Hij is sowieso niet welkom en al helemaal neit met AvN.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:41 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Bas in onm?????
Ik ben voor!!!!!![]()
Maar dan moet tie wel Anouk van Nes meenemen, anders is tie niet welkom![]()
![]()
Ja, ik moest wel een beetje geloofwaardig overkomen als kloon natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:48 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Dat is toch met een T???
Irritant...![]()
Aan één zo'n ouwe knollebol in ONM hebben we genoeg!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:41 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Maar dan moet tie wel Anouk van Nes meenemen, anders is tie niet welkom![]()
![]()
high fivequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:49 schreef Svensational het volgende:
Hij is sowieso niet welkom en al helemaal neit met AvN.
quote:
TSSSS!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:53 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Aan één zo'n ouwe knollebol in ONM hebben we genoeg!
W_I_V wil geen ouwe meelzak in ONM. Ik wil een flitsend lekker wijf met een paar flinke sappige stoten!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:01 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
TSSSS!!!!!!!
Niet lief!!!!
Ik wil W_i_v terug......
Jij bent niet lief!
W_i_v en ik vinden Anouk wel leuk en lief!
Lekker puh!![]()
(en het niveau daalt weer eens....)
Ik dacht al dat ik de enige was die Anouk een schele koe vindt.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:02 schreef babette21 het volgende:
ik vind zowel Anouk als Roxy totaal oninteressant
bovendien kan dat mens alleen maar loensen, en daar hebben we Elif al voor
over Bas Muijs ga ik niet eens beginnen
Ach, laat ook maar......quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
W_I_V wil geen ouwe meelzak in ONM. Ik wil een flitsend lekker wijf met een paar flinke sappige stoten!
Ach man, jij bent net zo erg als die broer van je!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was die Anouk een schele koe vindt.....
Ik dacht dat ze in ONM zou komen. Gebeurt dat dan niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:06 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ach, laat ook maar......![]()
Anouk komt toch nooit of te nimmer.
En Joyce?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:07 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Julia=Koe
Sanne=Koe
Iris=Koe
Estelle=Koe!
Jij bent niet aardig! Stephanie is leuker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:07 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ach man, jij bent net zo erg als die broer van je!
Sinds wanneer ken jij haar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Jij bent niet aardig! Stephanie is leuker.
Doe je lekker mee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:12 schreef babette21 het volgende:
misschien kunnen jullie even buiten gaan spelen ofzo
Joyce is okay, af en toe...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En Joyce?
En Roxy?
En die twee bijeen?
Kris Teetes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:15 schreef Iwan1976 het volgende:
RTL Boulevard heeft zometeen een item over een acteur die met onmiddellijke ingang ONM verlaat!
sorry Babetje....Zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:12 schreef babette21 het volgende:
misschien kunnen jullie even buiten gaan spelen ofzo
Wie????????????????!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:15 schreef Iwan1976 het volgende:
RTL Boulevard heeft zometeen een item over een acteur die met onmiddellijke ingang ONM verlaat!
LOL, is die cameraman weer KO geslagen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Robin Rienstra zou al weggaan...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:15 schreef Iwan1976 het volgende:
het is Babette voor jou, en doe nu maar gewoon normaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:17 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
sorry Babetje....Zal het niet meer doen
Hoe kan ik het goed maken???
Is Robin een kennisje van Jimmy G. ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:24 schreef babette21 het volgende:
als het Rienstra is, dan komt dat vast door ons coke-verhaal
Ga jij je dan ook ff gedragen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:26 schreef babette21 het volgende:
het is Babette voor jou, en doe nu maar gewoon normaal
pubergedrag heb ik in het weekend niet verdiend
A. ik ben geen puber meer...Allang niet meer...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is Babette voor jou, en doe nu maar gewoon normaal
pubergedrag heb ik in het weekend niet verdiend
je weet het nooit, het Gooise Matras is niet erg grootquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Is Robin een kennisje van Jimmy G. ?
Die is sinds 12 augustus verhuisd naar P350.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:32 schreef babette21 het volgende:
edit: rtl-text 420 is ook niet meer wat het geweest is
ja, als klant in de Engelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zie op z'n cv trouwens dat hij in 1995 al een rolletje in ONM heeft gehad.![]()
Dat stond hier een aantal posts terug toch al???? Is dat het Boulevard nieuws????quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:12 schreef LeefbaarFok het volgende:
Gaat die lul van een Wurfdingeses Aram vervangen?????????????
Hier weet je nooit welke lulkoek er wordt verkocht!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:14 schreef soapie het volgende:
Dat stond hier een aantal posts terug toch al???? Is dat het Boulevard nieuws????![]()
Das waar!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:15 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Hier weet je nooit welke lulkoek er wordt verkocht!
Nee, dat staat er niet. Iwan heeft het alleen over Edgar Wurfbain.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat stond hier een aantal posts terug toch al???? Is dat het Boulevard nieuws????![]()
Aram gaat met zijn moeder op de planken staan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:16 schreef Svensational het volgende:
Ja, geef eens wat meer info jullie rwee
Erop is beter dan ertussen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:19 schreef LeefbaarFok het volgende:
Aram gaat met zijn moeder op de planken staan.
Ze had kanker volgens mij, maar waarom laten opereren door neuroloog Victorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:29 schreef LeefbaarFok het volgende:
Huh? Wanneer heet Victor Bettina geopereerd?
Ze werd gerepareerd door Renée en Hugo en later nog door een onbekende kwibus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:33 schreef pberends het volgende:
Ze had kanker volgens mij, maar waarom laten opereren door neuroloog Victor.
Bob en Annie de rooijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:41 schreef pberends het volgende:
Welke BN'ers deden Daan en Kyra na?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |