quote:Op donderdag 21 september 2006 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, als ze hem nu naar de Wii hadden gebracht met Mario als playable character was het wat anders geweest. Dan hadden we Roy in elk geval niet meer horen klagen over Het spel.
Onbegonnen werk.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Die klootzak mag de filmpjes enzo posten
Wat remake? Het is eerder een spin-off met een andere hoofdpersoon.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:02 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Roy, even terugkomend op je laatste post over Ninja Gaiden.
Bel > klepel enzo.
De versie op de ps3 is een remake van de XBOX versie en NIET deel 2.
Nee je speelt ook gewoon met ninja manquote:Op donderdag 21 september 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat remake? Het is eerder een spin-off met een andere hoofdpersoon.
Hier, het hele verhaal:quote:Op donderdag 21 september 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat remake? Het is eerder een spin-off met een andere hoofdpersoon.
Je krijgt een maand gratis Gold, na die maand word je Gold account omgezet in een Silver account.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:24 schreef Diablos79 het volgende:
Krijg je bij een XBox360 premium packet ook XBL-gold? Of alleen silver?
Dank uquote:Op donderdag 21 september 2006 14:41 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Je krijgt een maand gratis Gold, na die maand word je Gold account omgezet in een Silver account.
Van mij mag ie komenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:04 schreef devv05 het volgende:
omg Assassin's Creed wat wordt die game ongelovelijk veeeeeeeeeeeeet! Hij stond al heel hoog op mn lijstje, maar staat nu zeker ergens bovenaan. Dat toekomst gebeuren en die reeks in verschillende tijdsperiodes klinkt me ook prima in de oren!!
Mij ook niet, en ik ben er bijna blij om. Anders had ik helemaal niet meer buiten gekomen de komende maanden jaren. Al hoewel Blue Dragon me wel weer leuk lijktquote:Op donderdag 21 september 2006 15:00 schreef Gajes het volgende:
DIe jrpg spreken mij ook totaal niet aan!
Ik weet dat Bart Smit wel wat centjes van Sony ontvangt om PS2 voor in de winkel te hebben. Maar MS en Free Record Shop lijkt me ook geen zuivere koffie, zij promoten de 360 weer wat te veel naar mijn mening.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:05 schreef Skull-splitter het volgende:
tis ook de reden waarom hier een Xbox staat en geen PS2 ofzo: ik kick er niet op. Maar als MS ze niet OOK gaat doen, dan laten ze een aanzienlijk aandeel in Japan liggen. Zowieso ben ik erg voor eerlijke concurrentie, maar als je de gemiddelde speelgoedfolder inkijkt dan heb je 2 pagina's PS2 en een half Xbox, en die wordt nu ook nog eens gedeeld met de nieuwe generatie. Achterflap van het Intertoys sinterklaas-gebeuren is ook zo mooi: wil je als eerste met de nieuwe generatie spelen? En dan gemakshalve alleen de PS3 en Wii erop zetten, want ja, die zijn nog niet uit en zijn dus nexter next gen dan de X360
Ik ruik de stank van smeergeld...
Doneer mij ook even mijn 13e maand...quote:Op donderdag 21 september 2006 15:18 schreef koentje.k het volgende:
Ik wil HD-TV NU!!!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |