Hype me eensquote:Op donderdag 21 september 2006 10:57 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
En Mass Effect komt rond Forza 2 uit.
Echt, ik houd van van JRPG, maar Mass Effect is gonna own some serious Japanese ass..
Die gaat zo achterlijk moddergruwelijk vet worden. GotC.
Ik speel zelf helemaal niet meer op live!quote:Op donderdag 21 september 2006 10:52 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Zit nou al 2 dagen te liven en dan vooral Poker maar ik kan nog niet echt wennen aan dat hele voice chat gebeuren. Ik heb hem nu meestal uit staan maar dat is ook zo vaag als iedereen je begroet enzo. Spelen jullie vaak met de microfoon aan?
Ja,... dat wordt een moeilijke keuze iddquote:Op donderdag 21 september 2006 10:57 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
En Mass Effect komt rond Forza 2 uit.
Nee inderdaad nietquote:Op donderdag 21 september 2006 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... dat wordt een moeilijke keuze idd
Als ik tegen "bekenden" speel dan heb ik mijn mic altijd aan. Tegen vreemde staat hij meestal op mute. En als ze irri zijn gaat hij ook nog op stil.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:52 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Zit nou al 2 dagen te liven en dan vooral Poker maar ik kan nog niet echt wennen aan dat hele voice chat gebeuren. Ik heb hem nu meestal uit staan maar dat is ook zo vaag als iedereen je begroet enzo. Spelen jullie vaak met de microfoon aan?
Saints Row is best tof onlinequote:Op donderdag 21 september 2006 11:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik speel zelf helemaal niet meer op live!Pas met Splinter cell 4 vind ik het e moeite waard om online te spelen. De games die nu live kunnen interesseren me totaal niet.
Makers van onder andere KoTOR en Jade Empirequote:
http://www.gametrailers.com/quote:
Niet echt.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... dat wordt een moeilijke keuze idd
Atuniel is nogal lui ingesteld dus hier de directe link naar Mass Effect: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2211quote:Op donderdag 21 september 2006 11:27 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/
En dan Mass Effect. KIJK DIE INGAME TRAILERS JE WORDT GEKKKKKKKK
Kan de site hier op mn werk niet op, anders had ik je een directe link gegeven.
Allemaal nog E3 en oudere trailers toch?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Atuniel is nogal lui ingesteld dus hier de directe link naar Mass Effect: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2211
Hebben ze niet nodig Gijsquote:Op donderdag 21 september 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan hebben ze mijn interesse iig nog niet
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allemaal nog E3 en oudere trailers toch?
Tja, ik ben nu eenmaal anders hequote:
Wie welquote:Op donderdag 21 september 2006 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, ik ben nu eenmaal anders he
Pas ook totaal niet in het ideale Xbox gamer plaatje dat Moore beschrijft:
Peter Moore beschrijft ideale Xbox gamer
Thanks.. ff checken..quote:Op donderdag 21 september 2006 11:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Atuniel is nogal lui ingesteld dus hier de directe link naar Mass Effect: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2211
Er staan ook gameplay trailers van na de e3.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allemaal nog E3 en oudere trailers toch?
Ik heb van BioWare enkel Jade Empire gespeeld en die was wel tof. KotOR vind ik niet boeiend (Star Warsquote:Op donderdag 21 september 2006 12:07 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Er staan ook gameplay trailers van na de e3.
Ik vind het nog veel mooier dan GoW of wat dan ook tot nu toe op de PS3 is geshowed (ingame)
Dat icm de gameplay van een Bioware RPG is een gegarandeerde monsterhit.
ik live niet zonderquote:Op donderdag 21 september 2006 10:52 schreef TheSouthsideKid het volgende:
En KotOR is qua game echt zoveel beter dan Jade Empirequote:Op donderdag 21 september 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb van BioWare enkel Jade Empire gespeeld en die was wel tof. KotOR vind ik niet boeiend (Star Wars) en bij Mass Effect vind ik de sfeer niet zo (ik heb het niet zo op space-settings en verafschuw Star Trek, Star Wars, Star-Gate en al die andere onzin show ook)
Ik ben juist een enorme SF freak maar ook bij mij slaan die shows niet aan. Het is te nep. Doe me dan maar een boek of een game met dezelfde onderwerpen.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb van BioWare enkel Jade Empire gespeeld en die was wel tof. KotOR vind ik niet boeiend (Star Wars) en bij Mass Effect vind ik de sfeer niet zo (ik heb het niet zo op space-settings en verafschuw Star Trek, Star Wars, Star-Gate en al die andere onzin show ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |