Neem maar van mij aan dat het ook voor Tan energie vreet hoor, zoiets.quote:Op woensdag 28 september 2005 21:52 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
da's wel waar... ik had allang geroepen over het feit dat ze met z'n allen tegen 1 persoon zitten te blaten...
maar toch is het een egoistisch klotewijf
Ja, lucht op, dankquote:Op woensdag 28 september 2005 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gooi het er uit!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Krop het niet op!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat kunnen ze niet meer doenquote:Op woensdag 28 september 2005 21:54 schreef Dr_Greene het volgende:
Zullen de bewoners volgende week met zijn allen, tegen het beleid van BB in, Tanja nomineren....
...en zal BB zo met de stemmen sjoemelen dat ze erin blijft???
ga AJB je mond spoelenquote:Op woensdag 28 september 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat het ook voor Tan energie vreet hoor, zoiets.
Eigenlijk zou Linda ff weg moeten. Zij spreekt in WIJ tegen ZIJ.
Op die manier komen ze er niet uit.
Hij wil alleen de moederkoekquote:Op woensdag 28 september 2005 21:55 schreef EmjaY het volgende:
Roel gaat haar opvretenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, Linda moet weg. Tanja moet blijven. Jij snapt het.quote:Op woensdag 28 september 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Reken maar!quote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef charlysilva het volgende:
Is Hummie al onderweg met een bak geld?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben jij een Tanja fan of zo?quote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Makkelijk he Linda, op Tan inhakkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik val net in... wat heeft tanja gedaan?quote:Op woensdag 28 september 2005 21:55 schreef Darklight het volgende:
haha die Linda
Tanja vind dat ze de weekopdracht niet heeft verpest, hoe dom kun je zijn
quote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef milagro het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
sorry het moet evenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
sorry nog eens !!
en nog maar eens
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
nee, het gaat niet wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lul toch niet zo dom, waarom verdedig je die crackhoer nog?quote:Op woensdag 28 september 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
...dan moeten de bewoners maar drastischer maatregelen nemen...quote:
Misschien kan je even met je trash vriendinnetje tussen wal en schip gaan spelen?quote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Makkelijk he Linda, op Tan inhakkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat mormel krijgt genoeg energie, de rest van het huis is op rantsoen...quote:Op woensdag 28 september 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze gaan dr sowieso niet uitkomen hoor, Tanja spreekt zichzelf constant tegen en heeft gewoon psychische hulp nodig. Ik kan niet meer boos zijn op Tanja, ze is gewoon diep en diep triestquote:Op woensdag 28 september 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Logisch, iedere keer als er gepraat kon worden riep ze: geen zin anquote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
ik accepteer de cookies.
Het is ook een flinke oppervlaktequote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
ik accepteer de cookies.
IK DOE MEEquote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef milagro het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
sorry het moet evenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
sorry nog eens !!
en nog maar eens
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
nee, het gaat niet wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neee Auto door de schutting rijden sloerie eruit trekkenquote:Op woensdag 28 september 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit een fractie verwijderd van het moment om nu nog in de auto te jumpen en naar dat huis te rijden om één en ander over de schutting te roepen...
Voorzichtig met hem. Hij is de laatste dodo.quote:
ze heeft een peuk opgestoken vanmiddag, daarmee heeft ze de weekopdracht verpestquote:Op woensdag 28 september 2005 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik val net in... wat heeft tanja gedaan?
Linda zegt het zonder omhaalquote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef caradoc het volgende:
Linda is best wel cool. Linda is nooit irritant geweest en linda is niet lelijk ook. Dat moest ik even zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop