je moet er alleen wel een extra speler voor kopen en hij speelt alleen HD-DVD afquote:Op woensdag 20 september 2006 10:43 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Sony verliest nou trouwens best een stokpaardje nu de X360 straks ook films in 1080p kan afspelen.
Dat staat nergens en geloof ik bovendien niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:47 schreef kepler het volgende:
[..]
je moet er alleen wel een extra speler voor kopen en hij speelt alleen HD-DVD af
En de PS3 speelt alleen Blu-Ray afquote:Op woensdag 20 september 2006 10:47 schreef kepler het volgende:
[..]
je moet er alleen wel een extra speler voor kopen en hij speelt alleen HD-DVD af
wat geloof je niet? Dat de 360 zonder HD-DVD speler geen films op 1080p kan afspelen?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat staat nergens en geloof ik bovendien niet.
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat staat nergens en geloof ik bovendien niet.
Dat staat in ieder geval niet in dat bericht aangegeven. Bovendien denk ik nog steeds dat er games op HD-DVD uit gaan komen, kan haast niet anders. (en dan 2-dvd versie als alternatief oid)quote:Op woensdag 20 september 2006 10:49 schreef Tain het volgende:
[..]
wat geloof je niet? Dat de 360 zonder HD-DVD speler geen films op 1080p kan afspelen?
Is het ook. Maar het is wel leuk om Sony weer een 'troef' uit handen te nemen.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:59 schreef Legendkiller het volgende:
Grappig, eerder gaf Microsoft nog aan niets te moeten hebben van de 1080p mode in games, en dat het nutteloos was voor deze huidige (next-gen) generatie.
dat hebben ze dus wederom ontkendquote:Op woensdag 20 september 2006 10:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat staat in ieder geval niet in dat bericht aangegeven. Bovendien denk ik nog steeds dat er games op HD-DVD uit gaan komen, kan haast niet anders. (en dan 2-dvd versie als alternatief oid)
Ik denk nog steeds van niet, geloof echt niet dat MS zo stom is om 10 Miljoen mensen te gaan verplichten een HD-DVD speler te kopen. En de 2-dvd versie is geen alternatief, open de dvd lade en je 360 reset zich, dat is gewoon een stukje beveiliging wat ze er niet uitgaan slopen om dit idee mogelijk te maken.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat staat in ieder geval niet in dat bericht aangegeven. Bovendien denk ik nog steeds dat er games op HD-DVD uit gaan komen, kan haast niet anders. (en dan 2-dvd versie als alternatief oid)
o zeker wel, want waarvoor is dat stukej beveiliging eigelijk?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:09 schreef Tain het volgende:
[..]
. En de 2-dvd versie is geen alternatief, open de dvd lade en je 360 reset zich, dat is gewoon een stukje beveiliging wat ze er niet uitgaan slopen om dit idee mogelijk te maken.
Kopieerbeveiliging? Dit maakt truukjes met een swapdisc onmogelijkquote:Op woensdag 20 september 2006 11:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
o zeker wel, want waarvoor is dat stukej beveiliging eigelijk?
elke dvd opnieuw een mediacheck laten doen. klaar!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Kopieerbeveiliging? Dit maakt truukjes met een swapdisc onmogelijk
Jawel.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
TVP, gister een x360 gehaald met Saints Row.
Ziet er allemaal erg leuk uit en zo, maar ik zit met een vraagje. Kan je met x-box live silver ook demo's downloaden?
Idd, ik heb er echt veel te veel gedownload. xDquote:Op woensdag 20 september 2006 11:15 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Ja dat kan...
Anders had ik al lang weer een Gold abbo gekocht. Demo's downloaden is echt een super uitvinding, je moet alleen wel opletten dat je ze niet allemaal op je hdd laat staan want dan raakt hij vol
.
als het goed is heb je tot 29 september gratis Xbox Live goldquote:Op woensdag 20 september 2006 11:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
TVP, gister een x360 gehaald met Saints Row.
Ziet er allemaal erg leuk uit en zo, maar ik zit met een vraagje. Kan je met x-box live silver ook demo's downloaden?
Idd klaar, die beveiliging is al gekraaktquote:Op woensdag 20 september 2006 11:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
elke dvd opnieuw een mediacheck laten doen. klaar!
Sowieso een maand bij een nieuwe 360quote:Op woensdag 20 september 2006 11:19 schreef kepler het volgende:
[..]
als het goed is heb je tot 29 september gratis Xbox Live gold
Jammer dat het nog zo stil is rond de 3de titel van Mistwalker; Cry On.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:07 schreef kepler het volgende:
Blue Dragon dus vanaf 7 december in Japan en speelbaar op de TGS, net als Lost Odyssey
Jammer joh, maar het topic gaat over de Xbox 360 en niet alleen over games. Je hoeft niet bij elk onderwerp te roepen of je het al dan niet interessant vind, want dat kan niemand wat schelen.quote:
Waarom neem je dan de moeite om erover te posten als het je niets kan schelen ?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jammer joh, maar het topic gaat over de Xbox 360 en niet alleen over games. Je hoeft niet bij elk onderwerp te roepen of je het al dan niet interessant vind, want dat kan niemand wat schelen.
jajajajajaja, I know.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
Story mode van Dead Rising uitgespeeld![]()
Godver, wat een spel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAAL DIE GAME!!!!
Ik beloof niets toch? Mijn gevoel zegt het!!quote:Op woensdag 20 september 2006 12:11 schreef Tumble het volgende:
Oh god daar gaan we weer iemand roept weer PES op vrijdag..
dont get my hopes up again
Als iemand nog zo'n bonnetje over heeft dan ben ik zeer geinteresseerdquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Collega van me wel. Je hebt er gratis drinken en eten, je krijgt een presentatie en kunt demo's spelen van o.a. The Godfather, Lego Star Wars II, Viva Pinata en Splinter Cell. Naderhand krijg je een bon waarvan je een Xbox 360 Premium kunt kopen met PGR 3, Kameo, de Xbox Live Vision Camera, Wireless controller, Rechargeable Battery Pack en Quick Chare Kit + 1 maand gratis Xbox Live Gold. Prijs = 399 Euro
DAMN DAMN DAMNquote:Op woensdag 20 september 2006 15:16 schreef Tain het volgende:
Blue Dragon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat 'meisje' op die laatste screen is wel heel erg blij om die tijger te zien
40 eurotjes incl. en hij is voor jouquote:Op woensdag 20 september 2006 12:16 schreef Smots het volgende:
[..]
jajajajajaja, I know.
Ik wil 'm ook HEEL graag hebben. Ben alleen aan 't rondshoppen of ik 'm ergens voor een fijne prijs kan vinden.
Ook van Mistwalker, Lost Odyssey:quote:Op woensdag 20 september 2006 15:16 schreef Tain het volgende:
Blue Dragon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neem dan niet Enchanted Arms. Hij is niet slecht, maar een beetje middelmatig. Je doet er goed aan te wachten op een game als Blue Dragon.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:46 schreef Jheronimus het volgende:
Blue Dragon heeft ook zeker mijn interesse, alhoewel ik ook positieve dingen hoor over Enchanted Arms
Ben normaal niet zo van de JRPGs, maar misschiend dat ik het binnenkort toch een gooi geef
Ik heb Enchanted Arms zelf ook en ik vind het een erg leuke game... en zeker een aanrader om de tijd tot Blue Dragon / Lost Odyssey te overbruggen, het duurt tenslotte nog maanden voordat die uitkomen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neem dan niet Enchanted Arms. Hij is niet slecht, maar een beetje middelmatig. Je doet er goed aan te wachten op een game als Blue Dragon.
Hij zegt dat 'ier er normaal gesproken niet van houdt. Dan lijkt het me niet handig om te beginnen met een game die niet tot de toppers in het genre behoort. Straks krijgt hij een scheef beeld.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb Enchanted Arms zelf ook en ik vind het een erg leuke game... en zeker een aanrader om de tijd tot Blue Dragon / Lost Odyssey te overbruggen, het duurt tenslotte nog maanden voordat die uitkomen.
De stijl vind ik ook niet tof. Het is gewoon dat het me gaat om een goed verhaal.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik snap niet zo waarom iedereen zo geinteresseerd is in Blue Dragon.
Het enige wat ik er tot op heden van gezien heb zijn vage filmpjes en een dragon ball sfeer die mij compleet niet aan staat(persoonlijk).
Mis ik iets?
Het gaat vooral om de mensen die achter de studio zitten die verantwoordelijk is voor deze game.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Mis ik iets?
Valt iets voor te zeggen ja; de reden ook dat ik voor de echte RPG ervaring bij Neverwinter Nights op de PC blijf (en binnenkort deel 2). Echt roleplayen op een daarvoor bestemde server waar iedereen moeite doet om in character te spelen (al haalt niets het bij pen & paper).quote:Op woensdag 20 september 2006 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:
RPG's zoals ze nu te boek staan:Ik vind een actiegame net zo RPG als al die turnbased digitale bordspellen, ik vind ze zelfs meer RPG dan een RPG, omdat ik me inleef in het karakter wat ik speel. Iets wat ik met een standaard RPG nooit heb, omdat ik nooit in de rol zit als speler...
Hehe ja blijft leuk hequote:Op woensdag 20 september 2006 17:43 schreef DaMSWer het volgende:
Leuk hoor die cam... daaaar gaan we al
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Hij lult uit z'n reet, zo aan het plaatje te zien.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:43 schreef DaMSWer het volgende:
[afbeelding]
Passende reactie op de Tenchu demo wellicht?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:43 schreef DaMSWer het volgende:
[afbeelding]
Het word ook steeds makkelijker.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:01 schreef Atuniel het volgende:
MP preview van RS:LV
Ze zijn alleen niet tevreden met het health system, dat het weer gevuld word tot 100% als je cover neemt. Nou ik wel![]()
Hoge verwachtingen? Ik stuiter mn kamer door na het zien van die 9 minuten Blue Dragonquote:Op woensdag 20 september 2006 17:08 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de mensen die achter de studio zitten die verantwoordelijk is voor deze game.
De geestelijk vader van Final Fantasy, de ontwerper van Dragon Ball Z en de componist van de FF serie.
Dream team, zeg maar. Niet zo gek dat de verwachtingen zo hoog zijn dan!
Male, maar er zit een plugje bij die em female maakt zodat je monitor met vaste kabel ook kunt gebruikenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:58 schreef donald_dick het volgende:
heeft iemand een VGA cabel en zo ja, is de uitgang male of female?
tnxquote:Op woensdag 20 september 2006 18:24 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Male, maar er zit een plugje bij die em female maakt zodat je monitor met vaste kabel ook kunt gebruiken
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hehe ja blijft leuk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
me wantquote:
een kabel die word aangesloten op je scartingang, voor sd-tv de beste optie, en je ziet duidelijk verschil, vooral bij teksten.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga een Xbox 360 Saints Row Pack bij Dynabyte bestellen alleen ik weet niet precies wat nou de Advanced Scart Kabel is? Ik game voorlopig nog gewoon op een normale TV.
Iemand die me even kan helpen? https://www.dynabyte.nl/hardwarecat.php?i=1637
Dat snap ik. Dus zo te zien hebben ze em niet bij Dynabyte...ik zie geen enkele kabel met een Scart aansluiting.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:33 schreef Niek. het volgende:
[..]
een kabel die word aangesloten op je scartingang, voor sd-tv de beste optie, en je ziet duidelijk verschil, vooral bij teksten.
Zo te zien heb je gelijk, moet je ff naar een andere winkel.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Dus zo te zien hebben ze em niet bij Dynabyte...ik zie geen enkele kabel met een Scart aansluiting.
Okey thanks! Ga ik nu de 360 bestellen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zo te zien heb je gelijk, moet je ff naar een andere winkel.
Ik heb er nog 1tje nieuw voor je in de verpakking liggenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Dus zo te zien hebben ze em niet bij Dynabyte...ik zie geen enkele kabel met een Scart aansluiting.
Hier nu ook een gameplay trailerquote:Op woensdag 20 september 2006 15:38 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ook van Mistwalker, Lost Odyssey:.
[afbeelding]
[afbeelding]
Get used to itquote:Op woensdag 20 september 2006 21:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Net me eerste vastloper gehad tijdens Saints row
Zeker, naadloos gewoon.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die overgang van film naar ingame battle is werkelijk fantastisch gedaan!
Na al die lovende woorden van de pc gamers wil ik het ook wel eens ervaren.quote:
Damn, dat ziet er gaaf uit zeg. Volgens mij kijk ik nu naar de low-quality stream, dat ziet er al tof uit.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier nu ook een gameplay trailer![]()
http://www.xboxyde.com/leech_3038_en.html
[afbeelding]
Tof spel.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Na al die lovende woorden van de pc gamers wil ik het ook wel eens ervaren.
jij hoeft morgen toch niet te werkenquote:Op donderdag 21 september 2006 05:09 schreef MMaRsu het volgende:
En op de valreep nog ff een nieuwe Lost Planet trailer
http://www.xboxyde.com/stream_3039_en.html
Nu ga ik slapen trusten
En jij zit nu zeker, net als mij, alweer op werk/stage?quote:Op donderdag 21 september 2006 07:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij hoeft morgen toch niet te werken
oef ... dat valt tegen! Ik had erg gekoopt op een Premium voor maar 250 euro's... nu moet ik nog 400 euro's uitgeven... en dan later nog een scartkabel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Collega van me wel. Je hebt er gratis drinken en eten, je krijgt een presentatie en kunt demo's spelen van o.a. The Godfather, Lego Star Wars II, Viva Pinata en Splinter Cell. Naderhand krijg je een bon waarvan je een Xbox 360 Premium kunt kopen met PGR 3, Kameo, de Xbox Live Vision Camera, Wireless controller, Rechargeable Battery Pack en Quick Chare Kit + 1 maand gratis Xbox Live Gold. Prijs = 399 Euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |