Ik heb ook wel wat belangrijkers te doen. Ajax speelt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik, ach....Laat ook maar...Anders wordt het hier een slowchat.
Die ze elke keer in beeld drukt jah!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Yolanthe Kaboem met haar Kaasbergen.
Heeft ze überhaupt een kop? Nooit op gelet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:53 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Die ze elke keer in beeld drukt jah!!
Waarom?? Ik wil gezichten zien, niet der voorgevel...(liever wil ik Troelia helemaal niet zien, maar je kunt niet alles hebben)
Ja hoor, die heeft ze, net als Lizzy...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Heeft ze überhaupt een kop? Nooit op gelet.
Ik let op belangrijkere lichaamsdelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:55 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ja hoor, die heeft ze, net als Lizzy...
Ze heeft geen hersens!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik let op belangrijkere lichaamsdelen.
"Waarom nog studeren met zo'n front?", zou Raymond van het Groenewoud zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:58 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ze heeft geen hersens!
Die heeft ook geen hersensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
"Waarom nog studeren met zo'n front?", zou Raymond van het Groenewoud zeggen.
Maar wel Liefde Voor Muziek.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:05 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Die heeft ook geen hersens
That's his middlename....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:13 schreef Svensational het volgende:
Was het trouwens niet Tonnie die pisnijdig werd toen Joost Tara niet had vastegouden in het ziekenhuis omdat ze zogenaamd ontoerekeningsvatbaar was? Beetje hypocriet van 'm
.
Teun heeft te lang niets aan zijn vleesspeer gehad en is nu gefrustreerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:13 schreef Svensational het volgende:
Was het trouwens niet Tonnie die pisnijdig werd toen Joost Tara niet had vastegouden in het ziekenhuis omdat ze zogenaamd ontoerekeningsvatbaar was? Beetje hypocriet van 'm
.
Ik ben niet W_I_V! Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:11 schreef Nano het volgende:
Waarom zit WIV op een ander account? (LeefbaarFOK)
I believe youquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik ben niet W_I_V! Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?
Dat vragen we ons allemaal af ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:11 schreef Nano het volgende:
Waarom zit WIV op een ander account? (LeefbaarFOK)
ach joh, 't is er gewoon zo eentjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:20 schreef Svensational het volgende:
Dat vragen we ons allemaal af ja..
Alwien Tulnerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:29 schreef pberends het volgende:
Wie is de actrice nou achter het vrouwtje van Arjo?
Dank je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |