quote:Op woensdag 20 september 2006 17:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hehe ja blijft leuk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
me wantquote:
een kabel die word aangesloten op je scartingang, voor sd-tv de beste optie, en je ziet duidelijk verschil, vooral bij teksten.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga een Xbox 360 Saints Row Pack bij Dynabyte bestellen alleen ik weet niet precies wat nou de Advanced Scart Kabel is? Ik game voorlopig nog gewoon op een normale TV.
Iemand die me even kan helpen? https://www.dynabyte.nl/hardwarecat.php?i=1637
Dat snap ik. Dus zo te zien hebben ze em niet bij Dynabyte...ik zie geen enkele kabel met een Scart aansluiting.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:33 schreef Niek. het volgende:
[..]
een kabel die word aangesloten op je scartingang, voor sd-tv de beste optie, en je ziet duidelijk verschil, vooral bij teksten.
Zo te zien heb je gelijk, moet je ff naar een andere winkel.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Dus zo te zien hebben ze em niet bij Dynabyte...ik zie geen enkele kabel met een Scart aansluiting.
Okey thanks! Ga ik nu de 360 bestellen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zo te zien heb je gelijk, moet je ff naar een andere winkel.
Ik heb er nog 1tje nieuw voor je in de verpakking liggenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Dus zo te zien hebben ze em niet bij Dynabyte...ik zie geen enkele kabel met een Scart aansluiting.
Hier nu ook een gameplay trailerquote:Op woensdag 20 september 2006 15:38 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ook van Mistwalker, Lost Odyssey:.
[afbeelding]
[afbeelding]
Get used to itquote:Op woensdag 20 september 2006 21:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Net me eerste vastloper gehad tijdens Saints row
Zeker, naadloos gewoon.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die overgang van film naar ingame battle is werkelijk fantastisch gedaan!
Na al die lovende woorden van de pc gamers wil ik het ook wel eens ervaren.quote:
Damn, dat ziet er gaaf uit zeg. Volgens mij kijk ik nu naar de low-quality stream, dat ziet er al tof uit.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier nu ook een gameplay trailer![]()
http://www.xboxyde.com/leech_3038_en.html
[afbeelding]
Tof spel.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Na al die lovende woorden van de pc gamers wil ik het ook wel eens ervaren.
jij hoeft morgen toch niet te werkenquote:Op donderdag 21 september 2006 05:09 schreef MMaRsu het volgende:
En op de valreep nog ff een nieuwe Lost Planet trailer
http://www.xboxyde.com/stream_3039_en.html
Nu ga ik slapen trusten
En jij zit nu zeker, net als mij, alweer op werk/stage?quote:Op donderdag 21 september 2006 07:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij hoeft morgen toch niet te werken
oef ... dat valt tegen! Ik had erg gekoopt op een Premium voor maar 250 euro's... nu moet ik nog 400 euro's uitgeven... en dan later nog een scartkabel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Collega van me wel. Je hebt er gratis drinken en eten, je krijgt een presentatie en kunt demo's spelen van o.a. The Godfather, Lego Star Wars II, Viva Pinata en Splinter Cell. Naderhand krijg je een bon waarvan je een Xbox 360 Premium kunt kopen met PGR 3, Kameo, de Xbox Live Vision Camera, Wireless controller, Rechargeable Battery Pack en Quick Chare Kit + 1 maand gratis Xbox Live Gold. Prijs = 399 Euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |