nog van vroeger!"
om het vervolgens nooit meer op te starten
Offtopic maar inderdaad ik heb het er ook niet zo op, met xbox live arcade games op geometry wars na heb ik steeds zo iets gehad van tis 5 minuten nostalgisch en daarna start ik het niet meer opquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
Daarom heb ik ook niks met Virtual Console van Nintendo. Games spelen die allemaal zwaar verouderd zijn (en dus vaak niet eens meer echt leuk spelen) zonder dat er ook maar iets is toegevoegd. Denk dat het een hoop mensen tegen gaat vallen. Hoop het niet voor hun uiteraard.
Modem gereset? Want bij mij deed die dat ook toen ik hem rechtstreeks op modem had aangesloten! Na reset deed hij het wel!quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gevonden, maar de link op die pagina doet het niet en echt veel wijzer wordt ik er niet van.
Ik heb hem direct aangesloten op het modem, dus problemen met een gedeelde pc of routerinstellingen heb ik niet.
Zou dat kreng van een modem van mij dan niet compatible zijn?
handmatig je ip adres instellen en het werkt als een zonnetjequote:Op vrijdag 22 september 2006 15:52 schreef Frag_adder het volgende:
Mmm ik heb een tijdje terug mijn xbox opgestuurd en heb dezelfde terug gekregen maar nu zonder het eerdere deffect. Alleen telkens als ik nu op xbox live wil moet ik eerst uitloggen met alle accounts zo een test laten uitvoeren, dan vind ie niks, en daarna kan ik weer met mijn account online en op xbox live in loggen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of moet ik de helpdesk weer eens bellen... heu half uur wachten
dat heb ik ook !quote:En bij saven bij elk spel vraagt ie eerst om het medium te selecteren (de hd is de enige die er staat) is dit normaal dit kan ik me neit herinneren?
deze GoW trailer spreekt me enorm aan: http://www.gametrailers.com/player.php?id=8195&type=wmv&pl=gamequote:Op vrijdag 22 september 2006 12:48 schreef Atuniel het volgende:
Die GoW interview op marketplace is wel praat moet ik zeggen
Bioshock wordt sowieso een topper, kan gewoon niet mis gaan met de mensen van System Shock.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Geef mij maar Bioshock
Hoe heb je hem aangesloten op internet? draadloos, dan heb je namelijk al snel snelheidsverlies.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb vanmiddag m'n Xbox 360 gehaald. Gelijk op internet aangesloten alleen het downloaden van Demo's gaat echt ontiegelijk sloom terwijl ik een snelle verbinding heb. Iemand trucjes om dat sneller te laten gaan? Bij voorbaat dank
Nee gewoon met draad...quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:29 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hoe heb je hem aangesloten op internet? draadloos, dan heb je namelijk al snel snelheidsverlies.
Ben je toevallig ook veel aan het download op je PC terwijl je bezig bent op XBL.. Dat kan namelijk ook wel snelheid kosten.quote:
M'n PC staat wel aan maar ik internet er alleen op, ik download niks oid. Tis wel zo dat er nog 2 routers voor zitten...misschien moet ik enkele poorten openzetten ofzo?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:40 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook veel aan het download op je PC terwijl je bezig bent op XBL.. Dat kan namelijk ook wel snelheid kosten.
2 routers? 2 routers gebruiken is opzich al nooit wenselijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
M'n PC staat wel aan maar ik internet er alleen op, ik download niks oid. Tis wel zo dat er nog 2 routers voor zitten...misschien moet ik enkele poorten openzetten ofzo?
1 router weghalen en het probleem moet dan verholpen zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
M'n PC staat wel aan maar ik internet er alleen op, ik download niks oid. Tis wel zo dat er nog 2 routers voor zitten...misschien moet ik enkele poorten openzetten ofzo?
Met een switch moet het ook gewoon goed gaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja heb ik liever ook maar dat gaat niet lukken. Ik kan wel ipv de Router een Switch neerzetten
Jep, zo is het ook de bedoeling router > switch.. router > router geeft bijna altijd problemen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja heb ik liever ook maar dat gaat niet lukken. Ik kan wel ipv de Router een Switch neerzetten
ik zag 'm hier al gewoon in de winkel liggen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:32 schreef Niek. het volgende:
Nog een week en Just Cause is uit
Welke winkel? en de 360versie?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:09 schreef taart het volgende:
[..]
ik zag 'm hier al gewoon in de winkel liggen?
Ehm zijn al best veel reviews van hoor...quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:12 schreef Niek. het volgende:
[..]
Welke winkel? en de 360versie?, wacht wele eerst een paar reviews af, voor de zekerheid.
Ja, heb er net een aantal gelezen en denk dat ik de game niet ga halen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm zijn al best veel reviews van hoor...
www.gamerankings.com
Je loopt het spel weeeeeken te hypen en zeggen dat je niet kunt wachten, ligt ie in de winkel en dan plots haal je 'm nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:23 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ja, heb er net een aantal gelezen en denk dat ik de game niet ga halen.
Conclusie na het lezen van aantal reviews:
Het is leuk, ziet er goed uit, is redelijk vermakelijk maar de mssies komen vrijwel altijd op hetzelfde neer, daarom krijgt het op veel sites een 7, het is dus gewoon een gemiddelde game, niet goed niet slecht. Ik denk dus neit dat het 60euro waard is, zeker niet aangezien er nog zoveel goede games uit gaan komen, ik koop hem dus voorlopig niet, misschien een keer 2de hands of afgeprijsd.
Net gespeeld. moet zeggen dat het best vermakelijk is. Ik hoop dat er genoeg variatie in de minigames zit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:30 schreef Parajeweet het volgende:
Fuzion Frenzy 2 demo staat op marketplace!
idd, maar 3 minigames, maarja, wel vandaag de eerste trailer en meteen een demo er achter aan, ik hoop dat het de komende dagen zo door gaat!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Party game toch?
Ja dus. Karige demo.
Je kan toch hebben dat je een review leest en denkt... nee dat is niet wat ik er van had verwacht.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je loopt het spel weeeeeken te hypen en zeggen dat je niet kunt wachten, ligt ie in de winkel en dan plots haal je 'm niet
Moet je zelf weten hoor, maar dan kun je voortaan beter je mond houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |