Vindt je het gek? Zoveel weken lang mocht niemand wat zeggen (soort van ongeschreven / geschreven regel) en dan krijg je op een gegeven moment dit.quote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Makkelijk he Linda, op Tan inhakken
ja gek hequote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Makkelijk he Linda, op Tan inhakken
Godverdomme teringtakkewijf! Opzouten met dat kreng!quote:Op woensdag 28 september 2005 21:58 schreef Darklight het volgende:
[..]
ze heeft een peuk opgestoken vanmiddag, daarmee heeft ze de weekopdracht verpest
De tijd dat iemand iets normaals verwachtte ligt ver achter ons Peter.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Soms zitten ze met zijn drieën door elkaar Tanja aan te vallen?
En dan verwachten ze van haar nog een normale reaktie ook![]()
Zij kunnen niet afhaken.quote:Op woensdag 28 september 2005 21:58 schreef Djoj het volgende:
Ik was al lang afgehaakt...zoooo zonde van de energie...
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 september 2005 21:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze gaan dr sowieso niet uitkomen hoor, Tanja spreekt zichzelf constant tegen en heeft gewoon psychische hulp nodig. Ik kan niet meer boos zijn op Tanja, ze is gewoon diep en diep triest![]()
Wapperen met de contractjes waarin staat dat als ze die vieze walrus nomineren dat ze vet in de schulden komen te zittenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:00 schreef Pinball het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat Tanje volgende keer niet door iedereen genomineerd wordt.
Benieuwd hoe Hummie dat gaat doen
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Soms zitten ze met zijn drieën door elkaar Tanja aan te vallen
Petertje, voel je je niet goed jongen?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Soms zitten ze met zijn drieën door elkaar Tanja aan te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |