Peter 6000 is de Tanja van FOKquote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef BlaBlub het volgende:
Peter6000 gewoon volhouden met Tanja verdedigen, ik vind het knap
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
DAMES EN HEREN
Chantal is ongesteld
Ach het is toch "wij" tegen "haar". 1 Tanja tegen de rest, die geen begrip meer op kan brengen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:18 schreef jessie het volgende:
En nu Chantal ook nog lekker ff in de wij vorm wat een stel trutten he.
Ik meende dat er bij BB1 ook een soort van psychologische selectie was?quote:
Had ik het tegen jou? Nee dus, tijd voor je pillen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
Omdat het een afwijkende mening is, mag die niet verkondigd worden
Vervelens toe
quote:p woensdag 28 september 2005 21:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze gaan dr sowieso niet uitkomen hoor, Tanja spreekt zichzelf constant tegen en heeft gewoon psychische hulp nodig. Ik kan niet meer boos zijn op Tanja, ze is gewoon diep en diep triest
Waar is Steven Pont als je hem nodig hebt??quote:
niet die heeft een plaat beton voor dr kopquote:Op woensdag 28 september 2005 22:21 schreef Speedski het volgende:
Okay: Wanneer gaat Tanja in tranen uitbarsten ??? Ik denk om 23:28 uur
Heel veel, als ze zelfs al (bijnaquote:Op woensdag 28 september 2005 22:21 schreef mr-maxi het volgende:
Wat voor achtergrond moet je meemaken om zo te worden zeg?
Heb denk ik best wat meegemaakt maar om zo te worden kan ik me niet voorstellen.
Ik nomineer peter, omdat hij toch andere ideeën heeft dan ik hebquote:Op woensdag 28 september 2005 22:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Peter 6000 is de Tanja van FOK![]()
ja Talpa begrijp ik wel, maar waarom Tanja ervoor kiest [ of heeft gekozen]quote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Loedertje het volgende:
Ik meende dat er bij BB1 ook een soort van psychologische selectie was?
Het lijkt of hier mensen zijn uitgekozen op labiliteit.
Hoe meer mensen er *breken* vanwege onverwerkte zaken, hoe beter voor talpa.
Nee, dat was Menno die sprakquote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Foreverblue het volgende:
stottertren bij jullie ook zo de streams? staat vaak vast hier.
Hier ook, vallen constant uit..super irri...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Foreverblue het volgende:
Na de bevalling, en het kindje wordt dan verloot onder de BB bewonersquote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Mag tanja alstublieft publiekelijk gestenigd worden.
Dank u,
Prénatale depressie!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:18 schreef brummie34 het volgende:
Die zeug zit al in de postnataledepressie vanaf dat die neger zijn l*l er in heeft gehangen![]()
![]()
En waar zijn haar ouders dan, die zijn dan ook niet echt labielquote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Heel veel, als ze zelfs al (bijna) de prostitutie ingaat omdat toch al zoveel mannen van haar misbruik hebben gemaakt, is er echt heel veel gebeurd met je en is het psychisch 1 grote rotzooi in je hoofd
Ga's wat zeep en water zoekenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef Inca het volgende:
wat zeuren jullie nou tanja blijft gewoon en sleept het meeste geld binnen
Ik zag het betonvlechters busje vederop ook al staan, die zijn nu vast aan de slag.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef Knurkie het volgende:
[..]
niet die heeft een plaat beton voor dr kop
Ze blijft wel, gelukkig. Maar dat geld valt wel mee, voor een modaal maandsalaris laat Tanja zich best 3 maanden naaien denk ik. En Hummie is niet van de cadeautjes.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef Inca het volgende:
wat zeuren jullie nou tanja blijft gewoon en sleept het meeste geld binnen
Ja inderdaad... lijkt donderdag avond wel. Maar er gebeurt nu wat he, dus iedereen wil het zienquote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef Djoj het volgende:
[..]
Hier ook, vallen constant uit..super irri...![]()
Ja en het zijn net de drie mensen die niet van ruzie houden..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dit overigens wél gruwelijk klote voor de genomineerden... Hun laatste avond compleet verpest zo....
seks?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lieske en Roel denken hetzelfde....
het is toch zo bb 5 staat bekend om de zwangere dus die onthoud iedereen dus niet wie deze bb wintquote:
Geen idee, maar Tanja moest verleden keer blijven voor haar ouders omdat hun vonden dat t BB huis de beste plek was voor haar op dat moment, dat getuigt wat mij betreft niet ook echt van weten wat goed is voor je kindquote:Op woensdag 28 september 2005 22:25 schreef mr-maxi het volgende:
[..]
En waar zijn haar ouders dan, die zijn dan ook niet echt labiel
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:26 schreef Knurkie het volgende:
ik ben bang dat Tanja morgen vergeet weg te gaan
gelukkig maarquote:Op woensdag 28 september 2005 22:26 schreef Knurkie het volgende:
Het moest van haar moeder.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
Als je geen behoefte hebt aan groepen, WAAROM DOE JE DAN MEE AAN EEN GROEPSPROGRAMMA![]()
![]()
maar hij verdedigt Tanja... dat is niet redelijk en daar begrijp ik niks van...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik nomineer peter, omdat hij toch andere ideeën heeft dan ik heb![]()
haha grapje hoor... hij is niet echt een tanja, hij is veel redelijker en begripvoller dan Tanja.![]()
Ja en dan moet zo iemand tegen zichzelf beschermd worden.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Heel veel, als ze zelfs al (bijna) de prostitutie ingaat omdat toch al zoveel mannen van haar misbruik hebben gemaakt, is er echt heel veel gebeurd met je en is het psychisch 1 grote rotzooi in je hoofd
Nou iddquote:Op woensdag 28 september 2005 22:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dit overigens wél gruwelijk klote voor de genomineerden... Hun laatste avond compleet verpest zo....
misschien moet ze, als groep, haar helpen met inpakkenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:26 schreef Knurkie het volgende:
Amerika kan z'n oorlogsvloot verdubbelen met de hoeveelheid staal die bij haar normaal denken in de weg staat.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:21 schreef scanman01 het volgende:
De plaat voor Tanja's hoofd is inmiddels al ongeveer 5 meter geworden.
Ja, volgens mij heb ik dan teveel schermen open staan. Ik heb ruim een uur niks gezien en gehoord.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Foreverblue het volgende:
Ik snap ineens waarom Arcee zich niet meer laat zien hierquote:Op woensdag 28 september 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
Ik vrees dat ik nog jarenlang iédereen die ik tegenkom met een accent als Tanja automatisch haat.
DIe blik heeft ze konstant.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef Bluezz het volgende:
Die blik van Tanja.
Aandacht Heerlijk Aandacht Heerlijk, en minachting zie ik ook
Ja idd, het is gewoon onverantwoord dat Talpa zo iemand in het BB huis zetquote:Op woensdag 28 september 2005 22:27 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Ja en dan moet je zo iemand tegen zichzelf beschermd worden.
Dan had dat geld dat nu gebruikt gaat worden voor haar uitkering, aangewend moetten worden om dat mens er geestelijk boven op te krijgen.... Zonder dat ze een kind verziekt....
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:29 schreef mamapan het volgende:
Gaat dit hele gedoe nu echt alleen maar over MAGNETRONmaaltijden
Ik las in een streamverslag dat ze gezegd had dat ze nu wel weer naar huis kon nu d'r vader uit het ziekenhuis was........quote:Op woensdag 28 september 2005 22:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Geen idee, maar Tanja moest verleden keer blijven voor haar ouders omdat hun vonden dat t BB huis de beste plek was voor haar op dat moment, dat getuigt wat mij betreft niet ook echt van weten wat goed is voor je kind
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:29 schreef jessie het volgende:
Hahahaha goed zo Roel, dan kan ik het bubbelbad in![]()
![]()
Diep triest dat zulk soort figuren vruchtbaar zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 22:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja idd, het is gewoon onverantwoord dat Talpa zo iemand in het BB huis zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |