Vindt je het gek? Zoveel weken lang mocht niemand wat zeggen (soort van ongeschreven / geschreven regel) en dan krijg je op een gegeven moment dit.quote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Makkelijk he Linda, op Tan inhakken
ja gek hequote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Makkelijk he Linda, op Tan inhakken
Godverdomme teringtakkewijf! Opzouten met dat kreng!quote:Op woensdag 28 september 2005 21:58 schreef Darklight het volgende:
[..]
ze heeft een peuk opgestoken vanmiddag, daarmee heeft ze de weekopdracht verpest
De tijd dat iemand iets normaals verwachtte ligt ver achter ons Peter.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Soms zitten ze met zijn drieën door elkaar Tanja aan te vallen?
En dan verwachten ze van haar nog een normale reaktie ook![]()
Zij kunnen niet afhaken.quote:Op woensdag 28 september 2005 21:58 schreef Djoj het volgende:
Ik was al lang afgehaakt...zoooo zonde van de energie...
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 september 2005 21:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze gaan dr sowieso niet uitkomen hoor, Tanja spreekt zichzelf constant tegen en heeft gewoon psychische hulp nodig. Ik kan niet meer boos zijn op Tanja, ze is gewoon diep en diep triest![]()
Wapperen met de contractjes waarin staat dat als ze die vieze walrus nomineren dat ze vet in de schulden komen te zittenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:00 schreef Pinball het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat Tanje volgende keer niet door iedereen genomineerd wordt.
Benieuwd hoe Hummie dat gaat doen
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Soms zitten ze met zijn drieën door elkaar Tanja aan te vallen
Petertje, voel je je niet goed jongen?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
ze zit al weken in het huis en wil niet praten gek he dat het nu allemaal eruit komtquote:Op woensdag 28 september 2005 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Zeg eens eerlijk Peter, vind je het echt vreemd dat er zo gereageerd wordt??quote:Op woensdag 28 september 2005 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Niet iedereen kan even goed spiegelenquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:03 schreef Showtime het volgende:
Linda is sexueel gefrustreerd, wordt tijd dat die freggel Tanja ff lekker vol op de bek pakt slaat.
Het is heel vermakelijk, maar o o o wat ben je als kind kansloos met zo'n moeder.quote:
da's wel weer jammer, dan wordt Liesje een beetje overbodig.....quote:Op woensdag 28 september 2005 22:03 schreef Dr_Greene het volgende:
In ieder geval hebben de bewoners een nieuwe pispaal gevonden ipv Lieske!!!
Hell yeahquote:Op woensdag 28 september 2005 22:04 schreef EmjaY het volgende:
Linda is goed!Die scoort echt veel punten bij mij
De eerste was o het is toch een meisjequote:Op woensdag 28 september 2005 22:04 schreef milagro het volgende:
ietsjes minder enthousiast
nou zeg maar gewoon niet, hoor, Tanja
als een vd eerste reacties op de babykamer "dat is niet de kinderwagen die ik wilde, maar goed hij lijkt er wel op"
Het hoogste punt op aarde is de Mount Everest, op 8880 kilometer, het laagstequote:Op woensdag 28 september 2005 22:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het is heel vermakelijk, maar o o o wat ben je als kind kansloos met zo'n moeder.
Die is ongeveer net zo triest als dat de Marianetrog diep is, die Tanja en kan gezien haar eigenbeeld, karakter, verslavingen en gezeik echt nooit van z'n leven een goeie moeder worden/zijn.
Die pik zit te huilen achter z'n putertjequote:Op woensdag 28 september 2005 22:02 schreef caradoc het volgende:
[..]
Petertje, voel je je niet goed jongen?
Geluid is voor mij al voldoendequote:Op woensdag 28 september 2005 22:05 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
.. en dan lopen die streams kut ...![]()
Echt een stakker......, ondankbare hond die zich niet kan veplaatsen in haar eigen situatie. Ze krijgt notabene ge-ensceneerd een 10 keer zo goede postiie als de rest voorgeschoteld.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het is heel vermakelijk, maar o o o wat ben je als kind kansloos met zo'n moeder.
Die is ongeveer net zo triest als dat de Marianetrog diep is, die Tanja en kan gezien haar eigenbeeld, karakter, verslavingen en gezeik echt nooit van z'n leven een goeie moeder worden/zijn.
Niet echt helend he, zo`n hele groep tegen haarquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:06 schreef Wup het volgende:
Ralphh kijkt in de badkamer even of zijn zender leuk staat
Die mag wel winnenquote:
En bij jou wil ik best het licht is uit doen en je lekker in stoppen onder wollen dekenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had er allang in d'r bek gespuugdquote:Op woensdag 28 september 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Ralph heeft het gehad volgens mij....
heb je niet nodig. Mensenkennis heb je hier nodig en Tanja heeft het ECHT verbruid hier.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet echt helend he, zo`n hele groep tegen haar![]()
En waar blijft Roel, met zijn psychologie studie?
Niemand ?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:06 schreef mr-maxi het volgende:
ik wordt zelfs kwaad als mensen hier de crackhoer nog VERDEDIGEN, das gewoon iritatie opwekken. Laat dat stuk mormel met dat kut kind lekker in de goot liggen ofzo.
niemand zal hier tegen kunnen altans ''als je niet uit het zelfde stuk hout bent gesneden''
Zo en dat wou ik ff kwijt...
Blowtje aan het draaien om de gemoederen te sussenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Wat is Ralph aan het doen.... Zijn mes aan het slijpen om Tan wat aan te doen?
Halloooooo, denk jij dat ze onder dwang in dat huis zit ofzo??quote:Op woensdag 28 september 2005 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of HaraKiri???quote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
das liefquote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef newsman het volgende:
[..]
En bij jou wil ik best het licht is uit doen en je lekker in stoppen onder wollen deken![]()
Tuurlijk niet, dat mormel krijgt toch haar verwende maaltijden, dus wat kan haar het schelen dat de hele groep weer uien en brood heeft, zij heeft er geen last van en de wereld draait om haar alleen...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef Darklight het volgende:
het interesseert haar ook allemaal geen reet![]()
Dat wil ze toch, dat iedereen het in haar gezicht zegtquote:Op woensdag 28 september 2005 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Pfff kan je dat kut kind even achterwege laten dan? Kan dat kleine ding er wat aan doen dat ze in die buik terecht kwam?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:06 schreef mr-maxi het volgende:
ik wordt zelfs kwaad als mensen hier de crackhoer nog VERDEDIGEN, das gewoon iritatie opwekken. Laat dat stuk mormel met dat kut kind lekker in de goot liggen ofzo.
niemand zal hier tegen kunnen altans ''als je niet uit het zelfde stuk hout bent gesneden''
Zo en dat wou ik ff kwijt...
nee die maakt een ketting voor zn neefje van 4quote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Op 1 ding mag je hopen, heel hard, dat de geboorte haar wakker schud.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tanja doet niet voor niks zo moeilijk (waarom ze zo moeilijk doet weet ik ook niet...), ik heb echt medelijden met haar dat ze zo is en het zelf niet doorheeftquote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef -Delta- het volgende:
Ik begrijp nu steeds en steeds meer, waarom Tanja 100 keer conflicten op de werkvloer heeft gehad met werkgevers...![]()
Jezus met zo'n ontiegelijk MOEILIJK karakter, no wonder![]()
Nee lekeer met zn 12 tegen een koe zitten schreewen helpt....quote:Op woensdag 28 september 2005 22:08 schreef Pinball het volgende:
Ralph heeft wat mij betreft ook afgedaan met z'n conflictmijdende gedrag. Jammer zeg.
1. Ingrid steunt haar af en toe.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Roel durft nu even niet want hij is vandaag de boosdoenerquote:Op woensdag 28 september 2005 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
Eensch.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens een WELGEMEENDE tip aan je: we zeiden een paar topics gelezen tegen je dat we het moedig van je vinden om openlijk voor je sociale problemen uit te komen, ook op CU2 etc. , maar als ik even iets tegen je mag zeggen: als jij je voortdurend in slachtofferrol probeert te wurmen, dan kom jij nooit uit die cirkel.
Denk niet dat het aan jou is om te beoordelen of iemand uit een cirkel moet.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
, dan kom jij nooit uit die cirkel.
Als je normaal wil zijn
Hij zat straks ook al te sussen. Hij hoeft ook niet mee te doen, maar hij vlucht. Daarmee onttrekt hij zich net zo aan de groep als Tanja.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef socko het volgende:
[..]
Nee lekeer met zn 12 tegen een koe zitten schreewen helpt....
Bij mij nietquote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef caradoc het volgende:
Godver, het wordt nogal druk. De stream begint te happeren
Hij heeft er al 2x op ingehakt. Helpt niet bij koningin Tanja.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel durft nu even niet want hij is vandaag de boosdoener
Ik denk ook niet dat Hummie nog moeite gaat doen om haar er in te houdenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef Quembel het volgende:
"ik ga het liefst nog steeds weg"
Tief op dan!
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef Quembel het volgende:
"ik ga het liefst nog steeds weg"
Tief op dan!
Waarom zou hij zich dr mee gaan bemoeien? Omdat ie psychologie studeert? Misschien ziet ie wel in dat het toch geen zin heeft om zich ermee te gaan bemoeienquote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel durft nu even niet want hij is vandaag de boosdoener
Anders lees je even de CU2 van Peter6000.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Denk niet dat het aan jou is om te beoordelen of iemand uit een cirkel moet.
Niet iedereen voelt zich lekker in groepen
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat doen ze vast wel in de uitzending, ze zijn haar vertrek al een paar dagen aan het voorbereiden.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef milagro het volgende:
Kan BB de groep nu even laten zien en horen wat Tanja vd week over Roel, Dido en Lies enzo heeft gezegd!? Please!!!
dat wilde ik net voorstellenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef milagro het volgende:
Kan BB de groep nu even laten zien en horen wat Tanja vd week over Roel, Dido en Lies enzo heeft gezegd!? Please!!!
Moet wel he.. Tanja wilt alles niet herhalen.. en Ingrid heeft het allemaal al gehoord van drquote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef jessie het volgende:
Wat irritant zeg dat Ingrid zo praat voor Tanja, echt super irritant
Iedereen heeft excuses, want oh oh ze is zwanger van een gozer die al niet meer in beeld is.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef pinkplatinum het volgende:
3. Had ze maar met iedereen moeten communiceren, geef je het niet de kans dan krijg je dit
raar he, dat ze het gewoon echt niet zien van zichzelf......quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef regenworm het volgende:
tanja en chantal klagen dat achter hun rug over hun geluld word.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar zelfs jij voelt een stuk beter aan wat er leeft, en wanneer het nog nut heeft om lekker individueel een mening te hebben en die tot vervelens toe te verkondigen. Toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Loedertje het volgende:
Precies en een ieder die niet van groepen houdt, gaat een BB groepsgebeuren in voor 3 maanden , da's logischquote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vast ben zelf papa en bijna voor de tweede keer en opvoeden kan heel lastig zijn en "geen zin in"is er niet bij met een kind.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op 1 ding mag je hopen, heel hard, dat de geboorte haar wakker schud.
Moest van haar moederquote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies en een iedere niet van groepen houdt, gaat een BB groepsgebeuren in voor 3 maanden , da's logisch![]()
daar begint het verdacht veel op te lijken ja..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef BVO het volgende:
Krijgen die bewoners betaald om haar er in te houden??
Dido zegt net dat ze nog nooit zo'n moeilijk karakter heeft meegemaakt, in ouderenzorg, invaliden, zieken, etc.quote:
Ik zou je zo graag willen gelovenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat doen ze vast wel in de uitzending, ze zijn haar vertrek al een paar dagen aan het voorbereiden.
Je moet in een groep gaan functioneren. Verassend he, aan BB...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
dat begrijp ik dus ook nietquote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef milagro het volgende:
Precies en een ieder die niet van groepen houdt, gaat een BB groepsgebeuren in voor 3 maanden , da's logisch![]()
Oh dat heb ik gemist dan zeker, wat is er gezegd?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef milagro het volgende:
Je weet niet wat ralph denkt mischien nam hij wel het voornemen om er met tanja alleen over praten.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij zat straks ook al te sussen. Hij hoeft ook niet mee te doen, maar hij vlucht. Daarmee onttrekt hij zich net zo aan de groep als Tanja.
Allang gedaanquote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anders lees je even de CU2 van Peter6000.
Nog "erger" er bestaan genoeg van dit soort mensen. Maar gelukkig zitten die niet allemaal in BBquote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef EmjaY het volgende:
Dat dit soort mensen bestaan vind ik bijna schokkend![]()
Dan ga je niet het BBhuis in hequote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja, toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef milagro het volgende:
Precies en een ieder die niet van groepen houdt, gaat een BB groepsgebeuren in voor 3 maanden , da's logisch![]()
Dido zegt alles 84x hetzelfde... alleen op een andere manier...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef Showtime het volgende:
Dido STFU! met je "ik mag je graag"
ja... ze houdt het wel levendigquote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef BolloJollo het volgende:
Mensen, als je echt nog een leuke tijd wil meemaken de komende weken, laat dan die Zeug er a.j.b. in blijven!
Omdat het een afwijkende mening is, mag die niet verkondigd wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs jij voelt een stuk beter aan wat er leeft, en wanneer het nog nut heeft om lekker individueel een mening te hebben en die tot vervelens toe te verkondigen. Toch?
En terecht! Ze heeft daar gelijk in.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dido zegt net dat ze nog nooit zo'n moeilijk karakter heeft meegemaakt, in ouderenzorg, invaliden, zieken, etc.
Menno zegt niets om zo stemmen te behouden. Wie weet is Nederland helemaal voor Tanja en dan stemmen ze niet op iemand die tanja aanvalt, aldus menno's gedachtequote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand Menno al iets horen zeggen?
er is in de reguliere uitzending van vandaag een stukje uitgezonden van de roddelsessie tussen Chantal & Tanjaquote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef -Delta- het volgende:
Oh dat heb ik gemist dan zeker, wat is er gezegd?
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef BolloJollo het volgende:
Mensen, als je echt nog een leuke tijd wil meemaken de komende weken, laat dan die Zeug er a.j.b. in blijven!
Dat denk ik niet, maar t wordt wel een gevalletje Jeugdzorg denk ikquote:Op woensdag 28 september 2005 22:17 schreef D.Rose het volgende:
ik mag aannemen dat de kinderbescherming het kind straks bij de moeder weghaalt
Kijk straks even de herhaling dan vd reguliere uitzending, daar zie je een klein deel ervan (de rest heb ik ook maar gelezen hier)quote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist dan zeker, wat is er gezegd?
nee, hij is van de in 1 op 1 gesprekken... [of eventueel met Ingrid erbij als hem dat meer oplevert]quote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand Menno al iets horen zeggen?
De groep heeft op dit moment een eindeloos geduldquote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs jij voelt een stuk beter aan wat er leeft, en wanneer het nog nut heeft om lekker individueel een mening te hebben en die tot vervelens toe te verkondigen. Toch?
En wedden...... dat ze nog 'vergeten' haar te nomineren de volgende keerquote:Op woensdag 28 september 2005 22:17 schreef Dynabite het volgende:
Eigenlijk denken ze nu "tanja ...rot maar op trut"![]()
Peter 6000 is de Tanja van FOKquote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef BlaBlub het volgende:
Peter6000 gewoon volhouden met Tanja verdedigen, ik vind het knap
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
DAMES EN HEREN
Chantal is ongesteld
Ach het is toch "wij" tegen "haar". 1 Tanja tegen de rest, die geen begrip meer op kan brengen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:18 schreef jessie het volgende:
En nu Chantal ook nog lekker ff in de wij vorm wat een stel trutten he.
Ik meende dat er bij BB1 ook een soort van psychologische selectie was?quote:
Had ik het tegen jou? Nee dus, tijd voor je pillen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
Omdat het een afwijkende mening is, mag die niet verkondigd worden
Vervelens toe
quote:p woensdag 28 september 2005 21:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze gaan dr sowieso niet uitkomen hoor, Tanja spreekt zichzelf constant tegen en heeft gewoon psychische hulp nodig. Ik kan niet meer boos zijn op Tanja, ze is gewoon diep en diep triest
Waar is Steven Pont als je hem nodig hebt??quote:
niet die heeft een plaat beton voor dr kopquote:Op woensdag 28 september 2005 22:21 schreef Speedski het volgende:
Okay: Wanneer gaat Tanja in tranen uitbarsten ??? Ik denk om 23:28 uur
Heel veel, als ze zelfs al (bijnaquote:Op woensdag 28 september 2005 22:21 schreef mr-maxi het volgende:
Wat voor achtergrond moet je meemaken om zo te worden zeg?
Heb denk ik best wat meegemaakt maar om zo te worden kan ik me niet voorstellen.
Ik nomineer peter, omdat hij toch andere ideeën heeft dan ik hebquote:Op woensdag 28 september 2005 22:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Peter 6000 is de Tanja van FOK![]()
ja Talpa begrijp ik wel, maar waarom Tanja ervoor kiest [ of heeft gekozen]quote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Loedertje het volgende:
Ik meende dat er bij BB1 ook een soort van psychologische selectie was?
Het lijkt of hier mensen zijn uitgekozen op labiliteit.
Hoe meer mensen er *breken* vanwege onverwerkte zaken, hoe beter voor talpa.
Nee, dat was Menno die sprakquote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Foreverblue het volgende:
stottertren bij jullie ook zo de streams? staat vaak vast hier.
Hier ook, vallen constant uit..super irri...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Foreverblue het volgende:
Na de bevalling, en het kindje wordt dan verloot onder de BB bewonersquote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Mag tanja alstublieft publiekelijk gestenigd worden.
Dank u,
Prénatale depressie!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:18 schreef brummie34 het volgende:
Die zeug zit al in de postnataledepressie vanaf dat die neger zijn l*l er in heeft gehangen![]()
![]()
En waar zijn haar ouders dan, die zijn dan ook niet echt labielquote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Heel veel, als ze zelfs al (bijna) de prostitutie ingaat omdat toch al zoveel mannen van haar misbruik hebben gemaakt, is er echt heel veel gebeurd met je en is het psychisch 1 grote rotzooi in je hoofd
Ga's wat zeep en water zoekenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef Inca het volgende:
wat zeuren jullie nou tanja blijft gewoon en sleept het meeste geld binnen
Ik zag het betonvlechters busje vederop ook al staan, die zijn nu vast aan de slag.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef Knurkie het volgende:
[..]
niet die heeft een plaat beton voor dr kop
Ze blijft wel, gelukkig. Maar dat geld valt wel mee, voor een modaal maandsalaris laat Tanja zich best 3 maanden naaien denk ik. En Hummie is niet van de cadeautjes.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef Inca het volgende:
wat zeuren jullie nou tanja blijft gewoon en sleept het meeste geld binnen
Ja inderdaad... lijkt donderdag avond wel. Maar er gebeurt nu wat he, dus iedereen wil het zienquote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef Djoj het volgende:
[..]
Hier ook, vallen constant uit..super irri...![]()
Ja en het zijn net de drie mensen die niet van ruzie houden..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dit overigens wél gruwelijk klote voor de genomineerden... Hun laatste avond compleet verpest zo....
seks?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lieske en Roel denken hetzelfde....
het is toch zo bb 5 staat bekend om de zwangere dus die onthoud iedereen dus niet wie deze bb wintquote:
Geen idee, maar Tanja moest verleden keer blijven voor haar ouders omdat hun vonden dat t BB huis de beste plek was voor haar op dat moment, dat getuigt wat mij betreft niet ook echt van weten wat goed is voor je kindquote:Op woensdag 28 september 2005 22:25 schreef mr-maxi het volgende:
[..]
En waar zijn haar ouders dan, die zijn dan ook niet echt labiel
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:26 schreef Knurkie het volgende:
ik ben bang dat Tanja morgen vergeet weg te gaan
gelukkig maarquote:Op woensdag 28 september 2005 22:26 schreef Knurkie het volgende:
Het moest van haar moeder.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
Als je geen behoefte hebt aan groepen, WAAROM DOE JE DAN MEE AAN EEN GROEPSPROGRAMMA![]()
![]()
maar hij verdedigt Tanja... dat is niet redelijk en daar begrijp ik niks van...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik nomineer peter, omdat hij toch andere ideeën heeft dan ik heb![]()
haha grapje hoor... hij is niet echt een tanja, hij is veel redelijker en begripvoller dan Tanja.![]()
Ja en dan moet zo iemand tegen zichzelf beschermd worden.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Heel veel, als ze zelfs al (bijna) de prostitutie ingaat omdat toch al zoveel mannen van haar misbruik hebben gemaakt, is er echt heel veel gebeurd met je en is het psychisch 1 grote rotzooi in je hoofd
Nou iddquote:Op woensdag 28 september 2005 22:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dit overigens wél gruwelijk klote voor de genomineerden... Hun laatste avond compleet verpest zo....
misschien moet ze, als groep, haar helpen met inpakkenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:26 schreef Knurkie het volgende:
Amerika kan z'n oorlogsvloot verdubbelen met de hoeveelheid staal die bij haar normaal denken in de weg staat.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:21 schreef scanman01 het volgende:
De plaat voor Tanja's hoofd is inmiddels al ongeveer 5 meter geworden.
Ja, volgens mij heb ik dan teveel schermen open staan. Ik heb ruim een uur niks gezien en gehoord.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Foreverblue het volgende:
Ik snap ineens waarom Arcee zich niet meer laat zien hierquote:Op woensdag 28 september 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
Ik vrees dat ik nog jarenlang iédereen die ik tegenkom met een accent als Tanja automatisch haat.
DIe blik heeft ze konstant.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef Bluezz het volgende:
Die blik van Tanja.
Aandacht Heerlijk Aandacht Heerlijk, en minachting zie ik ook
Ja idd, het is gewoon onverantwoord dat Talpa zo iemand in het BB huis zetquote:Op woensdag 28 september 2005 22:27 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Ja en dan moet je zo iemand tegen zichzelf beschermd worden.
Dan had dat geld dat nu gebruikt gaat worden voor haar uitkering, aangewend moetten worden om dat mens er geestelijk boven op te krijgen.... Zonder dat ze een kind verziekt....
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:29 schreef mamapan het volgende:
Gaat dit hele gedoe nu echt alleen maar over MAGNETRONmaaltijden
Ik las in een streamverslag dat ze gezegd had dat ze nu wel weer naar huis kon nu d'r vader uit het ziekenhuis was........quote:Op woensdag 28 september 2005 22:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Geen idee, maar Tanja moest verleden keer blijven voor haar ouders omdat hun vonden dat t BB huis de beste plek was voor haar op dat moment, dat getuigt wat mij betreft niet ook echt van weten wat goed is voor je kind
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:29 schreef jessie het volgende:
Hahahaha goed zo Roel, dan kan ik het bubbelbad in![]()
![]()
Diep triest dat zulk soort figuren vruchtbaar zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 22:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja idd, het is gewoon onverantwoord dat Talpa zo iemand in het BB huis zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |