Dus die aanbieding voor 45 euro klopt?? Hoe kan die zo goedkoop zijn dan? Want dan pre-order ik 'm zoquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:48 schreef pmponer het volgende:
[..]![]()
nee ik zag in mijn mailbox wel dat ik al 3 keer splintercell had besteld dat vond ik ook wat veel dus ik zit nu met otto aan de lijn![]()
en vol![]()
moet je doen maar doe dat lekker onder een eigen accountquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dus die aanbieding voor 45 euro klopt?? Hoe kan die zo goedkoop zijn dan? Want dan pre-order ik 'm zo
Woei, met jou kan ik praten. Ben erg benieuwd naar deze gamequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Kheb stiekem best zin in Smackdown
Deze 8 kikkers passen iig primaquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
De HD is kut, nu krijg je 100 dingen om te downloaden, gaat nooit passen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog iemand die al een tijdje op die game zit te wachten...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:04 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Woei, met jou kan ik praten. Ben erg benieuwd naar deze game
@ jorienvdherik: je valt in herhaling en kikkers zijn uit![]()
Nee,.... ik wilde hem wel halen maar met het huidige game geweld wacht ik nog heel even. Ben idd een rpg-er maar de reviews konden mij niet echt overtuigen.... FFXII komt namelijk over 3 weken uitquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:58 schreef H.Flick het volgende:
Heeft iemand Enchanted Arms al? Sjo misschien?
De Eurogamer review heeft me eigenlijk wel overtuigd. Ze zijn eigenlijk alleen negatief over de random encounters, maar daar erger ik me nooit aan eigenlijk. En het is een JRPG op de 360. Zoveel komen er daar niet van.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=67714
3 weken!!! Ik dacht dat dat nog veel langer ging duren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... ik wilde hem wel halen maar met het huidige game geweld wacht ik nog heel even. Ben idd een rpg-er maar de reviews konden mij niet echt overtuigen.... FFXII komt namelijk over 3 weken uit
Ik ook..........quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Later wil ik hem zeker een keer spelen.
Komt door je naam.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:06 schreef nietteveranderen het volgende:
Hey ik kan niet editten
ja kikkers, als in : ribbipquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Kikkers ? jullie zijn lui
Of je kan niet linkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe kunnen "we" dat probleem dan oplossen zodat we gewoon de fotos kunnen zien? (het is trouwens makkelijker als jij je aanpast in plaats van dat 10 mensen zich aanpassen aan jou/zoek aan betere/andere hostquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hoe kunnen "we" dat probleem dan oplossen zodat we gewoon de fotos kunnen zien? (het is trouwens makkelijker als jij je aanpast in plaats van dat 10 mensen zich aanpassen aan jou/zoek aan betere/andere host![]()
De link van de kikker kopieren, en vervolgens in een nieuw venster openen in de adresbalkquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hoe kunnen "we" dat probleem dan oplossen zodat we gewoon de fotos kunnen zien? (het is trouwens makkelijker als jij je aanpast in plaats van dat 10 mensen zich aanpassen aan jou/zoek aan betere/andere host![]()
ik ga 3 oktober met het hele team van het werkquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:27 schreef Niek. het volgende:
Zijn er hier mensen die naar mission360 zijn geweest? was het wat? kreeg je na afloop nog iets? vertel er maar alles over:P twijfel nog of ik ga of niet...
Collega van me wel. Je hebt er gratis drinken en eten, je krijgt een presentatie en kunt demo's spelen van o.a. The Godfather, Lego Star Wars II, Viva Pinata en Splinter Cell. Naderhand krijg je een bon waarvan je een Xbox 360 Premium kunt kopen met PGR 3, Kameo, de Xbox Live Vision Camera, Wireless controller, Rechargeable Battery Pack en Quick Chare Kit + 1 maand gratis Xbox Live Gold. Prijs = 399 Euroquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:27 schreef Niek. het volgende:
Zijn er hier mensen die naar mission360 zijn geweest? was het wat? kreeg je na afloop nog iets? vertel er maar alles over:P twijfel nog of ik ga of niet...
quote:Twee nieuwe Xbox 360 bundels voor Europa
Naast de twee nieuwe bundels die in de US en Engeland zullen uitkomen zullen er ook twee bundels naar de rest van Europa komen. Een paar weken geleden was het tijd voor Saints Row, maar vanaf 1 december zal er een bundel komen met Gears of War en vanaf 27 oktober een bundel met PES6. Beide bundels zouden 439,99 euro moeten gaan kosten. Hieronder kun je de box-arts zien, maar of dit de officiële box-arts zijn is niet helemaal duidelijk omdat die altijd helemaal in thema zijn.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
demo's spelen van o.a. The Godfather,
Ik bedoel toch echt HD hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:13 schreef BMH het volgende:
Weer het misverstand tussen HD en harde schrijf... Zullen we het aub op HDD houden?
Verkapte tvp.
Een puuhuuntquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:26 schreef MMaRsu het volgende:
.
krijg je aan het einde nog iets mee/goodie ofzow?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Collega van me wel. Je hebt er gratis drinken en eten, je krijgt een presentatie en kunt demo's spelen van o.a. The Godfather, Lego Star Wars II, Viva Pinata en Splinter Cell. Naderhand krijg je een bon waarvan je een Xbox 360 Premium kunt kopen met PGR 3, Kameo, de Xbox Live Vision Camera, Wireless controller, Rechargeable Battery Pack en Quick Chare Kit + 1 maand gratis Xbox Live Gold. Prijs = 399 Euro
PES?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
De HD is kut, nu krijg je 100 dingen om te downloaden, gaat nooit passen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik niets over gehoord, dus denk het niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef Niek. het volgende:
[..]
krijg je aan het einde nog iets mee/goodie ofzow?
kijk nu net in de brief die ik heb, ik kan er morgen avond heen, maar weet nog steeds niet zeker of ik ga.
Gewoon niet doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:58 schreef H.Flick het volgende:
De Eurogamer review heeft me eigenlijk wel overtuigd. Ze zijn eigenlijk alleen negatief over de random encounters, maar daar erger ik me nooit aan eigenlijk. En het is een JRPG op de 360. Zoveel komen er daar niet van.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=67714
Las net op ander forum dat je een wristband, t-shirt, aanbiedings bon en klein boekje/folder over de 360 krijgt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:01 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Heb ik niets over gehoord, dus denk het niet.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:12 schreef Niek. het volgende:
[..]
nu nog iemand vinden die mee wil:P
Welk einde?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
Story mode van Dead Rising uitgespeeld![]()
Godver, wat een spel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAAL DIE GAME!!!!
Aquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:41 schreef MMaRsu het volgende:
Welk einde?
Zo knap is dat niet...je kunt ook gewoon 72 uur op de Heliport wachten.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:02 schreef vim-fuego het volgende:
Dead Rising uitgespeeld....zonder me ook maar iets aan te trekken van verhaallijn of mensen redden.....wat een geweldige game....ik zuig verschrikkelijk en toch uitgespeeld![]()
stop alledrie de spellen er tegelijk in, kan je mee naar de verjaardag van je vriendinquote:Op woensdag 20 september 2006 08:20 schreef bluebit het volgende:
pfffff, al twee dagen geen tijd gehad om te xboxen......maar vanavond gaat mijn vriendin naar een verjaardag en heb ik de hele avond voor mezelf
maar wat zal ik eens gaan spelen : Saints Row, dead rising of TDU.......keuzes, keuzes, keuzes...
Ik heb em zelf wel. Het is best een leuk spel al moet ik zeggen dat hoe simpel het is me HEEEL erg tegen valt. De bosses zijn leuk maar als je een dungeon binnen komt gaan ze echt zeggen van: Heeeyyyy kijk daar links van je een knop, weet je wat je moet doen, je moet daar naar toe lopen en dan op de groene A knop duwen. En dat is dan het enige wat je in die dungeon hoeft te doen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:58 schreef H.Flick het volgende:
wat is in godsnaam jouw definitie van plezier (retorische vraag)?quote:Op woensdag 20 september 2006 08:23 schreef masterdave het volgende:
[..]
stop alledrie de spellen er tegelijk in, kan je mee naar de verjaardag van je vriendin![]()
Ja!quote:Op woensdag 20 september 2006 08:20 schreef Atuniel het volgende:
Nee.
He lekker..quote:....De actie loop van morgen 20 september tot 29 september. Voor ons houdt dat eigenlijk in dat het meeste materiaal op 30 september om 9:00 wordt verwijderd in verband met de verschillende tijdzones. In deze periode worden hoogtepunten, persconferenties, dagelijkse updates en ‘behind-closed-doors’ materiaal laten zien. Alles bij elkaar zal moeten zorgen voor zo’n 100 beschikbare downloads!
Ook zal er tijdens deze events verschillende content uitkomen van games als onder andere:
- Call of Duty 3
- Forza Motorsport 2
- Kayne & Lynch: Dead Men
- Kingdom Under Fire: Circle of Doom
- Project Sylpheed
- Shrek the Third
- Viva Piñata
Themes en gamerpictures kunnen we verwachten van games als Alan Wake, Fable 2, Forza Motorsport 2, and Mass Effect. Vergeet daarbij niet dat er ook nog games aangekondigd moeten worden waarvan we vast ook nog het een en ander van te zien krijgen.
Als klap op de vuurpijl launchen ze ook nog een geheime arcadegame afkomstig van een grote franchise. Welke dit precies moet zijn is dus onbekend, maar daar zullen we snel achterkomen. Let wel; alles is onder voorbehoud. Dit bovenstaande is een belofte van Microsoft, maar het verleden leert ons dat dit niet altijd 100% uit hoeft te komen....
Die franchise op XBLA...Zou het Killer Instinct zijn? Een mens kan hopen....quote:Op woensdag 20 september 2006 09:14 schreef Atuniel het volgende:
[..]
He lekker..
Moet wel de komende tijd mn internet het weer doen
Nee klopt.. maar daar heb ik geen nieuws over gevondenquote:Op woensdag 20 september 2006 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ja leuk, maar geen Brothers in Arms.
Golf staat voorop inderdaad!quote:Op woensdag 20 september 2006 09:29 schreef Atuniel het volgende:
Maar goed.. eerst golf volgende maand en in November RS:LV.. dan ben ik wel even klaar.
Ok ok, GoW wil ik ook wel.. maar daar heb ik dan simpelweg ff geen tijd meer voor.
En RS toch ook wel Gijs?quote:Op woensdag 20 september 2006 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Golf staat voorop inderdaad!Prachtige nieuwe features allemaal!
GoW ziet er leuk uit...maar ik wacht toch de reviews af.
Ik twijfel Gijs....geen kwestie van geen zin maar van tijd. Online gamen met TW2007 trekt me gewoon meer. Maar als RS flink gehyped wordt haal ik hem heus wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:38 schreef Atuniel het volgende:
En RS toch ook wel Gijs?Gijs? GIJSSSSSS??
Pfff.. gehypd?? Stap maar vast in dan.. ALLL ABOARD.. the hypetrain!!quote:Op woensdag 20 september 2006 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik twijfel Gijs....geen kwestie van geen zin maar van tijd. Online gamen met TW2007 trekt me gewoon meer. Maar als RS flink gehyped wordt haal ik hem heus wel.
1080p op de Xbox 360 na updatequote:Microsoft heeft een aantal nieuwe Xbox Live Arcade games aangekondigd. Het gaat om de volgende games: de side-scroller Contra, de space-shooter Gyruss, de klassieker Dig Dug, Track & Field, New Rally X, de side-scroller Rush’n Attack, Ms. Pac-Man en alleen in Japan de game Yie Ar Kung Fu (2007).
Er was dus een Japanse pers-conferentie van MSquote:Microsoft heeft op een conferentie in Japan bekend gemaakt dat het met de herfst-update mogelijk zal zijn om games en films te draaien in 1080p met de Xbox 360. Via de losse HD-DVD speler zal het ook mogelijk zijn om HD-films af te spelen en de speler zal vanaf 17 november in Japan voor 19,800 Yen (133.39 euro) beschikbaar zijn.
Dat is wel een beetje minder eigenlijk in een RS game...quote:Op woensdag 20 september 2006 10:01 schreef Atuniel het volgende:
MP preview van RS:LV
Ze zijn alleen niet tevreden met het health system, dat het weer gevuld word tot 100% als je cover neemt. Nou ik wel![]()
Het is geen Haloquote:Op woensdag 20 september 2006 10:01 schreef Atuniel het volgende:
Ze zijn alleen niet tevreden met het health system, dat het weer gevuld word tot 100% als je cover neemt. Nou ik wel![]()
helemaal mee eens, je hebt echt het gevoel dat je van gevecht naar gevecht gaat. leuke manier om te spelen!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:07 schreef Atuniel het volgende:
Nee het is geen HALO () maar ik vind dat wel cool gedaan in HALO.. even de tijd nemen om te herladen, even je health bijspijkeren en weer doorgaan. Het levert uiteindelijk meer intensievere battle's op.
Had COD2 dat ook niet? SR heeft het ook.. ik vind dat echt lekker gamen![]()
Daarnaast dan de mogelijkheid om wapens te unlocken, kleding, een character wat je helemaal kan aankleden naar eigen smaak.. praat hoor
Alleen dat automatisch healen hoort niet bij een realistische shooter vind ik, je hoeft minder op te passen wat je nu doet, want even schuilen en je health zit weer vol, terwijl je bij RS3 moet oppassen wat je doet en het spannender maaktquote:Op woensdag 20 september 2006 10:07 schreef Atuniel het volgende:
Nee het is geen HALO () maar ik vind dat wel cool gedaan in HALO.. even de tijd nemen om te herladen, even je health bijspijkeren en weer doorgaan. Het levert uiteindelijk meer intensievere battle's op.
Had COD2 dat ook niet? SR heeft het ook.. ik vind dat echt lekker gamen![]()
of CoDquote:Op woensdag 20 september 2006 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is geen Halo
maar goed, dit verkort wel de tijd die ik in de lobby zal doorbrengen.![]()
Eens, vooral in R6 vind ik het best lame. Het leukste was juist dat je onwijs voorzichtig moest zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen dat automatisch healen hoort niet bij een realistische shooter vind ik, je hoeft minder op te passen wat je nu doet, want even schuilen en je health zit weer vol, terwijl je bij RS3 moet oppassen wat je doet en het spannender maakt
Dat kloptquote:Op woensdag 20 september 2006 10:16 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Maar je kan het ongetwijfeld wel uitzetten.
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:20 schreef Atuniel het volgende:
http://media.xbox360.ign.com/media/826/826459/vids_1.html
Filmpje over het customizen van je character in TW
de TGS begint vrijdag pasquote:Op woensdag 20 september 2006 10:24 schreef Tumble het volgende:
Nou waar blijft die market place content het is vandaag toch de 20ste en japan ligt op ons voor dus bring it on..
(ja ik ben ongeduldig ik weet het)
Microsoft geeft een dag eerder een persconferentie geloof ik.quote:
die is dus net geweestquote:Op woensdag 20 september 2006 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Microsoft geeft een dag eerder een persconferentie geloof ik.
je moet er alleen wel een extra speler voor kopen en hij speelt alleen HD-DVD afquote:Op woensdag 20 september 2006 10:43 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Sony verliest nou trouwens best een stokpaardje nu de X360 straks ook films in 1080p kan afspelen.
Dat staat nergens en geloof ik bovendien niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:47 schreef kepler het volgende:
[..]
je moet er alleen wel een extra speler voor kopen en hij speelt alleen HD-DVD af
En de PS3 speelt alleen Blu-Ray afquote:Op woensdag 20 september 2006 10:47 schreef kepler het volgende:
[..]
je moet er alleen wel een extra speler voor kopen en hij speelt alleen HD-DVD af
wat geloof je niet? Dat de 360 zonder HD-DVD speler geen films op 1080p kan afspelen?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat staat nergens en geloof ik bovendien niet.
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat staat nergens en geloof ik bovendien niet.
Dat staat in ieder geval niet in dat bericht aangegeven. Bovendien denk ik nog steeds dat er games op HD-DVD uit gaan komen, kan haast niet anders. (en dan 2-dvd versie als alternatief oid)quote:Op woensdag 20 september 2006 10:49 schreef Tain het volgende:
[..]
wat geloof je niet? Dat de 360 zonder HD-DVD speler geen films op 1080p kan afspelen?
Is het ook. Maar het is wel leuk om Sony weer een 'troef' uit handen te nemen.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:59 schreef Legendkiller het volgende:
Grappig, eerder gaf Microsoft nog aan niets te moeten hebben van de 1080p mode in games, en dat het nutteloos was voor deze huidige (next-gen) generatie.
dat hebben ze dus wederom ontkendquote:Op woensdag 20 september 2006 10:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat staat in ieder geval niet in dat bericht aangegeven. Bovendien denk ik nog steeds dat er games op HD-DVD uit gaan komen, kan haast niet anders. (en dan 2-dvd versie als alternatief oid)
Ik denk nog steeds van niet, geloof echt niet dat MS zo stom is om 10 Miljoen mensen te gaan verplichten een HD-DVD speler te kopen. En de 2-dvd versie is geen alternatief, open de dvd lade en je 360 reset zich, dat is gewoon een stukje beveiliging wat ze er niet uitgaan slopen om dit idee mogelijk te maken.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat staat in ieder geval niet in dat bericht aangegeven. Bovendien denk ik nog steeds dat er games op HD-DVD uit gaan komen, kan haast niet anders. (en dan 2-dvd versie als alternatief oid)
o zeker wel, want waarvoor is dat stukej beveiliging eigelijk?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:09 schreef Tain het volgende:
[..]
. En de 2-dvd versie is geen alternatief, open de dvd lade en je 360 reset zich, dat is gewoon een stukje beveiliging wat ze er niet uitgaan slopen om dit idee mogelijk te maken.
Kopieerbeveiliging? Dit maakt truukjes met een swapdisc onmogelijkquote:Op woensdag 20 september 2006 11:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
o zeker wel, want waarvoor is dat stukej beveiliging eigelijk?
elke dvd opnieuw een mediacheck laten doen. klaar!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Kopieerbeveiliging? Dit maakt truukjes met een swapdisc onmogelijk
Jawel.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
TVP, gister een x360 gehaald met Saints Row.
Ziet er allemaal erg leuk uit en zo, maar ik zit met een vraagje. Kan je met x-box live silver ook demo's downloaden?
Idd, ik heb er echt veel te veel gedownload. xDquote:Op woensdag 20 september 2006 11:15 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Ja dat kan...
Anders had ik al lang weer een Gold abbo gekocht. Demo's downloaden is echt een super uitvinding, je moet alleen wel opletten dat je ze niet allemaal op je hdd laat staan want dan raakt hij vol
.
als het goed is heb je tot 29 september gratis Xbox Live goldquote:Op woensdag 20 september 2006 11:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
TVP, gister een x360 gehaald met Saints Row.
Ziet er allemaal erg leuk uit en zo, maar ik zit met een vraagje. Kan je met x-box live silver ook demo's downloaden?
Idd klaar, die beveiliging is al gekraaktquote:Op woensdag 20 september 2006 11:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
elke dvd opnieuw een mediacheck laten doen. klaar!
Sowieso een maand bij een nieuwe 360quote:Op woensdag 20 september 2006 11:19 schreef kepler het volgende:
[..]
als het goed is heb je tot 29 september gratis Xbox Live gold
Jammer dat het nog zo stil is rond de 3de titel van Mistwalker; Cry On.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:07 schreef kepler het volgende:
Blue Dragon dus vanaf 7 december in Japan en speelbaar op de TGS, net als Lost Odyssey
Jammer joh, maar het topic gaat over de Xbox 360 en niet alleen over games. Je hoeft niet bij elk onderwerp te roepen of je het al dan niet interessant vind, want dat kan niemand wat schelen.quote:
Waarom neem je dan de moeite om erover te posten als het je niets kan schelen ?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jammer joh, maar het topic gaat over de Xbox 360 en niet alleen over games. Je hoeft niet bij elk onderwerp te roepen of je het al dan niet interessant vind, want dat kan niemand wat schelen.
jajajajajaja, I know.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
Story mode van Dead Rising uitgespeeld![]()
Godver, wat een spel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAAL DIE GAME!!!!
Ik beloof niets toch? Mijn gevoel zegt het!!quote:Op woensdag 20 september 2006 12:11 schreef Tumble het volgende:
Oh god daar gaan we weer iemand roept weer PES op vrijdag..
dont get my hopes up again
Als iemand nog zo'n bonnetje over heeft dan ben ik zeer geinteresseerdquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Collega van me wel. Je hebt er gratis drinken en eten, je krijgt een presentatie en kunt demo's spelen van o.a. The Godfather, Lego Star Wars II, Viva Pinata en Splinter Cell. Naderhand krijg je een bon waarvan je een Xbox 360 Premium kunt kopen met PGR 3, Kameo, de Xbox Live Vision Camera, Wireless controller, Rechargeable Battery Pack en Quick Chare Kit + 1 maand gratis Xbox Live Gold. Prijs = 399 Euro
DAMN DAMN DAMNquote:Op woensdag 20 september 2006 15:16 schreef Tain het volgende:
Blue Dragon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat 'meisje' op die laatste screen is wel heel erg blij om die tijger te zien
40 eurotjes incl. en hij is voor jouquote:Op woensdag 20 september 2006 12:16 schreef Smots het volgende:
[..]
jajajajajaja, I know.
Ik wil 'm ook HEEL graag hebben. Ben alleen aan 't rondshoppen of ik 'm ergens voor een fijne prijs kan vinden.
Ook van Mistwalker, Lost Odyssey:quote:Op woensdag 20 september 2006 15:16 schreef Tain het volgende:
Blue Dragon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neem dan niet Enchanted Arms. Hij is niet slecht, maar een beetje middelmatig. Je doet er goed aan te wachten op een game als Blue Dragon.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:46 schreef Jheronimus het volgende:
Blue Dragon heeft ook zeker mijn interesse, alhoewel ik ook positieve dingen hoor over Enchanted Arms
Ben normaal niet zo van de JRPGs, maar misschiend dat ik het binnenkort toch een gooi geef
Ik heb Enchanted Arms zelf ook en ik vind het een erg leuke game... en zeker een aanrader om de tijd tot Blue Dragon / Lost Odyssey te overbruggen, het duurt tenslotte nog maanden voordat die uitkomen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neem dan niet Enchanted Arms. Hij is niet slecht, maar een beetje middelmatig. Je doet er goed aan te wachten op een game als Blue Dragon.
Hij zegt dat 'ier er normaal gesproken niet van houdt. Dan lijkt het me niet handig om te beginnen met een game die niet tot de toppers in het genre behoort. Straks krijgt hij een scheef beeld.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb Enchanted Arms zelf ook en ik vind het een erg leuke game... en zeker een aanrader om de tijd tot Blue Dragon / Lost Odyssey te overbruggen, het duurt tenslotte nog maanden voordat die uitkomen.
De stijl vind ik ook niet tof. Het is gewoon dat het me gaat om een goed verhaal.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik snap niet zo waarom iedereen zo geinteresseerd is in Blue Dragon.
Het enige wat ik er tot op heden van gezien heb zijn vage filmpjes en een dragon ball sfeer die mij compleet niet aan staat(persoonlijk).
Mis ik iets?
Het gaat vooral om de mensen die achter de studio zitten die verantwoordelijk is voor deze game.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Mis ik iets?
Valt iets voor te zeggen ja; de reden ook dat ik voor de echte RPG ervaring bij Neverwinter Nights op de PC blijf (en binnenkort deel 2). Echt roleplayen op een daarvoor bestemde server waar iedereen moeite doet om in character te spelen (al haalt niets het bij pen & paper).quote:Op woensdag 20 september 2006 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:
RPG's zoals ze nu te boek staan:Ik vind een actiegame net zo RPG als al die turnbased digitale bordspellen, ik vind ze zelfs meer RPG dan een RPG, omdat ik me inleef in het karakter wat ik speel. Iets wat ik met een standaard RPG nooit heb, omdat ik nooit in de rol zit als speler...
Hehe ja blijft leuk hequote:Op woensdag 20 september 2006 17:43 schreef DaMSWer het volgende:
Leuk hoor die cam... daaaar gaan we al
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Hij lult uit z'n reet, zo aan het plaatje te zien.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:43 schreef DaMSWer het volgende:
[afbeelding]
Passende reactie op de Tenchu demo wellicht?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:43 schreef DaMSWer het volgende:
[afbeelding]
Het word ook steeds makkelijker.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:01 schreef Atuniel het volgende:
Hoge verwachtingen? Ik stuiter mn kamer door na het zien van die 9 minuten Blue Dragonquote:Op woensdag 20 september 2006 17:08 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de mensen die achter de studio zitten die verantwoordelijk is voor deze game.
De geestelijk vader van Final Fantasy, de ontwerper van Dragon Ball Z en de componist van de FF serie.
Dream team, zeg maar. Niet zo gek dat de verwachtingen zo hoog zijn dan!
Male, maar er zit een plugje bij die em female maakt zodat je monitor met vaste kabel ook kunt gebruikenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:58 schreef donald_dick het volgende:
heeft iemand een VGA cabel en zo ja, is de uitgang male of female?
tnxquote:Op woensdag 20 september 2006 18:24 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Male, maar er zit een plugje bij die em female maakt zodat je monitor met vaste kabel ook kunt gebruiken
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hehe ja blijft leuk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
me wantquote:
een kabel die word aangesloten op je scartingang, voor sd-tv de beste optie, en je ziet duidelijk verschil, vooral bij teksten.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga een Xbox 360 Saints Row Pack bij Dynabyte bestellen alleen ik weet niet precies wat nou de Advanced Scart Kabel is? Ik game voorlopig nog gewoon op een normale TV.
Iemand die me even kan helpen? https://www.dynabyte.nl/hardwarecat.php?i=1637
Dat snap ik. Dus zo te zien hebben ze em niet bij Dynabyte...ik zie geen enkele kabel met een Scart aansluiting.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:33 schreef Niek. het volgende:
[..]
een kabel die word aangesloten op je scartingang, voor sd-tv de beste optie, en je ziet duidelijk verschil, vooral bij teksten.
Zo te zien heb je gelijk, moet je ff naar een andere winkel.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Dus zo te zien hebben ze em niet bij Dynabyte...ik zie geen enkele kabel met een Scart aansluiting.
Okey thanks! Ga ik nu de 360 bestellen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zo te zien heb je gelijk, moet je ff naar een andere winkel.
Ik heb er nog 1tje nieuw voor je in de verpakking liggenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Dus zo te zien hebben ze em niet bij Dynabyte...ik zie geen enkele kabel met een Scart aansluiting.
Hier nu ook een gameplay trailerquote:Op woensdag 20 september 2006 15:38 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ook van Mistwalker, Lost Odyssey:.
[afbeelding]
[afbeelding]
Get used to itquote:Op woensdag 20 september 2006 21:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Net me eerste vastloper gehad tijdens Saints row
Zeker, naadloos gewoon.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die overgang van film naar ingame battle is werkelijk fantastisch gedaan!
Na al die lovende woorden van de pc gamers wil ik het ook wel eens ervaren.quote:
Damn, dat ziet er gaaf uit zeg. Volgens mij kijk ik nu naar de low-quality stream, dat ziet er al tof uit.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier nu ook een gameplay trailer![]()
http://www.xboxyde.com/leech_3038_en.html
[afbeelding]
Tof spel.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Na al die lovende woorden van de pc gamers wil ik het ook wel eens ervaren.
jij hoeft morgen toch niet te werkenquote:Op donderdag 21 september 2006 05:09 schreef MMaRsu het volgende:
En op de valreep nog ff een nieuwe Lost Planet trailer
http://www.xboxyde.com/stream_3039_en.html
Nu ga ik slapen trusten
En jij zit nu zeker, net als mij, alweer op werk/stage?quote:Op donderdag 21 september 2006 07:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij hoeft morgen toch niet te werken
oef ... dat valt tegen! Ik had erg gekoopt op een Premium voor maar 250 euro's... nu moet ik nog 400 euro's uitgeven... en dan later nog een scartkabel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Tzal wel niks voor mij wezen...maar ik klik de link aan " Fichier inconnu / File Unknown "quote:Op woensdag 20 september 2006 21:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Ontwikkelaar Tri-Ace is bezig met een game waar een mysterieus tintje aanhangt. Het zogenaamde Infinite Undiscovery laat weinig van zich weten, maar is al wel aangekondigd, exclusief en nu zijn er ook al de eerste beelden.
ikke niet weet... ziet er goed uit, met ook erg veel sfeer.. maar de gameplay moet goed wezen wil ik hem halen.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:24 schreef Atuniel het volgende:
Project Sylpheed
Japanse shooter
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er naar uit dat de 360 nu goed op gang gaat komen
quote:Op donderdag 21 september 2006 04:24 schreef MMaRsu het volgende:
15 minuten Bioshock footage
http://media.xbox360.ign.com/media/793/793105/vids_1.html
Wat is het, het ziet er tof uitquote:Op donderdag 21 september 2006 08:40 schreef Atuniel het volgende:
Godver, overal zijn die intressante filmpjes verwijderd
[afbeelding]
[afbeelding]
De trailers zijn erg tof ieder geval en daar zit ook wat gameplay materiaal inquote:Op donderdag 21 september 2006 08:24 schreef Atuniel het volgende:
Project Sylpheed
Japanse shooter
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er naar uit dat de 360 nu goed op gang gaat komen
Lost Oddysee... maar filmpjes zijn wegquote:Op donderdag 21 september 2006 08:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is het, het ziet er tof uit
Wat meer screens van Lost Odysseyquote:Op donderdag 21 september 2006 08:40 schreef Atuniel het volgende:
Godver, overal zijn die intressante filmpjes verwijderd
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik las dat op de Japanse Marketplace de filmpjes stonden.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:52 schreef Tain het volgende:
[..]
De trailers zijn erg tof ieder geval en daar zit ook wat gameplay materiaal in
Echt serieus goeie shit dit denk ik!quote:Op donderdag 21 september 2006 08:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat meer screens van Lost Odyssey
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En er komt al zoveel goeie shitquote:Op donderdag 21 september 2006 08:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Echt serieus goeie shit dit denk ik!
Dat Culdcept Saga ziet er apart uitquote:Op donderdag 21 september 2006 08:47 schreef Tain het volgende:
Culdcept Saga
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lost Planet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rainbow Six Vegas
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dammmm mmmmm mmmmmmmmquote:Op donderdag 21 september 2006 08:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[afbeelding]
MENSEN SERIEUS KIJK DIT FILMPJE![]()
Ja dat bedoel ik, iedereen moet dit filmpje zien!!quote:
Hopelijk een tactische turn-based RPG a la Fire Emblem, zo ziet ‘t er wel uit iig.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat Culdcept Saga ziet er apart uit
tering.......................................................quote:Op donderdag 21 september 2006 08:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nieuwe filmpje van deze RPG al gezien?quote:Op donderdag 21 september 2006 08:54 schreef Tain het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Te laat,.... maar zeer zeker wel wat voor jou !quote:Op donderdag 21 september 2006 08:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tzal wel niks voor mij wezen...maar ik klik de link aan " Fichier inconnu / File Unknown "
Die bovenste had ik al gepost als reactie op jouw Blue Dragon screens.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:54 schreef Tain het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij zegt hier file unknown als ik um wil openenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 september 2006 09:59 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Hij zegt hier file unknown als ik um wil openen.
quote:Op donderdag 21 september 2006 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Update : All gameplay videos have been removed at MS' request. Please don't ask for them to be back.
quote:Op donderdag 21 september 2006 09:28 schreef Tain het volgende:
Trusty Bell (heet Eternal Sonata hier?)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah, straks thuis maar effe detective spelen.quote:
Dit lijkt verdikkeme wel een ouderwets point 'n click adventure!quote:Op donderdag 21 september 2006 09:28 schreef Tain het volgende:
Trusty Bell (heet Eternal Sonata hier?)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee sorry, het is een Japanse RPGquote:Op donderdag 21 september 2006 10:16 schreef deGVR het volgende:
[..]
Dit lijkt verdikkeme wel een ouderwets point 'n click adventure!
Please tell me dat dat ook zo is!
Namcoquote:Op donderdag 21 september 2006 10:00 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..].
De JPRG's komen er met bosjes aan.. Van wie is deze game?.
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kleine must have toch wel hoor. Zeg maar de vierde JRPG op de 360 die interessant is. Hoe heeft het zover kunnen komen![]()
quote:Christmas is ours
Nee helaas, dat nog niet aangezien de RPG's dit jaar helemaal niet meer komen in Europaquote:
Your lossquote:Op donderdag 21 september 2006 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee helaas, dat nog niet aangezien de RPG's dit jaar helemaal niet meer komen in Europa
De 360 krijgt dit jaar enkel nog RS Vegas denk ik. Kerst is voor de Wii hier
Haha, ja, ik weet het Gears of War bladibla Tiger Woods bladibla etcquote:
Forza2 ..quote:Op donderdag 21 september 2006 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, ja, ik weet het Gears of War bladibla Tiger Woods bladibla etc
En Mass Effect komt rond Forza 2 uit.quote:
Ik heb 'm nog geen een keer aan gehad.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:52 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Zit nou al 2 dagen te liven en dan vooral Poker maar ik kan nog niet echt wennen aan dat hele voice chat gebeuren. Ik heb hem nu meestal uit staan maar dat is ook zo vaag als iedereen je begroet enzo. Spelen jullie vaak met de microfoon aan?
Hype me eensquote:Op donderdag 21 september 2006 10:57 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
En Mass Effect komt rond Forza 2 uit.
Echt, ik houd van van JRPG, maar Mass Effect is gonna own some serious Japanese ass..
Die gaat zo achterlijk moddergruwelijk vet worden. GotC.
Ik speel zelf helemaal niet meer op live!quote:Op donderdag 21 september 2006 10:52 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Zit nou al 2 dagen te liven en dan vooral Poker maar ik kan nog niet echt wennen aan dat hele voice chat gebeuren. Ik heb hem nu meestal uit staan maar dat is ook zo vaag als iedereen je begroet enzo. Spelen jullie vaak met de microfoon aan?
Ja,... dat wordt een moeilijke keuze iddquote:Op donderdag 21 september 2006 10:57 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
En Mass Effect komt rond Forza 2 uit.
Nee inderdaad nietquote:Op donderdag 21 september 2006 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... dat wordt een moeilijke keuze idd
Als ik tegen "bekenden" speel dan heb ik mijn mic altijd aan. Tegen vreemde staat hij meestal op mute. En als ze irri zijn gaat hij ook nog op stil.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:52 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Saints Row is best tof onlinequote:Op donderdag 21 september 2006 11:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik speel zelf helemaal niet meer op live!Pas met Splinter cell 4 vind ik het e moeite waard om online te spelen. De games die nu live kunnen interesseren me totaal niet.
Makers van onder andere KoTOR en Jade Empirequote:
http://www.gametrailers.com/quote:
Niet echt.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... dat wordt een moeilijke keuze idd
Atuniel is nogal lui ingesteld dus hier de directe link naar Mass Effect: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2211quote:Op donderdag 21 september 2006 11:27 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/
En dan Mass Effect. KIJK DIE INGAME TRAILERS JE WORDT GEKKKKKKKK
Kan de site hier op mn werk niet op, anders had ik je een directe link gegeven.
Allemaal nog E3 en oudere trailers toch?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Atuniel is nogal lui ingesteld dus hier de directe link naar Mass Effect: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2211
Hebben ze niet nodig Gijsquote:Op donderdag 21 september 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan hebben ze mijn interesse iig nog niet
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allemaal nog E3 en oudere trailers toch?
Tja, ik ben nu eenmaal anders hequote:
Wie welquote:Op donderdag 21 september 2006 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, ik ben nu eenmaal anders he
Pas ook totaal niet in het ideale Xbox gamer plaatje dat Moore beschrijft:
Peter Moore beschrijft ideale Xbox gamer
Thanks.. ff checken..quote:Op donderdag 21 september 2006 11:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Atuniel is nogal lui ingesteld dus hier de directe link naar Mass Effect: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2211
Er staan ook gameplay trailers van na de e3.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allemaal nog E3 en oudere trailers toch?
Ik heb van BioWare enkel Jade Empire gespeeld en die was wel tof. KotOR vind ik niet boeiend (Star Warsquote:Op donderdag 21 september 2006 12:07 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Er staan ook gameplay trailers van na de e3.
Ik vind het nog veel mooier dan GoW of wat dan ook tot nu toe op de PS3 is geshowed (ingame)
Dat icm de gameplay van een Bioware RPG is een gegarandeerde monsterhit.
ik live niet zonderquote:Op donderdag 21 september 2006 10:52 schreef TheSouthsideKid het volgende:
En KotOR is qua game echt zoveel beter dan Jade Empirequote:Op donderdag 21 september 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb van BioWare enkel Jade Empire gespeeld en die was wel tof. KotOR vind ik niet boeiend (Star Wars) en bij Mass Effect vind ik de sfeer niet zo (ik heb het niet zo op space-settings en verafschuw Star Trek, Star Wars, Star-Gate en al die andere onzin show ook)
Ik ben juist een enorme SF freak maar ook bij mij slaan die shows niet aan. Het is te nep. Doe me dan maar een boek of een game met dezelfde onderwerpen.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb van BioWare enkel Jade Empire gespeeld en die was wel tof. KotOR vind ik niet boeiend (Star Wars) en bij Mass Effect vind ik de sfeer niet zo (ik heb het niet zo op space-settings en verafschuw Star Trek, Star Wars, Star-Gate en al die andere onzin show ook)
Zal voornamelijk gas geven zijn en sturen Gijsquote:Op donderdag 21 september 2006 12:22 schreef Atuniel het volgende:
daar nog niet veel ingame van bekend.
Whahahaquote:Op donderdag 21 september 2006 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal voornamelijk gas geven zijn en sturen Gijs
Je vergeet remmen en verliezen van twi.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal voornamelijk gas geven zijn en sturen Gijs
quote:Op donderdag 21 september 2006 12:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je vergeet remmen en verliezen van twi.
madre dios...quote:Op donderdag 21 september 2006 08:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee hè, weer een game die ik persee wil hebben. Ik vraag me echt af waar ik al dat geld vandaan ga halen...quote:Op donderdag 21 september 2006 08:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik vertelde net hetzelfde aan Royquote:Op donderdag 21 september 2006 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff…definitief besloten om geen Wii of PS3 te halen.
Eind dit jaar en volgend jaar alleen al Tiger Woods 2007, Splinter Cell, Rainbow Six, Gears of War, Blue Dragon, Lost Odyssey, Half Life 2, F.E.A.R., GTA IV, Halo 3, Bioshock, Brothers in Arms: Hell’s Highway, Resident Evil 5, Mass Effect, etc etc etc
Sony en Nintendo moeten in 2011 nog maar eens terugkomen.
Feel the poweerrrrr.. Halleluja!!quote:Op donderdag 21 september 2006 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
Eind dit jaar en volgend jaar alleen al Tiger Woods 2007, Splinter Cell, Rainbow Six, Gears of War, Blue Dragon, Lost Odyssey, Half Life 2, F.E.A.R., GTA IV, Halo 3, Bioshock, Brothers in Arms: Hell’s Highway, Resident Evil 5, Mass Effect, etc etc etc
Oh ja, Assassin’s Creed nog vergeten.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:26 schreef Atuniel het volgende:
Feel the poweerrrrr.. Halleluja!!
Ik ga nog niet de helft spelen van die gamesquote:Op donderdag 21 september 2006 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
Je vergeet Cry On nog. Ook van Mistwalkersquote:Op donderdag 21 september 2006 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
Tis overweldigend.. kan het maar net behappen.. te veel moois.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga nog niet de helft spelen van die gamesMaar ik moet je gelijk geven hoor in je keuzen, de 360 is echt een machtig mooi apparaat aan het worden en is in mijn ogen nu al toffer dan de Xbox is zn hele leven was.
Ik kan qua tijd nog geeneens de helft gamen denk ikquote:Op donderdag 21 september 2006 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga nog niet de helft spelen van die gamesMaar ik moet je gelijk geven hoor in je keuzen, de 360 is echt een machtig mooi apparaat aan het worden en is in mijn ogen nu al toffer dan de Xbox is zn hele leven was.
Dat wordt de 360 pas als Ninja Gaiden 2 erop verschijnt, als Halo 3 beter dan Halo blijkt te zijn en als er een OutRun 3 komt.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Begin maar met TDU .. is net zo shizzle.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat wordt de 360 pas als Ninja Gaiden 2 erop verschijnt, als Halo 3 beter dan Halo blijkt te zijn en als er een OutRun 3 komt.
Dit was een simpele variant voor de demo, het volledige battle systeem blijft nog ff geheimquote:Op donderdag 21 september 2006 10:29 schreef BMH het volgende:
Net de 10 minuten footage van Lost Odyssey gezien.. Prachtige graphics en een erg goede sfeer.. Alleen het vechtsysteem is weer zoooooo standaard... AUB maak het een keer anders.. De Japanse RPG's van tegenwoordig worden eigenlijk karikaturen van de RPG's van vroeger. Copy paste vechtsysteem.. Misschien een keer een rock-paper-scissors tactiek erin en klaar is kees...
Hopelijk maken ze het leuk...
Gooooeed... Waar blijft mijn Splinter Cell demo!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |