Peter 6000 is de Tanja van FOKquote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef BlaBlub het volgende:
Peter6000 gewoon volhouden met Tanja verdedigen, ik vind het knap
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
DAMES EN HEREN
Chantal is ongesteld
Ach het is toch "wij" tegen "haar". 1 Tanja tegen de rest, die geen begrip meer op kan brengen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:18 schreef jessie het volgende:
En nu Chantal ook nog lekker ff in de wij vorm wat een stel trutten he.
Ik meende dat er bij BB1 ook een soort van psychologische selectie was?quote:
Had ik het tegen jou? Nee dus, tijd voor je pillen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
Omdat het een afwijkende mening is, mag die niet verkondigd worden
Vervelens toe
quote:p woensdag 28 september 2005 21:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze gaan dr sowieso niet uitkomen hoor, Tanja spreekt zichzelf constant tegen en heeft gewoon psychische hulp nodig. Ik kan niet meer boos zijn op Tanja, ze is gewoon diep en diep triest
Waar is Steven Pont als je hem nodig hebt??quote:
niet die heeft een plaat beton voor dr kopquote:Op woensdag 28 september 2005 22:21 schreef Speedski het volgende:
Okay: Wanneer gaat Tanja in tranen uitbarsten ??? Ik denk om 23:28 uur
Heel veel, als ze zelfs al (bijnaquote:Op woensdag 28 september 2005 22:21 schreef mr-maxi het volgende:
Wat voor achtergrond moet je meemaken om zo te worden zeg?
Heb denk ik best wat meegemaakt maar om zo te worden kan ik me niet voorstellen.
Ik nomineer peter, omdat hij toch andere ideeën heeft dan ik hebquote:Op woensdag 28 september 2005 22:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Peter 6000 is de Tanja van FOK![]()
ja Talpa begrijp ik wel, maar waarom Tanja ervoor kiest [ of heeft gekozen]quote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Loedertje het volgende:
Ik meende dat er bij BB1 ook een soort van psychologische selectie was?
Het lijkt of hier mensen zijn uitgekozen op labiliteit.
Hoe meer mensen er *breken* vanwege onverwerkte zaken, hoe beter voor talpa.
Nee, dat was Menno die sprakquote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Foreverblue het volgende:
stottertren bij jullie ook zo de streams? staat vaak vast hier.
Hier ook, vallen constant uit..super irri...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Foreverblue het volgende:
stottertren bij jullie ook zo de streams? staat vaak vast hier.
Na de bevalling, en het kindje wordt dan verloot onder de BB bewonersquote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Mag tanja alstublieft publiekelijk gestenigd worden.
Dank u,
Prénatale depressie!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:18 schreef brummie34 het volgende:
Die zeug zit al in de postnataledepressie vanaf dat die neger zijn l*l er in heeft gehangen![]()
![]()
En waar zijn haar ouders dan, die zijn dan ook niet echt labielquote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Heel veel, als ze zelfs al (bijna) de prostitutie ingaat omdat toch al zoveel mannen van haar misbruik hebben gemaakt, is er echt heel veel gebeurd met je en is het psychisch 1 grote rotzooi in je hoofd
Ga's wat zeep en water zoekenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef Inca het volgende:
wat zeuren jullie nou tanja blijft gewoon en sleept het meeste geld binnen
Ik zag het betonvlechters busje vederop ook al staan, die zijn nu vast aan de slag.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef Knurkie het volgende:
[..]
niet die heeft een plaat beton voor dr kop
Ze blijft wel, gelukkig. Maar dat geld valt wel mee, voor een modaal maandsalaris laat Tanja zich best 3 maanden naaien denk ik. En Hummie is niet van de cadeautjes.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef Inca het volgende:
wat zeuren jullie nou tanja blijft gewoon en sleept het meeste geld binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |