fok verslaving is goed......nul mis mee daar kan je leven alleen maar van opknappen:)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:26 schreef Lovechild het volgende:
Okeeee...de verslaving begint nu echt ernstige vormen aan te nemen (of de afkickverschijnselen). Ik droomde vannacht dat ik in een of andere zaal naar het nieuwe seizoen ging kijken. Alle personages waren aanwezig om zichzelf te introduceren (dat kwam vast door de berichtjes over de sneakpreview hier). Er stonden overal laptops en pc's om tijdens de reclame of na afloop gelijk hier te kunnen forummen. Is het ernstig of niet???
![]()
Huh? Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:33 schreef Wup het volgende:
[..]
voor een ONM veslaving is je timing erg vreemd
Vertel alles!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:24 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik ben bij de eerste aflevering geweest van t nieuwe seizoen en het is me echt niet tegengevallen
Uhm, ik weet niet of de rest van het forum het al wil weten .. wat er gebeurt enz..quote:
Neeeeeeeeee!!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:56 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Uhm, ik weet niet of de rest van het forum het al wil weten .. wat er gebeurt enz..
Zou je er een naar nadinenoorloos@hotmail.com kunnen sturen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:56 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Uhm, ik weet niet of de rest van het forum het al wil weten .. wat er gebeurt enz..
Ik ga vanavond vanaf mijn site een nieuwsbrief versturen met daar in de gehele samenvatting..
Ik heb hem al.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:37 schreef Rodney1988 het volgende:
Anders kan je me mailen .. dan stuur ik de samenvatting naar jewant sommige mensen willen het weten en sommige mensen ook nog niet wat ook logisch is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:48 schreef Nano het volgende:Jottem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:48 schreef Nano het volgende:Da's lachuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
Ex-ONM-ers in 'Samen' (Talpa)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:04 schreef Wup het volgende:
ik zag hem voorbij komen in een talpa promo... een of andere comedy
misschien is het daarvan?
Heeft ONM een nieuwe leader gekregen? En zo ja, is het een compleet nieuwe leader of is hij in de oude stijl.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:24 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik ben bij de eerste aflevering geweest van t nieuwe seizoen en het is me echt niet tegengevallen
Ik lees de spoilers niet. Ik wil liever maandag pas teleurgesteld worden.quote:
De leader van ONM is compleet vernieuwd, en het heeft een ziekenhuisachtige tune. Ook staat Elif nu in de leader, in plaats van Lisette. De leader valt enorm tegen vergeleken met het oude seizoen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Heeft ONM een nieuwe leader gekregen? En zo ja, is het een compleet nieuwe leader of is hij in de oude stijl.
[..]
Ik lees de spoilers niet. Ik wil liever maandag pas teleurgesteld worden.
Ik weet niet wat ik me bij een ziekenhuisachtige tune moet voorstellen (iets à la Hartslag?) Ik was net gewend aan de oude tune.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:31 schreef Nano het volgende:
De leader van ONM is compleet vernieuwd, en het heeft een ziekenhuisachtige tune.
Geen Lisette in de leader.quote:Ook staat Elif nu in de leader, in plaats van Lisette. De leader valt enorm tegen vergeleken met het oude seizoen.
Was zij JP's nichtje en Jannes "vriendinnetje"?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:03 schreef Svensational het volgende:
Was zij JP's nichtje en Jannes "vriendinnetje"?
Hij is gelukkig ook als PDF te downloaden via de SP!TS site.quote:ONM special in Sp!ts
Aanstaande maandag 15 augustus vind je bij de gratis OV-krant Sp!ts een exclusieve ONM-bijlage. Pagina na pagina gevuld met alles wat je ooit wilde weten over jouw favoriete soap. Reden om dus even langs het station te gaan en die unieke bijlage te scoren. Maar dat is niet alles....
Erik, Gürkan en Nikki zullen maandag op een geheime locatie tussen 10.00 en 12.00 die exclusieve Sp!ts uitdelen. Dus wil je hem hebben en nog uit handen van jouw helden krijgen dan reis je maandag het land door op zoek naar je favoriete acteurs.
bron
'Onderweg Naar Morgen' is ze blijkbaar helemaal vergeten.quote:'Daisy' aan de tand gevoeld
Kun je ons een korte introductie geven van wat je allemaal op je kerfstok hebt?
Oké... ik ben geboren in Delft. Tijdens mijn schooltijd ben ik begonnen met
rollen in ‘Mijn Dochter en ik’, ‘Westzijde Posse’ en ‘12 steden 13, ongelukken’. Ik ben afgestudeerd aan de toneelschool in Arnhem. Vervolgens heb ik veel toneel gespeeld. In 2002 begon ik aan drie jaar 'Meiden van de Wit.'
Tussendoor heb ik aan de bioscoopfilm 'Simon' meegewerkt. En nu dus ‘Parels
& Zwijnen’.
Zijn er naast je werk nog nieuwe ontwikkelingen?
Ik ben verhuisd, sinds kort ben ik een echte Amsterdammer geworden.
Inclusief woning, fiets en parkeervergunning... En ik woon gelukkig samen,
met 2 poezen!
Ik dacht dat je een braaf meisje moest spelen. Tot ik je daarnet met een pistool zag zwaaien. Kun je mij wat meer over Daisy vertellen?
Nee hoor! Daisy is helemaal geen braaf meisje. Dat kan ze ook niet zijn. Ze
vormt tenslotte de vrouwelijke spil van het meedogenloze duo Rudy (Ruben
Lürsen) en Dexter (Mike Libanon), die samen een boksschool runnen. Daisy
heeft erg veel lef. Maar ze kan soms ook weer heel verlegen zijn. Net als
ik.
Ben jij verlegen? Aparte eigenschap voor iemand veel op de planken staat!
Nou ja, een beetje wel ja. Ik heb nog best lang met cameravrees rondgelopen. Vreemd hé hè? Maar dat verlegen gedrag kan ook zomaar 180% omslaan. Mijn vrienden vinden mij een beetje een wervelstorm, het ene moment heel druk en ben ik overal tegelijk. En iets later juist weer heel rustig. Of een beetje verlegen. Maar als ik moet acteren, kan ik dat meestal heel makkelijk van me afzetten.
Is het moeilijk om het karakter van Daisy neer te zetten?
Om eerlijk te zijn: nee, niet echt. Nou ja, het is ook niet heel eenvoudig,
maar het gaat toch om een wat ruiger karakter in een misdaadserie. Dat
speelt lekker weg, zullen we maar zeggen. Daisy is niet bepaald een verfijnd
meisje. De rol is daardoor ook heel erg leuk; je mag als gevaarlijke vrouw
soms lekker ongenuanceerd te werk gaan.
Wat maakt ‘Parels & Zwijnen’ bijzonder?
Er is gekozen voor kwaliteit. Deze productie wordt mooi in beeld gebracht en
dat is aan iedereen te danken. Ieder departement probeert eruit te halen
wat erin zit. Van camerawerk en montage tot kleding, locatie en belichting.
En alles wordt op film gedraaid. Dat komt de kwaliteit ook ten goede.
Hoe bevalt de samenwerking met je collega's?
Iedereen die meewerkt aan het project is bijzonder gepassioneerd. Iedereen
zet zich daar echt voor de volle 100% voor in.
Wat doe je na/naast ‘Parels & Zwijnen’?
Mijn volgende project heet 'Kicks’, een speelfilm met Albert Terheert. Daarna
duik ik weer het theater in. ‘Mighty Society’ heet het stuk, van Eric de Vroedt. Dit voorjaar heb ik ook nog de film ‘Eilandgasten’ opgenomen, van Karim Traidia.
Als je zelf een rol zou mogen kiezen, wie of wat zou je dan spelen?
Een zwakbegaafde spelen lijkt me wel een uitdaging. Maar als de vraag
naar zwakzinnigen op dat moment niet zo groot is wil ik me ook graag
opofferen voor een gevangenisfilm. Van dat genre ben ik altijd een grote
fan.
Wat vind je van Talpa?
Daar kan ik nog niet veel over zeggen. De zender bestaat nog maar net. Maar
bij Talpa moet ik denken aan John en Linda de Mol en andere sterke
ondernemers. Mensen met veel ervaring, die door hard werken een droom
proberen te verwezenlijken.
Herken je jezelf daarin?
Nou, sinds ik klaar ben met de toneelschool heb ik genoeg werk gehad. Een
luxe voor een acteur, natuurlijk. Er zijn er genoeg die hun heil af en toe
moeten zoeken in de horeca. Het ene project loopt meestal over in het
volgende. Tussen het 'serieuze' acteren door ben ik bijvoorbeeld ook bezig
met kleine klussen, zoals het inspreken van reclamecommercials of zo. Ik houd gewoon wel van hard werken.
Wat zou je willen doen als je voor een andere carrièremoest kiezen?
Naast mijn vaste werk als walvissenredder voor Greenpeace zou ik... Nee
serieus, ik denk dat ik lerares zou worden.
Tot slot, heb je nog een mooi verhaal of schandaal voor ons?
Het enige schokkende dat ik kan bedenken is dat we gisteren zijn bestolen!
Gisteravond moesten we opnemen in ‘Club Cineac’ in Amsterdam. Een laptop en 4
portemonnees zijn toen mysterieus (op mysterieuze wijze) ontvreemd.
Eva, bedankt voor het interview!
bron
Ik heb sowieso altijd wel het idee dat ze daar niet zo trots op is. Er zijn natuurlijk acteurs die soap heel min vinden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
'Onderweg Naar Morgen' is ze blijkbaar helemaal vergeten.![]()
Dat is niet zo, maar ze heeft daar gewoon toen geen leuke tijd gehad! (werd later ook pas leuk)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:42 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb sowieso altijd wel het idee dat ze daar niet zo trots op is. Er zijn natuurlijk acteurs die soap heel min vinden.
Ik dacht precies hetzelfde!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:34 schreef Wup het volgende:
heeft iemand de promo van ‘Parels & Zwijnen' gezien?
het lijkt [ gezien de cast] verdacht veel op Spangen
Haha, ik dacht ook al na de promo, dit heeft wel verdàcht veel weg van spangen, incl. 2 acteursquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:34 schreef Wup het volgende:
en wat Eva Duijvesteijn betreft: kies een totaal andere rol of neem een jaartje vrijaf.....
ik heb die 'stoere dame' routine van haar nou wel gezien......
maar goed, 't was maar een promo....
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:17 schreef Svensational het volgende:
Laat de TROS dan een ander programma dat ze ooit hebben uitgezonden gaan herhalen.
Ah ja, daardoor kan het natuurlijk ook komen. Hoe dan ook, ik vind het een leuke meidquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:44 schreef MirSus het volgende:
[..]
Dat is niet zo, maar ze heeft daar gewoon toen geen leuke tijd gehad! (werd later ook pas leuk)
En het was toen gewoon nog niet zo haar ding.
Ik bedoelde eigenlijk Onderweg naar Morgen.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Onderweg naar Morgen..
Aan de hand van de promo vind ik 'Parels & Zwijnen' er on-Nederlands uitzien... dus ik vrees dat ik na de eerste aflevering afhaak. De comedy 'Samen' (met die ingeblikte lach) is pijnlijk onleuk. 'Lieve Lust' heeft wel potentie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:34 schreef Wup het volgende:
en wat Eva Duijvesteijn betreft: kies een totaal andere rol of neem een jaartje vrijaf.....
ik heb die 'stoere dame' routine van haar nou wel gezien......
maar goed, 't was maar een promo....
Charles van Zuidwijck Beemster werd gespeeld door acteur Waldemar Torenstra. Hij was recentelijk te zien als Sven in de VARA comedy 'De Band'.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:39 schreef soapie het volgende:
Ik zag net bij Talpa die goochelaar voorbij komen die ons van Ruby heeft verlost.....
quote:Confrontaties
De perikelen rond ONM zouden zelf niet misstaan in een soap, met als belangrijkste acteurs RTL, BNN en de Nederlandse Moslim Omroep (NMO). Gürkan Kücüksentürk (Ilyas in de soap): "Ik heb ondervonden dat het een keiharde wereld is, waarin ik werk."
Het was een roerige zomer voor de cast van ONM. De soap belandde uiteindelijk namens BNN in de programmering van Nederland 2, maar dat had nog heel wat voeten in aarde. ONM’er Gürkan Kücüksentürk (Ilyas): "Het was allemaal best eng. Ik heb ondervonden dat het een keiharde wereld is, waarin ik werk. Er wordt meer gekeken naar de kijkcijfers dan naar het product. Als iets geld oplevert, is het fantastisch. Anders: jammer maar helaas. Toch is het uiteindelijk een goede beslissing geweest. Want vergis je niet, BNN is een heel andere zender dan Yorin. Bij BNN krijgen we meer ruimte voor scherpe verhaallijnen, zoals over culturele verschillen. Maar: relaties en intriges horen natuurlijk ook bij de soap."
Angstige tijden
Voor Nederlandse moslims is het momenteel geen gemakkelijke tijd. Gürkan: "Eén van de dingen die ik wil laten zien, is hoe Nederlandse islamieten als ik door de maatschappij worden benaderd in deze angstige tijden. Ik merk dat veel mensen een angstige houding hebben tegenover moslims, na al de verschrikkelijke dingen die er de afgelopen tijd gebeurd zijn. Ik sta, net als het overgrote deel van mijn geloofsgenoten, helemaal niet achter die daden, maar wordt er toch regelmatig mee geconfronteerd. En dat doet pijn."
NMO
Een soap als podium voor dergelijke zware onderwerpen: het is niet echt een voor de hand liggende keus. Gürkan: "Ik wil mensen graag laten zien wat er gebeurt met moslims. En als dat door middel van een soap moet: so be it. Zelf vind ik het een genot om de rol van Ilyas te spelen. Daarnaast is ONM een heel goed bekeken medium – ook door Turkse en Marokkaanse jongeren. Ik sta iedere keer weer verbaasd over hoe vaak ik door hen op straat aangesproken word. Wat dat betreft was het helemaal geen gek idee van de Nederlandse Moslim Omroep om mee te doen met ONM. Maar dat ze er niet mee doorgegaan zijn, vind ik niet erg. Ze kunnen dat geld beter in de rest van hun programmering steken. Een islamitische soap wellicht, dat zou een aardig idee zijn." [RR]
ONM, Ned 2, 15 augustus 19:25 uur
bron
tuurlijk Gürkan, ze gaan jou vragen wat voor verhaallijntjes je wilt ........quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Interview met Gürkan op www.tvgids.nl
Gürkan: "Eén van de dingen die ik wil laten zien, is hoe Nederlandse islamieten als ik door de maatschappij worden benaderd in deze angstige tijden
Ja een soort van medicentrum west vind ik zelf.. eigenlijk..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik weet niet wat ik me bij een ziekenhuisachtige tune moet voorstellen (iets à la Hartslag?) Ik was net gewend aan de oude tune.![]()
quote:Er komen twee nieuwe personage's in ONM 1van die nieuwe is bekende gezicht Sid Porter(Joussef Idilbi) Halfbroer van Hugo Joost Tara, Die Komt In Serie en die ander was die handlanger van die ene gijzelaar Hij gijzelde Joost en Tara Omdat Vader van Joost en Tara Van die ene man had ofzo geleend en niet terug betaald heeft dus daarom had hij Joost en Tara gegijzeld.
bron
Broertje van Ilyas?quote:Primeur van ONM Forever:
ONM is momenteel op zoek naar een Marokkaanse jongen tussen de 17 en de 22 jaar.
Hij zal een aandeel hebben in het verhaal rond een bende criminele jongens.
Of dit iets te maken heeft met marrokaanse de halfbroer van Hugo, Joost & Tara
Sid Porter oftewel Tarick Cadier is niet bekend.
Wel word gezegd dat deze groep hangjongeren voor overlast in het AZB zullen zorgen als ze van het AZB trappetje hun hangplek maken.
Het gaat om een gastrol van 2 maanden.
We houden je op de hoogte!
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |