Nee lekeer met zn 12 tegen een koe zitten schreewen helpt....quote:Op woensdag 28 september 2005 22:08 schreef Pinball het volgende:
Ralph heeft wat mij betreft ook afgedaan met z'n conflictmijdende gedrag. Jammer zeg.
1. Ingrid steunt haar af en toe.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet echt helend he, zo`n hele groep tegen haar![]()
En waar blijft Roel, met zijn psychologie studie?
Roel durft nu even niet want hij is vandaag de boosdoenerquote:Op woensdag 28 september 2005 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
Niet echt helend he, zo`n hele groep tegen haar![]()
En waar blijft Roel, met zijn psychologie studie?
Eensch.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens een WELGEMEENDE tip aan je: we zeiden een paar topics gelezen tegen je dat we het moedig van je vinden om openlijk voor je sociale problemen uit te komen, ook op CU2 etc. , maar als ik even iets tegen je mag zeggen: als jij je voortdurend in slachtofferrol probeert te wurmen, dan kom jij nooit uit die cirkel.
Denk niet dat het aan jou is om te beoordelen of iemand uit een cirkel moet.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
, dan kom jij nooit uit die cirkel.
Als je normaal wil zijn
Hij zat straks ook al te sussen. Hij hoeft ook niet mee te doen, maar hij vlucht. Daarmee onttrekt hij zich net zo aan de groep als Tanja.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef socko het volgende:
[..]
Nee lekeer met zn 12 tegen een koe zitten schreewen helpt....
Bij mij nietquote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef caradoc het volgende:
Godver, het wordt nogal druk. De stream begint te happeren
Hij heeft er al 2x op ingehakt. Helpt niet bij koningin Tanja.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel durft nu even niet want hij is vandaag de boosdoener
Ik denk ook niet dat Hummie nog moeite gaat doen om haar er in te houdenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef Quembel het volgende:
"ik ga het liefst nog steeds weg"
Tief op dan!
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef Quembel het volgende:
"ik ga het liefst nog steeds weg"
Tief op dan!
Waarom zou hij zich dr mee gaan bemoeien? Omdat ie psychologie studeert? Misschien ziet ie wel in dat het toch geen zin heeft om zich ermee te gaan bemoeienquote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel durft nu even niet want hij is vandaag de boosdoener
Anders lees je even de CU2 van Peter6000.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Denk niet dat het aan jou is om te beoordelen of iemand uit een cirkel moet.
Niet iedereen voelt zich lekker in groepen
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat doen ze vast wel in de uitzending, ze zijn haar vertrek al een paar dagen aan het voorbereiden.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef milagro het volgende:
Kan BB de groep nu even laten zien en horen wat Tanja vd week over Roel, Dido en Lies enzo heeft gezegd!? Please!!!
dat wilde ik net voorstellenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef milagro het volgende:
Kan BB de groep nu even laten zien en horen wat Tanja vd week over Roel, Dido en Lies enzo heeft gezegd!? Please!!!
Moet wel he.. Tanja wilt alles niet herhalen.. en Ingrid heeft het allemaal al gehoord van drquote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef jessie het volgende:
Wat irritant zeg dat Ingrid zo praat voor Tanja, echt super irritant
Iedereen heeft excuses, want oh oh ze is zwanger van een gozer die al niet meer in beeld is.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef pinkplatinum het volgende:
3. Had ze maar met iedereen moeten communiceren, geef je het niet de kans dan krijg je dit
raar he, dat ze het gewoon echt niet zien van zichzelf......quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef regenworm het volgende:
tanja en chantal klagen dat achter hun rug over hun geluld word.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar zelfs jij voelt een stuk beter aan wat er leeft, en wanneer het nog nut heeft om lekker individueel een mening te hebben en die tot vervelens toe te verkondigen. Toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Loedertje het volgende:
Precies en een ieder die niet van groepen houdt, gaat een BB groepsgebeuren in voor 3 maanden , da's logischquote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vast ben zelf papa en bijna voor de tweede keer en opvoeden kan heel lastig zijn en "geen zin in"is er niet bij met een kind.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op 1 ding mag je hopen, heel hard, dat de geboorte haar wakker schud.
Moest van haar moederquote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies en een iedere niet van groepen houdt, gaat een BB groepsgebeuren in voor 3 maanden , da's logisch![]()
daar begint het verdacht veel op te lijken ja..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef BVO het volgende:
Krijgen die bewoners betaald om haar er in te houden??
Dido zegt net dat ze nog nooit zo'n moeilijk karakter heeft meegemaakt, in ouderenzorg, invaliden, zieken, etc.quote:
Ik zou je zo graag willen gelovenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat doen ze vast wel in de uitzending, ze zijn haar vertrek al een paar dagen aan het voorbereiden.
Je moet in een groep gaan functioneren. Verassend he, aan BB...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
dat begrijp ik dus ook nietquote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef milagro het volgende:
Precies en een ieder die niet van groepen houdt, gaat een BB groepsgebeuren in voor 3 maanden , da's logisch![]()
Oh dat heb ik gemist dan zeker, wat is er gezegd?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef milagro het volgende:
Je weet niet wat ralph denkt mischien nam hij wel het voornemen om er met tanja alleen over praten.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij zat straks ook al te sussen. Hij hoeft ook niet mee te doen, maar hij vlucht. Daarmee onttrekt hij zich net zo aan de groep als Tanja.
Allang gedaanquote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anders lees je even de CU2 van Peter6000.
Nog "erger" er bestaan genoeg van dit soort mensen. Maar gelukkig zitten die niet allemaal in BBquote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef EmjaY het volgende:
Dat dit soort mensen bestaan vind ik bijna schokkend![]()
Dan ga je niet het BBhuis in hequote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja, toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef milagro het volgende:
Precies en een ieder die niet van groepen houdt, gaat een BB groepsgebeuren in voor 3 maanden , da's logisch![]()
Dido zegt alles 84x hetzelfde... alleen op een andere manier...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef Showtime het volgende:
Dido STFU! met je "ik mag je graag"
ja... ze houdt het wel levendigquote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef BolloJollo het volgende:
Mensen, als je echt nog een leuke tijd wil meemaken de komende weken, laat dan die Zeug er a.j.b. in blijven!
Omdat het een afwijkende mening is, mag die niet verkondigd wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs jij voelt een stuk beter aan wat er leeft, en wanneer het nog nut heeft om lekker individueel een mening te hebben en die tot vervelens toe te verkondigen. Toch?
En terecht! Ze heeft daar gelijk in.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dido zegt net dat ze nog nooit zo'n moeilijk karakter heeft meegemaakt, in ouderenzorg, invaliden, zieken, etc.
Menno zegt niets om zo stemmen te behouden. Wie weet is Nederland helemaal voor Tanja en dan stemmen ze niet op iemand die tanja aanvalt, aldus menno's gedachtequote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand Menno al iets horen zeggen?
er is in de reguliere uitzending van vandaag een stukje uitgezonden van de roddelsessie tussen Chantal & Tanjaquote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef -Delta- het volgende:
Oh dat heb ik gemist dan zeker, wat is er gezegd?
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef BolloJollo het volgende:
Mensen, als je echt nog een leuke tijd wil meemaken de komende weken, laat dan die Zeug er a.j.b. in blijven!
Dat denk ik niet, maar t wordt wel een gevalletje Jeugdzorg denk ikquote:Op woensdag 28 september 2005 22:17 schreef D.Rose het volgende:
ik mag aannemen dat de kinderbescherming het kind straks bij de moeder weghaalt
Kijk straks even de herhaling dan vd reguliere uitzending, daar zie je een klein deel ervan (de rest heb ik ook maar gelezen hier)quote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist dan zeker, wat is er gezegd?
nee, hij is van de in 1 op 1 gesprekken... [of eventueel met Ingrid erbij als hem dat meer oplevert]quote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand Menno al iets horen zeggen?
De groep heeft op dit moment een eindeloos geduldquote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs jij voelt een stuk beter aan wat er leeft, en wanneer het nog nut heeft om lekker individueel een mening te hebben en die tot vervelens toe te verkondigen. Toch?
En wedden...... dat ze nog 'vergeten' haar te nomineren de volgende keerquote:Op woensdag 28 september 2005 22:17 schreef Dynabite het volgende:
Eigenlijk denken ze nu "tanja ...rot maar op trut"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |