Nou die legt de lat ook niet erg hoog voor zichzelf. Ilyas is echt zo'n niksrol!!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Interview met Gürkan op www.tvgids.nl
Zelf vind ik het een genot om de rol van Ilyas te spelen.
Lekker duidelijk verhaal!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Sandy Kandau (Nathalie) en Youssef Idilbi (Sid Porter) terug in ONM?
Er komen twee nieuwe personage's in ONM 1van die nieuwe is bekende gezicht Sid Porter(Joussef Idilbi) Halfbroer van Hugo Joost Tara, Die Komt In Serie en die ander was die handlanger van die ene gijzelaar Hij gijzelde Joost en Tara Omdat Vader van Joost en Tara Van die ene man had ofzo geleend en niet terug betaald heeft dus daarom had hij Joost en Tara gegijzeld.
Zal die bende niet gewoon bij Gyman horen??quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Sandy Kandau (Nathalie) en Youssef Idilbi (Sid Porter) terug in ONM?
[..]
[..]
Broertje van Ilyas?
Dat zou idd goed kunnen, om wraak te nemen op Renee....quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:30 schreef MirSus het volgende:
[..]
Zal die bende niet gewoon bij Gyman horen??
"geheime locatie" = om 10.30 uur aan patiënten en hun bezoekers van het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij is gelukkig ook als PDF te downloaden via de SP!TS site.![]()
Echt waar??? Wow, die is opgeknapt!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Charles van Zuidwijck Beemster werd gespeeld door acteur Waldemar Torenstra. Hij was recentelijk te zien als Sven in de VARA comedy 'De Band'.
Vindt je.... Ik vind hem er niet uitzien. (Maar goed, laten we niet weer beginnen over smaak enz.)quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:20 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Echt waar??? Wow, die is opgeknapt!!!![]()
Ik vind hem ernstig lekker, maar had hem never-nooit herkend...
Kijk, ik ben zwanger en dan gaan je hormonen wel eens op hol. Ik heb vannacht ook "ernstig lekker" gezoend met ....Hugo van Walsum!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:35 schreef soapie het volgende:
[..]
Vindt je.... Ik vind hem er niet uitzien. (Maar goed, laten we niet weer beginnen over smaak enz.)
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kijk, ik ben zwanger en dan gaan je hormonen wel eens op hol. Ik heb vannacht ook "ernstig lekker" gezoend met ....Hugo van Walsum!!!![]()
Nu vind ik Robin Rienstra niet zo verkeerd, maar dan wel die van een paar jaartjes geleden.
Ik dacht dat Yousouf (of hoe heet die gast) ontslagen was. Die zal dan dus niet terug komen.....quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:15 schreef Wup het volgende:
Sid & Nathalie....
van allebei was ik groot voorstander, maar ik geloof er geen moer van
enne... Sid terug... dan.... dan..... waar blijft de heer A.van. W.
In de eerste week al geschuif met uitzendtijden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:37 schreef soapie het volgende:
Trouwens, ff opletten!!!! Aan het eind van de week begint ONM al om 19.15 uur!!!!!!!!!!
Jammerrr...zou wel gaaf zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:25 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Yousouf (of hoe heet die gast) ontslagen was. Die zal dan dus niet terug komen.....
Alles op z'n tijd. Arthur gaat zorgen voor Hugo's exit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:15 schreef Wup het volgende:
Sid & Nathalie....
van allebei was ik groot voorstander, maar ik geloof er geen moer van
enne... Sid terug... dan.... dan..... waar blijft de heer A.van. W.
dat verdient saaie Huug niet...... hij moet een Carlo-exitquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Alles op z'n tijd. Arthur gaat zorgen voor Hugo's exit.![]()
Oké, dan stellen we z'n terugkeer nog even uit... Arthur komt terug op de dag dat Joost z'n rechtenstudie heeft afgerond. Nu Arthur nog blijkt te leven kan hij die erfenis wel op z'n buik schrijven. Ook de door Joost aangespannen rechtszaak kan daar niks aan veranderen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:09 schreef Wup het volgende:
dat verdient saaie Huug niet...... hij moet een Carlo-exit
haha, Joost zn studie afronden, dan bestaat ONM allang niet meer [tenzij hij gaat Clairen, en daar heeft Joost de kwaliteiten natuurlijk niet voor]quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Oké, dan stellen we z'n terugkeer nog even uit... Arthur komt terug op de dag dat Joost z'n rechtenstudie heeft afgerond. Nu Arthur nog blijkt te leven kan hij die erfenis wel op z'n buik schrijven. Ook de door Joost aangespannen rechtszaak kan daar niks aan veranderen.![]()
Sid komt met een andere oude bekende terug.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:29 schreef Wup het volgende:
haha, Joost zn studie afronden, dan bestaat ONM allang niet meer [tenzij hij gaat Clairen, en daar heeft Joost de kwaliteiten natuurlijk niet voor]
Dus Arthur komt gewoon saampjes met Sidje terug naar Ulft om.... uhm ... wat komt Sid eigenlijk doen?
de erfenis opeisen natuurlijk... ai....nou goed dan komt Arthur even na Sid.....
om hem uit te lachen.... om iedereen uit te lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Sid komt met een andere oude bekende terug.Yeah sure, Dream on Iwan!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Sid komt met een andere oude bekende terug.Hihi, Iwan heeft te vaak naar andere soaps gekeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(of nouja, de vooruitzichten!)
9 jaar 'Ellen Evenhuis' op www.dominiquevanvliet.tk !!!
(met speciale dank aan Iwan!!)
Zeg ik!quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zijn die 3965 afleveringen van B&B toch nog ergens goed voor geweest.![]()
leuk is ie he?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:44 schreef Svensational het volgende:
Jur(ian) van Elst zit tegenwoordig in een reclame voor placemats bij de Plus.
haha, allebei welquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef soapie het volgende:
Wie Jur of die reclame???
Heb reclame nog niet gezien.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:12 schreef soapie het volgende:
Net weer een nieuwe ONM-promo gezien op Ned. 2. Ron aangevallen door een tijger.
Hij is weer erg leuk!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:34 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Weer iets leuks om de avond mee door te komen![]()
http://www.starflyer.nl/video/onm1995.wmv
Ik zag hem net ook, na de Lama's, en ik vond hem best heftig. In die zin van dat er best veel van de cliffhanger vrijgegeven wordt (nou ja, van de áfloop van de cliff).quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:12 schreef soapie het volgende:
Net weer een nieuwe ONM-promo gezien op Ned. 2. Ron aangevallen door een tijger.
Ja, ze hebben straks samen een tweelingquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:45 schreef Nano het volgende:
Bob Simons en Ellen Evenhuis hebben in het echt dus iets?
hahaquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, ze hebben straks samen een tweeling![]()
Hopelijk hebben ze de naam van de actrice (Esmée de la B.) en de naam van het karakter verwisseld,quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef Nano het volgende:
Broers, zussen: 1 broer Jasper, 1 zus Esmee
Ik dacht dat Sanne`s zus Sophie heette, maar BNN denkt daar anders over/![]()
Bijna niemand meerquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:54 schreef Nano het volgende:
Wie zijn nou allemaal Couwenbergen en wie Reitsema`s?![]()
Of zouden ze dan tòch (eindelijk!) andere schrijvers hebben ingehuurd?!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze de naam van de actrice (Esmée de la B.) en de naam van het karakter verwisseld,
want ze heet toch echt Sophie... of zou haar alter soms Esmee heten?
Oh nee, dat was Leonardo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |