Heb jij niets beters te doen dan te zeiken? W_I_V is mijn broer. Mag dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:38 schreef babette21 het volgende:
ach joh, 't is er gewoon zo eentje
Doe gewoon niet zo kansloos en ga op je eigen account.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Heb jij niets beters te doen dan te zeiken? W_I_V is mijn broer. Mag dat?
Ik zit op mijn eigen account.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Nano het volgende:
Doe gewoon niet zo kansloos en ga op je eigen account.![]()
LeefbaarFok had hij eerder hoor, daarna kreeg hij pas w_i_v.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Nano het volgende:
[..]
Doe gewoon niet zo kansloos en ga op je eigen account.![]()
W_I_V is mijn broer! Moet ik dat nou blijven uitleggen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:09 schreef Svensational het volgende:
LeefbaarFok had hij eerder hoor, daarna kreeg hij pas w_i_v..
Sure, en ik ben de Koningin...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
W_I_V is mijn broer! Moet ik dat nou blijven uitleggen?
ah je hebt kennelijk niet meegelurkt....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:58 schreef Wup het volgende:
hmz, dus ze stoppen Alwien Tulner in het verhaaltje bij Chris Tates.....inventief hoor.....
es kijken hoe lang het duurt voordat ze Niels erbij halen:)
oww goed gekeurd, stond zij al niet eerder op onze verlanglijst?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:42 schreef babette21 het volgende:
ah je hebt kennelijk niet meegelurkt....
ik had al bedacht dat ze nu dus ook wel Cindy de Quant kunnen inhuren voor Nielsje
ja maar ze is kwijt..... dus da's zo lastig castenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef Wup het volgende:
oww goed gekeurd, stond zij al niet eerder op onze verlanglijst?
da's wel een hardnekkig gerucht, volgens mij gaat hij deze keer echtquote:ik dacht trouwens de Robert de la Haye ook weg ging?
nou ja dat was waarschijnlijk ons eigen verzinsel:)
kijk je ook nog, of heb je het helemaal opgegeven?!quote:btw... ik lurk me suf,
als jij haar nummer opsnort, ga ik wel weer onderhandelenquote:ik bedoel, als ze Babette van V. weten op te graven moet het met Cindy ook gaan lukken
voorlopig hou ik het even op meelurken....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:56 schreef babette21 het volgende:
kijk je ook nog, of heb je het helemaal opgegeven?!
please doquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:04 schreef Wup het volgende:
ik heb het nog niet helemaal opgegeven want als de castlijst bij ONM de goede kant op blijft gaan
haak ik wel weer aan denk ik...
het Victorlijntje is wel leuk gedaan, hij's echt een beetje een mad scientist gewordenquote:is er alweer humor?...
Haha, ik had juist het idee dat ik de enige ben die haar vreselijk vind....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:09 schreef babette21 het volgende:
persoonlijk lach ik me rot om Julia, maar ik sta hier redelijk alleen in....
Julia moest de nieuwe Claire worden...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:09 schreef babette21 het volgende:
persoonlijk lach ik me rot om Julia, maar ik sta hier redelijk alleen in....
hm de heren vinden haar wel leuk, maar da's alleen om de looksquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:14 schreef soapie het volgende:
Haha, ik had juist het idee dat ik de enige ben die haar vreselijk vind....![]()
ze is wel een kleine Claire,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:16 schreef Wup het volgende:
Julia moest de nieuwe Claire worden...
ik ben niet ontevreden, ook qua spel staat ze bij mij zeker in de bovenste helft van de huidige castquote:redt meisje Cabau zich een beetje?
Dit is heel moeilijk voor mij om toe te geven maar het gaat mij niet alleen om haar looks, ik vind haar ook geweldigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm de heren vinden haar wel leuk, maar da's alleen om de looks
verder lijkt iedereen haar vervelend en irritant te vinden [of niet???]
en ook buiten fok! hoor ik weinig positiefs over haar........
maar goed, mijn humor wordt wel vaker niet begrepen, dus deze eenzame positie ben ik wel gewend
wat ojeequote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:33 schreef Wup het volgende:
ojee
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:30 schreef Svensational het volgende:
Dit is heel moeilijk voor mij om toe te geven maar
* bookmarkedquote:het gaat mij niet alleen om haar looks, ik vind haar ook geweldig.
ach, stiekem vond jij Claire best leuk...quote:Oftewel, ze lijkt dus niet op Claire
Ja, af en toe vond ik haar wel grappig ja. Maar alleen als ze niet zo strontchagrijnig was.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
* bookmarked![]()
[..]
ach, stiekem vond jij Claire best leuk...
met terugwerkende kracht, maar toch
dat was juist 't leukstquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:58 schreef Svensational het volgende:
Ja, af en toe vond ik haar wel grappig ja. Maar alleen als ze niet zo strontchagrijnig was..
Claire was gewoon vervelend. Ben ik trouwens de enige die vindt dat Kim Pieters op Pleuni Touw lijkt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:06 schreef babette21 het volgende:
dat was juist 't leukst
behalve in 't ziekenhuis met dat Ariëllijntje, want toen kreeg ze elke dag dezelfde tekst
[hoewel ik wel moest lachen toen ze over haar eigen toko begon]
Claire was leuk en ja ze lijkt op Pleuni Touw.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire was gewoon vervelend. Ben ik trouwens de enige die vindt dat Kim Pieters op Pleuni Touw lijkt?
ik denk het... ik zie iig geen enkele overeenkomstquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vindt dat Kim Pieters op Pleuni Touw lijkt?
Ben jij een kloon van Sventastic?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:10 schreef bar_del het volgende:
Ik ook niet.
Ben jij een kloon van Bar_Del?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:10 schreef Sventastic het volgende:
Ik ook niet.
Waarom niet? Twee van jou is toch zeker beter dan eentje?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:50 schreef babette21 het volgende:
zeg, 'n Babette wordt niet gekloond ja!!![]()
De herhaling begon ook al 10 minuten later dan gepland door dat kl*t*voetbal.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:09 schreef LeefbaarFok het volgende:
Door dat gekut van Twee Vandaag begint ONM straks weer te laat.
Hoezo kijk je ook nog de herhaling als je het om half acht al kijkt, én het opneemtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De herhaling begon ook al 10 minuten later dan gepland door dat kl*t*voetbal.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Sventastic?
Is dit relevant of ontopic? Nee dus het hoort hier ook niet thuis.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Bar_Del?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |