Hoe heb je hem aangesloten op internet? draadloos, dan heb je namelijk al snel snelheidsverlies.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb vanmiddag m'n Xbox 360 gehaald. Gelijk op internet aangesloten alleen het downloaden van Demo's gaat echt ontiegelijk sloom terwijl ik een snelle verbinding heb. Iemand trucjes om dat sneller te laten gaan? Bij voorbaat dank
Nee gewoon met draad...quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:29 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hoe heb je hem aangesloten op internet? draadloos, dan heb je namelijk al snel snelheidsverlies.
Ben je toevallig ook veel aan het download op je PC terwijl je bezig bent op XBL.. Dat kan namelijk ook wel snelheid kosten.quote:
M'n PC staat wel aan maar ik internet er alleen op, ik download niks oid. Tis wel zo dat er nog 2 routers voor zitten...misschien moet ik enkele poorten openzetten ofzo?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:40 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook veel aan het download op je PC terwijl je bezig bent op XBL.. Dat kan namelijk ook wel snelheid kosten.
2 routers? 2 routers gebruiken is opzich al nooit wenselijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
M'n PC staat wel aan maar ik internet er alleen op, ik download niks oid. Tis wel zo dat er nog 2 routers voor zitten...misschien moet ik enkele poorten openzetten ofzo?
1 router weghalen en het probleem moet dan verholpen zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
M'n PC staat wel aan maar ik internet er alleen op, ik download niks oid. Tis wel zo dat er nog 2 routers voor zitten...misschien moet ik enkele poorten openzetten ofzo?
Met een switch moet het ook gewoon goed gaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja heb ik liever ook maar dat gaat niet lukken. Ik kan wel ipv de Router een Switch neerzetten
Jep, zo is het ook de bedoeling router > switch.. router > router geeft bijna altijd problemen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja heb ik liever ook maar dat gaat niet lukken. Ik kan wel ipv de Router een Switch neerzetten
ik zag 'm hier al gewoon in de winkel liggen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:32 schreef Niek. het volgende:
Nog een week en Just Cause is uit
Welke winkel? en de 360versie?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:09 schreef taart het volgende:
[..]
ik zag 'm hier al gewoon in de winkel liggen?
Ehm zijn al best veel reviews van hoor...quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:12 schreef Niek. het volgende:
[..]
Welke winkel? en de 360versie?, wacht wele eerst een paar reviews af, voor de zekerheid.
Ja, heb er net een aantal gelezen en denk dat ik de game niet ga halen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm zijn al best veel reviews van hoor...
www.gamerankings.com
Je loopt het spel weeeeeken te hypen en zeggen dat je niet kunt wachten, ligt ie in de winkel en dan plots haal je 'm nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:23 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ja, heb er net een aantal gelezen en denk dat ik de game niet ga halen.
Conclusie na het lezen van aantal reviews:
Het is leuk, ziet er goed uit, is redelijk vermakelijk maar de mssies komen vrijwel altijd op hetzelfde neer, daarom krijgt het op veel sites een 7, het is dus gewoon een gemiddelde game, niet goed niet slecht. Ik denk dus neit dat het 60euro waard is, zeker niet aangezien er nog zoveel goede games uit gaan komen, ik koop hem dus voorlopig niet, misschien een keer 2de hands of afgeprijsd.
Net gespeeld. moet zeggen dat het best vermakelijk is. Ik hoop dat er genoeg variatie in de minigames zit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:30 schreef Parajeweet het volgende:
Fuzion Frenzy 2 demo staat op marketplace!
idd, maar 3 minigames, maarja, wel vandaag de eerste trailer en meteen een demo er achter aan, ik hoop dat het de komende dagen zo door gaat!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Party game toch?
Ja dus. Karige demo.
Je kan toch hebben dat je een review leest en denkt... nee dat is niet wat ik er van had verwacht.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je loopt het spel weeeeeken te hypen en zeggen dat je niet kunt wachten, ligt ie in de winkel en dan plots haal je 'm niet
Moet je zelf weten hoor, maar dan kun je voortaan beter je mond houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |