Dus die aanbieding voor 45 euro klopt?? Hoe kan die zo goedkoop zijn dan? Want dan pre-order ik 'm zoquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:48 schreef pmponer het volgende:
[..]![]()
nee ik zag in mijn mailbox wel dat ik al 3 keer splintercell had besteld dat vond ik ook wat veel dus ik zit nu met otto aan de lijn![]()
en vol![]()
moet je doen maar doe dat lekker onder een eigen accountquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dus die aanbieding voor 45 euro klopt?? Hoe kan die zo goedkoop zijn dan? Want dan pre-order ik 'm zo
Woei, met jou kan ik praten. Ben erg benieuwd naar deze gamequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Kheb stiekem best zin in Smackdown
Deze 8 kikkers passen iig primaquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
De HD is kut, nu krijg je 100 dingen om te downloaden, gaat nooit passen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog iemand die al een tijdje op die game zit te wachten...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:04 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Woei, met jou kan ik praten. Ben erg benieuwd naar deze game
@ jorienvdherik: je valt in herhaling en kikkers zijn uit![]()
Nee,.... ik wilde hem wel halen maar met het huidige game geweld wacht ik nog heel even. Ben idd een rpg-er maar de reviews konden mij niet echt overtuigen.... FFXII komt namelijk over 3 weken uitquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:58 schreef H.Flick het volgende:
Heeft iemand Enchanted Arms al? Sjo misschien?
De Eurogamer review heeft me eigenlijk wel overtuigd. Ze zijn eigenlijk alleen negatief over de random encounters, maar daar erger ik me nooit aan eigenlijk. En het is een JRPG op de 360. Zoveel komen er daar niet van.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=67714
3 weken!!! Ik dacht dat dat nog veel langer ging duren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... ik wilde hem wel halen maar met het huidige game geweld wacht ik nog heel even. Ben idd een rpg-er maar de reviews konden mij niet echt overtuigen.... FFXII komt namelijk over 3 weken uit
Ik ook..........quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Later wil ik hem zeker een keer spelen.
Komt door je naam.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:06 schreef nietteveranderen het volgende:
Hey ik kan niet editten
ja kikkers, als in : ribbipquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Kikkers ? jullie zijn lui
Of je kan niet linkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe kunnen "we" dat probleem dan oplossen zodat we gewoon de fotos kunnen zien? (het is trouwens makkelijker als jij je aanpast in plaats van dat 10 mensen zich aanpassen aan jou/zoek aan betere/andere hostquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hoe kunnen "we" dat probleem dan oplossen zodat we gewoon de fotos kunnen zien? (het is trouwens makkelijker als jij je aanpast in plaats van dat 10 mensen zich aanpassen aan jou/zoek aan betere/andere host![]()
De link van de kikker kopieren, en vervolgens in een nieuw venster openen in de adresbalkquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hoe kunnen "we" dat probleem dan oplossen zodat we gewoon de fotos kunnen zien? (het is trouwens makkelijker als jij je aanpast in plaats van dat 10 mensen zich aanpassen aan jou/zoek aan betere/andere host![]()
ik ga 3 oktober met het hele team van het werkquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:27 schreef Niek. het volgende:
Zijn er hier mensen die naar mission360 zijn geweest? was het wat? kreeg je na afloop nog iets? vertel er maar alles over:P twijfel nog of ik ga of niet...
Collega van me wel. Je hebt er gratis drinken en eten, je krijgt een presentatie en kunt demo's spelen van o.a. The Godfather, Lego Star Wars II, Viva Pinata en Splinter Cell. Naderhand krijg je een bon waarvan je een Xbox 360 Premium kunt kopen met PGR 3, Kameo, de Xbox Live Vision Camera, Wireless controller, Rechargeable Battery Pack en Quick Chare Kit + 1 maand gratis Xbox Live Gold. Prijs = 399 Euroquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:27 schreef Niek. het volgende:
Zijn er hier mensen die naar mission360 zijn geweest? was het wat? kreeg je na afloop nog iets? vertel er maar alles over:P twijfel nog of ik ga of niet...
quote:Twee nieuwe Xbox 360 bundels voor Europa
Naast de twee nieuwe bundels die in de US en Engeland zullen uitkomen zullen er ook twee bundels naar de rest van Europa komen. Een paar weken geleden was het tijd voor Saints Row, maar vanaf 1 december zal er een bundel komen met Gears of War en vanaf 27 oktober een bundel met PES6. Beide bundels zouden 439,99 euro moeten gaan kosten. Hieronder kun je de box-arts zien, maar of dit de officiële box-arts zijn is niet helemaal duidelijk omdat die altijd helemaal in thema zijn.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
demo's spelen van o.a. The Godfather,
Ik bedoel toch echt HD hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:13 schreef BMH het volgende:
Weer het misverstand tussen HD en harde schrijf... Zullen we het aub op HDD houden?
Verkapte tvp.
Een puuhuuntquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:26 schreef MMaRsu het volgende:
.
krijg je aan het einde nog iets mee/goodie ofzow?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Collega van me wel. Je hebt er gratis drinken en eten, je krijgt een presentatie en kunt demo's spelen van o.a. The Godfather, Lego Star Wars II, Viva Pinata en Splinter Cell. Naderhand krijg je een bon waarvan je een Xbox 360 Premium kunt kopen met PGR 3, Kameo, de Xbox Live Vision Camera, Wireless controller, Rechargeable Battery Pack en Quick Chare Kit + 1 maand gratis Xbox Live Gold. Prijs = 399 Euro
PES?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
De HD is kut, nu krijg je 100 dingen om te downloaden, gaat nooit passen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik niets over gehoord, dus denk het niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef Niek. het volgende:
[..]
krijg je aan het einde nog iets mee/goodie ofzow?
kijk nu net in de brief die ik heb, ik kan er morgen avond heen, maar weet nog steeds niet zeker of ik ga.
Gewoon niet doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:58 schreef H.Flick het volgende:
De Eurogamer review heeft me eigenlijk wel overtuigd. Ze zijn eigenlijk alleen negatief over de random encounters, maar daar erger ik me nooit aan eigenlijk. En het is een JRPG op de 360. Zoveel komen er daar niet van.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=67714
Las net op ander forum dat je een wristband, t-shirt, aanbiedings bon en klein boekje/folder over de 360 krijgt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:01 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Heb ik niets over gehoord, dus denk het niet.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:12 schreef Niek. het volgende:
[..]
nu nog iemand vinden die mee wil:P
Welk einde?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
Story mode van Dead Rising uitgespeeld![]()
Godver, wat een spel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAAL DIE GAME!!!!
Aquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:41 schreef MMaRsu het volgende:
Welk einde?
Zo knap is dat niet...je kunt ook gewoon 72 uur op de Heliport wachten.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:02 schreef vim-fuego het volgende:
Dead Rising uitgespeeld....zonder me ook maar iets aan te trekken van verhaallijn of mensen redden.....wat een geweldige game....ik zuig verschrikkelijk en toch uitgespeeld![]()
stop alledrie de spellen er tegelijk in, kan je mee naar de verjaardag van je vriendinquote:Op woensdag 20 september 2006 08:20 schreef bluebit het volgende:
pfffff, al twee dagen geen tijd gehad om te xboxen......maar vanavond gaat mijn vriendin naar een verjaardag en heb ik de hele avond voor mezelf
maar wat zal ik eens gaan spelen : Saints Row, dead rising of TDU.......keuzes, keuzes, keuzes...
Ik heb em zelf wel. Het is best een leuk spel al moet ik zeggen dat hoe simpel het is me HEEEL erg tegen valt. De bosses zijn leuk maar als je een dungeon binnen komt gaan ze echt zeggen van: Heeeyyyy kijk daar links van je een knop, weet je wat je moet doen, je moet daar naar toe lopen en dan op de groene A knop duwen. En dat is dan het enige wat je in die dungeon hoeft te doen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:58 schreef H.Flick het volgende:
wat is in godsnaam jouw definitie van plezier (retorische vraag)?quote:Op woensdag 20 september 2006 08:23 schreef masterdave het volgende:
[..]
stop alledrie de spellen er tegelijk in, kan je mee naar de verjaardag van je vriendin![]()
Ja!quote:Op woensdag 20 september 2006 08:20 schreef Atuniel het volgende:
Nee.
He lekker..quote:....De actie loop van morgen 20 september tot 29 september. Voor ons houdt dat eigenlijk in dat het meeste materiaal op 30 september om 9:00 wordt verwijderd in verband met de verschillende tijdzones. In deze periode worden hoogtepunten, persconferenties, dagelijkse updates en ‘behind-closed-doors’ materiaal laten zien. Alles bij elkaar zal moeten zorgen voor zo’n 100 beschikbare downloads!
Ook zal er tijdens deze events verschillende content uitkomen van games als onder andere:
- Call of Duty 3
- Forza Motorsport 2
- Kayne & Lynch: Dead Men
- Kingdom Under Fire: Circle of Doom
- Project Sylpheed
- Shrek the Third
- Viva Piñata
Themes en gamerpictures kunnen we verwachten van games als Alan Wake, Fable 2, Forza Motorsport 2, and Mass Effect. Vergeet daarbij niet dat er ook nog games aangekondigd moeten worden waarvan we vast ook nog het een en ander van te zien krijgen.
Als klap op de vuurpijl launchen ze ook nog een geheime arcadegame afkomstig van een grote franchise. Welke dit precies moet zijn is dus onbekend, maar daar zullen we snel achterkomen. Let wel; alles is onder voorbehoud. Dit bovenstaande is een belofte van Microsoft, maar het verleden leert ons dat dit niet altijd 100% uit hoeft te komen....
Die franchise op XBLA...Zou het Killer Instinct zijn? Een mens kan hopen....quote:Op woensdag 20 september 2006 09:14 schreef Atuniel het volgende:
[..]
He lekker..
Moet wel de komende tijd mn internet het weer doen
Nee klopt.. maar daar heb ik geen nieuws over gevondenquote:Op woensdag 20 september 2006 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ja leuk, maar geen Brothers in Arms.
Golf staat voorop inderdaad!quote:Op woensdag 20 september 2006 09:29 schreef Atuniel het volgende:
Maar goed.. eerst golf volgende maand en in November RS:LV.. dan ben ik wel even klaar.
Ok ok, GoW wil ik ook wel.. maar daar heb ik dan simpelweg ff geen tijd meer voor.
En RS toch ook wel Gijs?quote:Op woensdag 20 september 2006 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Golf staat voorop inderdaad!Prachtige nieuwe features allemaal!
GoW ziet er leuk uit...maar ik wacht toch de reviews af.
Ik twijfel Gijs....geen kwestie van geen zin maar van tijd. Online gamen met TW2007 trekt me gewoon meer. Maar als RS flink gehyped wordt haal ik hem heus wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:38 schreef Atuniel het volgende:
En RS toch ook wel Gijs?Gijs? GIJSSSSSS??
Pfff.. gehypd?? Stap maar vast in dan.. ALLL ABOARD.. the hypetrain!!quote:Op woensdag 20 september 2006 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik twijfel Gijs....geen kwestie van geen zin maar van tijd. Online gamen met TW2007 trekt me gewoon meer. Maar als RS flink gehyped wordt haal ik hem heus wel.
1080p op de Xbox 360 na updatequote:Microsoft heeft een aantal nieuwe Xbox Live Arcade games aangekondigd. Het gaat om de volgende games: de side-scroller Contra, de space-shooter Gyruss, de klassieker Dig Dug, Track & Field, New Rally X, de side-scroller Rush’n Attack, Ms. Pac-Man en alleen in Japan de game Yie Ar Kung Fu (2007).
Er was dus een Japanse pers-conferentie van MSquote:Microsoft heeft op een conferentie in Japan bekend gemaakt dat het met de herfst-update mogelijk zal zijn om games en films te draaien in 1080p met de Xbox 360. Via de losse HD-DVD speler zal het ook mogelijk zijn om HD-films af te spelen en de speler zal vanaf 17 november in Japan voor 19,800 Yen (133.39 euro) beschikbaar zijn.
Dat is wel een beetje minder eigenlijk in een RS game...quote:Op woensdag 20 september 2006 10:01 schreef Atuniel het volgende:
MP preview van RS:LV
Ze zijn alleen niet tevreden met het health system, dat het weer gevuld word tot 100% als je cover neemt. Nou ik wel![]()
Het is geen Haloquote:Op woensdag 20 september 2006 10:01 schreef Atuniel het volgende:
MP preview van RS:LV
Ze zijn alleen niet tevreden met het health system, dat het weer gevuld word tot 100% als je cover neemt. Nou ik wel![]()
helemaal mee eens, je hebt echt het gevoel dat je van gevecht naar gevecht gaat. leuke manier om te spelen!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:07 schreef Atuniel het volgende:
Nee het is geen HALO () maar ik vind dat wel cool gedaan in HALO.. even de tijd nemen om te herladen, even je health bijspijkeren en weer doorgaan. Het levert uiteindelijk meer intensievere battle's op.
Had COD2 dat ook niet? SR heeft het ook.. ik vind dat echt lekker gamen![]()
Daarnaast dan de mogelijkheid om wapens te unlocken, kleding, een character wat je helemaal kan aankleden naar eigen smaak.. praat hoor
Alleen dat automatisch healen hoort niet bij een realistische shooter vind ik, je hoeft minder op te passen wat je nu doet, want even schuilen en je health zit weer vol, terwijl je bij RS3 moet oppassen wat je doet en het spannender maaktquote:Op woensdag 20 september 2006 10:07 schreef Atuniel het volgende:
Nee het is geen HALO () maar ik vind dat wel cool gedaan in HALO.. even de tijd nemen om te herladen, even je health bijspijkeren en weer doorgaan. Het levert uiteindelijk meer intensievere battle's op.
Had COD2 dat ook niet? SR heeft het ook.. ik vind dat echt lekker gamen![]()
of CoDquote:Op woensdag 20 september 2006 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is geen Halo
maar goed, dit verkort wel de tijd die ik in de lobby zal doorbrengen.![]()
Eens, vooral in R6 vind ik het best lame. Het leukste was juist dat je onwijs voorzichtig moest zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen dat automatisch healen hoort niet bij een realistische shooter vind ik, je hoeft minder op te passen wat je nu doet, want even schuilen en je health zit weer vol, terwijl je bij RS3 moet oppassen wat je doet en het spannender maakt
Dat kloptquote:Op woensdag 20 september 2006 10:16 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Maar je kan het ongetwijfeld wel uitzetten.
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:20 schreef Atuniel het volgende:
http://media.xbox360.ign.com/media/826/826459/vids_1.html
Filmpje over het customizen van je character in TW
de TGS begint vrijdag pasquote:Op woensdag 20 september 2006 10:24 schreef Tumble het volgende:
Nou waar blijft die market place content het is vandaag toch de 20ste en japan ligt op ons voor dus bring it on..
(ja ik ben ongeduldig ik weet het)
Microsoft geeft een dag eerder een persconferentie geloof ik.quote:
die is dus net geweestquote:Op woensdag 20 september 2006 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Microsoft geeft een dag eerder een persconferentie geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |