Ja, ik weet het...Maar ik was zo de kluts kwijt, dat ik daar niet eens meer aan dacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
Pssst...je kunt berichten ook editten
Ja, maar díe wilde ik liever voor zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:58 schreef MirSus het volgende:
we hebben altijd onze Mr. spel check (W_i_V) nog
quote:Het initiatief tot een eigen soapserie was genomen om de omroepen te laten concurreren met de soapseries Goudkust en Goede Tijden Slechte Tijden op de commerciële zenders.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:Je kan het zelf aanpassen
Maar ik denk dat Iwan er nog maar een keertje naar moet kijken.
EDIT: De linkjes zijn verwijderd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:57 schreef Svensational het volgende:
Heb jij die linkjes ook allemaal zelf gedaan?
IWAN!!!!! IK HOU VAN JE!!!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Rapidshare:De soap met de meeste emoties (XVID / 8,09MB)
Megaupload:De soap met de meeste emoties (XVID / 8,09MB)
Nee hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
EDIT: De linkjes zijn verwijderd.![]()
Ik bedoelde de linkjes naar de officiële sites. Die pagina van Do heb ik aangemaakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:27 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor?? Ze hebben alleen die van Dominique blauw gemaakt.
Ze hadden eerder al eens gezegd:quote:10 aug 2005 17:37 Avanschelven (-/- externe links)
quote:3 apr 2004 21:46 Falcongj (Fansites verwijderd (4 links naar fansites is teveel, Wikipedia is geen Startpagina))
Haar sterrenbeeld was irrelevante informatie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef Svensational het volgende:
Die pagina van Dominique hebben ze ook al flink aangepast.
Die is volgens mij alleen op TMF te zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:52 schreef Rodney1988 het volgende:
Op televisie zie ik jammer genoeg alleen de cliffhanger compilatie in een reclame blokje voor bij komen... de lachwekenste soap van nederland krijg ik zelf ook niet te pakken die komt bijna nooit langs..
Ha, laat dat nou de enige zijn die ik op tv gezien heb! Niet op TMF hoor, gewoon op Ned. 2. Ik ook blij, die paar dagen voordat het weer begintquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:52 schreef Rodney1988 het volgende:
de lachwekenste soap van nederland krijg ik zelf ook niet te pakken die komt bijna nooit langs..
Ik heb gisterenen ruim 8 uur TMF opgenomen, maar hij kwam niet voorbij... wel die ringtone reclame.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:46 schreef Svensational het volgende:
Die is volgens mij alleen op TMF te zien..
Dat meen je niet!!!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb gisterenen ruim 8 uur TMF opgenomen, maar hij kwam niet voorbij... wel die ringtone reclame.![]()
Waarom moeten al die acteurs ineens allemaal zo nodig presenteren?????quote:Chris Tates presenteert 'Het grote geld' bij Talpa
haha zou Chris Jolles terugkomen... ze zag natuurlijk het script met Ludo, Ludo, Ludo.......quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
De overname van de huiskamer van Mien Dobbelsteen smaakte bij Endemol blijkbaar naar meer.
Niet Chris Jolles, maar de dochter van John Leddy gaat de rol van Dian Alberts spelen in GTST.
LOL, of Frank, of Pim, of Margot:)quote:Ik hoop dat ONM zo'n fiasco bespaard blijft. Ik moet er niet aan denken dat Victor opeens door iemand anders gespeeld gaat worden.
mja duidelijk verhaal maar dat zal wel aan mij liggen......quote:BTW: Na het zien van de comedy 'Rust Roest' snap ik hoe mevrouw Janssen aan het huis van de Dobbelsteentjes is gekomen. Ze heeft met Jopie gegoocheld.
Ik was aan t werk bij mac donalds, en we hebben daar mac donalds TV en ja hoor!!! toen zag ik 3 keer het filmpje voor bij komenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb gisterenen ruim 8 uur TMF opgenomen, maar hij kwam niet voorbij... wel die ringtone reclame.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |