quote:
ONM #01: Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?
ONM #02: Sid Vicious
ONM #03: Arthur and his evil family
ONM #04: 27 Juni 2003: Clash of the Titans
ONM #05: Aafke: Nog altijd ONM's Leading Lady
ONM #06: Joyce: Partycrasher met een Alterego
ONM #07: Margot, we zullen je missen
ONM #08: Serge: Nu Slechter Dan Ooit
ONM #09: Daan: Meesterkok met foute vrienden
ONM #10: Lizzy & Joost: jong geluk verstoord?
ONM #11: Hugo en zijn vreemde fantasieën
ONM #12: Ellen: van alcoholist tot duffe doos
ONM #13: Ellen: zijn de geruchten waar?
ONM #14: Niels en de lunatic babe
ONM #15: Claire: Nog Altijd ONM's Bitchy Babe
ONM #16: 2000 keer en still going strong!!
ONM #17: Floor: laat menig hart sneller kloppen
ONM #18: Tara & Carlo: losse flodder of echte liefde?
ONM #19: JP VS BETTINA
ONM #20: Chris Vs Kyra
ONM #21: JP's oorlog tegen Aafke
ONM #22: Ruyg leven maakt meer kaDuuk dan je lief is!
ONM #23: Binnenkort weer Pret met Babette?!?!
ONM #24: Lisette, de stille kracht van ONM!
ONM #25: JP: Brokkenpiloot met woedeuitbarstingen
ONM #26: Bettina en haar dreigend ontslag
ONM #27: Bram, eerst uit de OR, nú uit ONM graag!!!
ONM #28: Tara met Tuiten
ONM #29: Aafke en haar mysterieuze ziekte
ONM #30: De rentree van Claire
ONM #31: Niels & Claire, The Romance Continues
ONM #32: Het Claire Bitch Project
ONM #33: It is I, Arthur, King of the Beatrix
ONM #34: Hugo, A Passion For The Chris?
ONM #35: Bettina, The Beatrix Reloaded
ONM #36: Aafke & Afgedankt
ONM #37: Bramsterdamned
ONM #38: De V-Files
ONM #39: Joyce en de moederkloekgevoelens
ONM #40: The Lizard of Oz
ONM #41: La Claire is Boos
ONM #42: Claire: de vernietigde bewijzen
ONM #43: Ariel: Van Schapenhoeder Naar Tienermoeder
ONM #44: Tuureluurs
ONM #45: PartiTuur
ONM #46: CarloMoes
ONM #47: Alter kom je buitenspelen
ONM #48: The Life of Bram
ONM #49: Rexona Crystal Claire
ONM #50: De Cliffhanger
ONM #51: Laat het vanavond gebeuren!!
ONM #52: Back To The Future
ONM #53: Klik hier voor hete foto's van w_i_v
ONM #54: Het ONM Dreamteam
ONM #55: De sexy Foto's Van Babette
ONM #56: Anouck: je bent de zwakste schakel, tot ziens!
ONM #57: Veni Vidi Vici
ONM #58: Onderweg naar 31 augustus
ONM #59: Renée, the one who will never be mentioned
ONM #60: The Fabulous van Walsum Boys
ONM #61: RIP Engel
ONM #62: Cast Away
ONM #63: Nieuwsdienst Svensational weer actief.
ONM #64: Hoe gaat het verder in seizoen 12?
ONM #65: Het nieuwe seizoen
ONM #66: Tot Ziens Aafke!
ONM #67: Ik vind het Marnix!
ONM #68: Last Days Of Klomp
ONM #69: Iris, een vrouw met ballen.
ONM #70: Een kotsende Claire gaat écht te ver!!
ONM #71: Iris is de liefste
ONM #72: Heimwee naar vervlogen tijden
ONM #73: Iris is de liefste (2)
ONM #74: The A-Team
ONM #75: Iris is de liefste (3)
ONM #76: Escape From The Bijlmer
ONM #77: La ForTuurTeller
ONM #78: Hillard de nieuwe Kennard?!?!
ONM #79: BB
ONM #80: De eerste slachtoffers zijn gevallen.
ONM #81: Dag meisje Klomp!
ONM #82: Elif,neem je Pino ook mee?!
ONM #83: Iris is de liefste (4)
ONM #84: Iris is de liefste (5)
ONM #85: Geef Nikkie ook 's een verhaaltje!!
ONM #86: Iris is de liefste (6)
ONM #87: Iris is de liefste (7)
ONM #88: Iris is de liefste (8)
ONM #89: Vaarwel lieve Claire, Welkom terug Daphne!
ONM #90: Iris is de liefste (9)
ONM #91: Iris is de liefste ~ The Final
ONM #92: Gy-Man and the masters of the universe
ONM #93: Tonnie Soprano en de Taxi-Maffia
ONM #94: Hugo, Der Held Des Tages
ONM #95: La ClaireBlues
ONM #96: Spider GyMan
ONM #97: Chrispaaltje
ONM #98: Iris is de liefste (11)
ONM #99: Marjolein give me more Currie!
ONM #100: VaarwEllen!
ONM #101: De Nieuwe Messias van ONM
ONM #102: Marjolein, de PAARDner van Renée
ONM #103: Het Niels en Claire adoratie-topic
ONM #104: Kroost voor Lizzy & Joost!
ONM #105: Doubledate !
ONM #106: Kyra's Herenpraktijken
ONM #107: You need a friend? Call Joyce!
ONM #108: Marie Jolijn het was weer fijn
ONM #109: Slaap kindje slaap...
ONM #110: Iris is nog steeds de liefste
ONM #111: Creatief met Turk
ONM #112: Dossier Hulst
ONM #113: Het dode vogeltje...
ONM #114: Who's gonna kick the door(s)?
ONM #115: Aafke komt terug
ONM #116: Marjolijn wordt steeds liever!
ONM #117: Frommel nu al in hechtenis
ONM #118: Een gebroken hart en een gebroken film.
ONM #119: Bi-Jolein snoept van beiden kanten
ONM #120: Het Grote Claire Simons Topic
ONM #121: Hugowfever!
ONM #122: Finding Chemo
ONM #123: Wachten op het Massa Ontslag...
ONM #124: Sanne wordt verkocht.
ONM #125: De Glansrol...
ONM #126: De Erfenis 2
ONM #127: Ron Raven, Manicure of Manie-kuren?
ONM #128: Circus Van Walsum
ONM #129: Oh, Oh, ONM Yorin Trouble!
ONM #130: Wat vandaag is, is morgen verdwenen.
ONM #131: The show goes on.....
ONM #132: Daan gaat de rooie zee bevaren...
ONM #133: Wanneer krijgen we de grote geDAANteverwisseling?
ONM #134: THE BEST OF...
ONM #135: Hillybilly back in town
ONM #136: Tara zout op!
ONM #137: Het Nikkie Plessen Adoratie
ONM #138: The Return of the King
ONM #139: Iris is de liefste (13)
ONM #140: Hilly de liefde is over....
ONM #141: Neem hier alvast afscheid van mevr. Jansen
ONM #142: Last Days of their Lives
ONM #143: Victor's Back
ONM #144: Siegfried & Ron
ONM #145: We bidden voor Tara
ONM #146: Hulde aan alle spelers!
ONM #147: Niet te houden!
ONM #148: De Da Vicci code
ONM #149: Couwenbergjes
*KNIP*quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:16 schreef Rodney1988 het volgende:
haha dankje babette .. maar hoe moet ik die linken toevoegen ik heb geen bron![]()
Jammer voor 'm dat hij dan gelijk Renée gaat verliezen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:09 schreef Rodney1988 het volgende:
[afbeelding]
Ruim 2 jaar geleden vertrok Victor. Hij werd helemaal krankzinnig door zijn eigen electrostimulatie. Over een paar weken is die weer terug in Amsterdam dan is de hereniging tussen de Couwenbergjes te zien!
Uhm.. terug in Amsterdam? Vertrok hij destijds niet uit Ulft?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:09 schreef Rodney1988 het volgende:
Ruim 2 jaar geleden vertrok Victor. Hij werd helemaal krankzinnig door zijn eigen electrostimulatie. Over een paar weken is die weer terug in Amsterdam dan is de hereniging tussen de Couwenbergjes te zien!
Ja, vast door toedoen van hemzelfquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Jammer voor 'm dat hij dan gelijk Renée gaat verliezen.
De ONM site ligt platquote:Fuck, de site ligt plat. We zijn hard bezig om de boel te fiksen.
Ondertussen kun je wel gewoon lekker naar het forum
Wordt die site toevallig door FOK! onderhouden?quote:
leuk gedaan hoor!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:09 schreef Rodney1988 het volgende:
Toen Hugo, Joost, Lizzie en Tonnie in actie kwamen om naar het landgoed van Ron te gaan dacht ik, ze plakken nog net geen A-team muziekje eronder ...
Ja, Hugo heeft het werk van zijn vader overgenomen "He loves it when a plan comes together!" en Tara die is door Ron weggekaapt dus Miss Lizzie mocht haar plekje in nemen, en Sid die kwam in de bak , en Tonnie ging er toevallig na een poosje uit dus heeft hij mooi zijn werk doorgegeven aan Tonniequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
leuk gedaan hoor!
al hebben er wel wat castwisselingen voorgedaan zo te zien.....
Dominique van Vliet speelt op dinsdag 23 augustus een gastrol in de dramaserie 'Baas Boppe Baas' (NED1, 16:32u).quote:Baas Boppe Baas
ôfl. 12: Heldere Geast
Joukje begjint dingen te ferjitten. Se mist 50 euro út har beurs en wit net wêr’t se it oan útjûn hat. As blykt dat se hieltyd mear dingen ferjit, tinkt se dat se oan it demintearjen is. Der is ek merke yn it doarp, mei in wiersister. Beant hat it der net sa op, want dat binne sigeuners en dy doge net. De 50 euro fan Joukje en in moai fris frommis soargje foar hiel wat betizing. Yn dizze ôflevering hat Dominique van Vliet in gastrol. Se is bekend fan ‘Onderweg naar morgen’, sy spilet de fêste rol fan Ellen.
Tiisdei 23 augustus 2005, Nederlân 1 16.32 oere
hihi, nou dat belooft wat:)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:12 schreef Svensational het volgende:
Wordt die site toevallig door FOK! onderhouden?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:53 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Mensen, me is weer terug van vakantie!!!!
Niet allemaal tegelijk gaan huilen hè???
Alleen al voor die taal weiger ik te kijken!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Kijktip:
[..]
Dominique van Vliet speelt op dinsdag 23 augustus een gastrol in de dramaserie 'Baas Boppe Baas' (NED1, 16:32u).
Dat noem ik nou een goed idee!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:52 schreef Rodney1988 het volgende:
Wat is het vanavond stil hier .. ik ga even een filmpje in elkaar flansen!!
Ach, de rest denkt waarschijnlijk dat ik een mega bitch ben???quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:25 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Ben ik de enigste die blij is dat je terug bent??![]()
Heel erg leuk om te zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:01 schreef babette21 het volgende:
Op de valreep: nog 1 keer terugkijken op Seizoen 12...
Het jaar van de gastrollen, de lipgloss en de dode vogeltjes.....
[afbeelding]
caps van Iwan, Wup en mijzelf en dus NIET bestemd voor Webloggers... We houden jullie in de gaten!!!
De begrafenis en de reactie van andere is hier in te zien, een kleine compilatie.quote:
Jezus! Wat een Kilo Utrecht Tango-kwaliteit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:27 schreef Rodney1988 het volgende:
De begrafenis en de reactie van andere is hier in te zien, een kleine compilatie.
Claires dood 2
Een kippenvel filmpje!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:27 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
De begrafenis en de reactie van andere is hier in te zien, een kleine compilatie.
Claires dood 2
quote:Victor: "Dag zusje."
Het huis van die oude taartenbakster staat nu toch leeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:13 schreef Rodney1988 het volgende:
Victor zou het vast niet leuk vinden dat Aafke het huis van "zijn vader" zijn oom dus.. in de verkoop heeft gegooid![]()
Ed was toch de taartenbakker???quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Het huis van die oude taartenbakster staat nu toch leeg.
Lijkt me wel, in degene die ik zag waren ze alleen maar schaapachtig aan het lachen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:04 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Zijn er verschillende promo's?
Ik heb nu al 3 verschillende gezien, waarvan 2 opgenomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:05 schreef Svensational het volgende:
Lijkt me wel, in degene die ik zag waren ze alleen maar schaapachtig aan het lachen.
Ik heb zo weinig tv gekeken de laatste tijd ik heb er dus nog geen één gezien.... Ben errug benieuwd!!!!!! Hint, hint....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb nu al 3 verschillende gezien, waarvan 2 opgenomen.
Waar kun je die zien???quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Nu eindelijk ook de promo gezien.![]()
[..]
Nu moet ik hem alleen nog ff te pakken zien te krijgen met m'n dvd-recorder.
BTW: Zijn er verschillende promo's?
Ik hoop de eerste 3 promo's binnen een uur online te hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:00 schreef soapie het volgende:
Ik heb zo weinig tv gekeken de laatste tijd ik heb er dus nog geen één gezien.... Ben errug benieuwd!!!!!! Hint, hint....![]()
Dat zou een leuk verjaardagscadeau zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik hoop de eerste 3 promo's binnen een uur online te hebben.
Gefeliciteerd!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zou een leuk verjaardagscadeau zijn.
Hieperdepiep... hoera!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:25 schreef Svensational het volgende:
Gefeliciteerd!!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gelukkig is Megaupload er ook nog:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:52 schreef soapie het volgende:
Top Iwan, alleen jammer dat je een uur moet wachten om de derde te downloaden. Limiet bereikt....
Idd, irritant!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:52 schreef soapie het volgende:
Top Iwan, alleen jammer dat je een uur moet wachten om de derde te downloaden. Limiet bereikt....
Ik heb de middelste (de kleinste dus) bij Megaupload gedaan, maar die deed het langste over het downloadenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gelukkig is Megaupload er ook nog:De hardste soap van Nederland (XVID / 8,13MB) De meest valse soap van Nederland (XVID / 7,32MB) Het vervolg van 'Onderweg Naar Morgen' (XVID / 13,7MB)
Ik weet het... en om mij te pesten wordt promo 3 nu tot vervelens toe herhaald.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:35 schreef Svensational het volgende:
Leuke filmpjes Iwan, maar er zijn er dus nog meer.
Als de oorzaak ligt in het aantal bezoekers, dan hoeven we ons geen zorgen meer te maken over de kijkcijfers.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:02 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nog iemand op het BNN-forum geweest?
Dat forum krijgt het nog erg zwaar te verduren als ONM verdergaat.
Bij mij nu ook niet, gisteren wel....quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:33 schreef Nano het volgende:
De nieuwe site van ONM doet het niet bij mij?
Daar doen ze bij BNN niet meer aan. Er zijn wel mini-groepsfoto's met alleen de jongeren. Een castfoto inclusief bejaarden als Victor, Niels, Renée, Joyce en Marnix zou de BNN-kijker alleen maar afschrikken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:28 schreef Nano het volgende:
Ik wil graag de nieuwe castfoto zien (iedereen bij elkaar).. is die eral?![]()
quote:Josine van Dalsum: Ik ben geprolongeerd
AMSTERDAM - Het was actrice Josine van Dalsums laatste wens. Dat ze nog een keer op het toneel zou mogen staan met haar zoon, ONM-acteur Aram van de Rest (29). Toen ze vorig jaar september terminaal werd verklaard door de artsen en de voorspelling was dat twee hersentumoren haar binnen een jaar zouden vermoorden, leek die hoop ijdel. Josine heeft vorige maand echter een experimentele kankerbestraling ondergaan. En daardoor is ze, zoals ze zelf zegt, geprolongeerd. Precies een jaar na haar doodvonnis staat Josine deze september met zoon Aram op het podium van het Amsterdamse Compagnie Theater. In een prachtig bijna biografisch stuk.
In hun heerlijke huis aan de Amsterdamse Van Baerlestraat zitten echtgenoot, producent John van de Rest, actrice Josine van Dalsum en hun zoon Aram aan thee met taart. Aram slaapt vannacht thuis. De ONM-acteur, die jarenlang in Duitsland woonde en werkte, heeft na het verbreken van zijn relatie met de Duitse actrice Andrea net zijn handtekening gezet voor een huis in de Jordaan. Maar dat huis wordt deze herfst pas opgeleverd en dus woont hij weer even bij zijn ouders.
"Als ik mama 's nachts hoor hoesten, schrik ik. Zo is het ook begonnen. Dat hoestje bleek longkanker en toen we dat hadden gehad, waren er die verschrikkelijke hersentumoren. We zijn vorig jaar begonnen met afscheid nemen. Met kerst op een laatste treinreis door Amerika geweest. Dat was heel emotioneel allemaal. We hebben video's gemaakt om later aan mijn eventuele kinderen te laten zien. Jos had, als de voorspelling van de artsen uit was gekomen, nu niet meer mogen leven. Maar ze is net terug van een vakantie in Portugal en Griekenland. Ik durf gewoon niet zo euforisch blij te zijn als mijn vader. De artsen zeggen nu dat Jos niet meer terminaal is. Maar ze is nog wel ernstig ziek. Ik wapen me tegen te veel vreugde."
Josine van Dalsum pakt moederlijk zijn hand. "Je hebt ook gelijk. Niemand weet wat die kankercellen nog gaan doen. Er kunnen minuscuul kleine cellen door mijn lichaam reizen, die zich weer ik weet niet waar gaan vestigen. Maar dat kan ook niet gebeuren." Josine heeft de ochtend van ons gesprek net weer een mri-scan gehad om precies vast te stellen wat de experimentele bestraling heeft gedaan. Ze krijgt er volgende week de uitslag van. De artsen hebben goede hoop. John: "Die bestraling was iets ongelooflijks. De tumoren van Jos waren, nadat ze door de normale bestraling iets waren geslonken na mijn verjaardag in maart, weer gaan groeien. Omdat ze niet waren uitgezaaid kwam Jos in aanmerking voor een experimenteel stralingsbombardement van drie kwartier. Ze is 40 minuten bestraald in plaats van de normale 40 seconden. De behandeling op een nieuw apparaat is in zijn proefperiode en komt uit Amerika."
BRON: Telegraaf / onmnieuwsweb.tk
Doet Aram ook mee dan???quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:36 schreef soapie het volgende:
Viola Holt schrijft nu elke week een stukje in Story over Sterrenslag.
Ben benieuwd of ze nog wat over haar onderonsje met Aram schrijft.Ik hou jullie op de hoogte....
[afbeelding]
Happy birthday to you!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tjonge, LC komt ook uit d'r duister hok gekropen.quote:
Leuke promo's Iwanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gelukkig is Megaupload er ook nog:De hardste soap van Nederland (XVID / 8,13MB) De meest valse soap van Nederland (XVID / 7,32MB) Het vervolg van 'Onderweg Naar Morgen' (XVID / 13,7MB)
Hee, dat zeg je toch niet op mijn weliswaar late maar desalniettemin gemeende happy birthday-wens he?quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:48 schreef Svensational het volgende:
Tja, lezen blijft moeilijk.
Hij zou niet durven toch Sven???quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:19 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hee, dat zeg je toch niet op mijn weliswaar late maar desalniettemin gemeende happy birthday-wens he?![]()
Meerdere schat, Iwan doet z'n best om er nog één te pakken te krijgenquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:09 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Leuke promo's Iwanik moet ze ook maar is gaan opnemen vanavond.. hoeveel promo's zijn er in totaal? of alleen deze 3?
Sorry nu snap ik het pas:) ben nog even niet goed wakkerquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:29 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Meerdere schat, Iwan doet z'n best om er nog één te pakken te krijgen
Nee, tuurlijk nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:48 schreef Svensational het volgende:
Tja, lezen blijft moeilijk.
Pff ook de eerste keer dat ik iets vraag , wat in het topic al stond.. en ik lees elke keer alles door hoor.. dus.. nou maar weer ON topic??quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
Tegen Rodney die vaak nogal moeite heeft om het topic gewoon door te lezen..
Oh ja, je vroeg laatst idd niet waar dat filmpje van Wup stondquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:03 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Pff ook de eerste keer dat ik iets vraag , wat in het topic al stond.. en ik lees elke keer alles door hoor.. dus.. nou maar weer ON topic??
Trek het je niet aan, ik word hier ook als DE blondine gezien, en ik kan ermee levenquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:03 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Pff ook de eerste keer dat ik iets vraag , wat in het topic al stond.. en ik lees elke keer alles door hoor.. dus.. nou maar weer ON topic??
Zullen we nu weer aardig tegen elkaar gaan doen???quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, je vroeg laatst idd niet waar dat filmpje van Wup stond.
Volgens mij gewoon 5 dagen in de week hoor..quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zeg, ligt het aan mij of komt ONM in het nieuwe seizoen alleen van maandag t/m woensdag?
quote:Volgens deelnemer en ONM-acteur Aram van der Rest ging het er heftig aan toe.
Zo vertelde de acteur vorige week in de Telegraaf: "De hele strijd stond voor mij op een gegeven moment in het teken van mijn gevecht met Viola Holt. Pff, wat een agressie zit er in die vrouw. Dat is gewoon niet leuk meer. Op een gegeven moment deden we een soort twisterspelletje op een luchtkussen, waarbij degenen die naast het kussen stonden leden van de andere ploeg mochten hinderen met supersoakers. Ik spoot er dus lustig op los, toen ik van achteren werd aangevallen door concurrente Viola. Ik werd bijna verpletterd."
"Ik droeg een zweetbandje dat ze naar beneden richting mijn nek trok. Het leek wel of ze probeerde me te wurgen. Ik gaf met mijn elleboog een por naar achteren, zodat ze terugdeinsde. Maar een paar minuten later sprong ze met al haar gewicht weer boven op me. Nu ging het zweetbandje over mijn ogen en plantte ze haar nagels naast mijn oren en in mijn borst. Het ging bloeden en ik had er genoeg van. Na nog een por heb ik me van het strijdterrein teruggetrokken."
Ja, dat voorspelt weinig goeds. Als dat de doelgroep moet worden.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:22 schreef BVO het volgende:
Maandag alweer?!.
Ik zag die Ned.2-promo ook op TMF trouwens.
BNN steekt dan wel veel geld in die promo's zeg.. zijn ze bang voor zulke lage kijkcijfers??quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:22 schreef BVO het volgende:
Maandag alweer?!.
Ik zag die Ned.2-promo ook op TMF trouwens.
Ook, maar het heeft nog een reden:quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:28 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
BNN steekt dan wel veel geld in die promo's zeg.. zijn ze bang voor zulke lage kijkcijfers??![]()
Dat zal wel meevallen denk ik, het ging het afgelopen seizoen toch best goed met de kijkcijfers??!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:28 schreef Rodney1988 het volgende:
zijn ze bang voor zulke lage kijkcijfers??![]()
Nee, het BNN-publiek is in zijn algemeen niet blij met deze soap. En dat publiek willen ze natuurlijk graag behouden, dus moeten ze gelokt worden.quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:28 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
BNN steekt dan wel veel geld in die promo's zeg.. zijn ze bang voor zulke lage kijkcijfers??![]()
Dus je wilt zeggen dat bijv. Joost de mensen moet lokken om naar onm te kijken???? Als ik bepaalde figuren in een reclame zie, nouja, dan is dat niet zo goed voor mijn eerste indrukquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:48 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, het BNN-publiek is in zijn algemeen niet blij met deze soap. En dat publiek willen ze natuurlijk graag behouden, dus moeten ze gelokt worden.
Nee, ik wilde eigenlijk zeggen dat ze het aantrekkelijk moeten maken om BNN te gaan volgen en dat ze daarom dus veel geld in de promo's steken. Zoiets...quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:22 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat bijv. Joost de mensen moet lokken om naar onm te kijken???? Als ik bepaalde figuren in een reclame zie, nouja, dan is dat niet zo goed voor mijn eerste indruk![]()
Dat ze het aantrekkelijk moeten maken om ONM bij BNN te gaan volgenquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:11 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, ik wilde eigenlijk zeggen dat ze het aantrekkelijk moeten maken om BNN te gaan volgen (
Geen verstopte berichtjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:44 schreef Lovechild het volgende:
Er zitten vast nog ergens berichtjes verstopt.
Nee echt??? Dan heb ik echt berichten gemistquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:10 schreef Svensational het volgende:
Die staan hier al ergens geloof ik
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:30 schreef Svensational het volgende:
Nou, nog eentje en je hebt ze allemaal..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:36 schreef Svensational het volgende:
Dit is wel verreweg het leukste filmpje trouwens..
Dat moet er dan een zijn die ik nog niet gezien heb. Heeft TMF een eigen promo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:30 schreef Svensational het volgende:
Nou, nog eentje en je hebt ze allemaal..
Ja, misschien. Ik heb 'm wel op TMF gezien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:34 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat moet er dan een zijn die ik nog niet gezien heb. Heeft TMF een eigen promo?
Aan me wattes?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:26 schreef Svensational het volgende:
Misschien ligt het aan je Codecs: http://www.free-
Dat wordt dan een avondje sms-balken doorzappen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:35 schreef Svensational het volgende:
Ja, misschien. Ik heb 'm wel op TMF gezien..
Gelukt! Thanksquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:42 schreef Svensational het volgende:
Ja, download het maar, en kijk of ie het dan doet.
Ja, ik heb gekeken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:30 schreef soapie het volgende:
Iemand nog gekeken gisteren????? Oh ja, er stond weer niks in over Aram..
[afbeelding]
©story
ONM-ers meezitten??? Zuchtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:03 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Heb Sterrenslag altijd al fantastisch gevonden, dus dat er nu ONM-ers meezitten
Ja, ik weet het...Maar ik was zo de kluts kwijt, dat ik daar niet eens meer aan dacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
Pssst...je kunt berichten ook editten
Ja, maar díe wilde ik liever voor zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:58 schreef MirSus het volgende:
we hebben altijd onze Mr. spel check (W_i_V) nog
quote:Het initiatief tot een eigen soapserie was genomen om de omroepen te laten concurreren met de soapseries Goudkust en Goede Tijden Slechte Tijden op de commerciële zenders.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:Je kan het zelf aanpassen
Maar ik denk dat Iwan er nog maar een keertje naar moet kijken.
EDIT: De linkjes zijn verwijderd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:57 schreef Svensational het volgende:
Heb jij die linkjes ook allemaal zelf gedaan?
IWAN!!!!! IK HOU VAN JE!!!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Rapidshare:De soap met de meeste emoties (XVID / 8,09MB)
Megaupload:De soap met de meeste emoties (XVID / 8,09MB)
Nee hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
EDIT: De linkjes zijn verwijderd.![]()
Ik bedoelde de linkjes naar de officiële sites. Die pagina van Do heb ik aangemaakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:27 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor?? Ze hebben alleen die van Dominique blauw gemaakt.
Ze hadden eerder al eens gezegd:quote:10 aug 2005 17:37 Avanschelven (-/- externe links)
quote:3 apr 2004 21:46 Falcongj (Fansites verwijderd (4 links naar fansites is teveel, Wikipedia is geen Startpagina))
Haar sterrenbeeld was irrelevante informatie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef Svensational het volgende:
Die pagina van Dominique hebben ze ook al flink aangepast.
Die is volgens mij alleen op TMF te zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:52 schreef Rodney1988 het volgende:
Op televisie zie ik jammer genoeg alleen de cliffhanger compilatie in een reclame blokje voor bij komen... de lachwekenste soap van nederland krijg ik zelf ook niet te pakken die komt bijna nooit langs..
Ha, laat dat nou de enige zijn die ik op tv gezien heb! Niet op TMF hoor, gewoon op Ned. 2. Ik ook blij, die paar dagen voordat het weer begintquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:52 schreef Rodney1988 het volgende:
de lachwekenste soap van nederland krijg ik zelf ook niet te pakken die komt bijna nooit langs..
Ik heb gisterenen ruim 8 uur TMF opgenomen, maar hij kwam niet voorbij... wel die ringtone reclame.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:46 schreef Svensational het volgende:
Die is volgens mij alleen op TMF te zien..
Dat meen je niet!!!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb gisterenen ruim 8 uur TMF opgenomen, maar hij kwam niet voorbij... wel die ringtone reclame.![]()
Waarom moeten al die acteurs ineens allemaal zo nodig presenteren?????quote:Chris Tates presenteert 'Het grote geld' bij Talpa
haha zou Chris Jolles terugkomen... ze zag natuurlijk het script met Ludo, Ludo, Ludo.......quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
De overname van de huiskamer van Mien Dobbelsteen smaakte bij Endemol blijkbaar naar meer.
Niet Chris Jolles, maar de dochter van John Leddy gaat de rol van Dian Alberts spelen in GTST.
LOL, of Frank, of Pim, of Margot:)quote:Ik hoop dat ONM zo'n fiasco bespaard blijft. Ik moet er niet aan denken dat Victor opeens door iemand anders gespeeld gaat worden.
mja duidelijk verhaal maar dat zal wel aan mij liggen......quote:BTW: Na het zien van de comedy 'Rust Roest' snap ik hoe mevrouw Janssen aan het huis van de Dobbelsteentjes is gekomen. Ze heeft met Jopie gegoocheld.
Ik was aan t werk bij mac donalds, en we hebben daar mac donalds TV en ja hoor!!! toen zag ik 3 keer het filmpje voor bij komenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb gisterenen ruim 8 uur TMF opgenomen, maar hij kwam niet voorbij... wel die ringtone reclame.![]()
fok verslaving is goed......nul mis mee daar kan je leven alleen maar van opknappen:)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:26 schreef Lovechild het volgende:
Okeeee...de verslaving begint nu echt ernstige vormen aan te nemen (of de afkickverschijnselen). Ik droomde vannacht dat ik in een of andere zaal naar het nieuwe seizoen ging kijken. Alle personages waren aanwezig om zichzelf te introduceren (dat kwam vast door de berichtjes over de sneakpreview hier). Er stonden overal laptops en pc's om tijdens de reclame of na afloop gelijk hier te kunnen forummen. Is het ernstig of niet???
![]()
Huh? Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:33 schreef Wup het volgende:
[..]
voor een ONM veslaving is je timing erg vreemd
Vertel alles!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:24 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik ben bij de eerste aflevering geweest van t nieuwe seizoen en het is me echt niet tegengevallen
Uhm, ik weet niet of de rest van het forum het al wil weten .. wat er gebeurt enz..quote:
Neeeeeeeeee!!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:56 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Uhm, ik weet niet of de rest van het forum het al wil weten .. wat er gebeurt enz..
Zou je er een naar nadinenoorloos@hotmail.com kunnen sturen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:56 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Uhm, ik weet niet of de rest van het forum het al wil weten .. wat er gebeurt enz..
Ik ga vanavond vanaf mijn site een nieuwsbrief versturen met daar in de gehele samenvatting..
Ik heb hem al.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:37 schreef Rodney1988 het volgende:
Anders kan je me mailen .. dan stuur ik de samenvatting naar jewant sommige mensen willen het weten en sommige mensen ook nog niet wat ook logisch is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:48 schreef Nano het volgende:Jottem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:48 schreef Nano het volgende:Da's lachuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
Ex-ONM-ers in 'Samen' (Talpa)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:04 schreef Wup het volgende:
ik zag hem voorbij komen in een talpa promo... een of andere comedy
misschien is het daarvan?
Heeft ONM een nieuwe leader gekregen? En zo ja, is het een compleet nieuwe leader of is hij in de oude stijl.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:24 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik ben bij de eerste aflevering geweest van t nieuwe seizoen en het is me echt niet tegengevallen
Ik lees de spoilers niet. Ik wil liever maandag pas teleurgesteld worden.quote:
De leader van ONM is compleet vernieuwd, en het heeft een ziekenhuisachtige tune. Ook staat Elif nu in de leader, in plaats van Lisette. De leader valt enorm tegen vergeleken met het oude seizoen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Heeft ONM een nieuwe leader gekregen? En zo ja, is het een compleet nieuwe leader of is hij in de oude stijl.
[..]
Ik lees de spoilers niet. Ik wil liever maandag pas teleurgesteld worden.
Ik weet niet wat ik me bij een ziekenhuisachtige tune moet voorstellen (iets à la Hartslag?) Ik was net gewend aan de oude tune.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:31 schreef Nano het volgende:
De leader van ONM is compleet vernieuwd, en het heeft een ziekenhuisachtige tune.
Geen Lisette in de leader.quote:Ook staat Elif nu in de leader, in plaats van Lisette. De leader valt enorm tegen vergeleken met het oude seizoen.
Was zij JP's nichtje en Jannes "vriendinnetje"?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:03 schreef Svensational het volgende:
Was zij JP's nichtje en Jannes "vriendinnetje"?
Hij is gelukkig ook als PDF te downloaden via de SP!TS site.quote:ONM special in Sp!ts
Aanstaande maandag 15 augustus vind je bij de gratis OV-krant Sp!ts een exclusieve ONM-bijlage. Pagina na pagina gevuld met alles wat je ooit wilde weten over jouw favoriete soap. Reden om dus even langs het station te gaan en die unieke bijlage te scoren. Maar dat is niet alles....
Erik, Gürkan en Nikki zullen maandag op een geheime locatie tussen 10.00 en 12.00 die exclusieve Sp!ts uitdelen. Dus wil je hem hebben en nog uit handen van jouw helden krijgen dan reis je maandag het land door op zoek naar je favoriete acteurs.
bron
'Onderweg Naar Morgen' is ze blijkbaar helemaal vergeten.quote:'Daisy' aan de tand gevoeld
Kun je ons een korte introductie geven van wat je allemaal op je kerfstok hebt?
Oké... ik ben geboren in Delft. Tijdens mijn schooltijd ben ik begonnen met
rollen in ‘Mijn Dochter en ik’, ‘Westzijde Posse’ en ‘12 steden 13, ongelukken’. Ik ben afgestudeerd aan de toneelschool in Arnhem. Vervolgens heb ik veel toneel gespeeld. In 2002 begon ik aan drie jaar 'Meiden van de Wit.'
Tussendoor heb ik aan de bioscoopfilm 'Simon' meegewerkt. En nu dus ‘Parels
& Zwijnen’.
Zijn er naast je werk nog nieuwe ontwikkelingen?
Ik ben verhuisd, sinds kort ben ik een echte Amsterdammer geworden.
Inclusief woning, fiets en parkeervergunning... En ik woon gelukkig samen,
met 2 poezen!
Ik dacht dat je een braaf meisje moest spelen. Tot ik je daarnet met een pistool zag zwaaien. Kun je mij wat meer over Daisy vertellen?
Nee hoor! Daisy is helemaal geen braaf meisje. Dat kan ze ook niet zijn. Ze
vormt tenslotte de vrouwelijke spil van het meedogenloze duo Rudy (Ruben
Lürsen) en Dexter (Mike Libanon), die samen een boksschool runnen. Daisy
heeft erg veel lef. Maar ze kan soms ook weer heel verlegen zijn. Net als
ik.
Ben jij verlegen? Aparte eigenschap voor iemand veel op de planken staat!
Nou ja, een beetje wel ja. Ik heb nog best lang met cameravrees rondgelopen. Vreemd hé hè? Maar dat verlegen gedrag kan ook zomaar 180% omslaan. Mijn vrienden vinden mij een beetje een wervelstorm, het ene moment heel druk en ben ik overal tegelijk. En iets later juist weer heel rustig. Of een beetje verlegen. Maar als ik moet acteren, kan ik dat meestal heel makkelijk van me afzetten.
Is het moeilijk om het karakter van Daisy neer te zetten?
Om eerlijk te zijn: nee, niet echt. Nou ja, het is ook niet heel eenvoudig,
maar het gaat toch om een wat ruiger karakter in een misdaadserie. Dat
speelt lekker weg, zullen we maar zeggen. Daisy is niet bepaald een verfijnd
meisje. De rol is daardoor ook heel erg leuk; je mag als gevaarlijke vrouw
soms lekker ongenuanceerd te werk gaan.
Wat maakt ‘Parels & Zwijnen’ bijzonder?
Er is gekozen voor kwaliteit. Deze productie wordt mooi in beeld gebracht en
dat is aan iedereen te danken. Ieder departement probeert eruit te halen
wat erin zit. Van camerawerk en montage tot kleding, locatie en belichting.
En alles wordt op film gedraaid. Dat komt de kwaliteit ook ten goede.
Hoe bevalt de samenwerking met je collega's?
Iedereen die meewerkt aan het project is bijzonder gepassioneerd. Iedereen
zet zich daar echt voor de volle 100% voor in.
Wat doe je na/naast ‘Parels & Zwijnen’?
Mijn volgende project heet 'Kicks’, een speelfilm met Albert Terheert. Daarna
duik ik weer het theater in. ‘Mighty Society’ heet het stuk, van Eric de Vroedt. Dit voorjaar heb ik ook nog de film ‘Eilandgasten’ opgenomen, van Karim Traidia.
Als je zelf een rol zou mogen kiezen, wie of wat zou je dan spelen?
Een zwakbegaafde spelen lijkt me wel een uitdaging. Maar als de vraag
naar zwakzinnigen op dat moment niet zo groot is wil ik me ook graag
opofferen voor een gevangenisfilm. Van dat genre ben ik altijd een grote
fan.
Wat vind je van Talpa?
Daar kan ik nog niet veel over zeggen. De zender bestaat nog maar net. Maar
bij Talpa moet ik denken aan John en Linda de Mol en andere sterke
ondernemers. Mensen met veel ervaring, die door hard werken een droom
proberen te verwezenlijken.
Herken je jezelf daarin?
Nou, sinds ik klaar ben met de toneelschool heb ik genoeg werk gehad. Een
luxe voor een acteur, natuurlijk. Er zijn er genoeg die hun heil af en toe
moeten zoeken in de horeca. Het ene project loopt meestal over in het
volgende. Tussen het 'serieuze' acteren door ben ik bijvoorbeeld ook bezig
met kleine klussen, zoals het inspreken van reclamecommercials of zo. Ik houd gewoon wel van hard werken.
Wat zou je willen doen als je voor een andere carrièremoest kiezen?
Naast mijn vaste werk als walvissenredder voor Greenpeace zou ik... Nee
serieus, ik denk dat ik lerares zou worden.
Tot slot, heb je nog een mooi verhaal of schandaal voor ons?
Het enige schokkende dat ik kan bedenken is dat we gisteren zijn bestolen!
Gisteravond moesten we opnemen in ‘Club Cineac’ in Amsterdam. Een laptop en 4
portemonnees zijn toen mysterieus (op mysterieuze wijze) ontvreemd.
Eva, bedankt voor het interview!
bron
Ik heb sowieso altijd wel het idee dat ze daar niet zo trots op is. Er zijn natuurlijk acteurs die soap heel min vinden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
'Onderweg Naar Morgen' is ze blijkbaar helemaal vergeten.![]()
Dat is niet zo, maar ze heeft daar gewoon toen geen leuke tijd gehad! (werd later ook pas leuk)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:42 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb sowieso altijd wel het idee dat ze daar niet zo trots op is. Er zijn natuurlijk acteurs die soap heel min vinden.
Ik dacht precies hetzelfde!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:34 schreef Wup het volgende:
heeft iemand de promo van ‘Parels & Zwijnen' gezien?
het lijkt [ gezien de cast] verdacht veel op Spangen
Haha, ik dacht ook al na de promo, dit heeft wel verdàcht veel weg van spangen, incl. 2 acteursquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:34 schreef Wup het volgende:
en wat Eva Duijvesteijn betreft: kies een totaal andere rol of neem een jaartje vrijaf.....
ik heb die 'stoere dame' routine van haar nou wel gezien......
maar goed, 't was maar een promo....
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:17 schreef Svensational het volgende:
Laat de TROS dan een ander programma dat ze ooit hebben uitgezonden gaan herhalen.
Ah ja, daardoor kan het natuurlijk ook komen. Hoe dan ook, ik vind het een leuke meidquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:44 schreef MirSus het volgende:
[..]
Dat is niet zo, maar ze heeft daar gewoon toen geen leuke tijd gehad! (werd later ook pas leuk)
En het was toen gewoon nog niet zo haar ding.
Ik bedoelde eigenlijk Onderweg naar Morgen.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Onderweg naar Morgen..
Aan de hand van de promo vind ik 'Parels & Zwijnen' er on-Nederlands uitzien... dus ik vrees dat ik na de eerste aflevering afhaak. De comedy 'Samen' (met die ingeblikte lach) is pijnlijk onleuk. 'Lieve Lust' heeft wel potentie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:34 schreef Wup het volgende:
en wat Eva Duijvesteijn betreft: kies een totaal andere rol of neem een jaartje vrijaf.....
ik heb die 'stoere dame' routine van haar nou wel gezien......
maar goed, 't was maar een promo....
Charles van Zuidwijck Beemster werd gespeeld door acteur Waldemar Torenstra. Hij was recentelijk te zien als Sven in de VARA comedy 'De Band'.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:39 schreef soapie het volgende:
Ik zag net bij Talpa die goochelaar voorbij komen die ons van Ruby heeft verlost.....
quote:Confrontaties
De perikelen rond ONM zouden zelf niet misstaan in een soap, met als belangrijkste acteurs RTL, BNN en de Nederlandse Moslim Omroep (NMO). Gürkan Kücüksentürk (Ilyas in de soap): "Ik heb ondervonden dat het een keiharde wereld is, waarin ik werk."
Het was een roerige zomer voor de cast van ONM. De soap belandde uiteindelijk namens BNN in de programmering van Nederland 2, maar dat had nog heel wat voeten in aarde. ONM’er Gürkan Kücüksentürk (Ilyas): "Het was allemaal best eng. Ik heb ondervonden dat het een keiharde wereld is, waarin ik werk. Er wordt meer gekeken naar de kijkcijfers dan naar het product. Als iets geld oplevert, is het fantastisch. Anders: jammer maar helaas. Toch is het uiteindelijk een goede beslissing geweest. Want vergis je niet, BNN is een heel andere zender dan Yorin. Bij BNN krijgen we meer ruimte voor scherpe verhaallijnen, zoals over culturele verschillen. Maar: relaties en intriges horen natuurlijk ook bij de soap."
Angstige tijden
Voor Nederlandse moslims is het momenteel geen gemakkelijke tijd. Gürkan: "Eén van de dingen die ik wil laten zien, is hoe Nederlandse islamieten als ik door de maatschappij worden benaderd in deze angstige tijden. Ik merk dat veel mensen een angstige houding hebben tegenover moslims, na al de verschrikkelijke dingen die er de afgelopen tijd gebeurd zijn. Ik sta, net als het overgrote deel van mijn geloofsgenoten, helemaal niet achter die daden, maar wordt er toch regelmatig mee geconfronteerd. En dat doet pijn."
NMO
Een soap als podium voor dergelijke zware onderwerpen: het is niet echt een voor de hand liggende keus. Gürkan: "Ik wil mensen graag laten zien wat er gebeurt met moslims. En als dat door middel van een soap moet: so be it. Zelf vind ik het een genot om de rol van Ilyas te spelen. Daarnaast is ONM een heel goed bekeken medium – ook door Turkse en Marokkaanse jongeren. Ik sta iedere keer weer verbaasd over hoe vaak ik door hen op straat aangesproken word. Wat dat betreft was het helemaal geen gek idee van de Nederlandse Moslim Omroep om mee te doen met ONM. Maar dat ze er niet mee doorgegaan zijn, vind ik niet erg. Ze kunnen dat geld beter in de rest van hun programmering steken. Een islamitische soap wellicht, dat zou een aardig idee zijn." [RR]
ONM, Ned 2, 15 augustus 19:25 uur
bron
tuurlijk Gürkan, ze gaan jou vragen wat voor verhaallijntjes je wilt ........quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Interview met Gürkan op www.tvgids.nl
Gürkan: "Eén van de dingen die ik wil laten zien, is hoe Nederlandse islamieten als ik door de maatschappij worden benaderd in deze angstige tijden
Ja een soort van medicentrum west vind ik zelf.. eigenlijk..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik weet niet wat ik me bij een ziekenhuisachtige tune moet voorstellen (iets à la Hartslag?) Ik was net gewend aan de oude tune.![]()
quote:Er komen twee nieuwe personage's in ONM 1van die nieuwe is bekende gezicht Sid Porter(Joussef Idilbi) Halfbroer van Hugo Joost Tara, Die Komt In Serie en die ander was die handlanger van die ene gijzelaar Hij gijzelde Joost en Tara Omdat Vader van Joost en Tara Van die ene man had ofzo geleend en niet terug betaald heeft dus daarom had hij Joost en Tara gegijzeld.
bron
Broertje van Ilyas?quote:Primeur van ONM Forever:
ONM is momenteel op zoek naar een Marokkaanse jongen tussen de 17 en de 22 jaar.
Hij zal een aandeel hebben in het verhaal rond een bende criminele jongens.
Of dit iets te maken heeft met marrokaanse de halfbroer van Hugo, Joost & Tara
Sid Porter oftewel Tarick Cadier is niet bekend.
Wel word gezegd dat deze groep hangjongeren voor overlast in het AZB zullen zorgen als ze van het AZB trappetje hun hangplek maken.
Het gaat om een gastrol van 2 maanden.
We houden je op de hoogte!
bron
Nou die legt de lat ook niet erg hoog voor zichzelf. Ilyas is echt zo'n niksrol!!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Interview met Gürkan op www.tvgids.nl
Zelf vind ik het een genot om de rol van Ilyas te spelen.
Lekker duidelijk verhaal!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Sandy Kandau (Nathalie) en Youssef Idilbi (Sid Porter) terug in ONM?
Er komen twee nieuwe personage's in ONM 1van die nieuwe is bekende gezicht Sid Porter(Joussef Idilbi) Halfbroer van Hugo Joost Tara, Die Komt In Serie en die ander was die handlanger van die ene gijzelaar Hij gijzelde Joost en Tara Omdat Vader van Joost en Tara Van die ene man had ofzo geleend en niet terug betaald heeft dus daarom had hij Joost en Tara gegijzeld.
Zal die bende niet gewoon bij Gyman horen??quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Sandy Kandau (Nathalie) en Youssef Idilbi (Sid Porter) terug in ONM?
[..]
[..]
Broertje van Ilyas?
Dat zou idd goed kunnen, om wraak te nemen op Renee....quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:30 schreef MirSus het volgende:
[..]
Zal die bende niet gewoon bij Gyman horen??
"geheime locatie" = om 10.30 uur aan patiënten en hun bezoekers van het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij is gelukkig ook als PDF te downloaden via de SP!TS site.![]()
Echt waar??? Wow, die is opgeknapt!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Charles van Zuidwijck Beemster werd gespeeld door acteur Waldemar Torenstra. Hij was recentelijk te zien als Sven in de VARA comedy 'De Band'.
Vindt je.... Ik vind hem er niet uitzien. (Maar goed, laten we niet weer beginnen over smaak enz.)quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:20 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Echt waar??? Wow, die is opgeknapt!!!![]()
Ik vind hem ernstig lekker, maar had hem never-nooit herkend...
Kijk, ik ben zwanger en dan gaan je hormonen wel eens op hol. Ik heb vannacht ook "ernstig lekker" gezoend met ....Hugo van Walsum!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:35 schreef soapie het volgende:
[..]
Vindt je.... Ik vind hem er niet uitzien. (Maar goed, laten we niet weer beginnen over smaak enz.)
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kijk, ik ben zwanger en dan gaan je hormonen wel eens op hol. Ik heb vannacht ook "ernstig lekker" gezoend met ....Hugo van Walsum!!!![]()
Nu vind ik Robin Rienstra niet zo verkeerd, maar dan wel die van een paar jaartjes geleden.
Ik dacht dat Yousouf (of hoe heet die gast) ontslagen was. Die zal dan dus niet terug komen.....quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:15 schreef Wup het volgende:
Sid & Nathalie....
van allebei was ik groot voorstander, maar ik geloof er geen moer van
enne... Sid terug... dan.... dan..... waar blijft de heer A.van. W.
In de eerste week al geschuif met uitzendtijden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:37 schreef soapie het volgende:
Trouwens, ff opletten!!!! Aan het eind van de week begint ONM al om 19.15 uur!!!!!!!!!!
Jammerrr...zou wel gaaf zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:25 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Yousouf (of hoe heet die gast) ontslagen was. Die zal dan dus niet terug komen.....
Alles op z'n tijd. Arthur gaat zorgen voor Hugo's exit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:15 schreef Wup het volgende:
Sid & Nathalie....
van allebei was ik groot voorstander, maar ik geloof er geen moer van
enne... Sid terug... dan.... dan..... waar blijft de heer A.van. W.
dat verdient saaie Huug niet...... hij moet een Carlo-exitquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Alles op z'n tijd. Arthur gaat zorgen voor Hugo's exit.![]()
Oké, dan stellen we z'n terugkeer nog even uit... Arthur komt terug op de dag dat Joost z'n rechtenstudie heeft afgerond. Nu Arthur nog blijkt te leven kan hij die erfenis wel op z'n buik schrijven. Ook de door Joost aangespannen rechtszaak kan daar niks aan veranderen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:09 schreef Wup het volgende:
dat verdient saaie Huug niet...... hij moet een Carlo-exit
haha, Joost zn studie afronden, dan bestaat ONM allang niet meer [tenzij hij gaat Clairen, en daar heeft Joost de kwaliteiten natuurlijk niet voor]quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Oké, dan stellen we z'n terugkeer nog even uit... Arthur komt terug op de dag dat Joost z'n rechtenstudie heeft afgerond. Nu Arthur nog blijkt te leven kan hij die erfenis wel op z'n buik schrijven. Ook de door Joost aangespannen rechtszaak kan daar niks aan veranderen.![]()
Sid komt met een andere oude bekende terug.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:29 schreef Wup het volgende:
haha, Joost zn studie afronden, dan bestaat ONM allang niet meer [tenzij hij gaat Clairen, en daar heeft Joost de kwaliteiten natuurlijk niet voor]
Dus Arthur komt gewoon saampjes met Sidje terug naar Ulft om.... uhm ... wat komt Sid eigenlijk doen?
de erfenis opeisen natuurlijk... ai....nou goed dan komt Arthur even na Sid.....
om hem uit te lachen.... om iedereen uit te lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Sid komt met een andere oude bekende terug.Yeah sure, Dream on Iwan!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Sid komt met een andere oude bekende terug.Hihi, Iwan heeft te vaak naar andere soaps gekeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(of nouja, de vooruitzichten!)
9 jaar 'Ellen Evenhuis' op www.dominiquevanvliet.tk !!!
(met speciale dank aan Iwan!!)
Zeg ik!quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zijn die 3965 afleveringen van B&B toch nog ergens goed voor geweest.![]()
leuk is ie he?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:44 schreef Svensational het volgende:
Jur(ian) van Elst zit tegenwoordig in een reclame voor placemats bij de Plus.
haha, allebei welquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef soapie het volgende:
Wie Jur of die reclame???
Heb reclame nog niet gezien.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:12 schreef soapie het volgende:
Net weer een nieuwe ONM-promo gezien op Ned. 2. Ron aangevallen door een tijger.
Hij is weer erg leuk!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:34 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Weer iets leuks om de avond mee door te komen![]()
http://www.starflyer.nl/video/onm1995.wmv
Ik zag hem net ook, na de Lama's, en ik vond hem best heftig. In die zin van dat er best veel van de cliffhanger vrijgegeven wordt (nou ja, van de áfloop van de cliff).quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:12 schreef soapie het volgende:
Net weer een nieuwe ONM-promo gezien op Ned. 2. Ron aangevallen door een tijger.
Ja, ze hebben straks samen een tweelingquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:45 schreef Nano het volgende:
Bob Simons en Ellen Evenhuis hebben in het echt dus iets?
hahaquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, ze hebben straks samen een tweeling![]()
Hopelijk hebben ze de naam van de actrice (Esmée de la B.) en de naam van het karakter verwisseld,quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef Nano het volgende:
Broers, zussen: 1 broer Jasper, 1 zus Esmee
Ik dacht dat Sanne`s zus Sophie heette, maar BNN denkt daar anders over/![]()
Bijna niemand meerquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:54 schreef Nano het volgende:
Wie zijn nou allemaal Couwenbergen en wie Reitsema`s?![]()
Of zouden ze dan tòch (eindelijk!) andere schrijvers hebben ingehuurd?!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze de naam van de actrice (Esmée de la B.) en de naam van het karakter verwisseld,
want ze heet toch echt Sophie... of zou haar alter soms Esmee heten?
Oh nee, dat was Leonardo.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:54 schreef Nano het volgende:
Wie zijn nou allemaal Couwenbergen en wie Reitsema`s?![]()
Dat filmpje? Welk filmpje dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:00 schreef Nano het volgende:
In dat filmpje is Margot (volgens mij) verliefd op Frank. Maar Frank is toch geen Couwenberg?
Dat was Joyce #1 (Marjolein Keuning). Frank is een Reitsema.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:00 schreef Nano het volgende:
In dat filmpje is Margot (volgens mij) verliefd op Frank. Maar Frank is toch geen Couwenberg?
Danke.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat was Joyce #1 (Marjolein Keuning). Frank is een Reitsema.
Waar heb je het over? Mijn vriendje zit toch nooit op FOK?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat filmpje? Welk filmpje dan?
Margot en Frank waren/zijn allebei Reitsema's, dus dat heb je verkeerd geïnterpreteerd.
P.S. Off topic.: Is het nog goedgekomen met het shirt van je vriendje?![]()
Zekers, en deze staat er ook opquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:01 schreef Svensational het volgende:
Mijn mail ooit nog gehad, R.?
Ik heb geen flauw idee waarover je het hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:45 schreef Nano het volgende:
@t Iwan: Video`s van die mensen die GTST vorig jaar zomer hebben nagedaan en hier gepost! "Beter laat dan nooit!" Heeft iemand die video`s nog?
Ik wist wel dat er nepacteurs bij zaten vorig seizoen.quote:Zowel de thema's als de cast zijn een stuk echter geworden.
Ja, wrijf het nog maar even in.quote:Wist je dat Chris Zegers, Juan Wells, TIm Immers, Manouk van der Meulen en Marjolein Keuning ook ooit in de serie hebben gespeeld?
quote:Annelieke Bouwers is terug bij haar BNN-roots: Annelieke was namelijk 'n tijdje hét gezicht van de internetsite www.bnn.nl.
quote:Twaalfde seizoen van ONM start
Wisten we allang.quote:Jop de Vries denkt dat de kijkers de terugkomst van Victor wel waarderen. Hij kijkt regelmatig naar fansites op het Internet waar druk gespeculeerd wordt over zijn personage.
Nog een monster in Ulft.quote:Mijn collega's dachten in het begin: oh nee, krijgen we dat monster tegenover ons!
Ik geloof wel dat dat de bedoeling is. Daarnaast is er elke werkdag nog een herhaling om 17:00 uur.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:35 schreef Ehric het volgende:
komt ONM nadat het op tv is geweest ook (zoals de meeste Nederland 1, 2, en 3 programma's) op internet (http://www.uitzendinggemist.nl)
Je kunt wel zien dat het niet door een kijker is geschreven.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:44 schreef MirSus het volgende:
In dat sp!ts artikel, staat onder de foto iets niet helemaal up to date!
(Tja, dàt viel mij dan weer op)
Ja precies!quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je kunt wel zien dat het niet door een kijker is geschreven.
Wel leuk dat ze aandacht besteden aan het verleden.
Aan jou de eer Iwanquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Het zou wel leuk zijn als we vanavond met een nieuw topic konden beginnen.
BTW: #150 al weer!![]()
ONM is dan ook één grote teringzooi geworden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:30 schreef pberends het volgende:
Wat een teringzooi, Oppassen (ned3) begint tegelijkertijd met ONM...
Waarom? De eerste weken is toch gewoon de oude style? Das was toch allang opgenomen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:32 schreef Nano het volgende:
[..]
ONM is dan ook één grote teringzooi geworden.
Ik mis haar al een paar dagen hier, vakantie zeker.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:34 schreef Iwan1976 het volgende:
En we moeten het vandaag ook al zonder Babette stellen.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:11 schreef Nano het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Mijn vriendje zit toch nooit op FOK?
Er zijn er meer die daar last van hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:44 schreef Lovechild het volgende:
Ontopic
Ik ben de hele tijd bang dat ik vergeet te kijken zometeen. Suf he?!![]()
Ik heb de tv vast op Ned 2 gezet!!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er zijn er meer die daar last van hebben.
Twee weken naar Italië!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:41 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik mis haar al een paar dagen hier, vakantie zeker.
Dolemieten?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef Svensational het volgende:
Twee weken naar Italië!
Hadden ze nog wat te melden?????quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef Iwan1976 het volgende:
NU Aram en Josine van D. in RTL Boulevard.
Haar gezondheid is à la Daan S. aan de beterende hand.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:00 schreef soapie het volgende:
Hadden ze nog wat te melden?????
Ga eerst maar eens bijlezen, want ze is op vakantie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nog een half uur en dan kunnen jullie weer lekker een heel seizoen deze topics volzeiken.... hè Babetje?
Ik begrijp niet dat jij nog steeds terugkomt.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nog een half uur en dan kunnen jullie weer lekker een heel seizoen deze topics volzeiken.... hè Babetje?
Heb je het nieuwe topic klaar staanquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:08 schreef Svensational het volgende:
Heb je het nieuwe topic klaar staan?
Nou, dicht dan dezequote:
Joepie.quote:
Ach ja, jij begrijpt zoveel niet!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:07 schreef soapie het volgende:
Ik begrijp niet dat jij nog steeds terugkomt.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |