Waarom koop je m als je de games niet leuk vindtquote:Op donderdag 21 september 2006 22:13 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Mijn mening is altijd objectief.. En omdat ik vind dat er niet zoveel games op de Xbox360 zijn die naar mijn smaak zijn wil nog niet zeggen dat ik de console opzich niet leuk vind
De sterren krijg je van anderen, dat is zeg maar hoe aardig ze jou vindenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:47 schreef Theebag het volgende:
Ik ben nieuw met het hele live gebeuren,
maar als ik een online wil racen met Burnout Revenge, dan wordt ik of direct gekicked, of meld het spel dat ik problemen heb met m'n verbinding. Kan iemand een lichtje voor me opsteken ?
Die 3 sterren rating gaat automatisch omhoog naarmate ik meer speel online ?
Eerste weet ik niet, sterren zijn afhankelijk van je reputatie. Als je goed gerate word gaat het omhoog, raten ze je slecht (bijvoorbeeld omdat je scheld, uit potjes loopt voordat ze afgelopen zijn, etc.) dan neemt het af.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:47 schreef Theebag het volgende:
Ik ben nieuw met het hele live gebeuren,
maar als ik een online wil racen met Burnout Revenge, dan wordt ik of direct gekicked, of meld het spel dat ik problemen heb met m'n verbinding. Kan iemand een lichtje voor me opsteken ?
Die 3 sterren rating gaat automatisch omhoog naarmate ik meer speel online ?
Het grote deel van de games spreken mij niet aan, maar er zijn er wel een paarquote:Op donderdag 21 september 2006 22:53 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Waarom koop je m als je de games niet leuk vindt
Er zijn zeker wel leuke games op zoals Tomb Raider Legend. Misschien is DOA4 iets voor je? (omdat je Tekken liefhebber bent)
Precies. En ik maak daar wel tijd voorquote:Op donderdag 21 september 2006 23:32 schreef SToRM81 het volgende:
Het mooie is dat je dan de beste games van de beide consoles kan spelen. Alhoewel ik niet weet waar ik de tijd vandaan moet gaan halen om zowel de goeie PS3 én 360 titels te gaan spelen...
Dude, praat geen poep: hier issie gewoon standaard straight aangesloten op de switch, en werkt als een trein...quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:56 schreef MMaRsu het volgende:
pff het is een cross cable, dus als je ermee op internet wil kun je beter een ftp kabel kopen
en die is inderdaad straight, kun je direct in router oid duwen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:15 schreef Heintje het volgende:
FTP kabels bestaan niet eens. Ik heb er iig niet van gehoord.
En de UTP kabel die er bij zit is 5 meter lang.
Is dat de X6 showquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuw interview met Peter Moore na de TGS conference (Major Nelson).
http://www.xbox.com/en-US(...)/tgs2006/default.htm
"If you think we announced a lot at TGS, we're going to announce a ton of stuff at Barcalona."
jaquote:
quote:
Op de een of andere manier moet ik altijd iets kijken als Peter Moore of J Allard iets te vertellen hebbenquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
"If you think we announced a lot at TGS, we're going to announce a ton of stuff at Barcalona."
Je kunt veel zeggen, maar Microsoft weet wel wat service is!quote:Extra jaar garantie voor Xbox 360 launchconsoles
Amerikanen die een Xbox 360 bezitten die voor januari 2006 gemaakt is, krijgen een extra jaar garantie op hun console. De dienst zal waarschijnlijk binnenkort ook voor de rest van de wereld gelden. De eerste consoles van een launch zullen altijd wel wat kinderziektes bevatten en dat heeft Microsoft ook gemerkt. Diegene die hun console al hebben laten repareren binnen de extra jaar garantie, krijgen hun geld terug van Microsoft.
Het extra jaar garantie telt vanaf de datum dat de console gemaakt is. Mocht je nog een bonnetje van je aankoop hebben, telt het vanaf de dag dat je de console gekocht hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |