foto’s: www.yolanthevankasbergen.nlquote:Eerdere ONM-Topics:
ONM #01: Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?
ONM #02: Sid Vicious
ONM #03: Arthur and his evil family
ONM #04: 27 Juni 2003: Clash of the Titans
ONM #05: Aafke: Nog altijd ONM's Leading Lady
ONM #06: Joyce: Partycrasher met een Alterego
ONM #07: Margot, we zullen je missen
ONM #08: Serge: Nu Slechter Dan Ooit
ONM #09: Daan: Meesterkok met foute vrienden
ONM #10: Lizzy & Joost: jong geluk verstoord?
ONM #11: Hugo en zijn vreemde fantasieën
ONM #12: Ellen: van alcoholist tot duffe doos
ONM #13: Ellen: zijn de geruchten waar?
ONM #14: Niels en de lunatic babe
ONM #15: Claire: Nog Altijd ONM's Bitchy Babe
ONM #16: 2000 keer en still going strong!!
ONM #17: Floor: laat menig hart sneller kloppen
ONM #18: Tara & Carlo: losse flodder of echte liefde?
ONM #19: JP VS BETTINA
ONM #20: Chris Vs Kyra
ONM #21: JP's oorlog tegen Aafke
ONM #22: Ruyg leven maakt meer kaDuuk dan je lief is!
ONM #23: Binnenkort weer Pret met Babette?!?!
ONM #24: Lisette, de stille kracht van ONM!
ONM #25: JP: Brokkenpiloot met woedeuitbarstingen
ONM #26: Bettina en haar dreigend ontslag
ONM #27: Bram, eerst uit de OR, nú uit ONM graag!!!
ONM #28: Tara met Tuiten
ONM #29: Aafke en haar mysterieuze ziekte
ONM #30: De rentree van Claire
ONM #31: Niels & Claire, The Romance Continues
ONM #32: Het Claire Bitch Project
ONM #33: It is I, Arthur, King of the Beatrix
ONM #34: Hugo, A Passion For The Chris?
ONM #35: Bettina, The Beatrix Reloaded
ONM #36: Aafke & Afgedankt
ONM #37: Bramsterdamned
ONM #38: De V-Files
ONM #39: Joyce en de moederkloekgevoelens
ONM #40: The Lizard of Oz
ONM #41: La Claire is Boos
ONM #42: Claire: de vernietigde bewijzen
ONM #43: Ariel: Van Schapenhoeder Naar Tienermoeder
ONM #44: Tuureluurs
ONM #45: PartiTuur
ONM #46: CarloMoes
ONM #47: Alter kom je buitenspelen
ONM #48: The Life of Bram
ONM #49: Rexona Crystal Claire
ONM #50: De Cliffhanger
ONM #51: Laat het vanavond gebeuren!!
ONM #52: Back To The Future
ONM #53: Klik hier voor hete foto's van w_i_v
ONM #54: Het ONM Dreamteam
ONM #55: De sexy Foto's Van Babette
ONM #56: Anouck: je bent de zwakste schakel, tot ziens!
ONM #57: Veni Vidi Vici
ONM #58: Onderweg naar 31 augustus
ONM #59: Renée, the one who will never be mentioned
ONM #60: The Fabulous van Walsum Boys
ONM #61: RIP Engel
ONM #62: Cast Away
ONM #63: Nieuwsdienst Svensational weer actief.
ONM #64: Hoe gaat het verder in seizoen 12?
ONM #65: Het nieuwe seizoen
ONM #66: Tot Ziens Aafke!
ONM #67: Ik vind het Marnix!
ONM #68: Last Days Of Klomp
ONM #69: Iris, een vrouw met ballen.
ONM #70: Een kotsende Claire gaat écht te ver!!
ONM #71: Iris is de liefste
ONM #72: Heimwee naar vervlogen tijden
ONM #73: Iris is de liefste (2)
ONM #74: The A-Team
ONM #75: Iris is de liefste (3)
ONM #76: Escape From The Bijlmer
ONM #77: La ForTuurTeller
ONM #78: Hillard de nieuwe Kennard?!?!
ONM #79: BB
ONM #80: De eerste slachtoffers zijn gevallen.
ONM #81: Dag meisje Klomp!
ONM #82: Elif, neem je Pino ook mee?!
ONM #83: Iris is de liefste (4)
ONM #84: Iris is de liefste (5)
ONM #85: Geef Nikkie ook 's een verhaaltje!!
ONM #86: Iris is de liefste (6)
ONM #87: Iris is de liefste (7)
ONM #88: Iris is de liefste (8)
ONM #89: Vaarwel lieve Claire, Welkom terug Daphne!
ONM #90: Iris is de liefste (9)
ONM #91: Iris is de liefste ~ The Final
ONM #92: Gy-Man and the masters of the universe
ONM #93: Tonnie Soprano en de Taxi-Maffia
ONM #94: Hugo, Der Held Des Tages
ONM #95: La ClaireBlues
ONM #96: Spider GyMan
ONM #97: Chrispaaltje
ONM #98: Iris is de liefste (11)
ONM #99: Marjolein give me more Currie!
ONM #100: VaarwEllen!
ONM #101: De Nieuwe Messias van ONM
ONM #102: Marjolein, de PAARDner van Renée
ONM #103: Het Niels en Claire adoratie-topic
ONM #104: Kroost voor Lizzy & Joost!
ONM #105: Doubledate!
ONM #106: Kyra's Herenpraktijken
ONM #107: You need a friend? Call Joyce!
ONM #108: Marie Jolijn het was weer fijn
ONM #109: Slaap kindje slaap...
ONM #110: Iris is nog steeds de liefste
ONM #111: Creatief met Turk
ONM #112: Dossier Hulst
ONM #113: Het dode vogeltje...
ONM #114: Who's gonna kick the door(s)?
ONM #115: Aafke komt terug
ONM #116: Marjolijn wordt steeds liever!
ONM #117: Frommel nu al in hechtenis
ONM #118: Een gebroken hart en een gebroken film.
ONM #119: Bi-Jolein snoept van beiden kanten
ONM #120: Het Grote Claire Simons Topic
ONM #121: Hugowfever!
ONM #122: Finding Chemo
ONM #123: Wachten op het Massa Ontslag...
ONM #124: Sanne wordt verkocht.
ONM #125: De Glansrol...
ONM #126: De Erfenis 2
ONM #127: Ron Raven, Manicure of Manie-kuren?
ONM #128: Circus Van Walsum
ONM #129: Oh, Oh, ONM Yorin Trouble!
ONM #130: Wat vandaag is, is morgen verdwenen.
ONM #131: The show goes on.....
ONM #132: Daan gaat de rooie zee bevaren...
ONM #133: Wanneer krijgen we de grote geDAANteverwisseling?
ONM #134: THE BEST OF….
ONM #135: Hillybilly back in town
ONM #136: Tara zout op!
ONM #137: Het Nikkie Plessen Adoratie Topic
ONM #138: The Return of the King
ONM #139: Iris is de liefste (13)
ONM #140: Hilly de liefde is over
ONM #141: Neem hier alvast afscheid van mevr. Jansen
ONM #142: Last days of their lives
ONM #143: Victor’s back
ONM #144: Siegfried & Ron
ONM #145: We bidden voor Tara
ONM #146: Hulde aan alle spelers
ONM #147: Niet te houden!
ONM #148: De Da Vicci code
ONM #149: Couwenbergjes
ONM #150: Laat het dertiende seizoen maar beginnen
ONM #151: Nu op BNN
ik heb Joost zijn shirt niet zien uittrekken hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:48 schreef LeefbaarFok het volgende:
Is het vandaag tietendag in ONM?
Ik heb het over de vrouwelijke tieten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:50 schreef babette21 het volgende:
ik heb Joost zijn shirt niet zien uittrekken hoor
Dat komt doordat Ilyas steeds op zijn kop moet krabben als hij inziet dat hij weer wat stoms heeft gedaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:54 schreef soapie het volgende:
Las ergens iets over het vieze haar van Ilyas, van Babette geloof ik. Het viel mij op dat hij al flink kaal begint te worden!!!
zag hij maar eens in dat hij stom is, dat zou al een heleboel schelen.... Loser!!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat komt doordat Ilyas steeds op zijn kop moet krabben als hij inziet dat hij weer wat stoms heeft gedaan.
ja om die kale kruin was ook moeilijk heen te komen....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:54 schreef soapie het volgende:
Het viel mij op dat hij al flink kaal begint te worden!!!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja om die kale kruin was ook moeilijk heen te komen....
Een beetje vreemd, maar wel lekker:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:53 schreef babette21 het volgende:
Tonny en Ilyas staan beiden genomineerd voor De Vieze Man Award
BNN heeft de acteurs gekort op hun salarissen?!?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Een beetje vreemd, maar wel lekker:
Dat hij Ouwe Joyce uit haar lijden verlost is okay, maar als hij aan mijn Lizzy komt draai ik zijn hals er af!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:13 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Wat is die Arjo met mijn Joyce van plan???
Ik mag dan geen mega fan meer van der zijn, maar wil niet dat één of andere psygo aan mijn Joyce komt!!!!![]()
Hij blijft uit Joyce's buurt, anders verlos ik hem uit z'n lijdenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:27 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat hij Ouwe Joyce uit haar lijden verlost is okay, maar als hij aan mijn Lizzy komt draai ik zijn hals er af!
En dan verlos ik jou uit je lijden!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Hij blijft uit Joyce's buurt, anders verlos ik hem uit z'n lijden![]()
Oh???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:39 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
En dan verlos ik jou uit je lijden!
Dan krijg je speciale behandeling. Je kent mijn prijslijst.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:44 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Oh???
Ga je men boeken dragen???
Men studie voor me afronden???
Men projecten maken???
Zorgen dat Arjo van Joyce afblijft???
Dat vind ik aardig!
Niels is goedkoperquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:47 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dan krijg je speciale behandeling. Je kent mijn prijslijst.
Niels stinkt uit zijn muil. Heb jij zijn kerkhof al eens gezien?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:48 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Niels is goedkoper![]()
(heb ik me door Roxy laten vertellen....You know the story...)
Ik, ach....Laat ook maar...Anders wordt het hier een slowchat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:50 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Niels stinkt uit zijn muil. Heb jij zijn kerkhof al eens gezien?
Ik heb ook wel wat belangrijkers te doen. Ajax speelt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik, ach....Laat ook maar...Anders wordt het hier een slowchat.
Die ze elke keer in beeld drukt jah!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Yolanthe Kaboem met haar Kaasbergen.
Heeft ze überhaupt een kop? Nooit op gelet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:53 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Die ze elke keer in beeld drukt jah!!
Waarom?? Ik wil gezichten zien, niet der voorgevel...(liever wil ik Troelia helemaal niet zien, maar je kunt niet alles hebben)
Ja hoor, die heeft ze, net als Lizzy...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Heeft ze überhaupt een kop? Nooit op gelet.
Ik let op belangrijkere lichaamsdelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:55 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ja hoor, die heeft ze, net als Lizzy...
Ze heeft geen hersens!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik let op belangrijkere lichaamsdelen.
"Waarom nog studeren met zo'n front?", zou Raymond van het Groenewoud zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:58 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ze heeft geen hersens!
Die heeft ook geen hersensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
"Waarom nog studeren met zo'n front?", zou Raymond van het Groenewoud zeggen.
Maar wel Liefde Voor Muziek.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:05 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Die heeft ook geen hersens
That's his middlename....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:13 schreef Svensational het volgende:
Was het trouwens niet Tonnie die pisnijdig werd toen Joost Tara niet had vastegouden in het ziekenhuis omdat ze zogenaamd ontoerekeningsvatbaar was? Beetje hypocriet van 'm
.
Teun heeft te lang niets aan zijn vleesspeer gehad en is nu gefrustreerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:13 schreef Svensational het volgende:
Was het trouwens niet Tonnie die pisnijdig werd toen Joost Tara niet had vastegouden in het ziekenhuis omdat ze zogenaamd ontoerekeningsvatbaar was? Beetje hypocriet van 'm
.
Ik ben niet W_I_V! Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:11 schreef Nano het volgende:
Waarom zit WIV op een ander account? (LeefbaarFOK)
I believe youquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik ben niet W_I_V! Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?
Dat vragen we ons allemaal af ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:11 schreef Nano het volgende:
ach joh, 't is er gewoon zo eentjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:20 schreef Svensational het volgende:
Dat vragen we ons allemaal af ja..
Alwien Tulnerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:29 schreef pberends het volgende:
Wie is de actrice nou achter het vrouwtje van Arjo?
Dank je.quote:
Heb jij niets beters te doen dan te zeiken? W_I_V is mijn broer. Mag dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:38 schreef babette21 het volgende:
ach joh, 't is er gewoon zo eentje
Doe gewoon niet zo kansloos en ga op je eigen account.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Heb jij niets beters te doen dan te zeiken? W_I_V is mijn broer. Mag dat?
Ik zit op mijn eigen account.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Nano het volgende:
Doe gewoon niet zo kansloos en ga op je eigen account.![]()
LeefbaarFok had hij eerder hoor, daarna kreeg hij pas w_i_v.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Nano het volgende:
[..]
Doe gewoon niet zo kansloos en ga op je eigen account.![]()
W_I_V is mijn broer! Moet ik dat nou blijven uitleggen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:09 schreef Svensational het volgende:
LeefbaarFok had hij eerder hoor, daarna kreeg hij pas w_i_v..
Sure, en ik ben de Koningin...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
W_I_V is mijn broer! Moet ik dat nou blijven uitleggen?
ah je hebt kennelijk niet meegelurkt....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:58 schreef Wup het volgende:
hmz, dus ze stoppen Alwien Tulner in het verhaaltje bij Chris Tates.....inventief hoor.....
es kijken hoe lang het duurt voordat ze Niels erbij halen:)
oww goed gekeurd, stond zij al niet eerder op onze verlanglijst?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:42 schreef babette21 het volgende:
ah je hebt kennelijk niet meegelurkt....
ik had al bedacht dat ze nu dus ook wel Cindy de Quant kunnen inhuren voor Nielsje
ja maar ze is kwijt..... dus da's zo lastig castenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef Wup het volgende:
oww goed gekeurd, stond zij al niet eerder op onze verlanglijst?
da's wel een hardnekkig gerucht, volgens mij gaat hij deze keer echtquote:ik dacht trouwens de Robert de la Haye ook weg ging?
nou ja dat was waarschijnlijk ons eigen verzinsel:)
kijk je ook nog, of heb je het helemaal opgegeven?!quote:btw... ik lurk me suf,
als jij haar nummer opsnort, ga ik wel weer onderhandelenquote:ik bedoel, als ze Babette van V. weten op te graven moet het met Cindy ook gaan lukken
voorlopig hou ik het even op meelurken....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:56 schreef babette21 het volgende:
kijk je ook nog, of heb je het helemaal opgegeven?!
please doquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:04 schreef Wup het volgende:
ik heb het nog niet helemaal opgegeven want als de castlijst bij ONM de goede kant op blijft gaan
haak ik wel weer aan denk ik...
het Victorlijntje is wel leuk gedaan, hij's echt een beetje een mad scientist gewordenquote:is er alweer humor?...
Haha, ik had juist het idee dat ik de enige ben die haar vreselijk vind....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:09 schreef babette21 het volgende:
persoonlijk lach ik me rot om Julia, maar ik sta hier redelijk alleen in....
Julia moest de nieuwe Claire worden...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:09 schreef babette21 het volgende:
persoonlijk lach ik me rot om Julia, maar ik sta hier redelijk alleen in....
hm de heren vinden haar wel leuk, maar da's alleen om de looksquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:14 schreef soapie het volgende:
Haha, ik had juist het idee dat ik de enige ben die haar vreselijk vind....![]()
ze is wel een kleine Claire,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:16 schreef Wup het volgende:
Julia moest de nieuwe Claire worden...
ik ben niet ontevreden, ook qua spel staat ze bij mij zeker in de bovenste helft van de huidige castquote:redt meisje Cabau zich een beetje?
Dit is heel moeilijk voor mij om toe te geven maar het gaat mij niet alleen om haar looks, ik vind haar ook geweldigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm de heren vinden haar wel leuk, maar da's alleen om de looks
verder lijkt iedereen haar vervelend en irritant te vinden [of niet???]
en ook buiten fok! hoor ik weinig positiefs over haar........
maar goed, mijn humor wordt wel vaker niet begrepen, dus deze eenzame positie ben ik wel gewend
wat ojeequote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:33 schreef Wup het volgende:
ojee
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:30 schreef Svensational het volgende:
Dit is heel moeilijk voor mij om toe te geven maar
* bookmarkedquote:het gaat mij niet alleen om haar looks, ik vind haar ook geweldig.
ach, stiekem vond jij Claire best leuk...quote:Oftewel, ze lijkt dus niet op Claire
Ja, af en toe vond ik haar wel grappig ja. Maar alleen als ze niet zo strontchagrijnig was.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
* bookmarked![]()
[..]
ach, stiekem vond jij Claire best leuk...
met terugwerkende kracht, maar toch
dat was juist 't leukstquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:58 schreef Svensational het volgende:
Ja, af en toe vond ik haar wel grappig ja. Maar alleen als ze niet zo strontchagrijnig was..
Claire was gewoon vervelend. Ben ik trouwens de enige die vindt dat Kim Pieters op Pleuni Touw lijkt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:06 schreef babette21 het volgende:
dat was juist 't leukst
behalve in 't ziekenhuis met dat Ariëllijntje, want toen kreeg ze elke dag dezelfde tekst
[hoewel ik wel moest lachen toen ze over haar eigen toko begon]
Claire was leuk en ja ze lijkt op Pleuni Touw.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire was gewoon vervelend. Ben ik trouwens de enige die vindt dat Kim Pieters op Pleuni Touw lijkt?
ik denk het... ik zie iig geen enkele overeenkomstquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vindt dat Kim Pieters op Pleuni Touw lijkt?
Ben jij een kloon van Sventastic?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:10 schreef bar_del het volgende:
Ik ook niet.
Ben jij een kloon van Bar_Del?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:10 schreef Sventastic het volgende:
Ik ook niet.
Waarom niet? Twee van jou is toch zeker beter dan eentje?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:50 schreef babette21 het volgende:
zeg, 'n Babette wordt niet gekloond ja!!![]()
De herhaling begon ook al 10 minuten later dan gepland door dat kl*t*voetbal.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:09 schreef LeefbaarFok het volgende:
Door dat gekut van Twee Vandaag begint ONM straks weer te laat.
Hoezo kijk je ook nog de herhaling als je het om half acht al kijkt, én het opneemtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De herhaling begon ook al 10 minuten later dan gepland door dat kl*t*voetbal.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Sventastic?
Is dit relevant of ontopic? Nee dus het hoort hier ook niet thuis.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Bar_Del?
Het is gewoon irritand.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Waarom niet? Twee van jou is toch zeker beter dan eentje?
Ja, let toch eens opquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:50 schreef LeefbaarFok het volgende:
Droomde Vic die toespraak nou?
Joh.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:50 schreef LeefbaarFok het volgende:
Droomde Vic die toespraak nou?
quote:Woef woef woef.
jep... wel héél opzichtig!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:54 schreef soapie het volgende:
Er kwam ook weer eens een microfoon doorhet beeld vliegen!!
ze is al twee dagen op dreef ja, vond ik ookquote:
ja heel kort... als hersenspinsel uiteraardquote:Was Hillard er nou vandaag ook al (heb t begin gemist..)?
ik vind haar ook behoorlijk tenenkrommendquote:Elif vind ik trouwens erg slecht..
Hmmz, dat maakt de kans verdomd groot dat ie morgen weer n hersenspinsel isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
ja heel kort... als hersenspinsel uiteraard
Past lekker bij Ilyas dus, ook zo'n drama-klantje!!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
ik vind haar ook behoorlijk tenenkrommend
nee, wel dat ie flatline was,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:04 schreef Mvnl het volgende:
Hmmz, dat maakt de kans verdomd groot dat ie morgen weer n hersenspinsel is
maar hij heeft wél een nieuw kapsel
[q]Is té zien geweest dat ie echt dood was??
Geniaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:54 schreef Iwan1976 het volgende:
De titel van de aflevering van Oppassen!!! van vandaag is 'Goddelijke Victor'.
[..]
Ik neem ook de herhaling op, omdat m'n dvd-recorder niet 100% betrouwbaar is. Zo vergat dat ding vorig seizoen om het geluid bij een aflevering op te nemen. Daarnaast wil het nog wel eens voorkomen dat het signaal niet perfect is (kleine piekstoring).quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:27 schreef Svensational het volgende:
Hoezo kijk je ook nog de herhaling als je het om half acht al kijkt, én het opneemt?
Gelukkig niet zeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Waarom heeft John nou niet al het voetbal gekocht?!![]()
nou ben ik toch stiekem wel een beetje benieuwd hoe jij dit alles met een leven combineertquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik neem ook de herhaling op, omdat m'n dvd-recorder niet 100% betrouwbaar is. Zo vergat dat ding vorig seizoen om het geluid bij een aflevering op te nemen. Daarnaast wil het nog wel eens voorkomen dat het signaal niet perfect is (kleine piekstoring).
Als de hh nu mooi om 17:00 uur begint, overlapt het niet met B&B en is er niks aan de hand.
Oh, heeft John de Mol de afgelopen wedstrijden van Oranje onderbroken?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef Svensational het volgende:
Gelukkig niet zeg.Dan hadden we zelfs tijdens de wedstrijd reclame.
!
Nee, want die werden op SBS6 uitgezonden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Oh, heeft John de Mol de afgelopen wedstrijden van Oranje onderbroken?
Drie er van waren op Talpa.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
Nee, want die werden op SBS6 uitgezonden.
Maar de laatse was op SBS6. Daar vroeg je om tochquote:
bij gebrek aan werkinspiratie even zitten surfen: Cindy staat momenteel in het stuk I love Barten-Noordquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:56 schreef babette21 het volgende:
ja maar ze is kwijt..... dus da's zo lastig casten
Hoe zie je datquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:18 schreef babette21 het volgende:
Yolanthe met d'r hair-extencions....
jammer, ze heeft juist mooi haar van zichzelf
kleur- & lengteverschilquote:
ja wat dacht jij dan, dat ze daar zelf iets maken?quote:
Nee, maar ik wist niet dat ze juist die pics van Iwan hadden gejat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja wat dacht jij dan, dat ze daar zelf iets maken?
Onder elkaar vond ik zoveel scrollenquote:waarom zet je vandaag alles naast elkaar!? daar raakt m'n beeldscherm overstuur van
jaaa met anti-weblog-teksten eropquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:28 schreef Svensational het volgende:
Iwan moet eigenlijk gewoon die foto's verwijderen en onder dezelfde url een ander plaatje posten.
dus nu zijn we allebei de lul.... tòfquote:Onder elkaar vond ik zoveel scrollen. Maar bij mij zet FOK! het automatisch onder elkaar.
Ik dacht meer aan porno ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaaa met anti-weblog-teksten erop
[..]
Ik heb het al aangepast.quote:dus nu zijn we allebei de lul.... tòf
mja da's wel vervelend ja, dan moeten ze misschien allemaal van 't Net af...quote:
Welke piemelfotoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja da's wel vervelend ja, dan moeten ze misschien allemaal van 't Net af...
[net als die piemelfoto die in al die ouwe posts van jou opduikt]
en dan met 'n "this weblog sucks"-tekstje erbij natuurlijk
Nou, ik kan 'm niet vinden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
open een willekeurig oud topic, ongeveer een jaar geleden, en je komt 'm geheit tegen
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:11 schreef Nano het volgende:
Ik vind der ook vreselijk!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Haha, ik had juist het idee dat ik de enige ben die haar vreselijk vind....![]()
Bas in onm?????quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, hij wandelt niet direct de volgende soap in he!![]()
Hij is sowieso niet welkom en al helemaal neit met AvN.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:41 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Bas in onm?????
Ik ben voor!!!!!![]()
Maar dan moet tie wel Anouk van Nes meenemen, anders is tie niet welkom![]()
![]()
Ja, ik moest wel een beetje geloofwaardig overkomen als kloon natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:48 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Dat is toch met een T???
Irritant...![]()
Aan één zo'n ouwe knollebol in ONM hebben we genoeg!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:41 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Maar dan moet tie wel Anouk van Nes meenemen, anders is tie niet welkom![]()
![]()
high fivequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:49 schreef Svensational het volgende:
Hij is sowieso niet welkom en al helemaal neit met AvN.
quote:
TSSSS!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:53 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Aan één zo'n ouwe knollebol in ONM hebben we genoeg!
W_I_V wil geen ouwe meelzak in ONM. Ik wil een flitsend lekker wijf met een paar flinke sappige stoten!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:01 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
TSSSS!!!!!!!
Niet lief!!!!
Ik wil W_i_v terug......
Jij bent niet lief!
W_i_v en ik vinden Anouk wel leuk en lief!
Lekker puh!![]()
(en het niveau daalt weer eens....)
Ik dacht al dat ik de enige was die Anouk een schele koe vindt.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:02 schreef babette21 het volgende:
ik vind zowel Anouk als Roxy totaal oninteressant
bovendien kan dat mens alleen maar loensen, en daar hebben we Elif al voor
over Bas Muijs ga ik niet eens beginnen
Ach, laat ook maar......quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
W_I_V wil geen ouwe meelzak in ONM. Ik wil een flitsend lekker wijf met een paar flinke sappige stoten!
Ach man, jij bent net zo erg als die broer van je!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was die Anouk een schele koe vindt.....
Ik dacht dat ze in ONM zou komen. Gebeurt dat dan niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:06 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ach, laat ook maar......![]()
Anouk komt toch nooit of te nimmer.
En Joyce?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:07 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Julia=Koe
Sanne=Koe
Iris=Koe
Estelle=Koe!
Jij bent niet aardig! Stephanie is leuker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:07 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ach man, jij bent net zo erg als die broer van je!
Sinds wanneer ken jij haar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Jij bent niet aardig! Stephanie is leuker.
Doe je lekker mee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:12 schreef babette21 het volgende:
misschien kunnen jullie even buiten gaan spelen ofzo
Joyce is okay, af en toe...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En Joyce?
En Roxy?
En die twee bijeen?
Kris Teetes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:15 schreef Iwan1976 het volgende:
RTL Boulevard heeft zometeen een item over een acteur die met onmiddellijke ingang ONM verlaat!
sorry Babetje....Zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:12 schreef babette21 het volgende:
misschien kunnen jullie even buiten gaan spelen ofzo
Wie????????????????!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:15 schreef Iwan1976 het volgende:
RTL Boulevard heeft zometeen een item over een acteur die met onmiddellijke ingang ONM verlaat!
LOL, is die cameraman weer KO geslagen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Robin Rienstra zou al weggaan...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:15 schreef Iwan1976 het volgende:
het is Babette voor jou, en doe nu maar gewoon normaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:17 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
sorry Babetje....Zal het niet meer doen
Hoe kan ik het goed maken???
Is Robin een kennisje van Jimmy G. ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:24 schreef babette21 het volgende:
als het Rienstra is, dan komt dat vast door ons coke-verhaal
Ga jij je dan ook ff gedragen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:26 schreef babette21 het volgende:
het is Babette voor jou, en doe nu maar gewoon normaal
pubergedrag heb ik in het weekend niet verdiend
A. ik ben geen puber meer...Allang niet meer...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is Babette voor jou, en doe nu maar gewoon normaal
pubergedrag heb ik in het weekend niet verdiend
je weet het nooit, het Gooise Matras is niet erg grootquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Is Robin een kennisje van Jimmy G. ?
Die is sinds 12 augustus verhuisd naar P350.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:32 schreef babette21 het volgende:
edit: rtl-text 420 is ook niet meer wat het geweest is
ja, als klant in de Engelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zie op z'n cv trouwens dat hij in 1995 al een rolletje in ONM heeft gehad.![]()
Dat stond hier een aantal posts terug toch al???? Is dat het Boulevard nieuws????quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:12 schreef LeefbaarFok het volgende:
Gaat die lul van een Wurfdingeses Aram vervangen?????????????
Hier weet je nooit welke lulkoek er wordt verkocht!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:14 schreef soapie het volgende:
Dat stond hier een aantal posts terug toch al???? Is dat het Boulevard nieuws????![]()
Das waar!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:15 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Hier weet je nooit welke lulkoek er wordt verkocht!
Nee, dat staat er niet. Iwan heeft het alleen over Edgar Wurfbain.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat stond hier een aantal posts terug toch al???? Is dat het Boulevard nieuws????![]()
Aram gaat met zijn moeder op de planken staan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:16 schreef Svensational het volgende:
Ja, geef eens wat meer info jullie rwee
Erop is beter dan ertussen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:19 schreef LeefbaarFok het volgende:
Aram gaat met zijn moeder op de planken staan.
Ze had kanker volgens mij, maar waarom laten opereren door neuroloog Victorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:29 schreef LeefbaarFok het volgende:
Huh? Wanneer heet Victor Bettina geopereerd?
Ze werd gerepareerd door Renée en Hugo en later nog door een onbekende kwibus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:33 schreef pberends het volgende:
Ze had kanker volgens mij, maar waarom laten opereren door neuroloog Victor.
Bob en Annie de rooijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:41 schreef pberends het volgende:
Welke BN'ers deden Daan en Kyra na?
Nou ... als Frommel Jr. zijn knip voor haar kokkerd houdt gaat ze ook met hem naar bed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
Een knip met m'n vingers Julia in m'n bed kan krijgen...
Dat is Chris nog nooit gelukt!
Zal Estelle leuk vinden....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
Een knip met m'n vingers Julia in m'n bed kan krijgen...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:55 schreef Svensational het volgende:
Waarom word ik hier genegeerd????
Volgens mij kwam Babette gisteren met het nieuws dat Edgar Aram gaat vervangen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:17 schreef Svensational het volgende:
Nee, dat staat er niet. Iwan heeft het alleen over Edgar Wurfbain.
En Joyce dan?!quote:DAAN STARRENBURG: "Je bent m'n beste en oudste vriendin." (tegen Kyra)
Die hebben ze geleend van FOK!quote:LIZZY VEHMEIJER: "Daan was afgedaan?" (tegen Kyra, over Daan)
Ze heeft ook nog een fanpage: www.julikamarijn.comquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:19 schreef pberends het volgende:
http://www.julikamarijn.nl/
Lekkertje hoor.
Heeft Julika een kogel door d'r kop gekregen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze heeft ook nog een fanpage: www.julikamarijn.com
Als ze oud was in het echt jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Die Estelle Roggebrood is 48 jaar en mag blij zijn dat ze nog een kerel meekrijgt.
Ze is een tijdje in India (!) geweest:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:34 schreef LeefbaarFok het volgende:
Heeft Julika een kogel door d'r kop gekregen?
Aram van de Rest (Chris Vroman) wordt tijdelijk vervangen door Edgar Wurfbain (ex-Goudkust: Pieter Hardebol).quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:45 schreef Nano het volgende:
Wie gaat er nou per direct uit ONM, en is het blijvend?
omg... Pieter Hardebol was een dramaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Aram van de Rest (Chris Vroman) wordt tijdelijk vervangen door Edgar Wurfbain (ex-Goudkust: Pieter Hardebol).
Toen was het nog een gerucht van een weblog die ze zelf niet eens geloofde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Babette gisteren met het nieuws dat Edgar Aram gaat vervangen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:10 schreef babette21 het volgende:
Op dat forum [het meetingpoint voor webloggers] staat ook dat Aram tijdelijk vervangen zal worden door Edgar Wurfbain. Somehow kan ik de "bronnen" - dit zou door Annelieke verteld zijn - wat moeilijk serieus nemen...
En Edgar kan ik al helemaal niet serieus nemen, sinds ik hem na z'n GK-periode achter de bar heb zien staan...![]()
Wat een crapzooi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Aram van de Rest (Chris Vroman) wordt tijdelijk vervangen door Edgar Wurfbain (ex-Goudkust: Pieter Hardebol).
Eigenlijk zouden die acteurs een periode van 4 jaar aan een contract moeten vastzitten. Ontslag nemen, al dan niet tijdelijk, onmogelijk!quote:
Ik was blij toen hij naar Amerika vertrok.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:52 schreef Wup het volgende:
omg... Pieter Hardebol was een drama
In seizoen 12 speelde hij een gastrolletje genaamd Sydney Romer. Het decor van dat hotel in IJsland deed me trouwens denken aan huize Verweijden.quote:hij was ook nog even een sloom vriendje van Charlie in GTST toch?
Laten ze hem toch gewoon nog een keer z'n benen breken.quote:hoe lang gaat dat duren?.. ze kunnen toch wel even zonder Chris zou je zo denken....
Zit je nou intelligent te zeiken of is die serie kut?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Griete van den Akker (mevrouw Janssen) is ook weer aan de bak. Ik zag haar naam vandaag (foutief gespeld) op de aftiteling van de Talpa 'comedy' Samen staan. (Meer dan de aftiteling trek ik echt niet;)
Ow jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In seizoen 12 speelde hij een gastrolletje genaamd Sydney Romer. Het decor van dat hotel in IJsland deed me trouwens denken aan huize Verweijden.
Laat ik het zo zeggen... Ik kijk nog liever Costa!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zit je nou intelligent te zeiken of is die serie kut?
Zou hier het gerucht vandaan komen dat Sid(ney) weer terug komt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:12 schreef pberends het volgende:
Ow ja. Sydney wat een vreselijke KUTNAAM!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog een fanpage: www.julikamarijn.com
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil Arthur terug. Die had het welzijn van de patiënt nog hoog in het vaandel staan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:52 schreef haagse_elfje het volgende:
mooi was die tijd....... ik wil gina terug
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Die had het welzijn van de patiënt nog hoog in het vaandel staan.
quote:
quote:ARTHUR VAN WALSUM:
Ons personeel, onze apparatuur zijn kwalitatief van een hoog niveau... Mijn beleidsvoering was efficiënt. Mevrouw Wertheimer's ziekenhuis is financieel gezond. En daarom verheugt het ons dat de universiteit alhier de samenwerking met ons wil aangaan. En dat kan de patiënten... weer ten goede komen. En daar is het ons uiteindelijk allemaal om te doen. Jullie zijn hier niet alleen om jonge mensen te begeleiden in hun ontwikkeling tot goede artsen en specialisten. Jullie zijn hier vooral... om goede zorg te leveren aan de patiënt. Hou hen altijd voor ogen. En moge jullie elkaar altijd in vrijheid laten leven. ... Vaarwel.
BRON: ONM #2095, VR. 11-06-2004
Ik durf het haast niet te vragen, maar eh....Filmpjequote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:09 schreef babette21 het volgende:
heb 't gisteren niet gezien
hoe was Hillard?! en verder nog iets bijzonders??
Arthur's afscheidsspeech:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:50 schreef Svensational het volgende:
Ik durf het haast niet te vragen, maar eh....Filmpje?
!
Voor herhaling vatbaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:28 schreef babette21 het volgende:
leuk weer met dat hysterische lachje
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Arthur's afscheidsspeech:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/onm_2095_2004-06-11_0001.jpg]afbeelding][/url]
Judaskus... (ONM #2095, VR. 11-06-2004)
RAPIDSHARE:
Moge jullie elkaar altijd in vrijheid laten leven... Vaarwel! (XVID / 22,5 MB)
Ja, dan heb je al teveel porno gedownloadquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat is dat voor een debiele kutdownloadserver? Een uur wachten tot ik bij die meelzakken weer terecht kan.
Wat heeft dat met onm te maken??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
Kunstrover Alexander Steiner slaat weer toe:
Hoofd van Mozart gestolen
Alexander Steiner was de oom van Ticho, de vriendin van Babette. Misschien moet je je door Victor laten behandelen? Dan komt je geheugen vast weer terug.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:36 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Wat heeft dat met onm te maken??
prima cast:), wazige filmquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:17 schreef babette21 het volgende:
vanavond Hidde Maas in The Delivery [22.00 uur, rtl7]
oww ze gaan natuurlijk vertellen dat ze GK gaan herhalen...........quote:edit: en om 22.30 aandacht voor oa Goudkust - waarvan de halve cast zoals bekend naar onm is verhuisd - op SBS6
je kunt dode vogeltjes natuurlijk ook zelf creeëren haha!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:20 schreef Wup het volgende:
oww ze gaan natuurlijk vertellen dat ze GK gaan herhalen...........
geinspireerd door dit topic.........
Nou je het zegt, dat die Wurbain komt, dat is natuurlijk babette's schuldquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:20 schreef Wup het volgende:
geinspireerd door dit topic.........
ja maar... ja maar... zo bedoelde ik het nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
Nou je het zegt, dat die Wurbain komt, dat is natuurlijk babette's schuld
Ik viel er toevallig in, maar ik wist niet dat Hij er ook in meespeelde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:17 schreef babette21 het volgende:
vanavond Hidde Maas in The Delivery [22.00 uur, rtl7]
SBS6 bestaat al weer 10 jaar... en dat is 4 jaar te lang.quote:edit: en om 22.30 aandacht voor oa Goudkust - waarvan de halve cast zoals bekend naar onm is verhuisd - op SBS6
Kwam het massa-ontslag ook door jouquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar... ja maar... zo bedoelde ik het niet
<span class="me">* Babette heeft flashback naar massaontslag-verhaal</span>
en de televizier had ook al gelogen
Iwan, heb jij screenshots van de GTST-Promo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik viel er toevallig in, maar ik wist niet dat Hij er ook in meespeelde.
Voor het commentaar sluit ik me aan bij Wup.
[..]
SBS6 bestaat al weer 10 jaar... en dat is 4 jaar te lang.
Na woensdag 28 februari 2001 hadden ze wat mij betreft de stekker eruit mogen trekken.
Goudkust heb ik geloof ik gemist.
dat commentaar is vergelijkbaar met dat in televizierquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik viel er toevallig in, maar ik wist niet dat Hij er ook in meespeelde.
Voor het commentaar sluit ik me aan bij Wup.
mijn zender is het ook niet [op Hart in Aktie naquote:SBS6 bestaat al weer 10 jaar... en dat is 4 jaar te lang.
Na woensdag 28 februari 2001 hadden ze wat mij betreft de stekker eruit mogen trekken.
Goudkust heb ik geloof ik gemist.
Is er een promo geweest dan?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:38 schreef Nano het volgende:
Iwan, heb jij screenshots van de GTST-Promo?
ONM #123 - Wachten op het Massa Ontslag...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:38 schreef Svensational het volgende:
Kwam het massa-ontslag ook door jou??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die gaat dan aan m'n neus voorbij:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:05 schreef Wup het volgende:
btw: voor de afhakers bij the Delivery: er komt later nog een soort bedscene met Hidde Maas & Alwien Tulner:)
maar een bedscene met meneer Maas kan toch alleen maar leuk zijn als hij daarna in een roze ochtendjas mag paraderenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:41 schreef babette21 het volgende:
edit: ik zie net dat mijn video de band inmiddels heeft uitgespuugt... wat ben ik toch een amateur
nope, handboeien.....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:10 schreef babette21 het volgende:
maar een bedscene met meneer Maas kan toch alleen maar leuk zijn als hij daarna in een roze ochtendjas mag paraderen
oh geweldig dit! Miss Trouble Clairequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:18 schreef Wup het volgende:
goedmakertje voor babette...
Leukste outfit 2004:
ONM 7 april 2004, Arthur & Bettina over ontslag Ellen Evenhuis[/url] ~ [0.57 min; 1.4 Mb] ~
'doen die mensen niks in bed'
Toen keek ik nog nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:51 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Alexander Steiner was de oom van Ticho, de vriendin van Babette. Misschien moet je je door Victor laten behandelen? Dan komt je geheugen vast weer terug.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:33 schreef Wup het volgende:
ONM 4 april 2004, veelzijdig binkie ~ [.58 min; 3.4 Mb] ~
yep, dat is het boze bokser filmpje [zatte Huug] maar het is een beetje kwijt......quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:01 schreef babette21 het volgende:
is dat niet dezelfde scene als waarin Carlo met die tafel gaat smijten...
ik ben overigens wat duf, hoorde "frisjes drinken" pas tijdens take 2
Zondag zat er een stukje over Goudkust in. Van Winston Gerschtanowitz (Harm) werd beweerd dat hij het vriendje speelde van Maureen du Toit (Lisa).quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:41 schreef babette21 het volgende:
mijn zender is het ook niet [op Hart in Aktie na]
en GK zat er idd niet in, vandaar mijn verwijt naar de tvgids
Dat was Mariet Zomers.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zondag zat er een stukje over Goudkust in. Van Winston Gerschtanowitz (Harm) werd beweerd dat hij het vriendje speelde van Maureen du Toit (Lisa).![]()
het was vrijwel iedereen behálve Lisaquote:
en dit gaan over GTST.....quote:Heb je BTW de promo gezien/gecapt?![]()
Ik heb weinig tv gekeken en RTL4 heb ik in het weekend zelden op staan. Dan kijk ik liever sci-fi (SGA/BSG) of een film die ik nog moet zien. Maar als het goed is heeft m'n dvd-recorder zojuist de hh van GTST opgenomen. Hopelijk hebben ze ook de promo uitgezonden of komt hij vanavond nog voorbij rond B&B en anders is het helaas pindakaas. Na de promo-invasie van ONM ben ik een beetje promo-moe.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:12 schreef Nano het volgende:
Dat was Mariet Zomers.Heb je BTW de promo gezien/gecapt?
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:29 schreef babette21 het volgende:
nog iets over ONM misschien?!? heeft er bijv. iemand een samenvattinkje van afg. vrijdag?!
quote:Update Vrijdag 26 Augustus 2005
Victor doet zijn zegje, maar Bettina blijft erbij dat Victor Renee niet mag behandelen. Die nacht slaapt ze erg slecht en besluit dat Victor toch mee mag werken aan het onderzoek van Chris. Wel zijn er strenge voorwaarden. Nergens in de publiciteit moet de naam van Victor verschijnen en Niels houdt toezicht en controle op wat Victor doet. Ondertussen dat dit besloten wordt, ligt Victor te shaken op de grond en slikt snel wat pilletjes...
Iris heeft heftige nachtmerries over Hillard. Van Niels wil ze nog steeds niets weten.
Kyra ontdekt dat zij en Daan bij elkaar horen. Ze zal er alles aan doen om dat voor elkaar te krijgen.
Arjo vertelt Chris dat zijn vrouw hem probeerde te verleiden. Julia beweert het omgekeerde. Chris gelooft zijn vrouw. Dan doet Arjo een voorstel: 'zal ik laten zien dat ik jouw vrouw met 1 knip in mijn bed kan krijgen'.
bron: soapmail
ik dacht dat het aan mij lagquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Na de promo-invasie van ONM ben ik een beetje promo-moe.[/sub]
binnenbrandje?!?!?quote:Update Vrijdag 26 Augustus 2005
Ondertussen dat dit besloten wordt, ligt Victor te shaken op de grond en slikt snel wat pilletjes...
aaaah de simpele geest van de manquote:Chris gelooft zijn vrouw.
nou ja zeg..... wat on-Bettina-achtig......quote:Victor doet zijn zegje, maar Bettina blijft erbij dat Victor Renee niet mag behandelen. Die nacht slaapt ze erg slecht en besluit dat Victor toch mee mag werken aan het onderzoek van Chris.
Een Wertheimer die last krijgt van haar geweten. Het moet toch niet gekker worden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:13 schreef Wup het volgende:
nou ja zeg..... wat on-Bettina-achtig......
Frommelmans was goed vandaag en als ik Shirina was had ik alle botten van Kyra gebroken!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:03 schreef soapie het volgende:
Wat ziet Chris er toch ongelooflijk debiel uit als hij boos is....
Laat haar maar net zo razen als die andere Kat(a)rina.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
Frommelmans was goed vandaag en als ik Shirina was had ik alle botten van Kyra gebroken!
Ik voel weer een pascalsituatie aankomen.......... Ach natuurlijk! Als Renée verrekt moet Tante Betje voor Gyman zorgen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Een Wertheimer die last krijgt van haar geweten. Het moet toch niet gekker worden.
Dat lijkt me meer een klusje voor Joyce. Die heeft daar ervaring mee.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:15 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik voel weer een pascalsituatie aankomen.......... Ach natuurlijk! Als Renée verrekt moet Tante Betje voor Gyman zorgen.
Maar hoe gaat hij Julia in zijn nest krijgen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:26 schreef pberends het volgende:
De vader van Frommel was ook geweldig, vooral toen ie het wangetje van Frommelmans pakte en hem succes wenste.
hij gaat toveren met zijn staf!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Maar hoe gaat hij Julia in zijn nest krijgen?
Door met zijn vingers te knippen. Daarna knipt hij nog een keer en is Julia weer weg.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Maar hoe gaat hij Julia in zijn nest krijgen?
Ja, ik had ook gehoopt dat we daar vanaf waren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:31 schreef haagse_elfje het volgende:
trouwens Kyra
dat eeuwige gezeik om Daan ben ik nu ook wel beu
Als je dat nou hier ook nog ff doet zijn we van dat gemekker af.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
dat jullie het hebben kunnen uitzitten?! wat een verschrikking...
* Babette is voor het eerst in haar leven vrijwillig & vroegtijdig afgehaakt........
toen was ik al afgehaaktquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
Ik vond Vroman Sr. en Jr. juist wel amusant.
dat wordt me op deze manier iig niet al te moeilijk gemaaktquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
Als je dat nou hier ook nog ff doet zijn we van dat gemekker af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |