Tzal wel niks voor mij wezen...maar ik klik de link aan " Fichier inconnu / File Unknown "quote:Op woensdag 20 september 2006 21:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier nu ook een gameplay trailer![]()
http://www.xboxyde.com/leech_3038_en.html
[afbeelding]
quote:Ontwikkelaar Tri-Ace is bezig met een game waar een mysterieus tintje aanhangt. Het zogenaamde Infinite Undiscovery laat weinig van zich weten, maar is al wel aangekondigd, exclusief en nu zijn er ook al de eerste beelden.
ikke niet weet... ziet er goed uit, met ook erg veel sfeer.. maar de gameplay moet goed wezen wil ik hem halen.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:24 schreef Atuniel het volgende:
Project Sylpheed
Japanse shooter
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er naar uit dat de 360 nu goed op gang gaat komen
quote:Op donderdag 21 september 2006 04:24 schreef MMaRsu het volgende:
15 minuten Bioshock footage
http://media.xbox360.ign.com/media/793/793105/vids_1.html
Wat is het, het ziet er tof uitquote:Op donderdag 21 september 2006 08:40 schreef Atuniel het volgende:
Godver, overal zijn die intressante filmpjes verwijderd
[afbeelding]
[afbeelding]
De trailers zijn erg tof ieder geval en daar zit ook wat gameplay materiaal inquote:Op donderdag 21 september 2006 08:24 schreef Atuniel het volgende:
Project Sylpheed
Japanse shooter
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er naar uit dat de 360 nu goed op gang gaat komen
Lost Oddysee... maar filmpjes zijn wegquote:Op donderdag 21 september 2006 08:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is het, het ziet er tof uit
Wat meer screens van Lost Odysseyquote:Op donderdag 21 september 2006 08:40 schreef Atuniel het volgende:
Godver, overal zijn die intressante filmpjes verwijderd
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik las dat op de Japanse Marketplace de filmpjes stonden.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:52 schreef Tain het volgende:
[..]
De trailers zijn erg tof ieder geval en daar zit ook wat gameplay materiaal in
Echt serieus goeie shit dit denk ik!quote:Op donderdag 21 september 2006 08:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat meer screens van Lost Odyssey
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En er komt al zoveel goeie shitquote:Op donderdag 21 september 2006 08:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Echt serieus goeie shit dit denk ik!
Dat Culdcept Saga ziet er apart uitquote:Op donderdag 21 september 2006 08:47 schreef Tain het volgende:
Culdcept Saga
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lost Planet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rainbow Six Vegas
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dammmm mmmmm mmmmmmmmquote:Op donderdag 21 september 2006 08:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[afbeelding]
MENSEN SERIEUS KIJK DIT FILMPJE![]()
Ja dat bedoel ik, iedereen moet dit filmpje zien!!quote:
Hopelijk een tactische turn-based RPG a la Fire Emblem, zo ziet ‘t er wel uit iig.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat Culdcept Saga ziet er apart uit
tering.......................................................quote:Op donderdag 21 september 2006 08:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[afbeelding]
MENSEN SERIEUS KIJK DIT FILMPJE![]()
Nieuwe filmpje van deze RPG al gezien?quote:Op donderdag 21 september 2006 08:54 schreef Tain het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Te laat,.... maar zeer zeker wel wat voor jou !quote:Op donderdag 21 september 2006 08:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tzal wel niks voor mij wezen...maar ik klik de link aan " Fichier inconnu / File Unknown "
Die bovenste had ik al gepost als reactie op jouw Blue Dragon screens.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:54 schreef Tain het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij zegt hier file unknown als ik um wil openenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier nu ook een gameplay trailer![]()
http://www.xboxyde.com/leech_3038_en.html
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 september 2006 09:59 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Hij zegt hier file unknown als ik um wil openen.
quote:Op donderdag 21 september 2006 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Update : All gameplay videos have been removed at MS' request. Please don't ask for them to be back.
quote:Op donderdag 21 september 2006 09:28 schreef Tain het volgende:
Trusty Bell (heet Eternal Sonata hier?)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah, straks thuis maar effe detective spelen.quote:
Dit lijkt verdikkeme wel een ouderwets point 'n click adventure!quote:Op donderdag 21 september 2006 09:28 schreef Tain het volgende:
Trusty Bell (heet Eternal Sonata hier?)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee sorry, het is een Japanse RPGquote:Op donderdag 21 september 2006 10:16 schreef deGVR het volgende:
[..]
Dit lijkt verdikkeme wel een ouderwets point 'n click adventure!
Please tell me dat dat ook zo is!
Namcoquote:Op donderdag 21 september 2006 10:00 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..].
De JPRG's komen er met bosjes aan.. Van wie is deze game?.
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kleine must have toch wel hoor. Zeg maar de vierde JRPG op de 360 die interessant is. Hoe heeft het zover kunnen komen![]()
quote:Christmas is ours
Nee helaas, dat nog niet aangezien de RPG's dit jaar helemaal niet meer komen in Europaquote:
Your lossquote:Op donderdag 21 september 2006 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee helaas, dat nog niet aangezien de RPG's dit jaar helemaal niet meer komen in Europa
De 360 krijgt dit jaar enkel nog RS Vegas denk ik. Kerst is voor de Wii hier
Haha, ja, ik weet het Gears of War bladibla Tiger Woods bladibla etcquote:
Forza2 ..quote:Op donderdag 21 september 2006 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, ja, ik weet het Gears of War bladibla Tiger Woods bladibla etc
En Mass Effect komt rond Forza 2 uit.quote:
Ik heb 'm nog geen een keer aan gehad.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:52 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Zit nou al 2 dagen te liven en dan vooral Poker maar ik kan nog niet echt wennen aan dat hele voice chat gebeuren. Ik heb hem nu meestal uit staan maar dat is ook zo vaag als iedereen je begroet enzo. Spelen jullie vaak met de microfoon aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |