Early statement was ook "we're gonna bring cover to a whole new level"quote:Op zondag 24 september 2006 11:40 schreef SToRM81 het volgende:
Ik las trouwens dat het in GoW niet de bedoeling is dat je rond gaat rennen en schieten. Het hoofddoel is om niet geraakt te worden, dus achter objecten schuilen is heel belangrijk in de gameplay.
Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken
Zijn dat mieren?quote:Op zondag 24 september 2006 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
Dead Rising 2? Nee, de Tokyo Gameshow.![]()
[afbeelding]
Best wel druk bij Sony zo te zienquote:Op zondag 24 september 2006 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
Dead Rising 2? Nee, de Tokyo Gameshow.![]()
[afbeelding]
Wat is Portal? Een first person puzzle game? Lijk me wel interesant.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
Demo van NBA 2K7 is online.
Voor TGS content vandaag veel filmpjes alleen voor Japanners. De trailer van Portal en de demo van Fuzion Frenzy 2 zijn wel voor iedereen beschikbaar.
Daar ga ik wel vanuit... als het een leuk prijsje is wellichtquote:Op zondag 24 september 2006 16:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat is Portal? Een first person puzzle game? Lijk me wel interesant.
En Fuzion Frenzy 2 is volgens mij alleen leuk als je 4 controllers en 3 vrienden hebt. Of kan de full versie ook over live gespeeld worden?
Nee, Nintendo stond hier vlak in de buurtquote:Op zondag 24 september 2006 14:48 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Best wel druk bij Sony zo te zien
Nintendo was niet op TGS grapjasquote:Op zondag 24 september 2006 19:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, Nintendo stond hier vlak in de buurt
Portal lijkt me echt briljant als puzzle gamequote:Op zondag 24 september 2006 12:57 schreef Niek. het volgende:
Hebben jullie al die trailer op XBL van Portal gezien? Lijkt me erg originele en coole game te worden.
Kun je nagaan.quote:Op zondag 24 september 2006 19:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nintendo was niet op TGS grapjas
Er zijn nu iig 3 potentiele toppers in de maak, denk niet dat het daarbij zal blijven.quote:Op zondag 24 september 2006 19:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat het nog helemaal goed gaat komen met JRPG's op de 360!
Ik denk niet dat de Japanse devvers eeuwig hun steun zullen betuigen aan een console die niet eens verkoopt in hun eigen land.quote:Op zondag 24 september 2006 19:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Er zijn nu iig 3 potentiele toppers in de maak, denk niet dat het daarbij zal blijven.
Zolang het betaald zie ik het probleem niet...quote:Op zondag 24 september 2006 20:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Japanse devvers eeuwig hun steun zullen betuigen aan een console die niet eens verkoopt in hun eigen land.
Ik voorspel dat de 360 alsnog een succes wordt in Japan, maffe Japanners moeten alle JRPGs hebben.quote:Op zondag 24 september 2006 20:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Japanse devvers eeuwig hun steun zullen betuigen aan een console die niet eens verkoopt in hun eigen land.
Voor 30 is ie nog wel te doen denk ik zo.quote:Op zondag 24 september 2006 18:04 schreef Wessiej het volgende:
Fuzion Frenzy 2 is al bij de launch 30/40 euro
quote:Op zondag 24 september 2006 19:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nintendo was niet op TGS grapjas
Ik wou alleen ff zien wie er wel intrapte, helaas niemandquote:
Co op opties.quote:Op zondag 24 september 2006 23:24 schreef =HellFire= het volgende:
Oi cunts!
Iemand toevallig nog vragen aan Cliffy B. omtrent Gears of War? Moet de beste man interviewen op X06 en ik kan altijd nog wat extra vragen gebruiken.
Cheers.
Cliff, met GoW hebben jullie een nieuwe franchise gestart, op welke manier gaat deze een plaats vinden tussen de gevestigde titels, en in welke overeenkomsten en/of verschillen heeft GoW met jullie eerdere titels?quote:Op zondag 24 september 2006 23:24 schreef =HellFire= het volgende:
Oi cunts!
Iemand toevallig nog vragen aan Cliffy B. omtrent Gears of War? Moet de beste man interviewen op X06 en ik kan altijd nog wat extra vragen gebruiken.
Cheers.
Dag van te voren schapenhersens halen in de lokale supermarkt, mooi dressen in een com en meenemen naar interviewquote:Op zondag 24 september 2006 23:46 schreef =HellFire= het volgende:
Dat interview is trouwens om 9:30 's ochtends.
Hahah, ik kan hem wel mailen en vragen of HIJ dat kan doen, ik heb woensdag nog dingen te doen.quote:Op zondag 24 september 2006 23:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dag van te voren schapenhersens halen in de lokale supermarkt, mooi dressen in een com en meenemen naar interview
Vraag m of er GoW spin-offs mogelijk zijn op de DSquote:Op zondag 24 september 2006 23:24 schreef =HellFire= het volgende:
Oi cunts!
Cheers.
Mr. X. zal er niet zijn, die zit dan in Barcelona.quote:Op maandag 25 september 2006 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Woensdag naar Misson 360Ben benieuwd.
Ik las het. Ach, het is leuk met collega's, maar een 360 verkopen kan ik ook wel zonderquote:Op maandag 25 september 2006 00:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mr. X. zal er niet zijn, die zit dan in Barcelona.
Issie dan niet goedkoper?quote:Op maandag 25 september 2006 00:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik las het. Ach, het is leuk met collega's, maar een 360 verkopen kan ik ook wel zonder
quote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef Chocobo het volgende:
Was dit al gepost ________________O________________
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is zulks harde plasser werk gekquote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Ik kan echt nietwachtenquote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vertrouw alleen al de naam al niet van die websitequote:Op maandag 25 september 2006 09:13 schreef devv05 het volgende:
Via deze website kost het Xbox 360 Core System maar 199 euro, erg nette aanbieding.
zie de mp3 prijsvraag op de frontpage...quote:Op maandag 25 september 2006 09:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vertrouw alleen al de naam al niet van die website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |