Het is gewoon irritand.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Waarom niet? Twee van jou is toch zeker beter dan eentje?
Ja, let toch eens opquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:50 schreef LeefbaarFok het volgende:
Droomde Vic die toespraak nou?
Joh.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:50 schreef LeefbaarFok het volgende:
Droomde Vic die toespraak nou?
quote:Woef woef woef.
jep... wel héél opzichtig!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:54 schreef soapie het volgende:
Er kwam ook weer eens een microfoon doorhet beeld vliegen!!
ze is al twee dagen op dreef ja, vond ik ookquote:
ja heel kort... als hersenspinsel uiteraardquote:Was Hillard er nou vandaag ook al (heb t begin gemist..)?
ik vind haar ook behoorlijk tenenkrommendquote:Elif vind ik trouwens erg slecht..
Hmmz, dat maakt de kans verdomd groot dat ie morgen weer n hersenspinsel isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
ja heel kort... als hersenspinsel uiteraard
Past lekker bij Ilyas dus, ook zo'n drama-klantje!!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
ik vind haar ook behoorlijk tenenkrommend
nee, wel dat ie flatline was,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:04 schreef Mvnl het volgende:
Hmmz, dat maakt de kans verdomd groot dat ie morgen weer n hersenspinsel is
maar hij heeft wél een nieuw kapsel
[q]Is té zien geweest dat ie echt dood was??
Geniaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:54 schreef Iwan1976 het volgende:
De titel van de aflevering van Oppassen!!! van vandaag is 'Goddelijke Victor'.
[..]
Ik neem ook de herhaling op, omdat m'n dvd-recorder niet 100% betrouwbaar is. Zo vergat dat ding vorig seizoen om het geluid bij een aflevering op te nemen. Daarnaast wil het nog wel eens voorkomen dat het signaal niet perfect is (kleine piekstoring).quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:27 schreef Svensational het volgende:
Hoezo kijk je ook nog de herhaling als je het om half acht al kijkt, én het opneemt?
Gelukkig niet zeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Waarom heeft John nou niet al het voetbal gekocht?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |