Zeg ik!quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zijn die 3965 afleveringen van B&B toch nog ergens goed voor geweest.![]()
leuk is ie he?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:44 schreef Svensational het volgende:
Jur(ian) van Elst zit tegenwoordig in een reclame voor placemats bij de Plus.
haha, allebei welquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef soapie het volgende:
Wie Jur of die reclame???
Heb reclame nog niet gezien.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:12 schreef soapie het volgende:
Net weer een nieuwe ONM-promo gezien op Ned. 2. Ron aangevallen door een tijger.
Hij is weer erg leuk!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:34 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Weer iets leuks om de avond mee door te komen![]()
http://www.starflyer.nl/video/onm1995.wmv
Ik zag hem net ook, na de Lama's, en ik vond hem best heftig. In die zin van dat er best veel van de cliffhanger vrijgegeven wordt (nou ja, van de áfloop van de cliff).quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:12 schreef soapie het volgende:
Net weer een nieuwe ONM-promo gezien op Ned. 2. Ron aangevallen door een tijger.
Ja, ze hebben straks samen een tweelingquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:45 schreef Nano het volgende:
Bob Simons en Ellen Evenhuis hebben in het echt dus iets?
hahaquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, ze hebben straks samen een tweeling![]()
Hopelijk hebben ze de naam van de actrice (Esmée de la B.) en de naam van het karakter verwisseld,quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef Nano het volgende:
Broers, zussen: 1 broer Jasper, 1 zus Esmee
Ik dacht dat Sanne`s zus Sophie heette, maar BNN denkt daar anders over/![]()
Bijna niemand meerquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:54 schreef Nano het volgende:
Wie zijn nou allemaal Couwenbergen en wie Reitsema`s?![]()
Of zouden ze dan tòch (eindelijk!) andere schrijvers hebben ingehuurd?!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze de naam van de actrice (Esmée de la B.) en de naam van het karakter verwisseld,
want ze heet toch echt Sophie... of zou haar alter soms Esmee heten?
Oh nee, dat was Leonardo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |