Neem dan niet Enchanted Arms. Hij is niet slecht, maar een beetje middelmatig. Je doet er goed aan te wachten op een game als Blue Dragon.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:46 schreef Jheronimus het volgende:
Blue Dragon heeft ook zeker mijn interesse, alhoewel ik ook positieve dingen hoor over Enchanted Arms
Ben normaal niet zo van de JRPGs, maar misschiend dat ik het binnenkort toch een gooi geef
Ik heb Enchanted Arms zelf ook en ik vind het een erg leuke game... en zeker een aanrader om de tijd tot Blue Dragon / Lost Odyssey te overbruggen, het duurt tenslotte nog maanden voordat die uitkomen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neem dan niet Enchanted Arms. Hij is niet slecht, maar een beetje middelmatig. Je doet er goed aan te wachten op een game als Blue Dragon.
Hij zegt dat 'ier er normaal gesproken niet van houdt. Dan lijkt het me niet handig om te beginnen met een game die niet tot de toppers in het genre behoort. Straks krijgt hij een scheef beeld.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb Enchanted Arms zelf ook en ik vind het een erg leuke game... en zeker een aanrader om de tijd tot Blue Dragon / Lost Odyssey te overbruggen, het duurt tenslotte nog maanden voordat die uitkomen.
De stijl vind ik ook niet tof. Het is gewoon dat het me gaat om een goed verhaal.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik snap niet zo waarom iedereen zo geinteresseerd is in Blue Dragon.
Het enige wat ik er tot op heden van gezien heb zijn vage filmpjes en een dragon ball sfeer die mij compleet niet aan staat(persoonlijk).
Mis ik iets?
Het gaat vooral om de mensen die achter de studio zitten die verantwoordelijk is voor deze game.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Mis ik iets?
Valt iets voor te zeggen ja; de reden ook dat ik voor de echte RPG ervaring bij Neverwinter Nights op de PC blijf (en binnenkort deel 2). Echt roleplayen op een daarvoor bestemde server waar iedereen moeite doet om in character te spelen (al haalt niets het bij pen & paper).quote:Op woensdag 20 september 2006 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:
RPG's zoals ze nu te boek staan:Ik vind een actiegame net zo RPG als al die turnbased digitale bordspellen, ik vind ze zelfs meer RPG dan een RPG, omdat ik me inleef in het karakter wat ik speel. Iets wat ik met een standaard RPG nooit heb, omdat ik nooit in de rol zit als speler...
Hehe ja blijft leuk hequote:Op woensdag 20 september 2006 17:43 schreef DaMSWer het volgende:
Leuk hoor die cam... daaaar gaan we al
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Hij lult uit z'n reet, zo aan het plaatje te zien.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:43 schreef DaMSWer het volgende:
[afbeelding]
Passende reactie op de Tenchu demo wellicht?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:43 schreef DaMSWer het volgende:
[afbeelding]
Het word ook steeds makkelijker.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:01 schreef Atuniel het volgende:
MP preview van RS:LV
Ze zijn alleen niet tevreden met het health system, dat het weer gevuld word tot 100% als je cover neemt. Nou ik wel![]()
Hoge verwachtingen? Ik stuiter mn kamer door na het zien van die 9 minuten Blue Dragonquote:Op woensdag 20 september 2006 17:08 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de mensen die achter de studio zitten die verantwoordelijk is voor deze game.
De geestelijk vader van Final Fantasy, de ontwerper van Dragon Ball Z en de componist van de FF serie.
Dream team, zeg maar. Niet zo gek dat de verwachtingen zo hoog zijn dan!
Male, maar er zit een plugje bij die em female maakt zodat je monitor met vaste kabel ook kunt gebruikenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:58 schreef donald_dick het volgende:
heeft iemand een VGA cabel en zo ja, is de uitgang male of female?
tnxquote:Op woensdag 20 september 2006 18:24 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Male, maar er zit een plugje bij die em female maakt zodat je monitor met vaste kabel ook kunt gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |